dat is weinig :'0quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samen met accounts op andere fora zit ik al over de 50k vrees ik!
Jaquote:
Nee, maar bij René weet je dat het waar moet zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
daar keek ik naar toen ik had gepost.
rene had geen pi he...
Wat denk je zelfquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
daar keek ik naar toen ik had gepost.
rene had geen pi he...
Oh. Ja ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik moest hem vroeg halen, omdat ik veel sneller door m'n praktijk ging dan verwacht
Ja oke dat is waarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar ook niet altijd als je iemand heel leuk vindt.Dan is het steeds zo van aaaaaaaaaah zien zien zien zoenen!
Hoe lang is dat blonde meisje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nu je het zegt lijk ik daar best klein ja
Check deze dan. Die linker gast is 1.85-1.90 ofzo.
Ik ken het.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk je diegene vindtsoms is het erg chill om naar iemand te ruiken.
[..]
Het internet is me al aan het verpesten sinds mijn 13etsja.
Ik schat Pinkpopquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nu je het zegt lijk ik daar best klein ja
Check deze dan. Die linker gast is 1.85-1.90 ofzo.
1.10quote:
Ik benoemde VMBO expresquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar bij René weet je dat het waar moet zijn
Ahwwquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar bij René weet je dat het waar moet zijn
Ik denk dat het waar is.quote:
Ik doe niet andersquote:
Ik mocht mn examen doen en later een pasfoto laten maken en dan terugkomen voor de uitslag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toen mocht ik terug naar huis. En nu ga ik ze dagvaarden om het geld terug te krijgen.
Dat is niet lief, want volgensm ij is ze nog groter dan ik benquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |