quote:
Ik moest hem vroeg halen, omdat ik veel sneller door m'n praktijk ging dan verwachtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Joh. Maar het maakt niet uit of je hem vroeg of laat haalt.
Don't get me startedquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samen met accounts op andere fora zit ik al over de 50k vrees ik!
Nee. Ik heb blaadjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik de enige zonder kraaienheader?
Spring voor den bakfietsquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leven... Ik heb een splitlife! Mijn dagelijkse leven op het interwebz... Of een goede toekomst. Ik leef bij de dag, dus... help
!
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef -SG- het volgende:
Ja, hebben jullie mij allemaal op ignore stand ofzo.
Hangt er vanaf hoe leuk je diegene vindtquote:
Het internet is me al aan het verpesten sinds mijn 13equote:
Doe eens F5quote:
Iets met PI'squote:
Whehe, sick!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't get me startedIk denk 150k onderhand... Vroegah met vrienden een forum doodgespammed. 30000 posts of zo
!!!
Toen mocht ik terug naar huis. En nu ga ik ze dagvaarden om het geld terug te krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen bij jou?
Verpestenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk je diegene vindtsoms is het erg chill om naar iemand te ruiken.
[..]
Het internet is me al aan het verpesten sinds mijn 13etsja.
Soms wel jaquote:
Ja maar ook niet altijd als je iemand heel leuk vindt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk je diegene vindtsoms is het erg chill om naar iemand te ruiken.
Nu je het zegt lijk ik daar best klein jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik veel, aan die foto op het nieuwe R'dam CS lijk je kleiner ofzo. IK WEET HET NIET OKE DAAROM VROEG IK HET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |