Idd, ik deed ook niets, vooral niet onder het internetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik benoemde VMBO expres! Ik deed niets, tijdens het internetten nog minder
!
Succesquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
M'n laptop is leegeen subtiel signaal dat ik maar eens moet gaan leren denk ik
fijne dag nog allemaal
![]()
!
Het heeft wel een positieve toevoeging. Niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jouw leven is beter geworden sinds je FOK! hebt ontdekt?
't Zelfde, leersequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
fijne dag nog allemaal
![]()
!
Jij bent 1.05?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is niet lief, want volgensm ij is ze nog groter dan ik ben
Lijkt me wel, als het negatiever was kwam je niet meer terugquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het heeft wel een positieve toevoeging. Niet?
Ik had toen nog niet eens een eigen PC...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik deed ook niets, vooral niet onder het internetten.
Sindsdien blijf ik van de straat, jwtz.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jouw leven is beter geworden sinds je FOK! hebt ontdekt?
vertyft volk is dat ook bij het CBR als ze nou gelijk zeggen dat je gezakt bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik mocht mn examen doen en later een pasfoto laten maken en dan terugkomen voor de uitslag.
Ik was gezakt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
fijne dag nog allemaal
![]()
!
oke.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mn beste vriendin.Euh. Redelijk klein. 1.66 ofzo.
zou ik uberhaupt in een kartwagentje passen?quote:
Nouuuuuu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het heeft wel een positieve toevoeging. Niet?
Ja, ik mocht de zaal niet eens in. Maar wat ik ervan weet is het een ongeschreven regel dat je niet eens mag DEELNEMEN als je geen pasfoto bij je hebt. Vandaar dat ik mijn geld terug eis.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik mocht mn examen doen en later een pasfoto laten maken en dan terugkomen voor de uitslag.
Ik was gezakt.
From G to FOK!ker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sindsdien blijf ik van de straat, jwtz.
Ja, want je hebt van die steuntjes dat je die pedalen "groter" worden zodat je er beter bij kanquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
oke.
[..]
zou ik uberhaupt in een kartwagentje passen?
Ja inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vertyft volk is dat ook bij het CBR als ze nou gelijk zeggen dat je gezakt bent
Jahoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
oke.
[..]
zou ik uberhaupt in een kartwagentje passen?
Tof!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want je hebt van die steuntjes dat je die pedalen "groter" worden zodat je er beter bij kan.
Dat is echt dom.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En ze zeggen ook niet wat je fout hebt. Dus je leert er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |