Dan ga je niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een formulier gekregen van school dat we 3 dagen gaan wintersporten in Zuid-Duitsland.
Maar ik vertik het om fucking €250 te betalen daarvoor
Spuit 11.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tijgertje, tijgertje, tijgertje...
Modden heeft geen drol te maken met weten wat er speelt.
Modden heeft te maken met het sluiten van onzin topics, het weghalen van bagger en zorgen dat mensen elkaar niet de pan inhakken. Het heeft dus geen drol te maken met het wel en wee van de SC PUB'er, tevens post lang niet iedereen die in PUB post ook in de SC.
Ja, ík niet dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk vindt iedereen op Lau die streepjes maar debiel, maar doen we het wel?
Laat mij erbuiten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk vindt iedereen op Lau die streepjes maar debiel, maar doen we het wel?
Nee, nijn edit het gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja jij niet. Klounquote:
Ik zie nergens een begintijd?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
PUB KART MEET: #2 Vrijdag 23/10 de Fabrique Utrecht
Anders gaat ze ons slaan en moet ze huilen jeweet. Het is net als het WTC, een grote rots die niet valt, totdat er een instabiele factor komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
We waren al klaar met die discussie. Doei.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Modden heeft te maken met het sluiten van onzin topics, het weghalen van bagger en zorgen dat mensen elkaar niet de pan inhakken. Het heeft dus geen drol te maken met het wel en wee van de SC PUB'er, tevens post lang niet iedereen die in PUB post ook in de SC.
Deze man kan het weten want hij is........ *drumrolls*...... freelance ICT'er!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kost een liftpas alleen al manquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een formulier gekregen van school dat we 3 dagen gaan wintersporten in Zuid-Duitsland.
Maar ik vertik het om fucking €250 te betalen daarvoor
So true, afschieten dat beest!quote:
Ja, want dan voel je je zo...quote:
Gast. Het is niet mijn idee ofzo. Ik zeg alleen dat ik het mooi vind. Jordy en Do en nog meer mensen doen het ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
quote:
NOOH DA WILLIK OOOOOK!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Deze man kan het weten want hij is........ *drumrolls*...... freelance ICT'er!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |