Goed dat Juicy niet mee gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, Jordy past er ook in volgens mij en ik heb volgens mij geen langere benen dan hij
Heerlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En je snowboardleraren daar 's avonds tegenkomen achter de bar natuurlijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bart, pas jij wel in zo'n kart?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, Jordy past er ook in volgens mij en ik heb volgens mij geen langere benen dan hij
Omdat knieën kut waren en dat begint eindelijk minder te worden (groeigedoe, knieschijven schuren over bot eronder). En toen was het redelijk over en viel ik verkeerd met snowboarden dus kon ik weer opnieuw beginnen, en nu is't weer redelijk. Kan nog steeds niet lang op mijn hurken of knieën zitten, maar dat kan ik wel aan.quote:
quote:
Gewoon je ouders lief aankijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik een maand werken
en dan drank enzo nog niet eens meegerekend, ik bewaar het liever voor een festival
Toffe hond.quote:
Wel respect dat die gasten de hele nacht doorgaan en de volgende ochtend weer vrolijk les gevenquote:
Aww, klinkt niet echt prettigquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat knieën kut waren en dat begint eindelijk minder te worden (groeigedoe, knieschijven schuren over bot eronder). En toen was het redelijk over en viel ik verkeerd met snowboarden dus kon ik weer opnieuw beginnen, en nu is't weer redelijk. Kan nog steeds niet lang op mijn hurken of knieën zitten, maar dat kan ik wel aan.
Hoezo dat?quote:
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Laatste 2 keer![]()
Eerste keer had ik dus een ongeluk gehad en waren mijn benen helemaal blauw, tweede keer hadden we 50 minuten achter elkaar gekart, en dan ben je helemaal dol
Zo gek is ie niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gewoon je ouders lief aankijken.
Meervoudig persoonlijkheidsyndroomquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook nog een blauwe maandag OoAstridoO geheten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Hyman het volgende:
Ik kon trouwens 2 keer eerder wintersporten
Ook niet gedaan, 1 keer omdat ik ziek wasen 1 keer omdat ik geen ID kaart had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |