Je kent Boeman niet?quote:
Nou en. Iedereen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tevens, als ik ga karten kom ik er minimaal dood uit
En je snowboardleraren daar 's avonds tegenkomen achter de bar natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Echt geweldig die après-ski sfeer.
Ah op manier, zou voor dat geld inderdaad ook geen risico lopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan zou ik wel 500 euro betalen. Als ik mijn knie verneuk en weer twee dagen niet mee kan doen. Zo bedoelde ik het, dus daarom ga ik neit mee. Heb geen zin om dat risico te lopen.
Ik game al jaren niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
ICT op het ROC waar ik zat waren altijd met CS bezig
wel van gehoord :'0quote:
Martijn in Pub? Vetttquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:31 schreef VASND het volgende:
[..]
PUB SC #588: nu met juiste nummer !
Check die OP dan, eerst topic waarin ik meepostte.
quote:
Aww. Kusje op je knie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vorig jaar voor het eerst met school een week, toen knie verneukt en nu ga ik dit jaar niet omdat ik bang ben dat ik weer mijn knie verneuk, en dan betaal ik wel 500 euro.
Jaquote:
Bovendien kan ik voor het eerst sinds vier/vijf jaar rennen op gewone schoenen zonder na tien seconden te strompelen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah op manier, zou voor dat geld inderdaad ook geen risico lopen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bart, pas jij wel in zo'n kart?
Daarvoor moet ik een maand werkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nou en. Dronken voeren dan vervolgens lol hebben met zn allen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bovendien kan ik voor het eerst sinds vier/vijf jaar rennen op gewone schoenen zonder na tien seconden te strompelen.
Vast wel, Jordy past er ook in volgens mij en ik heb volgens mij geen langere benen dan hijquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bart, pas jij wel in zo'n kart?
Ook nog een blauwe maandag OoAstridoO geheten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Amylee uit Friesland, studeert nu in Utrecht en heet nu Memento-Mori
Anders huur je zo'n duokartquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, Jordy past er ook in volgens mij en ik heb volgens mij geen langere benen dan hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |