ik ook adiosquote:
Mooi, minpunt wordt pluspunt: drank is goedkoper in Indonesie dan in Nederland als je weet hoe je eraan moet komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh pardon, ff teruglezen
Prijzen liggen idd bij jou lager
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij kwam vast wat tekort![]()
ik zit in de overwerktijd
gauw naar huis
later
quote:
quote:
in belgie ligt het lager en in duitsland is het nog goedkoperquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooi, minpunt wordt pluspunt: drank is goedkoper in Indonesie dan in Nederland als je weet hoe je eraan moet komen.
whehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik giet nog even een Bailey's naar binnen. Ik slaap altijd slecht de nacht voordat ik met het vliegtuig mee moet. Geen idee waarom, maar de Bailey's smaakt goed in ieder geval.
Zuip zequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik giet nog even een Bailey's naar binnen. Ik slaap altijd slecht de nacht voordat ik met het vliegtuig mee moet. Geen idee waarom, maar de Bailey's smaakt goed in ieder geval.
quote:Bewezen: chocolade maakt vrouwen heet
Het gerucht dat chocolade wonderen verricht bij de dames, is bewezen. Een Duits online onderzoek toont aan dat vrouwen meer zin in seks krijgen na het eten van chocolade.
Libido
Tweeduizend dames tussen 18 en 35 jaar werden naar hun chocolade-ervaringen gevraagd. De resultaten spreken voor zich: 75 procent van de ondervraagden geeft toe dat chocolade libidoverhogend werkt en ze er sneller door in stemming geraken.
Onweerstaanbaar
Chocolade doet wat met de modale vrouw: 97 procent kan niet weerstaan aan hun zoete drang als er een reep chocolade voor hen ligt. Geen wonder dat 66 procent wel twee keer per dag aan 'het ultieme genot' denkt. En daarmee bedoelen ze niet datgene waar vooral heren constant over dagdromen. (lvl)
Ik mis alleen de hele bewijsvoering in het stukjequote:
Kut... maar voor mijn gevoel is het hardstikke goedkoop, dus da's ook al goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie ligt het lager en in duitsland is het nog goedkoper
op zich is het ook niet duur en zeker niet als je bv na de prijzen in zweden enzo kijktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kut... maar voor mijn gevoel is het hardstikke goedkoop, dus da's ook al goed.
Hehe, dat is wel raar ja. Zo'n slaapmutsje helpt meestal wel. Waar vlieg je heen (geen zin in teruglezen, mocht je het eventueel gezegd hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Immer!quote:
OAquote:
Heb je vorige week nog met Erik bakkie gedaan?quote:
werkkoffiequote:
Ja, dat ging ook net aan. Hij druk, ik druk. Even snel voordat 'ie drie weken naar Portugal isquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:12 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je vorige week nog met Erik bakkie gedaan?
Die credits mogen in hun geheel naar Peterselieman, van wie OA dit bericht heeft overgenomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Leuk gekozen zin wel in je Van Gelder artikel
Zo is dat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die credits mogen in hun geheel naar Peterselieman, van wie OA dit bericht heeft overgenomen.
smakelijkquote:
Mooi zoquote:
rustig avondje maar voor de rest primaquote:
Is ook wel lekker af en toe toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rustig avondje maar voor de rest prima
quote:
Dat is zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er maar genoeg geld binnenkomt wel
Pier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |