Nee, dat zijn haar klantenquote:
quote:
quote:
als ze gewassen zijn is dat niet ergquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet met mijn oude sokken naar de hoeren hoor
En daarom mag jij geen rekening hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze gewassen zijn is dat niet erg![]()
kun je wel je zwart geld uitgeven
als mijn sok gewassen is is dan ook mijn geld wit gewassen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze gewassen zijn is dat niet erg![]()
kun je wel je zwart geld uitgeven
3 vrouwen maken je armquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als mijn sok gewassen is is dan ook mijn geld wit gewassen?![]()
3 vrouwen kunnen ook heel goed zwart geld uitgeven
dan zouden de bouwvakkers ook geen rekening hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom mag jij geen rekening hebben
Das anders hequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden de bouwvakkers ook geen rekening hebben
Misschien morgenochtend nog, maar daarna ben ik een dikke week op Bali en vermoed ik niet da ik al voor zevenen uit mijn nest ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou je weer terug bent hebben marc en ik weer iemand die ook s'nachts post
Hier hebben hoertjes ook gewoon bankrekeningen hoor. Hoewel hoer zijn hier niet mag, vallen ze ook in de categorie 'vrouw' en dat mag nog wel in dit land.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das anders he
In veel landen is bouwvakker zijn legaal, over hoer zijn de meningen wat meer verdeeld
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier hebben hoertjes ook gewoon bankrekeningen hoor. Hoewel hoer zijn hier niet mag, vallen ze ook in de categorie 'vrouw' en dat mag nog wel in dit land.
ik dacht dat jij het zwart geld bedoeldequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das anders he
In veel landen is bouwvakker zijn legaal, over hoer zijn de meningen wat meer verdeeld
ja, met de CU en SGP zal het wel hard gaan met dergelijke verordeningen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijn
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijn
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezitters_hoe_ma.htmlquote:Goed, jullie zijn dom, eigen schuld dikke bult. Rekeninghouders van DSB mogen nu even niet meer bankieren omdat er een bankrun aan de gang is. Maar toch schieten we te hulp. Want reken er op dat Wouter en WoudNellink dat niet gaan doen. Wat ze bijvoorbeeld niet uitleggen is het volgende: Mocht je een DSB-rekening hebben, dan kan je NU extra opnemen bij de supermarkt (het werkt trouwens voor iedereen die ff snel veel cash nodig heeft). Gewoon uitmaxen. In Nederland is gastgebruik toegestaan, maar je mag slechts één keer pinnen bij een vreemde bank met een max van 250,- euro per kalenderdag. Dus rij even de grens over. Want in het buitenland is gastgebruik drie maal toegestaan: drie keer pinnen met een max van 250 per keer. dus 750 euro per kalenderdag. Of koop de Ikea leeg voor 10.000 euro. Reken af met pin en breng de goodies na een dagje wachten linea recta weer terug. Ikea geeft geld cash terug. LOL!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoeren zijn gewoon vrouwen die zich liggend staande proberen te houden![]()
ze hebben wel een lullig inkomen
Onzin post, dat kan dus NIETquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezitters_hoe_ma.html
nou heb ik alleen een beetje verstand van hypotheken, maar waarom zou dat niet gaan (dat van kopen per pin en zo je rekening dus idd leeghalen)?quote:
Daar twijfel ik dus aan, want als ik niet genoeg saldo heb kan ik hier in Indonesie toch gewoon mijn volledige daglimiet (500 euro) uit de muur trekken. Dit was wel enkele jaren geleden, wellicht is dat alweer verbeterd.. Dus een deel ervan klopt wel, dat van dat winkel-pinnen en zo weet ik dan weer niet.quote:
volgens mij moet dat kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb ik alleen een beetje verstand van hypotheken, maar waarom zou dat niet gaan (dat van kopen per pin en zo je rekening dus idd leeghalen)?
Omdat de DSB op dit moment onder de noodregeling valt, de maximum opname per dag is vastgezet op ¤ 250.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb ik alleen een beetje verstand van hypotheken, maar waarom zou dat niet gaan (dat van kopen per pin en zo je rekening dus idd leeghalen)?
Ik heb het over het pinnen in de winkel, dus niet geld opnemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de DSB op dit moment onder de noodregeling valt de maximum opname per dag is vastgezet op ¤ 250.
Ik ook, je kan niet meer dan ¤ 250 per dag uitgeven met je pinpas, waar je dan ook pint.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het over het pinnen in de winkel, dus niet geld opnemen
hij kwam vast wat tekortquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Man mist geboorte na aanranding verpleegster
![]()
wat een eikel
daar zit wel een verschil tussen, pinnen in een winkel kan ik tot 1500 euro, pinnen bij de flappentap tot 500 euro.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, je kan niet meer dan ¤ 250 per dag uitgeven met je pinpas, waar je dan ook pint.
Tenzij je bij de DSB zit, dan is het nu beide tot ¤250quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit wel een verschil tussen, pinnen in een winkel kan ik tot 1500 euro, pinnen bij de flappentap tot 500 euro.
duidelijk, thanxquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, je kan niet meer dan ¤ 250 per dag uitgeven met je pinpas, waar je dan ook pint.
aah, okay...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de DSB op dit moment onder de noodregeling valt, de maximum opname per dag is vastgezet op ¤ 250.
Dan heb je echt een probleem even nu. Maar goed, dit is uit te leggen aan een dealer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duidelijk, thanx
dacht dat daar een verschil zat
eigenlijk toch te gek.. heb je geld, mag je het niet uitgeven...
en wat nou als deze week mijn nieuwe auto werd geleverd en ik die nog moest betalen?
Lekker
Ja, verwacht niet dat DSB nog lang bestaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay...
Hmjah, gewoon een andere bank uitzoeken dus.
Onvoorstelbaar, je denkt toch dat je geld veilig is bij een bankquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je echt een probleem even nu. Maar goed, dit is uit te leggen aan een dealer.
Je hebt pas echt een probleem als je meer dan ¤ 100.000 op je rekening had staan of een achtergestelde deposito.
mjah, binnen grenzen is het dat ook. Maar idd, je kan goed de lul zijn nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, je denkt toch dat je geld veilig is bij een bank
Leuk he, illusies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, je denkt toch dat je geld veilig is bij een bank
Hij bent een saddist zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ja zal maar net de 5,5 miljoen gewonnen hebben in de staatsloterij en dat bij de DSB gezet hebben
Niet geneukt, toch genaaid danquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ja zal maar net de 5,5 miljoen gewonnen hebben in de staatsloterij en dat bij de DSB gezet hebben
Zelfs in Indonesie hoef je geen 5.5 miljoen uitgegeven om zo hard genaaid te worden, en dan is die Rupiah ook nog eens geen kut waard.quote:
Oh pardon, ff teruglezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Niemand die weet wat de sterke drank kost in Nederland?
Lekker he, ik ga hier afsluitenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
wowie wat gaat de tijd snel... bijna naar huis
ik ook adiosquote:
Mooi, minpunt wordt pluspunt: drank is goedkoper in Indonesie dan in Nederland als je weet hoe je eraan moet komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh pardon, ff teruglezen
Prijzen liggen idd bij jou lager
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij kwam vast wat tekort![]()
ik zit in de overwerktijd
gauw naar huis
later
quote:
quote:
in belgie ligt het lager en in duitsland is het nog goedkoperquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooi, minpunt wordt pluspunt: drank is goedkoper in Indonesie dan in Nederland als je weet hoe je eraan moet komen.
whehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik giet nog even een Bailey's naar binnen. Ik slaap altijd slecht de nacht voordat ik met het vliegtuig mee moet. Geen idee waarom, maar de Bailey's smaakt goed in ieder geval.
Zuip zequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik giet nog even een Bailey's naar binnen. Ik slaap altijd slecht de nacht voordat ik met het vliegtuig mee moet. Geen idee waarom, maar de Bailey's smaakt goed in ieder geval.
quote:Bewezen: chocolade maakt vrouwen heet
Het gerucht dat chocolade wonderen verricht bij de dames, is bewezen. Een Duits online onderzoek toont aan dat vrouwen meer zin in seks krijgen na het eten van chocolade.
Libido
Tweeduizend dames tussen 18 en 35 jaar werden naar hun chocolade-ervaringen gevraagd. De resultaten spreken voor zich: 75 procent van de ondervraagden geeft toe dat chocolade libidoverhogend werkt en ze er sneller door in stemming geraken.
Onweerstaanbaar
Chocolade doet wat met de modale vrouw: 97 procent kan niet weerstaan aan hun zoete drang als er een reep chocolade voor hen ligt. Geen wonder dat 66 procent wel twee keer per dag aan 'het ultieme genot' denkt. En daarmee bedoelen ze niet datgene waar vooral heren constant over dagdromen. (lvl)
Ik mis alleen de hele bewijsvoering in het stukjequote:
Kut... maar voor mijn gevoel is het hardstikke goedkoop, dus da's ook al goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie ligt het lager en in duitsland is het nog goedkoper
op zich is het ook niet duur en zeker niet als je bv na de prijzen in zweden enzo kijktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kut... maar voor mijn gevoel is het hardstikke goedkoop, dus da's ook al goed.
Hehe, dat is wel raar ja. Zo'n slaapmutsje helpt meestal wel. Waar vlieg je heen (geen zin in teruglezen, mocht je het eventueel gezegd hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Immer!quote:
OAquote:
Heb je vorige week nog met Erik bakkie gedaan?quote:
werkkoffiequote:
Ja, dat ging ook net aan. Hij druk, ik druk. Even snel voordat 'ie drie weken naar Portugal isquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:12 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je vorige week nog met Erik bakkie gedaan?
Die credits mogen in hun geheel naar Peterselieman, van wie OA dit bericht heeft overgenomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Leuk gekozen zin wel in je Van Gelder artikel
Zo is dat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die credits mogen in hun geheel naar Peterselieman, van wie OA dit bericht heeft overgenomen.
smakelijkquote:
Mooi zoquote:
rustig avondje maar voor de rest primaquote:
Is ook wel lekker af en toe toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rustig avondje maar voor de rest prima
quote:
Dat is zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als er maar genoeg geld binnenkomt wel
Pier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |