Van Leeuwenhoeksingelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
*aait*
wanneer woonde je daar? Aan de van Leeuwenhoeksingel? Of die andere straat bij Wesseling?

Die woningen boven de Aldi?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
dan hebben we een jaartje dicht bij elkaar gewoondIk woonde aan de Westvest, naast het kruispunt van de Irenetunnel.
Hoe hebben ze het daar nou gedaan? Wist je van te voren dat je er er binnen een paar jaar weer uit moest?
Was er vervangende woonruimte beschikbaar, of moest je dat zelf regelen?

Oooh daar jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
nee aan de andere kant, aan de kant van de copieshop
Tegenover Serpo, waar de tram en de bus rijden.
Daar zit zo'n wit-blauwe flat met koopwoningen, maar het onderste rijtje waren 1kamer huurwoningen (inmiddels zijn dat ook koopwoningen aan het worden). Was leuk wonen, beetje klein, maar wel leuk, heb er 4 jaar gewoond.
Heb even op Funda gekeken, er staat er nu 1 te koop, dit was niet de mijne, was 1 van mijn buren:
http://www.funda.nl/koop/delft/appartement-10152286-westvest-167/
Hebben jullie wel leuke nieuwe woningen gevonden dan? Aan zo'n locatie valt toch niet te tippen.

Ja, wat dat betreft kan je in Delft beter ver van de straat weg blijvenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik heb daar ook nog wel in m'n raam gezetenwas de enige manier om wat zon te krijgen, dat was er aan de andere kant niet. We hebben ook nog wel eens wat stoeltjes naar buiten gezet, zaten we op de stoep met een drankje
Ik hoefte toen niet eens te roken, die uitlaatgassen deed het hem al
Zonder dubbelglas bij het station wonen lijkt me wat geluid betreft ook niet ideaal zeg! Maar ze deden natuurlijk geen onderhoud meer aan die huizen.
BalPol heb ik hier in het topic vaker gezien. Nog nooit bewust geweest, maar ik denk dat dat ook logisch is als nietTUstudent

Jaaahaaaaaa, ik ga m'n kamer al opruimenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft kan je in Delft beter ver van de straat weg blijvenMeest vervuilde stad van Nederland ofzo toch?

Moet je ook niet zoveel BBQ-enquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
meest vervuilde stad weet ik niet, maar ik geloof wel dat de Westvest 1 van de meest vervuilde straten is.
Aan de rand van mijn ramen zat daar ook een hele laag roet, dat bouwde zich binnen een jaar op

Naar het einde van de samenleving en het begin van de totale Anarchie. Koekje erbij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:02 schreef TheAgent het volgende:
Wildplassende Delftenaar neergestoken
Waar gaat het heen?

quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Naar het einde van de samenleving en het begin van de totale Anarchie. Koekje erbij?

Hier gaat het dus heen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:02 schreef TheAgent het volgende:
Wildplassende Delftenaar neergestoken
Waar gaat het heen?

Dat heb ik vanmiddag eens even bekeken, inclusief m'n eigen huis. Aan de staat van de voorgevel en de fietsen voor de deur kan ik afleiden dat de foto's ergens tussen half juli en half augustus zijn gemaakt,quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
Delft nu ook in Google Streetview te zienMet de blauwe huizen
!

Waar woon jij (ongeveer)?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag eens even bekeken, inclusief m'n eigen huis. Aan de staat van de voorgevel en de fietsen voor de deur kan ik afleiden dat de foto's ergens tussen half juli en half augustus zijn gemaakt,
Is het ook, het lijkt wel Oost-Europaquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind t er behoorlijk troosteloos uitzien bij t station zo.... wanneer is t de bedoeling dat t allemaal klaar is btw? bart en mkay fijn dat jullie wel leuk onderkomen hebben gevonden nu.

Maar met de auto daar over-/doorheen crossen wordt niet zo gewaardeerdquote:Op woensdag 11 november 2009 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Typisch dat juist de markt en het omliggende gebied niet op streetview staat. Dat lijkt me nou iets wat interessant is voor toeristen.
Nou ja, ik begrijp sowieso niet echt waar streetview zinnig voor is

Vandaar dat ze al allerhande grondboringen en analyses hebben gedaan, om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef rashudo het volgende:
De echte grap met de spoortunnel is natuurlijk zodra ze gaan graven, wat voor een shit zal er naar boven komen, grondverzakkingen, archeologische vondsten enz. enz. Voor je het weet is het 2030.

Te naïefquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou verwachten dat ze wat verzakkingen betreft wel iets geleerd hebben van dat fiasco bij de Koepoortbrug. Of ben ik dan naïef?

Nicequote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef Jape het volgende:
Daar heb je 'm:
http://district8.net/blik(...)weg-schipluiden.html

De studenten hebben tentamens.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef mirelia het volgende:
Dit topic is wel een beetje ingekakt zeg!

Alleen in de Voorstraat. Maarja, die had tenminste wél iets met lichtquote:Op woensdag 16 december 2009 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niemand naar Lichtjesavond geweest gisteren? *topic leven in blaast*

Geweest.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niemand naar Lichtjesavond geweest gisteren? *topic leven in blaast*

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |