Zoals? Betere hygiene? Dat helpt deels.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef rieboet het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat er nog hele bibliotheken aan kennis te vinden valt die het terrein tussen de 2 uitersten besmetting risico en een bubble boy scenario bestrijkt en het gevaar voor zover daar sprake van is tot een redelijk niveau kan terug dringen
Goh, wat blijkt, ook bij de bedrijven die vitamines etc leveren gaat wel eens wat mis..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef rieboet het volgende:
[..]
Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,
Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties
Hetgeen ze weer de olie domme massa's om de tuin weten te leiden..
Dat is hetgeen wel eens een zweetdruppel op het voorhoofd en een gefronste wenkbrauw doet ontstaan bij diegene die in de nogal spannende toestand verkeren om nog over een gezond verstand te beschikken in deze tijden.
Overal gaat wel eens wat mis!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Goh, wat blijkt, ook bij de bedrijven die vitamines etc leveren gaat wel eens wat mis..
Precies, en niemand die nu de ondergang van de alternatieve geneeskunde wil zien hoorquote:
Het gaat hier niet over "alle risicootjes" inperken maar een concreet gevaar voor de gezondheid.quote:Moment dat je door middel van drastische maatregelen elk gevaar voor 100% wil uitsluiten, krijg je een ombuiging van de natuurlijke evolutie die op termijn alleen kan leiden tot een menselijk ras die uiteindelijk gereduceerd zijn tot zielloze kas plantjes die als gevolg van per ongeluk in aanraking te zijn geweest met wat voor bacterie dan ook in levensgevaar verkeren
Een paar oudjes in de lange termijn afdeling van een ziekenhuis betekend niet een drastisch gezondheid risico voor de algemene volksgezondheidquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Precies, en niemand die nu de ondergang van de alternatieve geneeskunde wil zien hoorOveral worden (helaas) fouten gemaakt.
[..]
Het gaat hier niet over "alle risicootjes" inperken maar een concreet gevaar voor de gezondheid.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef rieboet het volgende:
[..]
Een paar oudjes in de lange termijn afdeling van een ziekenhuis betekend niet een drastisch gezondheid risico voor de algemene volksgezondheid
Hypatitus B, ala
Ik wijs daarom ook niet af het idee van een verhoogde alertheid om en nabij deze risico groepen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik had het over je "inperkende maatregelen" ... Niet over H1N1A.
Als we daar over bezig zijn > Er zijn veel meer patienten dan enkel "oudjes" die juist doodziek kunnen worden van besmetting met Influenza. Kom dus niet aan met die "oudjes".
Denk eens aan mensen met longklachten, longontsteking etc. Alleen die groep al heeft een probleem bij Influenza, en H1N1A heeft de vervelende habit om diep te nestelen in de luchtpijp en bij de bronchieën.
Goed "controleren" dus voor je iets post.
Dus ja, voor ziekenhuizen is er weldegelijk een verhoogd risico.
Daarom geldt het ook voor het hele ziekenhuis. En niet voor "afdelingen". Zo werk je besmetting alsnog in de hand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik wijs daarom ook niet af het idee van een verhoogde alertheid om en nabij deze risico groepen.
Dat gebeurt ook niet, dus kom ook niet aan met die "onzin"quote:Maar dat is wel even andere koek dan jaarlijks 7 miljard mensen injecteren
Er sterven per jaar in Nederland meer mensen aan de griep dan aan hepatitis hoor..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef rieboet het volgende:
[..]
Een paar oudjes in de lange termijn afdeling van een ziekenhuis betekend niet een drastisch gezondheid risico voor de algemene volksgezondheid
Hypatitus B, ala
Mijn stelling is dat op het moment dat je 1 persoon kan verplichten tot vaccinatie;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daarom geldt het ook voor het hele ziekenhuis. En niet voor "afdelingen". Zo werk je besmetting alsnog in de hand.
[..]
Dat gebeurt ook niet, dus kom ook niet aan met die "onzin"
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef rieboet het volgende:
[..]
Besmetten doe je vooral door te niezen in bijzijn van anderen maar ook je handen niet regelmatig te wassen.
Een mondkapje zou voldoende moeten zijn in een heel vroeg stadium in de meeste gevallen.
Geen rede nog om een heel ziekenhuis plat te spuiten elk jaar ter preventie, inclusief al het schoonmaak personeel en god-mag-weten-wie er zoal in en uit een ziekenhuis loopt per dag.
Dat is echt met een kanon op een vlieg schieten
[..]
Ik hou niet van al die 911 soort technieken die jullie uitvoeren om de mensheid in een keurslijf te drijven
Pandemie in het nieuws, hupsakee! laten we er weer eens een paar omstreden regeltjes doorheen stampen!
Op gegeven moment is de mens alleen nog een robot de godganselijke dag bezig met zich volgens de regeltjes te gedragen..
Ik vind dat als iemand die een medische opleiding heeft gehad nog niet eens weet wanneer hij op het punt staat verkouden te worden of griep is het wel treurig gesteld hoor..
Wil je het daarom verplichten en kun je daarna ook andere beroeps groepen op de korrel nemen..
En dat allemaal wegens een pietluttig storm in een glas onderzoekje...
Zou schandalig zijn als jullie wegkomen met die onzin uiteindelijk..
Nee, want je kijkt nog altijd naar de context. En verplichte vaccinaties bij bijvoorbeeld militairen (niet in Nederland geloof ik) komen al jaaaaren voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat op het moment dat je 1 persoon kan verplichten tot vaccinatie;
Dit gegeven alleen genoeg is om de deur te openen voor een geleidelijke progressie die leidt op termijn tot een situatie waarbij dat voor iedereen van toepassing is.
Ik merk dat meteen, althans vroeger...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Dus als je in een medisch beroep zit, moet je kunnen voorspellen dat je een griep krijgt?
De dag voordat je de eerste verschijnselen hebt?
Een loopneus betekent niet dat je griep hebt. Dat is een veelgemaakte misvatting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik merk dat meteen, althans vroeger...
Moment dat tegenwoordig mijn neus dreigt te gaan lopen verstuif ik wat zilver en adem het in en foetsie!
droge neus gegarandeerd
Heel goed voorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik had het over je "inperkende maatregelen" ... Niet over H1N1A.
Als we daar over bezig zijn > Er zijn veel meer patienten dan enkel "oudjes" die juist doodziek kunnen worden van besmetting met Influenza. Kom dus niet aan met die "oudjes".
Denk eens aan mensen met longklachten, longontsteking etc. Alleen die groep al heeft een probleem bij Influenza, en H1N1A heeft de vervelende habit om diep te nestelen in de luchtpijp en bij de bronchieën.
Goed "controleren" dus voor je iets post.
Dus ja, voor ziekenhuizen is er weldegelijk een verhoogd risico.
Dit is nu de 4e(?) keer dat je over evolutie begint en het fout interpreteert. Lees eens een keer iets over evolutie of stop ermee het als argument te gebruiken want wat je zegt klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef rieboet het volgende:
[..]
Overal gaat wel eens wat mis!
Moment dat je door middel van drastische maatregelen elk gevaar voor 100% wil uitsluiten, krijg je een ombuiging van de natuurlijke evolutie die op termijn alleen kan leiden tot een menselijk ras die uiteindelijk gereduceerd is tot zielloze kas plantjes die als gevolg van per ongeluk in aanraking te zijn geweest met wat voor bacterie dan ook ogenblikkelijk in levensgevaar verkeren
de symptonen komen nadat je besmettelijk betn geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik merk dat meteen, althans vroeger...
Moment dat tegenwoordig mijn neus dreigt te gaan lopen verstuif ik wat zilver en adem het in en foetsie!
droge neus gegarandeerd
Of het gezond is is een tweedequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een loopneus betekent niet dat je griep hebt. Dat is een veelgemaakte misvatting.
En zilver inademen zal vast helpen, de deeltjes zullen je slijmvliezen dan "remmen/blokkeren"Of het gezond is, is een tweede
Wat ik bedoel is dat kinderen die op het platte land opgroeien op een boerderij en dagelijks in aanraking komen met de natuur en dieren hetgeen een breed scala aan bacteriën, microben en wat dies meer zij met zich mee brengt gewoon een veel hogere weerstand opbouwen dan kinderen die opgroeien in de steriele omgevingen van kinder crashen en kinderopvang centraquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit is nu de 4e(?) keer dat je over evolutie begint en het fout interpreteert. Lees eens een keer iets over evolutie of stop ermee het als argument te gebruiken want wat je zegt klopt gewoon niet.
Rightquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef rieboet het volgende:
[..]
Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,
Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties
Ongeveer 10-15 seconden in mijn zoektocht naar informatie daarover vond ik al een paper die je ongelijk aantoonde. Daar reageer je op met iets in de trant van 'ach je kan je toch gewoon ziekmelden als je een griep aan voelt komen'. Daar laat je twee keer achter elkaar mee zien hoe weinig je er eigenlijk van af weet, en naar mijn mening ook hoe weinig moeite je hebt gedaan je claim te controleren.quote:Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.
Maar niet elk wetenschappelijk onderzoek is 100% betrouwbaar,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
RightWeet je nog wat je zelf schreef? Nml dit:
[..]
Ongeveer 10-15 seconden in mijn zoektocht naar informatie daarover vond ik al een paper die je ongelijk aantoonde. Daar reageer je op met iets in de trant van 'ach je kan je toch gewoon ziekmelden als je een griep aan voelt komen'. Daar laat je twee keer achter elkaar mee zien hoe weinig je er eigenlijk van af weet, en naar mijn mening ook hoe weinig moeite je hebt gedaan je claim te controleren.
Oh nee hoor, als je mijn postings werkelijk zou kennen weet je dat hoe minder medicijnen iemand nodig heeft, hoe beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef rieboet het volgende:
[..]
Of het gezond is is een tweede![]()
Ja, kan me die reactie wel voorstellen van iemand die elke dag wel een vaccinatie zou willen hebben bij wijze van..
Jij ziet het dan ook al waren het kostbare druppels uit de fontein van het eeuwige leven, hetgeen leidt tot onsterfelijkheid.
Een heuse zaligmakende vaccin bewonderaar!
Maar lang niet iedereen is zo overtuigd van die heilzame werkingen, waarom kun je dat niet accepteren?
Mits het met een bepaalt gematigd, weloverwogen en evenwichtig beleid gedaan word.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als je mijn postings werkelijk zou kennen weet je dat hoe minder medicijnen iemand nodig heeft, hoe beter.
Maar in het geval van vaccins kan ik het persoonlijk enkel aanraden mits getest en goed bevonden. Meer niet.
Ok, dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen, door in aanraking te komen met bacterien en virussen, een soort resistentie opbouwen hier tegen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:03 schreef rieboet het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat kinderen die op het platte land opgroeien op een boerderij en dagelijks in aanraking komen met de natuur en dieren hetgeen een breed scala aan bacteriën, microben en wat dies meer zij met zich mee brengt gewoon een veel hogere weerstand opbouwen dan kinderen die opgroeien in de steriele omgevingen van kinder crashen en kinderopvang centra
Dat wil zeggen dat daar ook wat van te leren valt
Of jij het betrouwbaar vind of niet staat daar los van. Je kon gewoon niet gegrond die uitspraak doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:
[..]
Maar niet elk wetenschappelijk onderzoek is 100% betrouwbaar,
Ik vind dat aan zo een onderzoek vanuit verschillende medische windrichtingen meegewerkt zou moeten worden en niet alleen de main-stream variant.
Moment dat het gedaan word door alleen diegene die allang overtuigt zijn van de allesomvattende heilzame en zaligmakende eigenschappen van vaccins.
Dan zijn de uitslagen van zo'n onderzoek wel enigszins voorspelbaar natuurlijk
Ja, maar dat wist mijn grootmoeder ook al zoals de grootmoeder van mijn grootmoeder dat wist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok, dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen, door in aanraking te komen met bacterien en virussen, een soort resistentie opbouwen hier tegen?
Wat een vaccin dus net zo goed doet, maar die link kan hij schijnbaar niet leggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok, dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen, door in aanraking te komen met bacterien en virussen, een soort resistentie opbouwen hier tegen?
Ok, weet je wat er in een vaccin zit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist mijn grootmoeder ook al zoals de grootmoeder van mijn grootmoeder dat wist.
Ja dat wist ik wel, maar altijd leuk om het uit zijn eigen mond te horen komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat een vaccin dus net zo goed doet, maar die link kan hij schijnbaar niet leggen
Jij met je vaccins, zo meteen heb ik eest een vaccin nodig om me kont te kunnen krabben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat een vaccin dus net zo goed doet, maar die link kan hij schijnbaar niet leggen
Een vaccin doet eigenlijk hetzelfde, maar dan met beter resultaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist mijn grootmoeder ook al zoals de grootmoeder van mijn grootmoeder dat wist.
Ja, ik ga het woord v-a-c-c-i-n niet meer gebruiken in een topic over v-a-c-c-i-n-s je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef rieboet het volgende:
[..]
Jij met je vaccins, zo meteen heb ik eest een vaccin nodig om me kont te kunnen krabben.
A.j.b. kunnen we het eens proberen zonder als elk 2de woord, het woord vaccin te gebruiken beste Dragorus?.
Oke, alleen niet zo god alle Jezus vaak dan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, ik ga het woord v-a-c-c-i-n niet meer gebruiken in een topic over v-a-c-c-i-n-s je hebt helemaal gelijk
Dat vaccin bepaal vaccin ik vaccin zelf vaccin wel vaccin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:54 schreef rieboet het volgende:
[..]
Oke, alleen niet zo god alle Jezus vaak dan!
?? Er was me beloofd dat dit geen aflevering van Banana Split was!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:54 schreef oompaloompa het volgende:
Je hebt net vrijwel letterlijk toegegeven dat vaccins werken beste Rieboet.
Gelukkig kunnen we dan die kwestie achter ons laten en verder kijken naar de bijkomende gevaren van vaccinatie aangezien de werking niet meer in twijfel wordt getrokken door de deelnemers in deze discussie.
Ok ook dat zal ik in een duidelijk plaatje uiteen zetten:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef rieboet het volgende:
[..]
?? Er was me beloofd dat dit geen aflevering van Banana Split was!
Ik denk dat wij als mensen we met de NATUUR te maken hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat vaccin bepaal vaccin ik vaccin zelf vaccin wel vaccin.
Sorry voor de off-topic mensen![]()
Maar dat contact met microben etc. waar jij het over hebt is in wezen hetzelfde als "een spuitje" maar dan effectiever. Snap je de link nu?
De natuur op zijn beloop laten gaan is gehoorzaamheid ten opzichte van de natuur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
Dan moet je ook geen zilver nemen, of zilvertherapie, of vitamine-therapie. Dan trek je ook alles uit balans.
Als we de natuur op zijn beloop laten hebben we de NWO niet nodig om de bevolking te decimeren
En als de natuur wilde dat we massaal zilver zouden vernevelen dan was het geen zeldzaam edelmetaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
De natuur op zijn beloop laten gaan is gehoorzaamheid ten opzichte van de natuur.
Die autoriteit wil ik omarmen en accepteren.
Niet die van jou, met alle respect
Zilver is al 6000 jaar in gebruik als we de vedische teksten moeten gelovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En als de natuur wilde dat we massaal zilver zouden vernevelen dan was het geen zeldzaam edelmetaal
Moment dat je door geflipte experts moet inhuren om na een proces van vele jaren door te brengen in de meest high tech labs om met een influenza vaccin op de proppen te komen ben je toch niet meer natuurlijk bezig Drag?quote:Er is niks mis met de natuur omarmen en in die balans leven, bedenk dan ook dat veel medicijnen (bijna alle) hun oorsprong hebben in de natuur.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef rieboet het volgende:
[..]
Zilver is al 6000 jaar in gebruik als we de vedische teksten moeten geloven
Zilver is ook gewoon een grondstof die je uit de bodem kan spitten met een schop of pikhouweel
Let nou toch eens op je taalgebruik man. Mensen meteen doorgeflipt noemenquote:Moment dat je door geflipte experts moet inhuren om na een proces van vele jaren door te brengen in de meest high tech labs om met een influenza vaccin op de proppen te komen ben je toch niet meer natuurlijk bezig Drag?
Dat balans-gedoe klinkt allemaal heel erg mooi en filosofisch, maar is nergens op gebasseerd. De "natuur" is juist het resultaat van onbalans & verandering.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als mensen we met de NATUUR te maken hebben.
Een van de meest fundamentele wetten v/d natuur is balans.
De natuur in balans = de mens in balans.
De mensheid zal zich ten alle tijden en met alle macht tegen die natuur verzetten en daarom uiteindelijk ten onder gaan.
Vaccins is voor diegene die bewust of onbewust voor een of andere bizarre reden dat proces met extra haast en spoed de afgrond in willen jagen.
Dit alhoewel jullie dat niet willen of kunnen zien.
Balans is de enige weg, geen overrompeling van ieder onschuldig wezen door een uit de kluiten gegroeide medische cultus.
Er zijn ook nog andere mensen op de wereld die de eigen verantwoordelijk niet afgepakt willen zien worden door hoog geleerden op de vaccin preekstoelen
Heb je de piramides wel eens nader beken of de bouwwerken op Machu Pitchu?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:Maar hoe hebben ze dan 6000 jaar geleden die zilver verneveld?
Ik denk dat het volstrekt menselijk is om de meest ongelooflijk stupide ideeën te bedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
Ja maar dat is geen chemish proces rieboet.
Enfin, even zonder gein >
Twijfel je aan de effectiviteit van vaccins of vertrouw je de "bijstoffen" niet?
Dus jij gaat liever ten onder aan Polio dan aan ouderdom?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik denk dat het volstrekt menselijk is om de meest ongelooflijk stupide ideeën te bedenken.
Vaccins is een van die ideeën.
Waarom? ik zal je vertellen waarom..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus jij gaat liever ten onder aan Polio dan aan ouderdom?
Waarom, WAAROM zijn alle vaccins stupide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |