abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73674992
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef rieboet het volgende:

[..]

wat ik bedoel is dat er nog hele bibliotheken aan kennis te vinden valt die het terrein tussen de 2 uitersten besmetting risico en een bubble boy scenario bestrijkt en het gevaar voor zover daar sprake van is tot een redelijk niveau kan terug dringen
Zoals? Betere hygiene? Dat helpt deels.

Er is geen "gulden middenweg" hoe mooi dat ook zou zijn. Je kunt je best doen en zoveel mogelijk proberen te voorkomen, maar besmettingen zullen altijd plaatsvinden.

Zeker als je denkt dat zilver zal helpen tegen virussen. Dan kun je inderdaad net zo goed met open mond ondergesnoten worden door 5 influenza-patienten
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73675012
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef rieboet het volgende:

[..]

Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,

Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties

Hetgeen ze weer de olie domme massa's om de tuin weten te leiden..

Dat is hetgeen wel eens een zweetdruppel op het voorhoofd en een gefronste wenkbrauw doet ontstaan bij diegene die in de nogal spannende toestand verkeren om nog over een gezond verstand te beschikken in deze tijden.
Goh, wat blijkt, ook bij de bedrijven die vitamines etc leveren gaat wel eens wat mis..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:19:56 #253
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73675327
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Goh, wat blijkt, ook bij de bedrijven die vitamines etc leveren gaat wel eens wat mis..
Overal gaat wel eens wat mis!

Moment dat je door middel van drastische maatregelen elk gevaar voor 100% wil uitsluiten, krijg je een ombuiging van de natuurlijke evolutie die op termijn alleen kan leiden tot een menselijk ras die uiteindelijk gereduceerd is tot zielloze kas plantjes die als gevolg van per ongeluk in aanraking te zijn geweest met wat voor bacterie dan ook ogenblikkelijk in levensgevaar verkeren

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 11:34:40 ]
pi_73675408
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef rieboet het volgende:

[..]

Precies, en niemand die nu de ondergang van de alternatieve geneeskunde wil zien hoor Overal worden (helaas) fouten gemaakt.
quote:
Moment dat je door middel van drastische maatregelen elk gevaar voor 100% wil uitsluiten, krijg je een ombuiging van de natuurlijke evolutie die op termijn alleen kan leiden tot een menselijk ras die uiteindelijk gereduceerd zijn tot zielloze kas plantjes die als gevolg van per ongeluk in aanraking te zijn geweest met wat voor bacterie dan ook in levensgevaar verkeren
Het gaat hier niet over "alle risicootjes" inperken maar een concreet gevaar voor de gezondheid.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:26:24 #255
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73675554
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Precies, en niemand die nu de ondergang van de alternatieve geneeskunde wil zien hoor Overal worden (helaas) fouten gemaakt.
[..]

Het gaat hier niet over "alle risicootjes" inperken maar een concreet gevaar voor de gezondheid.
Een paar oudjes in de lange termijn afdeling van een ziekenhuis betekend niet een drastisch gezondheid risico voor de algemene volksgezondheid

Hypatitus B, ala
pi_73675666
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef rieboet het volgende:

[..]

Een paar oudjes in de lange termijn afdeling van een ziekenhuis betekend niet een drastisch gezondheid risico voor de algemene volksgezondheid

Hypatitus B, ala

Ik had het over je "inperkende maatregelen" ... Niet over H1N1A.

Als we daar over bezig zijn > Er zijn veel meer patienten dan enkel "oudjes" die juist doodziek kunnen worden van besmetting met Influenza. Kom dus niet aan met die "oudjes".

Denk eens aan mensen met longklachten, longontsteking etc. Alleen die groep al heeft een probleem bij Influenza, en H1N1A heeft de vervelende habit om diep te nestelen in de luchtpijp en bij de bronchieën.

Goed "controleren" dus voor je iets post.
Dus ja, voor ziekenhuizen is er weldegelijk een verhoogd risico.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:37:22 #257
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73675932
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als we daar over bezig zijn > Er zijn veel meer patienten dan enkel "oudjes" die juist doodziek kunnen worden van besmetting met Influenza. Kom dus niet aan met die "oudjes".

Denk eens aan mensen met longklachten, longontsteking etc. Alleen die groep al heeft een probleem bij Influenza, en H1N1A heeft de vervelende habit om diep te nestelen in de luchtpijp en bij de bronchieën.

Ik wijs daarom ook niet af het idee van een verhoogde alertheid om en nabij deze risico groepen.

Maar dat is wel even andere koek dan jaarlijks 7 miljard mensen injecteren

Daarom nog mijn grens - niemand onder dwang of enkele vorm van manipulatie dan ook vaccineren
pi_73676006
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik wijs daarom ook niet af het idee van een verhoogde alertheid om en nabij deze risico groepen.
Daarom geldt het ook voor het hele ziekenhuis. En niet voor "afdelingen". Zo werk je besmetting alsnog in de hand.
quote:
Maar dat is wel even andere koek dan jaarlijks 7 miljard mensen injecteren
Dat gebeurt ook niet, dus kom ook niet aan met die "onzin"
Mr. Prolapse 2009
pi_73676044
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef rieboet het volgende:

[..]

Hypatitus B, ala

Er sterven per jaar in Nederland meer mensen aan de griep dan aan hepatitis hoor..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:41:16 #260
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73676083
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Daarom geldt het ook voor het hele ziekenhuis. En niet voor "afdelingen". Zo werk je besmetting alsnog in de hand.
[..]

Dat gebeurt ook niet, dus kom ook niet aan met die "onzin"
Mijn stelling is dat op het moment dat je 1 persoon kan verplichten tot vaccinatie;

Dit gegeven alleen genoeg is om de deur te openen voor een geleidelijke progressie die leidt op termijn tot een situatie waarbij dat voor iedereen van toepassing is.
pi_73676143
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:29 schreef rieboet het volgende:

[..]

Besmetten doe je vooral door te niezen in bijzijn van anderen maar ook je handen niet regelmatig te wassen.

Een mondkapje zou voldoende moeten zijn in een heel vroeg stadium in de meeste gevallen.

Geen rede nog om een heel ziekenhuis plat te spuiten elk jaar ter preventie, inclusief al het schoonmaak personeel en god-mag-weten-wie er zoal in en uit een ziekenhuis loopt per dag.

Dat is echt met een kanon op een vlieg schieten
[..]

Ik hou niet van al die 911 soort technieken die jullie uitvoeren om de mensheid in een keurslijf te drijven

Pandemie in het nieuws, hupsakee! laten we er weer eens een paar omstreden regeltjes doorheen stampen!

Op gegeven moment is de mens alleen nog een robot de godganselijke dag bezig met zich volgens de regeltjes te gedragen..

Ik vind dat als iemand die een medische opleiding heeft gehad nog niet eens weet wanneer hij op het punt staat verkouden te worden of griep is het wel treurig gesteld hoor..
Wil je het daarom verplichten en kun je daarna ook andere beroeps groepen op de korrel nemen..

En dat allemaal wegens een pietluttig storm in een glas onderzoekje...

Zou schandalig zijn als jullie wegkomen met die onzin uiteindelijk..
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Dus als je in een medisch beroep zit, moet je kunnen voorspellen dat je een griep krijgt?
De dag voordat je de eerste verschijnselen hebt?

Iedereen die in een ziekenhuis werkt, met patienten. dient beschermd te zijn tegen de griep. Je hebt te maken met verzwakte mensen, dus als je dat niet doet, ben je wat mij betreft egoïstisch bezig en kan je beter een ander beroep zoeken.
pi_73676206
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

Mijn stelling is dat op het moment dat je 1 persoon kan verplichten tot vaccinatie;

Dit gegeven alleen genoeg is om de deur te openen voor een geleidelijke progressie die leidt op termijn tot een situatie waarbij dat voor iedereen van toepassing is.
Nee, want je kijkt nog altijd naar de context. En verplichte vaccinaties bij bijvoorbeeld militairen (niet in Nederland geloof ik) komen al jaaaaren voor.

Sommige beroepsgroepen moeten die regels nu eenmaal hebben, niks raars aan.

Overigens ga ik na overleg via het werk de seizoensgriep-prik gewoon wel halen. H1N1A weet ik nog niet, volgens mijn huisarts is het niet nodig, maar als er toch 34 miljoen besteld zijn...
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:47:11 #263
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73676303
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Dus als je in een medisch beroep zit, moet je kunnen voorspellen dat je een griep krijgt?
De dag voordat je de eerste verschijnselen hebt?
Ik merk dat meteen, althans vroeger...

Moment dat tegenwoordig mijn neus dreigt te gaan lopen verstuif ik wat zilver en adem het in en foetsie!

droge neus gegarandeerd
pi_73676446
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

Moment dat tegenwoordig mijn neus dreigt te gaan lopen verstuif ik wat zilver en adem het in en foetsie!

droge neus gegarandeerd
Een loopneus betekent niet dat je griep hebt. Dat is een veelgemaakte misvatting.

En zilver inademen zal vast helpen, de deeltjes zullen je slijmvliezen dan "remmen/blokkeren" Of het gezond is, is een tweede
Mr. Prolapse 2009
pi_73676447
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heel goed voorbeeld.
pi_73676477
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef rieboet het volgende:

[..]

Moment dat je door middel van drastische maatregelen elk gevaar voor 100% wil uitsluiten, krijg je een ombuiging van de natuurlijke evolutie die op termijn alleen kan leiden tot een menselijk ras die uiteindelijk gereduceerd is tot zielloze kas plantjes die als gevolg van per ongeluk in aanraking te zijn geweest met wat voor bacterie dan ook ogenblikkelijk in levensgevaar verkeren
Dit is nu de 4e(?) keer dat je over evolutie begint en het fout interpreteert. Lees eens een keer iets over evolutie of stop ermee het als argument te gebruiken want wat je zegt klopt gewoon niet.

En dan nog iets wat we ook al minstens 4 keer hebben gezegd
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef rieboet het volgende:

[..]

droge neus gegarandeerd
de symptonen komen nadat je besmettelijk betn geweest.

Aangezien mijn tekeningtje het niet verduidelijkte, doen we het via een chronologische tijdslijn.

t=0 -> je raakt besmet met het virus
t = 1 -> je bent besmettelijk voor anderen
t = 3 -> je bent niet meer besmettelijk voor anderen
t = 4 -> je krijgt griepverschijnselen.

Zodra jij begint te snotteren zit je op t=4, misschien aangezien jij paranormaal bent en het " aan voelt komen" t=3. Het is heel fijn dat jij dan zilver in je gezicht sprayt om geen loopneus te krijgen, maar het beperkt het besmettingsgevaar geenszins.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:56:34 #267
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73676611
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Een loopneus betekent niet dat je griep hebt. Dat is een veelgemaakte misvatting.

En zilver inademen zal vast helpen, de deeltjes zullen je slijmvliezen dan "remmen/blokkeren" Of het gezond is, is een tweede
Of het gezond is is een tweede

Ja, kan me die reactie wel voorstellen van iemand die elke dag wel een vaccinatie zou willen hebben bij wijze van..

Jij ziet het dan ook al waren het kostbare druppels uit de fontein van het eeuwige leven, hetgeen leidt tot onsterfelijkheid.

Een heuse vaccin bewonderaar!

Maar lang niet iedereen is zo overtuigd van die heilzame werkingen, waarom kun je dat niet accepteren?

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 12:37:44 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:03:58 #268
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73676842
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dit is nu de 4e(?) keer dat je over evolutie begint en het fout interpreteert. Lees eens een keer iets over evolutie of stop ermee het als argument te gebruiken want wat je zegt klopt gewoon niet.
Wat ik bedoel is dat kinderen die op het platte land opgroeien op een boerderij en dagelijks in aanraking komen met de natuur en dieren hetgeen een breed scala aan bacteriën, microben en wat dies meer zij met zich mee brengt gewoon een veel hogere weerstand opbouwen dan kinderen die opgroeien in de steriele omgevingen van kinder crashen en kinderopvang centra

Dat wil zeggen dat daar ook wat van te leren valt

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 12:09:25 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:15:36 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73677166
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef rieboet het volgende:

[..]

Maar die slaan niet dat hyper-irritante dictatoriale toontje aan zoals jullie steeds doen tegen beter weten in,

Dat van uit de hoogte op de vaccin-preekstoel met het vingertje staan zwaaien terwijl het ze alleen om onderdrukking te doen is en om de omzet cijfers v/d corporaties
Right Weet je nog wat je zelf schreef? Nml dit:
quote:
Geen enkel wetenschappelijk onderzoek heeft dusver aangetoond dat er sprake zou zijn van een correlatie tussen een verhoogt aantal sterfgevallen als gevolg van influenza en ongevaccineerd medisch personeel.
Ongeveer 10-15 seconden in mijn zoektocht naar informatie daarover vond ik al een paper die je ongelijk aantoonde. Daar reageer je op met iets in de trant van 'ach je kan je toch gewoon ziekmelden als je een griep aan voelt komen'. Daar laat je twee keer achter elkaar mee zien hoe weinig je er eigenlijk van af weet, en naar mijn mening ook hoe weinig moeite je hebt gedaan je claim te controleren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:32:28 #270
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73677668
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Right Weet je nog wat je zelf schreef? Nml dit:
[..]

Ongeveer 10-15 seconden in mijn zoektocht naar informatie daarover vond ik al een paper die je ongelijk aantoonde. Daar reageer je op met iets in de trant van 'ach je kan je toch gewoon ziekmelden als je een griep aan voelt komen'. Daar laat je twee keer achter elkaar mee zien hoe weinig je er eigenlijk van af weet, en naar mijn mening ook hoe weinig moeite je hebt gedaan je claim te controleren.
Maar niet elk wetenschappelijk onderzoek is 100% betrouwbaar,

Ik vind dat aan zo een onderzoek vanuit verschillende medische windrichtingen meegewerkt zou moeten worden en niet alleen de main-stream variant.

Moment dat het gedaan word door alleen diegene die allang overtuigt zijn van de allesomvattende heilzame en zaligmakende eigenschappen van vaccins.

Dan zijn de uitslagen van zo'n onderzoek wel enigszins voorspelbaar natuurlijk
pi_73677795
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef rieboet het volgende:

[..]

Of het gezond is is een tweede

Ja, kan me die reactie wel voorstellen van iemand die elke dag wel een vaccinatie zou willen hebben bij wijze van..

Jij ziet het dan ook al waren het kostbare druppels uit de fontein van het eeuwige leven, hetgeen leidt tot onsterfelijkheid.

Een heuse zaligmakende vaccin bewonderaar!

Maar lang niet iedereen is zo overtuigd van die heilzame werkingen, waarom kun je dat niet accepteren?
Oh nee hoor, als je mijn postings werkelijk zou kennen weet je dat hoe minder medicijnen iemand nodig heeft, hoe beter.

Maar in het geval van vaccins kan ik het persoonlijk enkel aanraden mits getest en goed bevonden. Meer niet.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:45:52 #272
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678066
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Oh nee hoor, als je mijn postings werkelijk zou kennen weet je dat hoe minder medicijnen iemand nodig heeft, hoe beter.

Maar in het geval van vaccins kan ik het persoonlijk enkel aanraden mits getest en goed bevonden. Meer niet.
Mits het met een bepaalt gematigd, weloverwogen en evenwichtig beleid gedaan word.

Rekening houdend met de persoonlijke overtuigingen van de mogelijke kandidaten voor die vaccins.

Ala..

Moment dat er jarenlange media campagnes mee gemoeid zijn, gaat het hoe minder medicijnen hoe beter principe niet meer op..

Dat doet meer overkomen als een hoe meer vaccinaties hoe beter principe, met als stok achter de deur een massa hysterie teweeg te brengen hetgeen garandeert dat velen miljarden omgezet zullen worden.

Als jij zoals jij beweerd vanuit een oprecht gevoel voor verantwoordelijkheid gevoel voor je medemens beredeneerd zou je ook moeten kunnen herkennen dat zoiets nogal een aantal grenzen te ver gaat.
pi_73678113
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:03 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat kinderen die op het platte land opgroeien op een boerderij en dagelijks in aanraking komen met de natuur en dieren hetgeen een breed scala aan bacteriën, microben en wat dies meer zij met zich mee brengt gewoon een veel hogere weerstand opbouwen dan kinderen die opgroeien in de steriele omgevingen van kinder crashen en kinderopvang centra

Dat wil zeggen dat daar ook wat van te leren valt
Ok, dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen, door in aanraking te komen met bacterien en virussen, een soort resistentie opbouwen hier tegen?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:47:31 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73678118
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:

[..]

Maar niet elk wetenschappelijk onderzoek is 100% betrouwbaar,

Ik vind dat aan zo een onderzoek vanuit verschillende medische windrichtingen meegewerkt zou moeten worden en niet alleen de main-stream variant.

Moment dat het gedaan word door alleen diegene die allang overtuigt zijn van de allesomvattende heilzame en zaligmakende eigenschappen van vaccins.

Dan zijn de uitslagen van zo'n onderzoek wel enigszins voorspelbaar natuurlijk
Of jij het betrouwbaar vind of niet staat daar los van. Je kon gewoon niet gegrond die uitspraak doen.
Welke andere medisch wetenschappelijke windrichting heb je dan eigenlijk in gedachte?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73678137
Welke "jarenlange media campagnes".
De enigen die het hypen zijn de media zelf.

Alle instanties als de WHO, het RIVM etc. zeggen juist dat er geen gegronde reden tot angst is, dat het een milde griep is en de WHO heeft gezegd dat 1 vaccinatie ipv 2 voldoende is.

Het gaat jouw persoonlijke grens te ver, jij gaat nu al uit van verplichte vaccinatie terwijl dat nooit aan de orde is geweest voor burgers.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:48:22 #276
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678142
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen, door in aanraking te komen met bacterien en virussen, een soort resistentie opbouwen hier tegen?
Ja, maar dat wist mijn grootmoeder ook al zoals de grootmoeder van mijn grootmoeder dat wist.
pi_73678160
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat een vaccin dus net zo goed doet, maar die link kan hij schijnbaar niet leggen
Mr. Prolapse 2009
pi_73678196
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ja, maar dat wist mijn grootmoeder ook al zoals de grootmoeder van mijn grootmoeder dat wist.
Ok, weet je wat er in een vaccin zit?
pi_73678216
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat een vaccin dus net zo goed doet, maar die link kan hij schijnbaar niet leggen
Ja dat wist ik wel, maar altijd leuk om het uit zijn eigen mond te horen komen
Gelukkig heb je dit niet te snel gepost
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:52:01 #280
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678282
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij met je vaccins, zo meteen heb ik eest een vaccin nodig om me kont te kunnen krabben.

A.j.b. kunnen we het eens proberen zonder als elk 2de woord, het woord vaccin te gebruiken beste Dragorus?.
pi_73678296
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

[..]

Een vaccin doet eigenlijk hetzelfde, maar dan met beter resultaat
Mr. Prolapse 2009
pi_73678323
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef rieboet het volgende:

[..]

Jij met je vaccins, zo meteen heb ik eest een vaccin nodig om me kont te kunnen krabben.

A.j.b. kunnen we het eens proberen zonder als elk 2de woord, het woord vaccin te gebruiken beste Dragorus?.
Ja, ik ga het woord v-a-c-c-i-n niet meer gebruiken in een topic over v-a-c-c-i-n-s je hebt helemaal gelijk
Mr. Prolapse 2009
pi_73678357
Je hebt net vrijwel letterlijk toegegeven dat vaccins werken beste Rieboet.

Gelukkig kunnen we dan die kwestie achter ons laten en verder kijken naar de bijkomende gevaren van vaccinatie aangezien de werking niet meer in twijfel wordt getrokken door de deelnemers in deze discussie.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:54:39 #284
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678368
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja, ik ga het woord v-a-c-c-i-n niet meer gebruiken in een topic over v-a-c-c-i-n-s je hebt helemaal gelijk
Oke, alleen niet zo god alle Jezus vaak dan!
pi_73678402
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:54 schreef rieboet het volgende:

[..]

Oke, alleen niet zo god alle Jezus vaak dan!
Dat vaccin bepaal vaccin ik vaccin zelf vaccin wel vaccin.

Sorry voor de off-topic mensen

Maar dat contact met microben etc. waar jij het over hebt is in wezen hetzelfde als "een spuitje" maar dan effectiever. Snap je de link nu?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:56:16 #286
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678415
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:54 schreef oompaloompa het volgende:
Je hebt net vrijwel letterlijk toegegeven dat vaccins werken beste Rieboet.

Gelukkig kunnen we dan die kwestie achter ons laten en verder kijken naar de bijkomende gevaren van vaccinatie aangezien de werking niet meer in twijfel wordt getrokken door de deelnemers in deze discussie.
?? Er was me beloofd dat dit geen aflevering van Banana Split was!
pi_73678471
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef rieboet het volgende:

[..]

?? Er was me beloofd dat dit geen aflevering van Banana Split was!
Ok ook dat zal ik in een duidelijk plaatje uiteen zetten:

Rieboet: mensen die in contact komen met virussen ontwikkelen een betere afweer daartegen

Vaccin: hey ik heb een virus in me.

Rieboet: gevacineerd worden is dus in contact komen met een virus. Iets waarvan ik verklaard heb dat het helpt.

eureka!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:06:21 #288
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678721
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat vaccin bepaal vaccin ik vaccin zelf vaccin wel vaccin.

Sorry voor de off-topic mensen

Maar dat contact met microben etc. waar jij het over hebt is in wezen hetzelfde als "een spuitje" maar dan effectiever. Snap je de link nu?
Ik denk dat wij als mensen we met de NATUUR te maken hebben.

Een van de meest fundamentele wetten v/d natuur is balans.

De natuur in balans = de mens in balans.

De mensheid zal zich ten alle tijden en met alle macht tegen die natuur verzetten en daarom uiteindelijk ten onder gaan.

Vaccins is voor diegene die bewust of onbewust voor een of andere bizarre reden dat proces met extra haast en spoed de afgrond in willen jagen.

Dit alhoewel jullie dat niet willen of kunnen zien.

Balans is de enige weg, geen overrompeling van ieder onschuldig wezen door een uit de kluiten gegroeide medische cultus.

Er zijn ook nog andere mensen op de wereld die de eigen verantwoordelijk niet afgepakt willen zien worden door hoog geleerden op de vaccin preekstoelen

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 13:13:47 ]
pi_73678793
Dan moet je ook geen zilver nemen, of zilvertherapie, of vitamine-therapie. Dan trek je ook alles uit balans.

Als we de natuur op zijn beloop laten hebben we de NWO niet nodig om de bevolking te decimeren
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:11:05 #290
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73678882
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
Dan moet je ook geen zilver nemen, of zilvertherapie, of vitamine-therapie. Dan trek je ook alles uit balans.

Als we de natuur op zijn beloop laten hebben we de NWO niet nodig om de bevolking te decimeren
De natuur op zijn beloop laten gaan is gehoorzaamheid ten opzichte van de natuur.

Die autoriteit wil ik omarmen en accepteren.

Niet die van jou, met alle respect
pi_73678926
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:11 schreef rieboet het volgende:

[..]

De natuur op zijn beloop laten gaan is gehoorzaamheid ten opzichte van de natuur.

Die autoriteit wil ik omarmen en accepteren.

Niet die van jou, met alle respect
En als de natuur wilde dat we massaal zilver zouden vernevelen dan was het geen zeldzaam edelmetaal

Er is niks mis met de natuur omarmen en in die balans leven, bedenk dan ook dat veel medicijnen (bijna alle) hun oorsprong hebben in de natuur.

Hoe minder medicijnen een mens nodig heeft, hoe beter. Het liefst 0.
Maar dan krijg je weer overbevolking en zulks

En ik ben heul geen authoriteit
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18:56 #292
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73679144
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En als de natuur wilde dat we massaal zilver zouden vernevelen dan was het geen zeldzaam edelmetaal
Zilver is al 6000 jaar in gebruik als we de vedische teksten moeten geloven

Zilver is ook gewoon een grondstof die je uit de bodem kan spitten met een schop of pikhouweel
quote:
Er is niks mis met de natuur omarmen en in die balans leven, bedenk dan ook dat veel medicijnen (bijna alle) hun oorsprong hebben in de natuur.
Moment dat je door geflipte experts moet inhuren om na een proces van vele jaren door te brengen in de meest high tech labs om met een influenza vaccin op de proppen te komen ben je toch niet meer natuurlijk bezig Drag?
pi_73679251
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zilver is al 6000 jaar in gebruik als we de vedische teksten moeten geloven

Zilver is ook gewoon een grondstof die je uit de bodem kan spitten met een schop of pikhouweel
Maar hoe hebben ze dan 6000 jaar geleden die zilver verneveld?
En waar in Nederland heb je zilvermijnen die voorzienend genoeg zijn voor de mensen in Nederland. Kom op, zit je nu gewoon wat te stangen?
quote:
Moment dat je door geflipte experts moet inhuren om na een proces van vele jaren door te brengen in de meest high tech labs om met een influenza vaccin op de proppen te komen ben je toch niet meer natuurlijk bezig Drag?
Let nou toch eens op je taalgebruik man. Mensen meteen doorgeflipt noemen
En je hebt de rest van mijn post toch ook gelezen? Hoe minder hoe beter, maar soms kunnen we er niet omheen.

Het is toch goed dat er jaren getest wordt voordat we iets gaan toepassen? Dan kom je niet voor verassingen te staan.
Of wil je zeggen dat we niet meer aan preventieve medicatie moeten doen en mensen maar dood moeten gaan "omdat het zo hoort"....

Dan mag jij dus ook geen zilver meer nemen als je een "griepje voelt opkomen"
Mr. Prolapse 2009
pi_73679362
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik denk dat wij als mensen we met de NATUUR te maken hebben.

Een van de meest fundamentele wetten v/d natuur is balans.

De natuur in balans = de mens in balans.

De mensheid zal zich ten alle tijden en met alle macht tegen die natuur verzetten en daarom uiteindelijk ten onder gaan.

Vaccins is voor diegene die bewust of onbewust voor een of andere bizarre reden dat proces met extra haast en spoed de afgrond in willen jagen.

Dit alhoewel jullie dat niet willen of kunnen zien.

Balans is de enige weg, geen overrompeling van ieder onschuldig wezen door een uit de kluiten gegroeide medische cultus.

Er zijn ook nog andere mensen op de wereld die de eigen verantwoordelijk niet afgepakt willen zien worden door hoog geleerden op de vaccin preekstoelen
Dat balans-gedoe klinkt allemaal heel erg mooi en filosofisch, maar is nergens op gebasseerd. De "natuur" is juist het resultaat van onbalans & verandering.

En hoe is jezelf blootstellen aan virsussen op het platteland beter gebalanceerd dan jezelf blootstellen aan virussen in een stad?

En hoe is jezelf volspuiten met zilver beter gebalanceerd dan jezelf volspuiten met kwik?

En hoe is jezelf volspuiten met zilver gebalanceerder dan jezelf volspuiten met vaccins?

Die zilveroplossingen groeien ook niet in een flesje & al gelabeled aan bomen toch?

En kunnen we het er even officieel over eens zijn dat in theorie vaccins dus wel werken? Ik bedoel je hebt het al gezegd maar toch even for the record.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:33:34 #295
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73679611
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:

Maar hoe hebben ze dan 6000 jaar geleden die zilver verneveld?
Heb je de piramides wel eens nader beken of de bouwwerken op Machu Pitchu?

Ook volstrekt onbekend dusver hoe die mensen destijds tot bepaalde dingen in staat waren

Ik kan toch ook niet alles weten?

Het word namelijk sinds eeuwen ten dagen gebruikt in de Ayur vedische geneeskunde

Dus niet als stangen bedoelt
pi_73679645
Ja maar dat is geen chemish proces rieboet.

Enfin, even zonder gein >

Twijfel je aan de effectiviteit van vaccins of vertrouw je de "bijstoffen" niet?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:37:13 #297
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73679706
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
Ja maar dat is geen chemish proces rieboet.

Enfin, even zonder gein >

Twijfel je aan de effectiviteit van vaccins of vertrouw je de "bijstoffen" niet?
Ik denk dat het volstrekt menselijk is om de meest ongelooflijk stupide ideeën te bedenken.

Vaccins is een van die ideeën.
pi_73679740
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:37 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik denk dat het volstrekt menselijk is om de meest ongelooflijk stupide ideeën te bedenken.

Vaccins is een van die ideeën.
Dus jij gaat liever ten onder aan Polio dan aan ouderdom?

Waarom, WAAROM zijn alle vaccins stupide?
Mr. Prolapse 2009
pi_73679901
Ik snap het ook niet:

jezelf blootstellen aan virussen om je weerstand te verhogen door contact met zieke mensen = slim
jezelf blootstellen aan virussen om je weerstand te verhogen door vaccins = stupide
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:56 #300
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73680089
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dus jij gaat liever ten onder aan Polio dan aan ouderdom?

Waarom, WAAROM zijn alle vaccins stupide?
Waarom? ik zal je vertellen waarom..

Omdat je wel een tover middel kan bedenken oke, tot daar aan toe..

Maar dan moet je dat wel in de universeel toepasbare contexten zien..

Mogelijk misbruik, mensenrechten, andere levens visies en theorieën mee willen nemen, de commercie onder ogen willen zien met de bijbehorende negatieve bij verschijnselen daarvan.

Als je het laatste volledig over het hoofd ziet en alleen de vaccinspuit gaat aanbidden;

Dan is een mogelijk plausibel idee in beperkte en extreme omstandigheden hetgeen wellicht een uitweg kan betekenen in sommige gevallen;

In ene een krankzinnig stupide idee, dus een middel om zowel psychologische en biologische oorlogsvoering mee uit te voeren op mondiaal niveau en een middel om bij wijze van de duvel en z'n malle moer in het zadel te helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 14-10-2009 13:57:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')