abonnement Unibet Coolblue
pi_74994033
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik snap er niks van
Bedoel je Tally?
pi_74994055
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vecht dat maar met haar uit
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74994097
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vecht dat maar met haar uit
Pfff, geen ruggegraat jij
pi_75143332
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef 14medusa het volgende:

[..]

nee maar je bent een mod en je spreekt mij aan op mijn gedrag, waaronder dat ik mezelf tegenspreek.

Ik vind niet echt dat het aan jou is om mij daarop aan te spreken als het al zo is, want je wil geen voorbeeld geven en ik kan me ook niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb, maar dan nog, als je niet een leuk praatje wil maken en ik doe niets wat verboden is dan hoef je tegen mij niets te zeggen hoor, sorry geen behoefte aan

als ik in sommige topics wat gebrekkiger NL praat, ik ben ook niet NL en ik kan, als ik heel snel iets intik wat foutjes maken. Ik kan grof gebekt zijn en minder grof maar dat ligt aan mijn stemming en het onderwerp. Als jij wil suggereren dat ik me voordoe als iemand anders (kutkloon---->>> kloon is toch iemand die zich voordoet als n ander?) prima, maar gooi me dan van FOK af of hou je vermoedens lekker voor je tot je t kan bewijzen. Verder hoef je me niet als een schooljuf de les te lezen, ik zie nlk wel 10 keer grovere dingen staan van 'je neukt zeker graag met je moeder' tot persoonlijke beledigingen, waar niks van wordt gezegd. Begin daar maar mee, en als je wat concreets op mij hebt, dat ik de regels overtreed dan hoor ik het graag
Ik spreek je inderdaad aan op je gedrag. Ik gaf aan dat je op valt op een niet positieve manier.
En inderdaad ik zei dat je je tegenspreekt in verschillende topics. Waaruit ik het vermoeden haal dat je een kloon ben. En in dit geval dus een kutkloon.

Ik spreek je niet aan op je tegenspraak in verschillende topics. Ik gaf aan dat dat ook een reden is dat je op valt. Verbieden valt er weinig. Maar de manier waarop je overkomt en de manier waarop je antwoord geeft in sommige topics zijn niet wenselijk. Mijn collega heb je al een keer een PM hierover gestuurd en helaas geef je hier geen antwoord op.
Je post in veel topics alleen om het posten en niet eens om er over mee te kunnen babbelen.
En als je posts dan ook nog eens inhoud hebben. De inhoud is vaak op een uitlokkende toon.
Dat is gewoon ongewenst.

Wij proberen zoveel mogelijk de persoonlijke en grove opmerkingen uit topics te verwijderen maar er kan er wel eens 1tje (of meer) tussendoor schieten. Het is ons streven om dit zo veel mogelijk aan te pakken.
Ik lees je niet de les zoals een juffrouw. Er is al eens gevraagd of je anders wil gaan reageren.
Inhoudelijk wil reageren. Maar helaas word er niet naar geluisterd. Misschien moet je maar niet snel reageren en eens nadenken voor je iets post zodat je ook geen of weinig fouten maakt. Zal mij een worst wezen waar je vandaan komt. Maar normaal reageren kan je best.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75143935
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef 14medusa het volgende:

[..]

wat een onzin

alsof je dan ineens immuun bent voor mooie vrouwen

goh wat een vent zeg
vast alle pubers zouden willen dat ze zo mannelijk waren
maar dat komt nog wel
als ze zo groot en stoer zijn als jij

quote:
Op maandag 30 november 2009 13:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Kan je normaal doen?
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:55 schreef 14medusa het volgende:
en wie ben jij dan

ik vind t belachelijk hoe hij reageert en zeg daar wat van

ik zie nergens scheldwoorden of iets dergelijks dus bemoei je lekker met je eigen zaken

of ga lekker huilen bij de mods ofzo
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Je valt op en dat is niet positief bedoelt.
Niet alleen in dit topic maar ook in andere topics.
Dus kappen met die onzin in SEX en gaat lekker in ONZIN hangen ofzo.
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef 14medusa het volgende:

[..]

het is geen onzin

ik zeg gewoon wat van dat iemand zwaar arrogant doet

maar blijkbaar ben je hier mod ofzo
ik zeg wat ik wil waar ik wil

ik scheld niet en ik zeg geen dingen die niet waar zijn
dat ik opval is een tweede
maar das niet perse verboden of wel?
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Verboden niet nee. Ongewenst wel.
Als je die opmerking zwaar arrogant vind moet je misschien eens opzoeken wat arrogant betekent.
En eens naar school gaan! Je Nederlands is zogenaamd nogal slecht.
Terwijl je het wel kan. Meneertje!
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef 14medusa het volgende:

[..]

hahaha..... wat een loser ben jij zeg.

met je meneertje....

zeker kan ik goed Nederlands, beter dan jij zo te lezen. En naar school gaan? omdat ik een andere opvatting heb over arrogant dan jij? Gebruik die minimale hoeveelheid hersens iets harder voor je dingen gaat roepen over sgol met allemaal spelvauten
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Kutkloon.
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
Uit: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Waar alle users mee akkoord gegaan zijn, toen ze zich registreerden...

Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden.

FOK! is geen democratie.

Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten.
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:09 schreef 14medusa het volgende:
juist ja

enorm intelligent antwoord. ga je je nu met je eigen zaken bemoeien of wilde je iedere keer als ik iets zeg wat jij als ongewenst bestempeld er iets van gaan zeggen?
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Daar ben ik mod voor
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:11 schreef 14medusa het volgende:
kutkloon

dat is dus de manier voor een mod om dingen op te lossen/uit te praten? of was het nou de manier om iemand tot perma-ban gedrag aan te zetten... hmmm..... even denken...... goh de lijn is wel erg dun op dat gebied he?
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf onwijs tegen in elk topic weer Maar maakt niet uit hoor!
We komen er wel uit
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef 14medusa het volgende:

[..]

waar spreek ik dit, of iets wat ik eerder in dit topic gezet heb tegen?
waar spreek ik wat ik ook zeg tegen?
als jij me voorbeelden wil geven dan graag

voor zover het relevant is aub want ik zie trouwens ook niet echt in wat het in godsnaam te maken heeft met deze kwestie

is het trouwens verboden om jezelf tegen te spreken? niet dat ik mij herinner dat gedaan te hebben, maar goed.
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook nergens aangegeven dat het verboden is om jezelf tegen te spreken
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Ga naar FB of zo.
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! Sorry!

Feedback [SEX]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 november 2009 @ 15:01:58 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75144039
Ik wist het wel! Is er al een kloonscan gedaan?
Resistance is futile.
pi_75245029
Inderdaad. De kick was kut! En dus niet nodig
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75245045
Ik ga de stad in, ben overbodig hier
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75303611
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Adolecens het volgende:
ben overbodig hier
Geen goed teken?
  maandag 7 december 2009 @ 22:43:22 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75392782
Donkere vrouwen Blanke mannen

ik deed juist heel erg normaal en legde het verband van mijn post uit. geeeeezzzz. get a life or a brain.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75393003
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
Donkere vrouwen Blanke mannen

ik deed juist heel erg normaal en legde het verband van mijn post uit. geeeeezzzz. get a life or a brain.
Ik had je al verwacht.

Jij bent van mening dat "donkere vrouwen van intelligente mannen houden, omdat ze die namelijk niet zo vaak tegen komen" ja? Daarnaast wees de TS je terecht op het "ff normaal doen", omdat je in de post daarvoor al totaal onzinnig reageerde op een andere vrouwelijke user die enkel aangaf dat ze vrouwen mooi kon vinden en jij met een reply komt van "als dat geen beffen wordt!!

Je kan dus gewoon "ff normaal doen" ja en als je wil baggeren of onzin verkondigen ga je naar de betreffende fora toe. Niet hier.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 7 december 2009 @ 22:55:15 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75393325
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik had je al verwacht.

Jij bent van mening dat "donkere vrouwen van intelligente mannen houden, omdat ze die namelijk niet zo vaak tegen komen" ja? Daarnaast wees de TS je terecht op het "ff normaal doen", omdat je in de post daarvoor al totaal onzinnig reageerde op een andere vrouwelijke user die enkel aangaf dat ze vrouwen mooi kon vinden en jij met een reply komt van "als dat geen beffen wordt!!

Je kan dus gewoon "ff normaal doen" ja en als je wil baggeren of onzin verkondigen ga je naar de betreffende fora toe. Niet hier.
speciaal voor jou, wie heeft je eigenlijk aangenomen? want intelligent ben je niet en lezen doe je ook al slecht.
johnny de mol zegt altijd: "als dat geen neuken wordt", bij mensen die elkaar schijnbaar leuk vinden, of het in een gesprek eens zijn.

ik zei al dat mijn woorden een vrije interpretatie naar die woorden zijn.

kan je ff een beetje kalm worden? want je loopt echt dom uit je domme nek te lullen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75393718
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

speciaal voor jou, wie heeft je eigenlijk aangenomen? want intelligent ben je niet en lezen doe je ook al slecht.
johnny de mol zegt altijd: "als dat geen neuken wordt", bij mensen die elkaar schijnbaar leuk vinden, of het in een gesprek eens zijn.

ik zei al dat mijn woorden een vrije interpretatie naar die woorden zijn.

kan je ff een beetje kalm worden? want je loopt echt dom uit je domme nek te lullen.
So noted.

Ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar Johnny de Mol kijken, dan wel

Ik modereer op hoe een topic gelezen wordt, niet een enkele uitspraak. Als je iemand wil quoten doe je dat volgens de richtlijnen van de Nederlandse taal, zodat het duidelijk is dat je iemand quote.

Daarnaast liet je zien door je eigen edit, dat je zelf ook al vond dat je woorden misschien verkeerd opgevat konden worden.

Verder staat het je vrij om een fantopic over me te openen in FB
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 7 december 2009 @ 23:10:45 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75393945
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef Adolecens het volgende:

[..]

So noted.

Ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar Johnny de Mol kijken, dan wel

Ik modereer op hoe een topic gelezen wordt, niet een enkele uitspraak. Als je iemand wil quoten doe je dat volgens de richtlijnen van de Nederlandse taal, zodat het duidelijk is dat je iemand quote.

Daarnaast liet je zien door je eigen edit, dat je zelf ook al vond dat je woorden misschien verkeerd opgevat konden worden.

Verder staat het je vrij om een fantopic over me te openen in FB
so noted? i don't f care.

je bent gewoon dom aan het modden. erg agressief ook. een beetje té.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75853878
Nav dit topic Hoe ervaren mannen een vinger in hun piemel?

Ado: het is geen lemming. Het was een serieus bedoeld topic.... dat ik in de TT een zinskeuze heb gebruikt die wellicht vaker voorkomt betekent niet automatisch dat het een lemming is. Zo kun je overal wel lemmings gaan zien. Ik snap oprecht niet dat deze dicht is....
pi_75854911
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Nav dit topic Hoe ervaren mannen een vinger in hun piemel?

Ado: het is geen lemming. Het was een serieus bedoeld topic.... dat ik in de TT een zinskeuze heb gebruikt die wellicht vaker voorkomt betekent niet automatisch dat het een lemming is. Zo kun je overal wel lemmings gaan zien. Ik snap oprecht niet dat deze dicht is....
Je suggereert met die TT sterk een lemming, dat weet je zelf ook. Laatste tijd ook al genoeg van al die topics gehad waarbij er eerst eentje kwam over de vrouw en vervolgens over de man. Prima, zijn niet geslot en geven we een kans.

Maar als je er eentje opent met deze TT en refereert aan Hoe ervaren vrouwen een vinger in de kont? in combinatie met het feit dat je je inimini pinkje in de plasbuis van je vriendje stopt vind ik het meer een ONZ topic, of een KEL topic. Als je serieuze reacties wil, vraag toegang aan in KEL en ga er daar over door, want dáár kun je er echt over verder discussiëren en als je door wil gaan op de manier zoals het topic ging, probeer je het in ONZ.

M.a.w. ik nam/neem je topic dus niet serieus.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75868098
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:

[..]


Maar als je er eentje opent met deze TT en refereert aan Hoe ervaren vrouwen een vinger in de kont? in combinatie met het feit dat je je inimini pinkje in de plasbuis van je vriendje stopt vind ik het meer een ONZ topic, of een KEL topic. Als je serieuze reacties wil, vraag toegang aan in KEL en ga er daar over door, want dáár kun je er echt over verder discussiëren en als je door wil gaan op de manier zoals het topic ging, probeer je het in ONZ.

M.a.w. ik nam/neem je topic dus niet serieus.
Ik refereer helemaal nergens aan dat topic! Wederom: alleen de TT heeft wat overeenkomsten. Laten we zeggen dat ik geen TT-inspiratie had en het als voorbeeld heb gebruikt oid.

En ik heb helemaal geen behoefte om een KEL toegang te krijgen om tussen de poepvreters en paardenneukers mijn topic te openen . Ik wil juist weten wat de "gewone" man er van vindt.

Om zaken als "TS begint" voor te zijn heb ik het voorbeeld met mijn ex aangehaald.

There!
pi_75878339
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik refereer helemaal nergens aan dat topic! Wederom: alleen de TT heeft wat overeenkomsten. Laten we zeggen dat ik geen TT-inspiratie had en het als voorbeeld heb gebruikt oid.

En ik heb helemaal geen behoefte om een KEL toegang te krijgen om tussen de poepvreters en paardenneukers mijn topic te openen . Ik wil juist weten wat de "gewone" man er van vindt.

Om zaken als "TS begint" voor te zijn heb ik het voorbeeld met mijn ex aangehaald.

There!
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan.

Poepvreters en paardenneukers In KEL Je hoeft inderdaad geen toegang tot KEL zo te lezen.
Daar ben je niet ruimdenkend genoeg voor blijkt maar weer.
Je zult alleen maar onzin krijgen tussen de "gewone" man.

Dus topic blijft op slot
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_75878662
Jullie zijn stom
pi_75878689
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Jullie zijn stom
Inderdaad
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 21 december 2009 @ 15:19:05 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75889238
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Inderdaad
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Erotische verhalen en ervaringen #3

Spam neem ik aan
Yep! En al verwijderd zag ik. Tnx
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75907406
nee dit gaat niet om dezelfde persoon
pi_75908468
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef lisanne333 het volgende:
nee dit gaat niet om dezelfde persoon
Ok, je topic is weer open.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76384611
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Flashwin het volgende:
Hey, wie heeft mijn reactie verwijderd?
Ik. Je post wat pure onzin en als je de rest van het topic hebt doorgelezen snap je dat zelf ook heel goed. Geen discussie verder. Het was en is pure onzin. Reageer inhoudelijk, ontopic, of reageer niet.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')