quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in de niet pron films Je ziet regelmatig dat de tieten wel worden aangeraakt Gaat het nog verder dan dat ? Ik zou er wel een stijve plasser van krijgen
Ik ben in ieder geval oud genoeg om niet een harde plasser te krijgen van soft pronquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef skippy22 het volgende:
Fucking newbie
Als alles op celluloid staat, gaan ze met z'n allen orgiën.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in de niet pron films Je ziet regelmatig dat de tieten wel worden aangeraakt Gaat het nog verder dan dat ? Ik zou er wel een stijve plasser van krijgen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef Berlusconi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval oud genoeg om niet een harde plasser te krijgen van soft pron
Dat komt omdat jij een klein pubertje bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef skippy22 het volgende:
Want als er een hele mooie dame in haar stringetje op je aan het rijden is terwijl jij aan haar tieten zit gebeurt er uiteraard helemaal nietsquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:26 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een klein pubertje bent.
Een volwassen vent krijgt daar niet snel een harde van.
Ja leuk met 200 man crew om je heenquote:Op zondag 29 november 2009 01:41 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Want als er een hele mooie dame in haar stringetje op je aan het rijden is terwijl jij aan haar tieten zit gebeurt er uiteraard helemaal niets.
/edit
Of heb ik zojuist de troll wat te eten gegeven.
wat een onzinquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:26 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een klein pubertje bent.
Een volwassen vent krijgt daar niet snel een harde van.
Volgens mij snapt iemand het niet helemaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef zeemonster het volgende:
Daar zijn toch fluffers voor om de boel stijf te krijgen en/of te houden?
Ik ben bang van niet , inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij snapt iemand het niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |