Dat zegt niets, sommige mensen zijn nu eenmaal wat stiller dan andere. Het feit dat ze je ex is, zegt dan weer wel genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:53 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Ik deed het vaker bij me ex maar die zei niet dat ze het ontprettig vond!
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:03 schreef Wisheh het volgende:
Mijn vriendin vind het niet erg. Ik wel als het niet schoon in is daarMaar dat is bij haar niet het geval gelukkig
Edit: Maar hoe ze het nou echt vind weet ik natuurlijk niet. Ze vind het geen probleem maar of ze het nou ook super geil vind..ik heb geen idee![]()
Omdat ik het wel leuk vind. En zij ook wel want als ze iets niet wilt op dat gebied dan kan ze erg duidelijk wezen zullen we maar zeggenquote:
Hm, 'iets toelaten' is natuurlijk niet vanzelfsprekend hetzelfde als 'iets leuk vinden'. Maar goed, steek jij je vinger maar in allerhande poepgaten hoor, als je dat nou zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Omdat ik het wel leuk vind. En zij ook wel want als ze iets niet wilt op dat gebied dan kan ze erg duidelijk wezen zullen we maar zeggen
Die snap ik niet... Je wil wél een piemel in je kont, maar géén vinger?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Tinky5 het volgende:
Vinger in een kont is .... VRESELIJK ( en ik ben een vrouw)...
Maar of de rest van Nederland een vinger in hun poepert wil.... I don't know...![]()
Het is een grote turn off in bed en denk maar niet dat ik dat bij iemand anders ga doen...![]()
Anale sex kan wel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die snap ik niet... Je wil wél een piemel in je kont, maar géén vinger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |