Dat zegt niets, sommige mensen zijn nu eenmaal wat stiller dan andere. Het feit dat ze je ex is, zegt dan weer wel genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:53 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Ik deed het vaker bij me ex maar die zei niet dat ze het ontprettig vond!
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:03 schreef Wisheh het volgende:
Mijn vriendin vind het niet erg. Ik wel als het niet schoon in is daarMaar dat is bij haar niet het geval gelukkig
Edit: Maar hoe ze het nou echt vind weet ik natuurlijk niet. Ze vind het geen probleem maar of ze het nou ook super geil vind..ik heb geen idee![]()
Omdat ik het wel leuk vind. En zij ook wel want als ze iets niet wilt op dat gebied dan kan ze erg duidelijk wezen zullen we maar zeggenquote:
Hm, 'iets toelaten' is natuurlijk niet vanzelfsprekend hetzelfde als 'iets leuk vinden'. Maar goed, steek jij je vinger maar in allerhande poepgaten hoor, als je dat nou zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Omdat ik het wel leuk vind. En zij ook wel want als ze iets niet wilt op dat gebied dan kan ze erg duidelijk wezen zullen we maar zeggen
Die snap ik niet... Je wil wél een piemel in je kont, maar géén vinger?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Tinky5 het volgende:
Vinger in een kont is .... VRESELIJK ( en ik ben een vrouw)...
Maar of de rest van Nederland een vinger in hun poepert wil.... I don't know...![]()
Het is een grote turn off in bed en denk maar niet dat ik dat bij iemand anders ga doen...![]()
Anale sex kan wel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die snap ik niet... Je wil wél een piemel in je kont, maar géén vinger?
Vingers kunnen ook stijf zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Tinky5 het volgende:
Omdat ik dat zelf niet weet![]()
Stijve staaf is beter dan een roerend vingertje?
Nee... teminste, dat hoop ik niet voor de man in kwestiequote:
Echt he, de woorden uit mn mond!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:
Dat is volledig afhankelijk van de context.
Okee, thanks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
PS: kan gewoon door posten ik lees het morgen wel!
Hoezo? Heb jij persé een woud aan smilies nodig om te zien of iets wel, niet of half serieus bedoeld is? Ik zal je helpen: deze keer was het een - desnoods mislukt - geintje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Opmerkingen van ze is niet v oor niks je ex slaan ook nergens op maya dat zegt genoeg over het niveau van diegene die dat zei![]()
Kijk dat zijn de vrouwen met ervaring !quote:
Van je moeder.quote:
quote:
Oooh jongens ik kan niet wachten wat voor discussie het morgen zal worden..... Vingeren: hard of zacht? Kreunen tijdens seks: ja of nee? Captain obvious: slotje of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Nou de reacties zijn verschillend
Het ligt dus echt aan het meisje zelf!
Opmerkingen van ze is niet v oor niks je ex slaan ook nergens op maya dat zegt genoeg over het niveau van diegene die dat zei![]()
Morgen weer een andere onderwerp![]()
kusssss
weltrusten
PS: kan gewoon door posten ik lees het morgen wel!
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef noujawieweet het volgende:
Ik denk dat weinig meisjes problemen hebben met een vinger in de kut + aarsIn ieder geval, als ik zo mijn eigen ervaringen analiseer!
Anaaliseren.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef noujawieweet het volgende:
Ik denk dat weinig meisjes problemen hebben met een vinger in de kut + aarsIn ieder geval, als ik zo mijn eigen ervaringen analiseer!
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef 14medusa het volgende:
ik vind t geil
maarwel op de juiste manier op t juiste moment....
Hangt van de slager af ?! Dussssquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef incident het volgende:
[..]
Hangt van de slager af ?! Dussss
quote:
In het algemeen genomen lijkt me een vinger in de kont een beetje erg vervlendquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:03 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Ik wou gewoon weten hoe vrouwen het in vinden in het algemeen!
Maar er reageren meer mannen
Ik vind vingers vaak veel sneller ruw, oppassen met randjes aan nagels en dat soort gedoe, kan snel teveel zijn soms.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die snap ik niet... Je wil wél een piemel in je kont, maar géén vinger?
True... Maar zoals ik al eerder in dit topic zei; 't ligt aan de vingerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind vingers vaak veel sneller ruw, oppassen met randjes aan nagels en dat soort gedoe, kan snel teveel zijn soms.
Een piemel heeft dat niet, geen knokkels, geen ruwe werkhanden, geen nagels, voelt echt anders.
Heel snel ook ja, dat draagt wel bij aan de feestvreugdequote:Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef weekontol het volgende:
op het moment dat een dame klaar komt, druk je snel een vinger in haar kont.
Ah, hier hebben we een ervaringsdeskundigequote:
Van die plastiek wegwerphandschoenen gebruiken...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef Opkloter het volgende:
haha, ik heb t nog nooit gedaan, zou t wel willen.
ik heb sowieso iet met vrouwen anussen ofzo. (nee, ik ben geen homo)
wel kut dat er onder je nagels poepresten komen
Haha, lijkt t net alsof je doktertje gaat spelen.....ik zie het al gebeurenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Litchie0 het volgende:
[..]
Van die plastiek wegwerphandschoenen gebruiken...
Ik gebruik altijd deze :quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Litchie0 het volgende:
[..]
Van die plastiek wegwerphandschoenen gebruiken...
Omdat je vinger dan niet zo lekker gaat ruikenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef apenkutkop het volgende:
waarom duw je ze niet gewoon in haar kut?
Dude, wat had je nou zelf verwacht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Nou de reacties zijn verschillend
Het ligt dus echt aan het meisje zelf!
Ontopic of wegwezenquote:Op donderdag 12 november 2009 01:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dude, wat had je nou zelf verwacht?
Je mag het me ook wel gewoon rechtstreeks vragen als je het wilt weten hoor Bielsjequote:Op donderdag 12 november 2009 01:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ontopic of wegwezen.
Ik vind het niks, TS.
Geen vingers in jouw bipsje Biels?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ontopic of wegwezen.
Ik vind het niks, TS.
Nee, ik voel me daar wat ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen vingers in jouw bipsje Biels?
Wat vind jij ervan?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je mag het me ook wel gewoon rechtstreeks vragen als je het wilt weten hoor Bielsje![]()
En sinds wanneer ben jij een dame?
Echt?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan?
En niet iedereen op Fok is wat hij/zij lijkt, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:08 schreef scanman1 het volgende:
Heb net gelezen op de frontpage dat volgens een onderzoek ongeveer de helft van de vrouwen aan anale seks doet. Dus dan zou een stukje vinger er in bij veel vrouwen toch ook weinig uit moeten maken lijkt mij zo.
Het bericht op de frontpage staat hier
Dat verschilt per vrouw.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef Biels het volgende:
[..]
De discrepantie tussen voorkeur voor vinger en penis.
Ik heb nooit een probleem. Maar wat wilde je precies met je mededeling?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb jij een probleem?
Ik vind dat het beide wel moet kunnen, zo af en toe.quote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat het beide wel moet kunnen, zo af en toe.
Was een reactie op de openings post. Daar werd een vraag gesteld en daar reageer ik op met hulp van het bericht op de frontpage. Als ongeveer 50% aan anale seks doet, zal ook wel ongeveer 50% geen problemen met een vinger hebben.... en het dus wel (mag ik hopen) prettig vindt.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem. Maar wat wilde je precies met je mededeling?
Die vraag was specifiek aan vrouwen gericht dus je bracht me wel even in verwarring hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:21 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Was een reactie op de openings post. Daar werd een vraag gesteld en daar reageer ik op met hulp van het bericht op de frontpage. Als ongeveer 50% aan anale seks doet, zal ook wel ongeveer 50% geen problemen met een vinger hebben.... en het dus wel (mag ik hopen) prettig vindt.
Dat zal best.quote:
Waar werd je door verward?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die vraag was specifiek aan vrouwen gericht dus je bracht me wel even in verwarring hoor.
Maar jij vindt het dus psychisch lekker, maar lichamelijk niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:36 schreef so0by het volgende:
Trouwens als het is voordat de lul erin gaat is t logisch je moet toch beetje opgerekt worden eerstmaar voor de rest hoef t voor mij niet die vingers in mn kont! Maarja is inderdaad bij ieder meisje anders..
kan dat überhaupt wel lichamelijk lekker zijn voor een vrouw? bij mannen heeft het iets te maken met de prostaat, maar die heeft een vrouw niet, dus... en bij mannen kan ik het me zelfs moeilijk voorstellenquote:Op donderdag 12 november 2009 02:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar jij vindt het dus psychisch lekker, maar lichamelijk niet?
Nou, mijn ervaring van wat ik ervan gehoord heb van vrouwen is anders hoor. Maar goed, ook dat is voor iedereen verschillend denk ik. Ik heb in ieder geval van genoeg vrouwen gehoord dat die het echt lichamelijk ook lekker vinden. En om nog even op dat onderzoek terug te komen. Ik kan me niet voorstellen dat die 50% het doet zonder het lichamelijk lekker te vinden. Sommige vrouwen schijnen er zelfs van klaar te kunnen komen. Dat weet ik dan weer niet uit persoonlijke ervaring maar van horen zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
kan dat überhaupt wel lichamelijk lekker zijn voor een vrouw? bij mannen heeft het iets te maken met de prostaat, maar die heeft een vrouw niet, dus... en bij mannen kan ik het me zelfs moeilijk voorstellen
Of jij bent een beetje onderontwikkeld aangezien je het dus niet begrijpt. Geeft verder niet gek.quote:
oke, dan zal het wel denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 02:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring van wat ik ervan gehoord heb van vrouwen is ander hoor. Maar goed, ook dat is voor iedereen verschillend denk ik. Ik heb in ieder geval van genoeg vrouwen gehoord dat die het echt lichamelijk ook lekker vinden. En om nog even op dat onderzoek terug te komen. Ik kan me niet voorstellen dat die 50% het doet zonder het lichamelijk lekker te vinden. Sommige vrouwen schijnen er zelfs van klaar te kunnen komen. Dat weet ik dan weer niet uit persoonlijke ervaring maar van horen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |