Echt?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan?
En niet iedereen op Fok is wat hij/zij lijkt, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:08 schreef scanman1 het volgende:
Heb net gelezen op de frontpage dat volgens een onderzoek ongeveer de helft van de vrouwen aan anale seks doet. Dus dan zou een stukje vinger er in bij veel vrouwen toch ook weinig uit moeten maken lijkt mij zo.
Het bericht op de frontpage staat hier
Dat verschilt per vrouw.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:12 schreef Biels het volgende:
[..]
De discrepantie tussen voorkeur voor vinger en penis.
Ik heb nooit een probleem. Maar wat wilde je precies met je mededeling?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb jij een probleem?
Ik vind dat het beide wel moet kunnen, zo af en toe.quote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat het beide wel moet kunnen, zo af en toe.
Was een reactie op de openings post. Daar werd een vraag gesteld en daar reageer ik op met hulp van het bericht op de frontpage. Als ongeveer 50% aan anale seks doet, zal ook wel ongeveer 50% geen problemen met een vinger hebben.... en het dus wel (mag ik hopen) prettig vindt.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem. Maar wat wilde je precies met je mededeling?
Die vraag was specifiek aan vrouwen gericht dus je bracht me wel even in verwarring hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:21 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Was een reactie op de openings post. Daar werd een vraag gesteld en daar reageer ik op met hulp van het bericht op de frontpage. Als ongeveer 50% aan anale seks doet, zal ook wel ongeveer 50% geen problemen met een vinger hebben.... en het dus wel (mag ik hopen) prettig vindt.
Dat zal best.quote:
Waar werd je door verward?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die vraag was specifiek aan vrouwen gericht dus je bracht me wel even in verwarring hoor.
Maar jij vindt het dus psychisch lekker, maar lichamelijk niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:36 schreef so0by het volgende:
Trouwens als het is voordat de lul erin gaat is t logisch je moet toch beetje opgerekt worden eerstmaar voor de rest hoef t voor mij niet die vingers in mn kont! Maarja is inderdaad bij ieder meisje anders..
kan dat überhaupt wel lichamelijk lekker zijn voor een vrouw? bij mannen heeft het iets te maken met de prostaat, maar die heeft een vrouw niet, dus... en bij mannen kan ik het me zelfs moeilijk voorstellenquote:Op donderdag 12 november 2009 02:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar jij vindt het dus psychisch lekker, maar lichamelijk niet?
Nou, mijn ervaring van wat ik ervan gehoord heb van vrouwen is anders hoor. Maar goed, ook dat is voor iedereen verschillend denk ik. Ik heb in ieder geval van genoeg vrouwen gehoord dat die het echt lichamelijk ook lekker vinden. En om nog even op dat onderzoek terug te komen. Ik kan me niet voorstellen dat die 50% het doet zonder het lichamelijk lekker te vinden. Sommige vrouwen schijnen er zelfs van klaar te kunnen komen. Dat weet ik dan weer niet uit persoonlijke ervaring maar van horen zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
kan dat überhaupt wel lichamelijk lekker zijn voor een vrouw? bij mannen heeft het iets te maken met de prostaat, maar die heeft een vrouw niet, dus... en bij mannen kan ik het me zelfs moeilijk voorstellen
Of jij bent een beetje onderontwikkeld aangezien je het dus niet begrijpt. Geeft verder niet gek.quote:
oke, dan zal het wel denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 02:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring van wat ik ervan gehoord heb van vrouwen is ander hoor. Maar goed, ook dat is voor iedereen verschillend denk ik. Ik heb in ieder geval van genoeg vrouwen gehoord dat die het echt lichamelijk ook lekker vinden. En om nog even op dat onderzoek terug te komen. Ik kan me niet voorstellen dat die 50% het doet zonder het lichamelijk lekker te vinden. Sommige vrouwen schijnen er zelfs van klaar te kunnen komen. Dat weet ik dan weer niet uit persoonlijke ervaring maar van horen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |