Vingers kunnen ook stijf zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Tinky5 het volgende:
Omdat ik dat zelf niet weet![]()
Stijve staaf is beter dan een roerend vingertje?
Nee... teminste, dat hoop ik niet voor de man in kwestiequote:
Echt he, de woorden uit mn mond!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:
Dat is volledig afhankelijk van de context.
Okee, thanks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
PS: kan gewoon door posten ik lees het morgen wel!
Hoezo? Heb jij persé een woud aan smilies nodig om te zien of iets wel, niet of half serieus bedoeld is? Ik zal je helpen: deze keer was het een - desnoods mislukt - geintje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Opmerkingen van ze is niet v oor niks je ex slaan ook nergens op maya dat zegt genoeg over het niveau van diegene die dat zei![]()
Kijk dat zijn de vrouwen met ervaring !quote:
Van je moeder.quote:
quote:
Oooh jongens ik kan niet wachten wat voor discussie het morgen zal worden..... Vingeren: hard of zacht? Kreunen tijdens seks: ja of nee? Captain obvious: slotje of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Dirtyfox88 het volgende:
Nou de reacties zijn verschillend
Het ligt dus echt aan het meisje zelf!
Opmerkingen van ze is niet v oor niks je ex slaan ook nergens op maya dat zegt genoeg over het niveau van diegene die dat zei![]()
Morgen weer een andere onderwerp![]()
kusssss
weltrusten
PS: kan gewoon door posten ik lees het morgen wel!
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef noujawieweet het volgende:
Ik denk dat weinig meisjes problemen hebben met een vinger in de kut + aarsIn ieder geval, als ik zo mijn eigen ervaringen analiseer!
Anaaliseren.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef noujawieweet het volgende:
Ik denk dat weinig meisjes problemen hebben met een vinger in de kut + aarsIn ieder geval, als ik zo mijn eigen ervaringen analiseer!
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef 14medusa het volgende:
ik vind t geil
maarwel op de juiste manier op t juiste moment....
Hangt van de slager af ?! Dussssquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef incident het volgende:
[..]
Hangt van de slager af ?! Dussss
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |