Ik wil er soms wel even een kurk in steken.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Niet gelijk dat je dus gaat pisbui-fistfucken, maar gewoon je pinkje er voor een klein stukje in.
Ik geloof al nooit dat je er uberhaubt een stukje in kan met een pink...quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Niet gelijk dat je dus gaat pisbui-fistfucken, maar gewoon je pinkje er voor een klein stukje in.
Als dat betekent dat je nooit een vinger in mijn lul zal steken vind ik het primaquote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
Jullie vallen bij deze allemaal af als potentiele one-night-stand voor mij dus nu he?
Ik had ook niet niet anders verwacht aangezien ik niet in het bezit ben van een penisquote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
Jullie vallen bij deze allemaal af als potentiele one-night-stand voor mij dus nu he?
Kijk, hier hebben we een heldquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef teknomist het volgende:
Qua seks heb ik er geen ervaring mee, maar ik vind het wel een handige plek om een balpen ofzo op te bergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |