Nee, ja, nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
Dus eerst de 28ste en 29ste feesten bij gers,
Daarna Oosterhout, en daarna slapen bij Skylark.?
Dus eigenlijk boven West-Tilladelphiaquote:
Ja, ja, nee.quote:
Huh? Jij bent daar geborenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk boven West-TilladelphiaBorn and raised
On the playground is where I spent most of my day
quote:Jamilla Ralph (539)
vandaag, 19:57
kom maar dinsdag naar citadel.
we wachten daaaar.
Psst swarma, kan jij er even 1712 van makenquote:
ik wil vanavond!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Eindelijk, na lang aandringen heb ik een uitnodiging gekregen. Zet aanstaande dinsdag maar in jullie agenda's:
[..]
Dinsdag ben ik vanaf 9:30 beschikbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Eindelijk, na lang aandringen heb ik een uitnodiging gekregen. Zet aanstaande dinsdag maar in jullie agenda's:
[..]
THE FRESH PRINCE, LUL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Huh? Jij bent daar geboren? Volgens mij begrijpen we elkaar niet
.
HILVERSUMquote:
Chilling out, maxing, relaxing all coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Falertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nou herken ik hem wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chilling out, maxing, relaxing all coolAnd shooting some b-ball outside of school
When a couple of guys, who were up to no good
Started making trouble in my neigbourhood
Shame on youquote:
http://www.citadelcollege.nl/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Voor welke leerlingen is het Citadel College geschikt?
Alle leerlingen met een basisschooladvies vanaf VMBO basis beroeps (incl. LWOO) tot en met VWO+ zijn welkom op het Citadel College. Het Citadel College biedt dus onderwijs aan voor:
- VMBO basis beroeps - VMBO kaderberoeps
- VMBO gemengde leerweg
- VMBO theoretische leerweg
- HAVO
- VWO
- VWO+
Waitwut, lent ligt bij Nijmegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
Citadel is kennelijk de school waar ze op zitten, btw.
Citadel College
Dijkstraat 7a
6663AD Lent
quote:m (llll) d (574)
vandaag, 20:00
niet jamillaa
noja
we houden evenveel van elkaar
en samen kunnen we alles aan
dus ook die kk moffen
Sowieso worth it.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Volgens 9292ov.nl is het voor mij 3 uur reistijd.
quote:Oosterhout is een dorp in de Nederlandse provincie Gelderland in de gemeente Overbetuwe, dat grenst aan de gelijknamige wijk in de gemeente Nijmegen met de woonplaatsnaam Oosterhout gemeente Nijmegen. De Nijmeegse nieuwbouwwijk maakt deel uit van het stedenbouwkundig project de Waalsprong.
Alle leerlingen met een basisschooladvies vanaf VMBO basis beroeps (incl. LWOO)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.citadelcollege.nl/
Volgens mij is dat de enige middelbare school in die hele omgeving:
[..]
Gewoon een extra troll account aanmakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso worth it.![]()
Hey maar ik zit aan m'n max. aantal berichten per dag, dus kan iemand aan dr vragen hoelaat ze ongeveer wil?
ON GE LO FE LIJKquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee tegen nijmegen aan. Zelfde naam dorp
Aight, dat scheelt in reistijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee tegen nijmegen aan. Zelfde naam dorp
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK
Dan ben ik inderdaad ook 3 uur onderweg?
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Het huis van Gers wordt onze uitvalbasis
*meegaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik nu trein pak liggen die kleuters op bed als ik aankom. Of leger dronken boeren
Is goed. Maar dan moet gers eerst weg, hij stinkt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Het huis van Gers wordt onze uitvalbasis
Probleem is ook, hoe wil je 's nachts nijmegen uitkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik nu trein pak liggen die kleuters op bed als ik aankom. Of leger dronken boeren
geen probleemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Probleem is ook, hoe wil je 's nachts nijmegen uitkomen
Ik weet trouwens ook nog wel een huis in Groesbeek
Op een varkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We mogen natuurlijk wel blijven slapen bij die smatjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet trouwens ook nog wel een huis in Groesbeek
Heb jij nou al een kamer in Nijmegen gevonden? Dat zou wel zeer handig kunnen zijnquote:
Over Jamilla, Ralph, Michelle, Dietrich, Helmuth, Hyves, Oosterhout, Nijmegen, Damian, Dr. Love, Gelderland en Walther.quote:
quote:
Fixed*quote:
Damion is ook een fag, maar die is een beetje een chicken, heeft z'n hyves op privé gezet.quote:
Ja, hij wil me komen opzoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Damion is ook een fag, maar die is een beetje een chicken, heeft z'n hyves op privé gezet.
Mara wil ook meedoen:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Damion is ook een fag, maar die is een beetje een chicken, heeft z'n hyves op privé gezet.
quote:DOE NORMAAL TEGEN JAMILLA.
JE ZOEKT FOCKING RUZIE,
EN DENK JE DAT IK BEN BANG VOOR EEN STOEPHOER VAN 22, DAN HEB JE DIKKE PECH.
JE GAAT NU GEWOON FOCKING NORMAAL TEGEN JAMILLA DOEN ANDERS KOM IK WEL EVEN NAAR LEDEN TOE.
GA JE FAMILIE NEUKEN, EN DOE IETS NUTTIGS.
MAAR LAAT JAMILLA MET RUST.
IK ZWEER JO VIEZE STINKHOER.
Farah ook hoor:quote:
quote:FARAH. (565)
vandaag, 20:08
wtf kanker mof
wat ga jij jamilla stalken.
beter doe je dat niet.
en michelle daar blijf je van af ! <3
van ze allebij !
beter ga je jezelf doodsteken.
kom maar dinsdag naar citadel.
Ik heb godverdekanker nog steeds geen kamer nee. Ik word er levensmoe van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij nou al een kamer in Nijmegen gevonden? Dat zou wel zeer handig kunnen zijn
Brabantquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
pfffOosterhout, vroeger lieten we oosterhout links liggen
WAT JIJ ZEGTquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
hebben jullie niks beters te doen op za avondga stappen ofzo
Gister al geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
Om 8 uur?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
quote:kankergewoon op.
jongee ik zweer ga neuke vieze vuile.
SPOILER: Ik zou niet kijken als ik jou wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
bier drinken met vrienden ofzo, lekker uit eten?quote:
Twijfel.. 1 of ander kk feest en daar heb ik weinig zin in. En niemand wil naar brothers vanavond en ik ga niet alleen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
Op dit tijdstipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
En ondertussen gaat Jamilla een hele vieze en vuile zweer neuken.
[..]dudeSPOILER: Ik zou niet kijken als ik jou wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n matties lieten het afweten (overigens wel legitieme redenen), ik ga met m'n secundaire vriendengroep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bier drinken met vrienden ofzo, lekker uit eten?
Maar, maar, maar... vanavond is DJ Chuckie erquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Twijfel.. 1 of ander kk feest en daar heb ik weinig zin in. En niemand wil naar brothers vanavond en ik ga niet alleen.
Volgende week 120 zieke lui in partylinder eerst ajax en dan stad in
Uhu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Dus jullie hebben berichtjes achtergelaten op hun hyves en nu willen ze dat jullie naar citadel komen?
Ja maakt niet uit wie er is.. Ik wil erheen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... vanavond is DJ Chuckie er
Vanavond is DJ Jean hier![]()
Oke, dat dus. Nu rest mij nog 1 vraag. Waaaarom?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Dus jullie hebben berichtjes achtergelaten op hun hyves en nu willen ze dat jullie naar citadel komen?
TROMGEROFFELquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef dagdag het volgende:
OHOHOHHOHOHOH HANDVAT OHOHOHOHOHH HANDVAT OHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOO HANDVAT
WE LOVE YOU HANDVAT OOO
WE LOVE YOU HANDVAT OOO
WE LOVER YOU HANDVAT WE DO OOOH HANDVAT WE LOVE YOU
BAMMMMMMMMMMM
chuckie draait wel goed hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... vanavond is DJ Chuckie er
Vanavond is DJ Jean hier![]()
STOER HE!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Het is 8 uur,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef dagdag het volgende:
OHOHOHHOHOHOH HANDVAT OHOHOHOHOHH HANDVAT OHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOO HANDVAT
WE LOVE YOU HANDVAT OOO
WE LOVE YOU HANDVAT OOO
WE LOVER YOU HANDVAT WE DO OOOH HANDVAT WE LOVE YOU
BAMMMMMMMMMMM
Confroquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dat dus. Nu rest mij nog 1 vraag. Waaaarom?
indrinken, uit eten, bijpratenquote:
'night Captain.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga even eten en dan kijken of er nog wat gaat gebeuren vanavond. Have fun, dushi's
Maar waar woon je dan echt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit wie er is.. Ik wil erheen!
Oke, top!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Confro
rellen
wijf afpakken en verkrachten
naar huuiis
Ik heb m'n net naar binnen mayne.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
indrinken, uit eten, bijpraten
Kom hierheen, ik heb malibu koud staan en de sletjes net opgewarmd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KLB-mod die vraagt 'hebben jullie niks beters te doen?'
kruislinks fappenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:25 schreef kurk_droog het volgende:
uit eten
Ik geen zin in kk feest bij iemand![]()
![]()
![]()
En dan blijft er weinig over.
Ja, chuckie is nog best wel lachen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
chuckie draait wel goed hoor
en die muziek is sletmagnet
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom hierheen, ik heb malibu koud staan en de sletjes net opgewarmd.
ik ben niet degene die de internetheld uithangt hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:25 schreef Mozy het volgende:
Swarmahoer die zeikt over Internethelden.
De ironie.
Modjes hebben altijd grote mond hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben niet degene die de internetheld uithangt hoor
Ik wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben niet degene die de internetheld uithangt hoor
fokken tijdens werk ftwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KLB-mod die vraagt 'hebben jullie niks beters te doen?'
Jij werkt op dit tijdstip?quote:
*insert matige grap*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Moeder van mijn aangetrouwde neef is zojuist overleden aan de gevolgen van uitzaaingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Moeder van mijn aangetrouwde neef is zojuist overleden aan de gevolgen van uitzaaingen
Wat is goed van binnen en kwaad van buiten mwhehequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
hmm das mooi klote, hoe oud is ze geworden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
gecondoleerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Marokkanen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik hoor zojuist dat ook mijn stiefbroertje (12 jaar oud) is in elkaar geslagen door een Marokkaan en twee van z'n vriendjes die vonden dat hij hem te lang aankeek
.
Wat een grafkankertyfusteringkutvolk is het ook.
Stokke, ploertendoders, knuppels, handschoenen, bierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:32 schreef postmortum het volgende:
wanneer is de confro en wat moet ik meebrengen voor die babies die willen vechten met ons?
schone luiers?
waren hetzelfde van gisterenavond toevallig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik hoor zojuist dat ook mijn stiefbroertje (12 jaar oud) is in elkaar geslagen door een Marokkaan en twee van z'n vriendjes die vonden dat hij hem te lang aankeek
.
Wat een grafkankertyfusteringkutvolk is het ook.
Alsof er Marokkanen zijn in ********************quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Marokkanen.
Rot volk. Tuig is het.
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
waren hetzelfde van gisterenavond toevallig?
maar maar maar worden ze dan niet heel bang?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Stokke, ploertendoders, knuppels, handschoenen, bier
skylark komt uit heerlenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof er Marokkanen zijn in Weert.
67 dus dat is opzich nog best een redelijke leeftijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmm das mooi klote, hoe oud is ze geworden?
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankquote:
Hier gaat er niemand op dinsdag/donderdag uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Kenser man, ik ga niet meer op stap vanavond.
Achja, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag weer.
Ik vind 67 niet echt een redelijke leeftijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
67 dus dat is opzich nog best een redelijke leeftijd.
Dank
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier gaat er niemand op dinsdag/donderdag uit
Vrijdag en Zaterdag vaak ook maar 1 keer omdat de meeste gasten gekanker krijgen met hun ouders als ze meer dan 1x per week uit willen!!_!!
Ik ga doordeweeks in Tilburg uit, en dan in het weekend met m'n oude vrienden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier gaat er niemand op dinsdag/donderdag uit
Vrijdag en Zaterdag vaak ook maar 1 keer omdat de meeste gasten gekanker krijgen met hun ouders als ze meer dan 1x per week uit willen!!_!!
Naja, als je het vergelijkt met vele andere slachtoffers van kanker en de gemiddelde leeftijdsverwachting in afrika (quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind 67 niet echt een redelijke leeftijd.
Wie was het trouwens, en was hij/zij ziek?
Ik ben te lui om terug te lezen.
Maar dan is je vriend er ook niet als het huis leeg isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
Aankomend weekend waarschijnlijk naar een leeg huis van een vriend in haarlem![]()
Oh, kanker. Ja dan is het best een redelijke leeftijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, als je het vergelijkt met vele andere slachtoffers van kanker en de gemiddelde leeftijdsverwachting in afrika () enzo
De moeder van mijn aangetrouwde neef.
quote:
Grappenmakerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar dan is je vriend er ook niet als het huis leeg is
lekker saai dan!
Naja, wij kenden haar ook wel redelijk goed. Vooral via verjaardagen van mijn neef en nicht, en ook wel de ouders van mijn nicht. Maar we zijn bijvoorbeeld ook een paar keer bij haar thuis geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, kanker. Ja dan is het best een redelijke leeftijd.
De moeder van je aangetrouwde neef. Jezus, die ken ik niet eens. Van mij dan.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:44 schreef postmortum het volgende:
hey ff een idee voor de confro in oosterhout![]()
Zal ik ze gewoon de naaktpics van Yvonne laten zien
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:44 schreef postmortum het volgende:
hey ff een idee voor de confro in oosterhout![]()
Zal ik ze gewoon de naaktpics van Yvonne laten zien
niet doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze zelf nog niet eens gezien![]()
Om de een of andere reden heb ik altijd de dwang om Gers hoofd ergens op te soepenquote:
Yep, alleen is hij nu niet meer kaal - beweert hij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
is dat gers?
Hij toch beetje boeven hoofd?
that is our own thingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:50 schreef Skylark. het volgende:
HARD...COREEEVIBES..THAT I RUN THINGS
Welke brothersquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Skylark. het volgende:
I WANNA SEE THE RAINBOW IN THE SKY I WANNA SEE YOU AND ME ON A BIRD FLYING AWAY.
* www > UPquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef RickoKun het volgende:
4chan doet et godverdomme weer es niet
check mijn cofro topic , speciaal voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
CENSUUR
Ah wel die in bunnik dus?quote:
Is dat een citaat van Freud?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
"Kankerhond, verwijder dat of ik PM je hele Hyveslijst je FoK account."
tegen jouw?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Boh, die ex van hem is nog underagedquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Vuile opportunist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boh, die ex van hem is nog underaged
Dat zou ik ook zeggen hoor J, maar wat is dan Otis' hyves account?quote:
baas.hyves.nlquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen hoor J, maar wat is dan Otis' hyves account?
tegen zijn watquote:
ja hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef postmortum het volgende:
wat willen ze dan doen als je ze jouw fok!account doorsturen , ze zullen zich eerst moeten aanmelden![]()
En het klb bastion zullen ze toch niet uit elkaar drijven
Je staat voor lul bij je vrienden, en ze citeren je continu waarna ze allemaal lachen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef postmortum het volgende:
wat willen ze dan doen als je ze jouw fok!account doorsturen , ze zullen zich eerst moeten aanmelden![]()
En het klb bastion zullen ze toch niet uit elkaar drijven
ik heb de helft gezelen , jullie hebben ruzie op hyves met 12 jarigen uit oosterhout en ze willen een confro?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ja he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je waar het over gaat? nee he?
nee daar ging het niet over nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb de helft gezelen , jullie hebben ruzie op hyves met 12 jarigen uit oosterhout en ze willen een confro?
ah ok , ik dacht alquote:
Hehe een van mijn vrienden weet dat ik op Fok! zit en ik heb hem zelfs ooit een topic gestuurd via MSN.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je staat voor lul bij je vrienden, en ze citeren je continu waarna ze allemaal lachen?
Naja daar ging het eerst wel over.quote:
Het valt echt niet in de smaak bij schone jonkvrouwen, daar geef ik Skylark groot gelijk in./quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe een van mijn vrienden weet dat ik op Fok! zit en ik heb hem zelfs ooit een topic gestuurd via MSN.
Maarja, volgens mij zit hij niet mijn berichten na te lezen; hij weet uberhaupt niet eens meer hoe ik heet op Fok.
En ook al zou iemand het nalezen, naja dat is dan fijn voor hun. Dat maakt mij verder weinig uit.
Ontmaskerd nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja daar ging het eerst wel over.
Maar vervolgens werd een Fok!ker door een andere Fok!ker ontmaskert![]()
FIGHT FIGHT FIGHT
popcorntopic , maar moet nu naar de bios , gamer kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja daar ging het eerst wel over.
Maar vervolgens werd een Fok!ker door een andere Fok!ker ontmaskert![]()
FIGHT FIGHT FIGHT
Eens zaten onze zielen aan elkaar, we waren als het ware één ziel. Maar God vond dat er grenzen waren aan awesomness, dus hij scheurde de betreffende ziel doormidden. Nu waren beiden zielen nog nét binnen de grenzen. En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ontmaskerd nog wel.
Mensen die denken dat ik en Skylark fitie gaan bouwen![]()
!
Ik en hij zijn soulmates.
Naja er zijn genoeg PUB'ers die zich opgeilen aan Juicyhill:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het valt echt niet in de smaak bij schone jonkvrouwen, daar geef ik Skylark groot gelijk in./
Nooit erbij nagedacht dat FoK!'ers ook stemmen hebbenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja er zijn genoeg PUB'ers die zich opgeilen aan Juicyhill:
Terwijl iedereen wel weet hoe hij eruit ziet, hoe hij heet en hoe hij klinkt:
wat een kk nerdsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja er zijn genoeg PUB'ers die zich opgeilen aan Juicyhill:
Terwijl iedereen wel weet hoe hij eruit ziet, hoe hij heet en hoe hij klinkt:
Accent?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nooit erbij nagedacht dat FoK!'ers ook stemmen hebben. En wat een kutaccenten.
Jij welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Wachten op mensen:.
Nu dan toch maar de stad in,![]()
.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
Maandag: Was het maar weekend
Dinsdag: Was het maar weekend
Woensdag: Was het maar weekend
Donderdag: Was het maar weekend
Vrijdag: Was het maar weekend
Zaterdag: Kanker wat nu..... Dan maar Fok!ken Was het maar weer maandag
Zondag: Kanker wat nu..... Dan maar Fok!ken Was het maar weer maandag
The never-ending circle of boredom
Zou wel eens weten hoe die school is, meestal zijn de vmbo'ers op een aparte school halve criminelen en mensen op scholen met alleen gymnasium van die mensen die denken dat ze superieur zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alle leerlingen met een basisschooladvies vanaf VMBO basis beroeps (incl. LWOO)
Euh, wtf?
Dat heb ik dus nooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
Maandag: Was het maar weekend
Dinsdag: Was het maar weekend
Woensdag: Was het maar weekend
Donderdag: Was het maar weekend
Vrijdag: Was het maar weekend
Zaterdag: Kanker wat nu..... Dan maar Fok!ken Was het maar weer maandag
Zondag: Kanker wat nu..... Dan maar Fok!ken Was het maar weer maandag
The never-ending circle of boredom
Het laatste jaar van de middelbarequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooitik heb 4 dagen in de week vrij, ik zie weekend niet meer echt als iets losstaands maar gewoon als ook vrij
!
Que?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het laatste jaar van de middelbare
Jij hebt ook elke dag wel een feestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooitik heb 4 dagen in de week vrij, ik zie weekend niet meer echt als iets losstaands maar gewoon als ook vrij
!
Whehe dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt ook elke dag wel een feest
Doe jij dan al uni?quote:
Ja. En ja, inclusief het weekend he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe jij dan al uni?En dan 4 dagen vrij?
Ik weet niet op wat voor middelbare school jij 4 dagen vrij denkt te zijn, maar hij zit vast en zeker niet hier in Nederlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja de stairway is baggerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
stairway
Ik wil naar maar 1 meet en dat is met de ananas enzo in amsterdam
Dat sowieso. Hoewel ik utrecht ook een leuke stad vind. Maar Amsterdam heeft toch meer..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja de stairway is bagger
Amsterdam is echt 10x beter dan utrecht
Met een beetje mazzel heb ik de komende periode op woensdag en donderdag maar 3 uur lesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil ook een rustigere periode. Dan lekker ook doordeweeks stappen
En beter ga ik uit huis
Utrecht is ook wel een leuke stad maar qua uitgaan lijkt Amsterdam mij echt vele malen beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hoewel ik utrecht ook een leuke stad vind. Maar Amsterdam heeft toch meer..
Examenperiode en de periode ervoor was toch redelijk relaxedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor middelbare school jij 4 dagen vrij denkt te zijn, maar hij zit vast en zeker niet hier in Nederland
O oke dat heb ik nu ook, donderdag en vrijdag vrijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. En ja, inclusief het weekend he.
Ik bedenk me net dat die ene vriend met dat huis in haarlem via zijn pa ook wel iets in amsterdam kan regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
hier ook
Kroegen in amsterdam zijn ook geweldig..
moet meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die ene vriend met dat huis in haarlem via zijn pa ook wel iets in amsterdam kan regelen.
Eens zien of hij voor over een paar weken iets kan plannen
Hehe nice, de wedstrijd zal ook wel leuk zijn want Ajax gaat natuurlijk dik winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moet mee
Volgende week met 120 man in bierbus eerst naar Ajax en daarna escape ofzo
Niet echt bijzonder veel maar in combinatie met een leeg huis en het poolen enzo is het altijd wel leuk en hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
wat zit er allemaal in haarlem dan?
Ik heb over 3 weekjes ofzo 5 dagen in de week vrijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
nattenel@ecuador.nl.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ga ik aan je vriendin vertellen.
Wel goed hoor. Zojuist verjaardag van mijn schoonpapa achter de rug en zit nu nog ff beneden te.. nietsen eigenlijk. Met jou dan, moet jij niet op stap?quote:
Hoe vinden die het eigenlijk dat ze zo lang weg is? Jullie hebben nu een supportgroepje saampjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Zojuist verjaardag van mijn schoonpapa achter de rug en zit nu nog ff beneden te.. nietsen eigenlijk. Met jou dan, moet jij niet op stap?
Ga een kut kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
He, waarom wordt er wel gereageerd als Bt post
Discriminatie
Hoeveel kost die van jou?quote:
Een 'supportgroepje'quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vinden die het eigenlijk dat ze zo lang weg is? Jullie hebben nu een supportgroepje saampjes?
En ja goeden neuh, ik heb een tentamen maandag en ik moet nog aardig wat leren, en aangezien ik vandaag al te brak was om erg nuttig bezig te zijn hou ik me vanavond maar gedeisd
!
Mooi, want ik heb ook iets onbetaalbaars voor jou in petto.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onbetaalbaar. Al heb ik er wel 50 euro aan uitgegeven.
Haha ahhw wat lief van d'r moederquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een 'supportgroepje'.
Dat zal wel meevallen. Nee, beiden zijn wel trots dat ze het nu aandurft, maar moeders heeft er het meeste moeite mee. Die belde mij van de week zelfs al op met de vraag of ik het er ook zo moeilijk mee had.Verder gaat het mijzelf ook redelijk goed af vooralsnog. Het is net 's avonds wanneer je weinig aan het doen bent dat het ff lastig raakt en als mensen er naar vragen.
Dat is niet bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |