Nee, ja, nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
Dus eerst de 28ste en 29ste feesten bij gers,
Daarna Oosterhout, en daarna slapen bij Skylark.?
Dus eigenlijk boven West-Tilladelphiaquote:
Ja, ja, nee.quote:
Huh? Jij bent daar geborenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk boven West-TilladelphiaBorn and raised
On the playground is where I spent most of my day
quote:Jamilla Ralph (539)
vandaag, 19:57
kom maar dinsdag naar citadel.
we wachten daaaar.
Psst swarma, kan jij er even 1712 van makenquote:
ik wil vanavond!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Eindelijk, na lang aandringen heb ik een uitnodiging gekregen. Zet aanstaande dinsdag maar in jullie agenda's:
[..]
Dinsdag ben ik vanaf 9:30 beschikbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
Eindelijk, na lang aandringen heb ik een uitnodiging gekregen. Zet aanstaande dinsdag maar in jullie agenda's:
[..]
THE FRESH PRINCE, LUL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Huh? Jij bent daar geboren? Volgens mij begrijpen we elkaar niet
.
HILVERSUMquote:
Chilling out, maxing, relaxing all coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Falertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nou herken ik hem wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chilling out, maxing, relaxing all coolAnd shooting some b-ball outside of school
When a couple of guys, who were up to no good
Started making trouble in my neigbourhood
Shame on youquote:
http://www.citadelcollege.nl/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Voor welke leerlingen is het Citadel College geschikt?
Alle leerlingen met een basisschooladvies vanaf VMBO basis beroeps (incl. LWOO) tot en met VWO+ zijn welkom op het Citadel College. Het Citadel College biedt dus onderwijs aan voor:
- VMBO basis beroeps - VMBO kaderberoeps
- VMBO gemengde leerweg
- VMBO theoretische leerweg
- HAVO
- VWO
- VWO+
Waitwut, lent ligt bij Nijmegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
Citadel is kennelijk de school waar ze op zitten, btw.
Citadel College
Dijkstraat 7a
6663AD Lent
quote:m (llll) d (574)
vandaag, 20:00
niet jamillaa
noja
we houden evenveel van elkaar
en samen kunnen we alles aan
dus ook die kk moffen
Sowieso worth it.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Volgens 9292ov.nl is het voor mij 3 uur reistijd.
quote:Oosterhout is een dorp in de Nederlandse provincie Gelderland in de gemeente Overbetuwe, dat grenst aan de gelijknamige wijk in de gemeente Nijmegen met de woonplaatsnaam Oosterhout gemeente Nijmegen. De Nijmeegse nieuwbouwwijk maakt deel uit van het stedenbouwkundig project de Waalsprong.
Alle leerlingen met een basisschooladvies vanaf VMBO basis beroeps (incl. LWOO)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.citadelcollege.nl/
Volgens mij is dat de enige middelbare school in die hele omgeving:
[..]
Gewoon een extra troll account aanmakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso worth it.![]()
Hey maar ik zit aan m'n max. aantal berichten per dag, dus kan iemand aan dr vragen hoelaat ze ongeveer wil?
ON GE LO FE LIJKquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee tegen nijmegen aan. Zelfde naam dorp
Aight, dat scheelt in reistijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee tegen nijmegen aan. Zelfde naam dorp
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK
Dan ben ik inderdaad ook 3 uur onderweg?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |