Heerlijk hoor, zwemmen in open water. Veel prettiger als een zwembad over het algemeen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou alleen maar van zwemmen in zee of in meren, echt geen vieze zwembaden voor mij hoor
Geen probleem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Cat, we je moet het bed trouwens delen met 1 andere dame.
Lag net heerlijk in mijn bed te pitten.
[ afbeelding ]
Altijd trubbles he, sjonge, wie laat dr nou de pizza's aanfikken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zweer, ik heb zo denk ruzie met MM.
Hij heeft volgens mn de pizza's laten aanbranden
Gooi ze het raam uit. En MM erachteraan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zweer, ik heb zo denk ruzie met MM.
Hij heeft volgens mn de pizza's laten aanbranden
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik hing al langer op F&F rond maar ben pas actief gaan slowchatten met de asielactie. Ik ben nog hartstikke groen
En toen was de kogel door de kerk: Greys zag het als eerste:quote:
Heel het kippehok dacht mee!quote:
Die bus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemaakt voor mensen die later inschakelden een leven hebben en geen zin hebben 3 topics door te lezen.![]()
Hoe het begon….
[..]
[..]
En toen was de kogel door de kerk: Greys zag het als eerste:
[..]
Heel het kippehok dacht mee!
Bruidsjurk
Nog niet beslist![]()
Outfit van de bruidegom
[ afbeelding ]
Jurkjes voor de bruidsmeisjes
[ afbeelding ]
Vervoer van de gasten
[ afbeelding ]
Bruidsauto
[ afbeelding ]
Bruidstaart
[ afbeelding ]
Game on!
Wat een vraag, je drinkt maar wat er is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jurkje voor bruidsmeisjes is een goeie keuze.
Mits leuke bruidsmeisjes trouwens.
Wat tappen jullie op de bruiloft?
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bus.
En ik wil helemaal geen negerinnenbruidstaart.
En dat zou mij moeten afschrikken? Cat is prachtig en ik weet zeker dat Muis een fantastische op haar lijkende taart kan bakken!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijkt![]()
![]()
Zie je hoe zo'n huwelijk alleen maar stress oplevert?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen met die taart want ze wil dr eigenlijk een die op haarzelf lijkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk wel! Kinky.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:54 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat toch niet in jezelf staan hakken met een mes?
En als je vent dat op je bruiloft al met liefde doet heb je niet de goeie te pakken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Dat jurkje voor bruidsmeisjes is een goeie keuze.
Mits leuke bruidsmeisjes trouwens.
Wat tappen jullie op de bruiloft?
Hoezo? Heeft het te maken met die zelfmoordactie van gisteravond?quote:
Waarmee nu weer?quote:
Foei foei Gerdje. *schudt het hoofd*quote:
Ik ga ook niet in zo'n jurrekie heurquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet zo'n bruidsmeisjesjurk
Ik wil die lila jurk uit My Best Friends Wedding
Was even shoppen en moest gewoon enorm bijlezen hier!
Bamba is wel een aanwinst met al die kledingtips!![]()
Behalve dan qua bruidsmeisjesoutfit...
MrSubtle en oh-oh, gefeliciteerd met het tettendepartementvoorgenomen huwelijksexrelatie!
Die zitten nog steeds haai, die tieten!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
MrSubtle en oh-oh, gefeliciteerd met het tettendepartementvoorgenomen huwelijksexrelatie!
Het is me ook wat hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
We hadden een grote fik in Bleiswijk vanmiddag, een hele antiekschuur uitgefikt en asbest vrijgekomen
Nu moeten we onze schoenen buiten aan- en uittrekken
Ja da's dan pech he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet zo'n bruidsmeisjesjurk
Ik wil die lila jurk uit My Best Friends Wedding
Was even shoppen en moest gewoon enorm bijlezen hier!
Bamba is wel een aanwinst met al die kledingtips!![]()
Behalve dan qua bruidsmeisjesoutfit...
A dirty mind is a joy forever.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zitten nog steeds haai, die tieten!
Oh dat bedoelde je niet...
Ja nou het was meer cola met bonbons (Maes had wel tea) want het moest even snel anders hadden we niet meer genoeg tijd om geld uit te geven
Nog geen witte pakken nodig? Wel zonde zeg, als die hele inventaris verbrand is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
We hadden een grote fik in Bleiswijk vanmiddag, een hele antiekschuur uitgefikt en asbest vrijgekomen
Nu moeten we onze schoenen buiten aan- en uittrekken
Ach doe maar rustig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja da's dan pech he?Jij was er niet bij en sowieso ben ík de bruid.
En dat geldt ook voor jou Ing!
*stampvoet*
Nou, ze hebben anders deze hele dag al voor mij verpest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach doe maar rustig.![]()
Moet je eens zien hoe snel ze bijdraaien als ze horen dat ze anders helemaal geen bruidsmeisje zijn.
*Slaat arm om je heenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, ze hebben anders deze hele dag al voor mij verpest.![]()
![]()
*snuffelsnotterkraskraskras*
Maar jij bent. Mijn rots in de branding.
Heb je nog een bijdrage voor dit topic (ik vind hem zo leuk) : Kattenkots - een kleine analysequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Cola is lekker en bonbons zijn lekker maar die combi vind ik altijd echt ranzig.
Dat gaat zo bruisen en zo![]()
Karel blijft maar kotsen trouwens
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog een bijdrage voor dit topic (ik vind hem zo leuk) : Kattenkots - een kleine analyse
Kots = kots = kots. En de frustratie identiek.
*kijkt met betraande oogjes op uit de armen van JJH*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
Hey, ik wil wel in zo'n jurkje. Mag ik dan bruidsmeisje zijn?
En mag ik dan ook in die supermooie bus zitten?
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Haai Ynske!
Helemaal klaar voor maandag? Ik moet nog steeds poetsen.![]()
Ben zooo druk geweest met de bruiloftsvoorbereidingen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:21 schreef oh-oh het volgende:
hey Yns!
Oh hebben jullie maandag eindelijk die shoot?
Leuk!
Ja! McMossel! Maar die hou ik zelf, want het is een grote zoetwatermossen en hij kan rennenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij nog inwoners hebt voor mijn keldervijver?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
Hij is inmiddels wel een stukje kleiner...
[ afbeelding ]
Nu ff 300+ posts bijlezen
Hij kan rennen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! McMossel! Maar die hou ik zelf, want het is een grote zoetwatermossen en hij kan rennen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
Hij is inmiddels wel een stukje kleiner...
[ afbeelding ]
Nu ff 300+ posts bijlezen
Af en toen hoor je 'kattaklop, kattaklop' en dan galoppeert ie over de bodem van de vijver!quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welk deel van de hond mis je nu dan??
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik
Ben
Ook
Bruidsmeisje
Nou vooruit, dan maar in zo'n kittig groen pakje.
Doen we Loveless meteen ook een plezier.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
ben doodmoe, kapot, pijn in benen, morgen eerst bijkomen
Hij heeft van die heerlijke hammetjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan moet je wel lief zijn tegen Cat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik
Ben
Ook
Bruidsmeisje
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Pagan het volgende:
VERGEET HET BRUIDSBOEKET NIET
[ afbeelding ]
Ah, kijk. Da's een betere instelling.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik
Ben
Ook
Bruidsmeisje
Dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga iets opbiechten.
Ik dacht dat de avatar van Bamba een bevallige blote bips was zonder broekje en met kousen ofzo, of een afgezakte broek. Maar nu zie ik dat het wel bevallig is, maar dan anders
Heb je het vorige deel al bijgelezen?quote:
Samenvatting op pagina 1 alhier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het vorige deel al bijgelezen?
We hebben een op handen zijnd F&F huwelijk!
En bijna nog eentje!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga iets opbiechten.
Ik dacht dat de avatar van Bamba een bevallige blote bips was zonder broekje en met kousen ofzo, of een afgezakte broek. Maar nu zie ik dat het wel bevallig is, maar dan anders
Nou wij gaan echt heul nooit trouwen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En bijna nog eentje!
ja Efteling geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Morgen lekker bijkomen dus.
Had je het leuk gehad? Efteling was het toch?
ow, okquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, kijk. Da's een betere instelling.![]()
![]()
Oh ja.. bruidsboeket!En ik ben toch zo slecht in gooien. Dat belandt vast in de Noordzee.
![]()
Ynske: we hadden trouwens bedacht dat jij misschien foto's wilde maken.Samen met MB en Re.
nee, te moequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En bijna nog eentje!
Echt bloedserieus, ik zag het echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef oh-oh het volgende:
Greeeys hoe weet je dat nu weer te zien????????
Oh gelukkig!quote:
Misschien is het wel zo'n plaatje waarin de één een heks ziet en de ander een mooi meisje... maar dan anders.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zou het wel een heule harige bips zijn
![]()
quote:
Harig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zou het wel een heule harige bips zijn
![]()
Hoe jong is MrSubtle eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wij gaan echt heul nooit trouwen hoor
Van opzij, ja dan zie ik er ook wel een kont in jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Harig?
Je buik is toch niet harig?
(Ik zag je hele buik voor je bips aan![]()
![]()
) Ik keek gewoon verkeerd
Geen idee, ik hoop niet te jongquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong is MrSubtle eigenlijk?
Jong genoeg voor je?
en ik dan ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop niet te jong![]()
Ik val op oudere mannen
En tot zover onze sex date morgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop niet te jong![]()
Ik val op oudere mannen
Een maan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik een heel ander plaatje, ik zie een maan en een hoofd en tietuh maar geen buik
Ja van opzij! Alsof er iemand heel seksssie met haar kont achteruit gestoken staatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van opzij, ja dan zie ik er ook wel een kont in ja
Nee joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik een heel ander plaatje, ik zie een maan en een hoofd en tietuh maar geen buik
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Heeey Non!
Ik ga de hondjes maar uitlaten voor het donker is, want als ik op MrSubtle moet wachten tot hij het es doet
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Hier vandaag de voortuin vast volgehangen met pindas en andere rotzooi voor de vogeltjes, nieuw voederplankje ín de boom, ipv zo een op een stok, want daar gaan de katten lekker in liggen pitten![]()
Struik gesnoeit zodat de postbode weer veilig de tuin in kanpadje geveegd zodat de kindjes niet meer uitglijden over de blaadjes en helicoptertjes
![]()
Hopen dat het een beetje droog blijft, anders moet ik binnen blaadjes gaan drogen voor mn egelhuisje![]()
Ach een sexdate kan altijd hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En tot zover onze sex date morgen
Was jij niet ooit crew?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach een sexdate kan altijd he![]()
En Non, jij bent aaaaaaaltijd welkom, ik had het over mannen he
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
Zoiets, maar dan anders...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n plaatje waarin de één een heks ziet en de ander een mooi meisje... maar dan anders.
Dan zie jij ook een ander plaatjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.![]()
Ik zie een meisje in profiel. Ze zit, kijkt naar links naar haar schoot. En hangt wat achterover terwijl haar haren in de wind waaien.
Mooi plaatje.
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weerquote:
Leuk !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die honden laten zichzelf niet uit hoor!
Ik ga wandelen en dan es koken !
Als je warm eten wil kom je maar deze kant op!
ja en Cat ziet t uploadiconquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
edit: zie post hierbovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weer
Sure fine whatever hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengen), sorry, vanavond moeten we het maar even houden bij hunkerend verlangen naar elkaar op onze afzonderlijke banken
dat komt omdat jullie in de opties voor de uploadiconen gekozen hebt, dan zie je de webicons nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik wel hetzelfde plaatje als Cat.
Grote maan achter het hoofd van een meisje met wapperende haren dat naar beneden kijkt, je ziet haar tot onder haar borsten, dr staat geen buik op en al helemaal geen kont
Die zie ik hier ook, buikje vol beebie IMHOquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en Cat ziet t uploadicon [ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh ja, nu snap ik de verwarring van oh-oh die riep hoe kan je daar in godsnaam een kont in zien
Helemaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
Webicons gaan weg met de nieuwe layout hè?
Joa, gaat wel iets omhoog maar ik weet niet hoeveel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal?
Dan hoop ik dat ze wat meer uploadruimte krijgen, want 10kb heb je niets aan
Ik heb een abbo, dus ik mag meer kb
Van de zijkant!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?
Doe es voor Greys?
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hierquote:
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hier
ElisaB en ik go way backquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erg veel interesse in je heeft.
Ik was nogal van de zoveel-mogelijk-achter-de-schermenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik word afgebekt en bestempelt als irritant hierzo
Bereidingswijze van Venkel in de ovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
Dat moet toch ooit wel wennen mop?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Welnee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey 30 + is al helemaal goed hoor, tweede helft 30 zou nog perfecter zijn![]()
En qua hobbies zijn we helemaal een match!
En de laatste 3 cijfers van je pincode zijn de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnr![]()
En als de honden zometeen massaal binnen gaan pissen geef ik jou de schuld
Ik wist wel dat ik die ooit zou vindenquote:
Nou....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?
Door wie dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?
De Apostel dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
En qua bioscoop en uit eten (muv Bretelli) woon je toch echt in de verkeerde plaats.
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew![]()
Hoeveel plusjes?quote:Leeftijd: 30+![]()
quote:Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
quote:Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc![]()
*noteert*quote:pincode: 3427
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.quote:Nog meer?
Nou hup, snel terug he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik die ooit zou vinden![]()
![]()
En nu ga ik echt echt echt ff lopen!
Ja, zeker. Maar in deze heb ik écht gewoon een punt en ben ik niet irritantquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.
Goed plan, ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bereidingswijze van Venkel in de oven
Snijd de buitenste bladen van de venkel af. Snijd ze doormidden, snijd het harde binnenste weg en snijd de venkel horizontaal in vrij dunne reepjes.
Was de venkel en kook ze in water met het bouillon blokje en het teentje knoflook gedurende 20 minuten. Proef de venkel en zonodig zout toevoegen en uit het water scheppen.
Een ovenvaste schaal licht in wrijven met olie.
De venkel uitspreiden in de schaal, bestrooi met wat peper, de geraspte kaas uit waaieren op de venkel en bedekken met de bechamel saus en bepoederen met wat nootmuskaat.
Gratineer in een hete oven voor nog 15 minuten.
* 1 kilo venkel
* 1 groente bouillon blokje
* 1/2 liter bechamel saus
* half glas Italiaanse olijf olie
* 300 gram geraspte Parmeggiaanse kaas
* teentje knoflook
* zout en peper
* nootmuskaat
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Je vergeet mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
Elk plusje is er een te veel toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Hoeveel plusjes?
Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
Da's dan al even geleden toch? Die is al een poos weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).
Die is ook lekker idd.quote:[..]
De Apostel dan?
Ik heb nog een vraag!/vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
[..]
Hoeveel plusjes?
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
*noteert*
[..]
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweej, je bent wel mijn favoriete irritantje hoor!
Helpt dat?
Zolang je maar niet over de afwas hebt staan heenzeiken vind ik het prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Ik ben hem al subtiel *kuch* aan het uithoren voor je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij checkt wel ff of t iets voor me is he
Nein, want broekkies zijn not done.quote:
Bier staan te zuipen onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?
Tuurlijk, schuif aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
Heb je een fleshlight?
Doe je aan kontenbonken?
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijkquote:
Nietquote:Elk plusje is er een te veel toch?![]()
Negeren is geen optiequote:Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijn)
Grote jongen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bier staan te zuipen onder de douche![]()
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Bier weggooien of lauw laten worden = not done.
Dus maar al douchend leeggedronken
Thanks!quote:
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, want broekkies zijn not done.
Dus maak me nat en vertel me je leeftijd
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenik ben een beetje bang van je
Koud gedouched of heeeel snel je blikkie leeggedronken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Hmm, nou oke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou graag met volmondig ja antwoorden, want da's wel zo veel leuker voor het gesprek, maar helaas, twee keer nee
Je zei piem0lquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijk
[..]
Niet
Ik heb er zelf ook een aantal: ++++++
[..]
Negeren is geen optie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neem haar maar mee naar je kelder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een soort van stoer-fijn-mannelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, nou oke.
Dan rest enkel nog je leeftijd en een foto
Daar wordt iedereen nat vanquote:
Dat kan heul niet, die pizza's heb je net zelf zitten wegschuiven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima.
Als je me nu niet je leeftijd vertelt of een foto post krijg je pizza's en zand
PM maar dan, no problem hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ach wat een gekut met plusjes
Greys is 36!
Hoe oud is Subtle?
nah doe maar een rondje F&FPM dan maar hequote:
Via PM kan.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Not that shit againquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelen
Hoewel, da's al niet meer nodig, die hebben elkaar al aan zichzelf gekoppeld.
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Nah nee, laten we dat maar laten zitten![]()
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Dan mis je de boot, als je daar weer over begint.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Je vraagt er ook om he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Ik vond hem zelf wel lolligquote:
Meisjes plagen.....quote:Ja ik zag het maar. Het is gewoon leuk zo af en toe te roepen dat jij 36 bent
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Jij word er voor je gevoel iedere keer een jaartje jonger van?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not that shit again![]()
![]()
Ja ik zag het maar. Het is gewoon leuk zo af en toe te roepen dat jij 36 bent
Vers vlees Nieuwe mensen zijn altijd interessant.quote:
Dat hele verhaal wil je geeneens weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snap![]()
't Is hier best wel een echt kippenhokquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vers vlees Nieuwe mensen zijn altijd interessant.
I'm with stupid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[/newkids] Joah joh die wieven zijn gek [/newkids]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel lollig
[..]
Meisjes plagen.....
Ik zie jouw ava de hele dag al niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, dit is de F&F-SC hè? Tóch.
*in ogen wrijft*
Ja hoor, je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
*in ogen wrijft*
Seks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Waar staat de "S" eigenlijk voor in de topictitel
Speedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe maak je zalm op hout in een oven?
Slaap lekkerquote:
Sappigemokkeltjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Speed?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
Server stukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie jouw ava de hele dag al niet.
Blijkbaar nietquote:
ziek/whiplash/dagje eftelingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Slaap lekker(best vroeg wel? nachtdienstje? of ben je ziek?)
Dat je het maar weet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
't Is hier best wel een echt kippenhok
[ afbeelding ]
Truste Yns!quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Server stuk.
[..]
Blijkbaar niet.
Vliegt dat niet in de fik of zo? Zou ik dood eng vinden ... maar ga ik zeker proberen binnenkortquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.
Da's een nare combiquote:
Pokeren. Dat doe ik ook te wenig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vliegt dat niet in de fik of zo? Zou ik dood eng vinden ... maar ga ik zeker proberen binnenkort*bookmarket*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo dus, http://kokenophout.com/vis.html , geeft een heerlijke subtiele rooksmaak.
Je zei dat mijn dingen niet kwijt zijn, waarom jouw ava dan wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is niet [ afbeelding ]
't Is meer [ afbeelding ]
ja zo makkelijk kom je er niet vanaf. Vraag maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
t Staat zwart op wit, knul.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:
nu heb ik ook gewoon echt PMs die om m'n foto vragen...
*Note to selfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders roken zelf forel en paling. Ook al zo lekker.
Nu trouwens even niet, pa had de schuur bijna in de hens gezet.
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb nog 213 topics aan bijlezen te doen geloof ik voor ik hier alles snap![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
*in ogen wrijft*
Nee, dat stel ik wel uit naar een avond dat jij ook eens een keer kuntquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond was het toch breezers drinken bij jou?
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERFquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzo![]()
Maar nu kunnen we (ik tenminste
) er om lachen
![]()
Ja ik ga jullie zo alweer verlatenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Nee, dat stel ik wel uit naar een avond dat jij ook eens een keer kunt
Fase smasequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Het gaat nu wel heeeeeeeeeeel snel hier he?
Ik kan het zelf nu amper bijhouden
Nieuwe menschjes: het gaat bij vlagen hoor, het is een faaaaaaaaaaaase.
Soms gaat het ook best een uurtje wat rustiger
Per ongeluk, op maandagmorgen om half 4 ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Het gaat nu wel heeeeeeeeeeel snel hier he?
Ik kan het zelf nu amper bijhouden
Nieuwe menschjes: het gaat bij vlagen hoor, het is een faaaaaaaaaaaase.
Soms gaat het ook best een uurtje wat rustiger
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
*Note to self
Schoonpapa niet laten bbq'en
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging me een keer met dat botenverhaal bemoeien en of je dan nog wel tijd had om boodschappen te doen en ik zat niet zo goed in mijn vel en ging er nogal van flippen en ruzie schoppen enzo![]()
Maar nu kunnen we (ik tenminste
) er om lachen
![]()
[..]
Ah, lekker rustig, helemaal als die Q ook weer vertrekt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie zo alweer verlaten
Whut? Eén post maar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERF
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.![]()
[..]
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.![]()
Zo, klaar!
beterschap/sterkte/trustequote:
Sssssssssssshtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERF
Ja leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie zo alweer verlaten
Zolang jij er maar bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, lekker rustig, helemaal als die Q ook weer vertrekt.
Doe het wel vroeg, ik gok dat ik >23u niet meer in staat ben smsjes te lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ssssssssssssht![]()
Ik was mezelf niet
[..]
Ja leuk
Ik sms je wel weer over wattenstijfjes vanaaf.
Ik wil geen electrische bbq. Ik wil eerst een half uur in een fikkie poeren en met aanmaakblokjes spelen voordat het vlees erop gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.![]()
[..]
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.![]()
Zo, klaar!
"MET DIE KUTSMILEY VAN JE. IK BEN NIET ACHTERLIJK HOOR!"quote:
Greys heeft echt de meest saaie notes, ever.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je eigenlijk nog notes voor die actie gehad Greys?
ik ookquote:
Van jou zijn we niet anders gewendquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook
Ik zat echt te lachen achter mn pc
Ach laten we elkaar geen mietjes noemen. Je reageerde overtrokken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb er mijn excuses voor aangeboden en ik zat op dat moment natuurlijk ook echt superslecht in mijn vel door jullie bekende omstandigheden jullie weten dat ik echt zo niet ben.
Maar goed, ik had er misschien niet weer over moeten beginnen nu![]()
Ik vond het zelf wel grappig.
Piep niet. Je bent niet de enige die wel eens flipt hoor. Hoevaak ik wel niet flipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb er mijn excuses voor aangeboden en ik zat op dat moment natuurlijk ook echt superslecht in mijn vel door jullie bekende omstandigheden jullie weten dat ik echt zo niet ben.
KAKquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys heeft echt de meest saaie notes, ever..
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
So truequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou zijn we niet anders gewend
Geen idee, ik heb mijn notes niet bekeken sindsdien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je eigenlijk nog notes voor die actie gehad Greys?
ja, of ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:nu heb ik ook gewoon echt PMs die om m'n foto vragen...
Wat een mooie vrouw met wapperende haren!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Bamba het volgende:
Had die buik avater dus nog niet verwijderd! Nu wel, dus hopelijk ziet iedereen nu de vrouw met de wapperende haren en de maan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Ergens was het ook wel eens verfrissend om zo helemaal uit je stekker te gaan, het was best refreshing. Voor mij dan![]()
![]()
[..]
Geen idee, ik heb mijn notes niet bekeken sindsdien.
Misschien dat ze die positieve note weggehaald hebben?
Hoooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laten we elkaar geen mietjes noemen. Je reageerde overtrokken.
Maaaaaaaar je discussiepartners hadden ook wel wat meer begrip mogen hebben en niet bepaalde dingen erbij moeten slepen
Ja, m'n pincode had ik al eerder gegevenquote:
Ik heb 1 note mindering gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat levert je een ban op?
Maar jij bent toch de braafheid zelve?
Het was duidelijk dat je niet jezelf was. Schizogreys kwam aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Jup!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef Bamba het volgende:
Had die buik avater dus nog niet verwijderd! Nu wel, dus hopelijk ziet iedereen nu de vrouw met de wapperende haren en de maan
Ze zijn niet kwijt, je kan er nu alleen ff niet bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zei dat mijn dingen niet kwijt zijn, waarom jouw ava dan wel?
ACH STERF MAAR STERF MAARquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooo!
Met 'ik vond het zelf wel grappig' bedoelde ik net ook zeker niet dat wat ik destijds deed!
Ik doelde op mijn texel-boot grapje van net, dat ik die wel grappig vond.
Dus zullen we er nu niet meer te serieus op ingaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden![]()
Minstensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en dat horen we over anderhalf jaar nog steeds zeker.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ACH STERF MAAR STERF MAAR
En dat is onze schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden![]()
ja en wie heeft daarbij geholpen? nou?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja en wie heeft daarbij geholpen? nou?
[..]
Ik ben een geweten en harteloos kutwijf. Ik toon nooit inlevingsvermogen. Was dat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je aanstaande laat me niet aankleden
*proestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zei al zoiets, maar ik verstond het niet toen ze d'r mond vol had
[..]
De tijdwinst die je had door je bier onder de douche op te zuipen (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleegh jullie houden me op, ik moet me nog aankleden) hebben we alweer teniet gedaan he? Geef het nou maar toe, je hebt ons gewoon graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is dan van voor mijn tijd geweest. Ze zou me zoiets nooit aandoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zei al zoiets, maar ik verstond het niet toen ze d'r mond vol had
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
De tijdwinst die je had door je bier onder de douche op te zuipen () hebben we alweer teniet gedaan he? Geef het nou maar toe, je NEEMTt ons gewoon graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |