Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Heeey Non!
Ik ga de hondjes maar uitlaten voor het donker is, want als ik op MrSubtle moet wachten tot hij het es doet
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Hier vandaag de voortuin vast volgehangen met pindas en andere rotzooi voor de vogeltjes, nieuw voederplankje ín de boom, ipv zo een op een stok, want daar gaan de katten lekker in liggen pitten![]()
Struik gesnoeit zodat de postbode weer veilig de tuin in kanpadje geveegd zodat de kindjes niet meer uitglijden over de blaadjes en helicoptertjes
![]()
Hopen dat het een beetje droog blijft, anders moet ik binnen blaadjes gaan drogen voor mn egelhuisje![]()
Ach een sexdate kan altijd hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En tot zover onze sex date morgen
Was jij niet ooit crew?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach een sexdate kan altijd he![]()
En Non, jij bent aaaaaaaltijd welkom, ik had het over mannen he
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je daar op aan het wachten? Ik zat hier met chips en brownies klaar voor je
Zoiets, maar dan anders...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n plaatje waarin de één een heks ziet en de ander een mooi meisje... maar dan anders.
Dan zie jij ook een ander plaatjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.![]()
Ik zie een meisje in profiel. Ze zit, kijkt naar links naar haar schoot. En hangt wat achterover terwijl haar haren in de wind waaien.
Mooi plaatje.
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weerquote:
Leuk !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb door jou geïnspireerd Halloween spulletjes voor op de vensterbank gekocht vanmiddag!
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die honden laten zichzelf niet uit hoor!
Ik ga wandelen en dan es koken !
Als je warm eten wil kom je maar deze kant op!
ja en Cat ziet t uploadiconquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
edit: zie post hierbovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Dit is de ava van Bamba die ik zie:
[ afbeelding ]
En ik zag daar dus een bevallige bips in, van de zijkant gezien
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Uh oh... da's mijn queue om maar eens weg te gaan weer
Sure fine whatever hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben morgen pas in Maastricht (serieus brownies brengen), sorry, vanavond moeten we het maar even houden bij hunkerend verlangen naar elkaar op onze afzonderlijke banken
dat komt omdat jullie in de opties voor de uploadiconen gekozen hebt, dan zie je de webicons nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie denk ik wel hetzelfde plaatje als Cat.
Grote maan achter het hoofd van een meisje met wapperende haren dat naar beneden kijkt, je ziet haar tot onder haar borsten, dr staat geen buik op en al helemaal geen kont
Die zie ik hier ook, buikje vol beebie IMHOquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en Cat ziet t uploadicon [ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh ja, nu snap ik de verwarring van oh-oh die riep hoe kan je daar in godsnaam een kont in zien
Helemaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
Webicons gaan weg met de nieuwe layout hè?
Joa, gaat wel iets omhoog maar ik weet niet hoeveel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal?
Dan hoop ik dat ze wat meer uploadruimte krijgen, want 10kb heb je niets aan
Ik heb een abbo, dus ik mag meer kb
Van de zijkant!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In die babybuik zie ik ook echt geen kont, hoe kan iemand zo met zn kont staan dan?
Doe es voor Greys?
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar vertel eens wat meer over jezelf:
- leeftijd
- sexuele voorkeur
- hobbies
- pincode
etc.
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hierquote:
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte een beetje anoniem te zitten hier
ElisaB en ik go way backquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erg veel interesse in je heeft.
Ik was nogal van de zoveel-mogelijk-achter-de-schermenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij de PR gemaakt hebt.
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew
Leeftijd: 30+
Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc
pincode: 3427
Nog meer?
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik word afgebekt en bestempelt als irritant hierzo
Bereidingswijze van Venkel in de ovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
Dat moet toch ooit wel wennen mop?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Welnee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, pardon. Ik neem het terug, okay?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Hoi meisjes,
Ik ga straks zalmmoot op cederhout uit de oven maken, pasta erbij en venkel, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die venkel eens ga klaarmaken.
Tips, iemand?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey 30 + is al helemaal goed hoor, tweede helft 30 zou nog perfecter zijn![]()
En qua hobbies zijn we helemaal een match!
En de laatste 3 cijfers van je pincode zijn de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnr![]()
En als de honden zometeen massaal binnen gaan pissen geef ik jou de schuld
Ik wist wel dat ik die ooit zou vindenquote:
Nou....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je liever dat er gelogen wordt dan?
Door wie dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Waar doe je salsa dansen? Bij Phil?
De Apostel dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
En qua bioscoop en uit eten (muv Bretelli) woon je toch echt in de verkeerde plaats.
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... ik zal beginnen met toe te geven dat ik ex-crew ben... begonnen als nieuwsposter op de FP, toen eindredacteur geweest, daarna donkerblauw / hoofdredacteur bij FOK!games en tenslotte de PR-afdeling opgezet, en zo'n 4 jaar geleden weer vertrokken als crew![]()
Hoeveel plusjes?quote:Leeftijd: 30+![]()
quote:Sexuele voorkeur: oh-oh en ElisaB
quote:Hobbies: fotografie, beestjes, wandelen, salsa dansen, bakken, film kijken, terrasje pikken, bioscoop, uiteten, fok, etc etc![]()
*noteert*quote:pincode: 3427
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.quote:Nog meer?
Nou hup, snel terug he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik die ooit zou vinden![]()
![]()
En nu ga ik echt echt echt ff lopen!
Ja, zeker. Maar in deze heb ik écht gewoon een punt en ben ik niet irritantquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Surprise surprise. Dat ben je bij tijd en wijle ook.
Goed plan, ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bereidingswijze van Venkel in de oven
Snijd de buitenste bladen van de venkel af. Snijd ze doormidden, snijd het harde binnenste weg en snijd de venkel horizontaal in vrij dunne reepjes.
Was de venkel en kook ze in water met het bouillon blokje en het teentje knoflook gedurende 20 minuten. Proef de venkel en zonodig zout toevoegen en uit het water scheppen.
Een ovenvaste schaal licht in wrijven met olie.
De venkel uitspreiden in de schaal, bestrooi met wat peper, de geraspte kaas uit waaieren op de venkel en bedekken met de bechamel saus en bepoederen met wat nootmuskaat.
Gratineer in een hete oven voor nog 15 minuten.
* 1 kilo venkel
* 1 groente bouillon blokje
* 1/2 liter bechamel saus
* half glas Italiaanse olijf olie
* 300 gram geraspte Parmeggiaanse kaas
* teentje knoflook
* zout en peper
* nootmuskaat
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Je vergeet mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
Elk plusje is er een te veel toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Hoeveel plusjes?
Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
Da's dan al even geleden toch? Die is al een poos weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb het gedaan bij Dancing de Beatrix (of zoiets). Maar inmiddels weg daar, en nu dans ik niet meer... overweeg weer te beginnen, maar dan wil ik eerst een vaste danspartner, anders is het niet zo leuk als man (er zijn daar altijd alleen maar vrouwen).
Die is ook lekker idd.quote:[..]
De Apostel dan?
Ik heb nog een vraag!/vragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, maar als hier crew vrolijk meepost zullen we het al helemaaaal niet mee laten wegen dat je ex-crew bent hoor. Sterker nog, volgende week ben ik het vergeten denk ik
[..]
Hoeveel plusjes?
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
*noteert*
[..]
Hmz... daar ga ik nog even over nadenken.
Be prepared, ik gooi er af en toe gewoon vragen tussendoor.
Het is hier af en toe net truth or daretruth!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweej, je bent wel mijn favoriete irritantje hoor!
Helpt dat?
Zolang je maar niet over de afwas hebt staan heenzeiken vind ik het prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zo ik heb zojuist wat gedaan wat zo uit dat 'de meeste vrijgezelle dingen'-topic kon komen
Ik ben hem al subtiel *kuch* aan het uithoren voor je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys jij checkt wel ff of t iets voor me is he
Nein, want broekkies zijn not done.quote:
Bier staan te zuipen onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je afwas mee onder de douche genomen?
Tuurlijk, schuif aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, alleen een vraag: mag ik bij jullie komen eten?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
Heb je een fleshlight?
Doe je aan kontenbonken?
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijkquote:
Nietquote:Elk plusje is er een te veel toch?![]()
Negeren is geen optiequote:Oh ik lees het vanzelf wel (of negeer het als de vragen te intiem zijn)
Grote jongen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bier staan te zuipen onder de douche![]()
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Bier weggooien of lauw laten worden = not done.
Dus maar al douchend leeggedronken
Thanks!quote:
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, want broekkies zijn not done.
Dus maak me nat en vertel me je leeftijd
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenik ben een beetje bang van je
Koud gedouched of heeeel snel je blikkie leeggedronken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Hmm, nou oke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou graag met volmondig ja antwoorden, want da's wel zo veel leuker voor het gesprek, maar helaas, twee keer nee
Je zei piem0lquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijk
[..]
Niet
Ik heb er zelf ook een aantal: ++++++
[..]
Negeren is geen optie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neem haar maar mee naar je kelder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een soort van stoer-fijn-mannelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, nou oke.
Dan rest enkel nog je leeftijd en een foto
Daar wordt iedereen nat vanquote:
Dat kan heul niet, die pizza's heb je net zelf zitten wegschuiven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima.
Als je me nu niet je leeftijd vertelt of een foto post krijg je pizza's en zand
PM maar dan, no problem hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ach wat een gekut met plusjes
Greys is 36!
Hoe oud is Subtle?
nah doe maar een rondje F&FPM dan maar hequote:
Via PM kan.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Not that shit againquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelen
Hoewel, da's al niet meer nodig, die hebben elkaar al aan zichzelf gekoppeld.
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Nah nee, laten we dat maar laten zitten![]()
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |