Hell no, is meer een Painkiller wanabe in een andere setting!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)iller/57560?type=wmv
volgens mij echt een bioshock wannabe game
Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)iller/57560?type=wmv
volgens mij echt een bioshock wannabe game
Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werdenWeer een hersenloze shooter.
Cool! Heb je daar een youtube linkje van misschien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepensupertof! (misschien was dat van Second Encounter, maar dacht het niet...)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga even zoeken, in de tussentijd wel echt een toffe trailer van Serious Sam HD:
http://www.gametrailers.c(...)ne-serious-sam/57186
Natuurlijk! En dat dan met 4 personen coop (of 16 personen zelfs op de PC), is echt hilariteit gegarandeerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat ziet er best leuk uit!
quote:It's probably Brutal Legend's characters that win out. Since the days when he provided dialogue options for Guybrush Threepwood, Schafer's secret skill has been to people his games with lovable oddballs who quickly start to feel like friends, creating bonds strong enough to ensure you forgive some of the ropier moments. In this case, Schafer, Double Fine, and Black haven't just created a story about roadies: they've become them, scuttling about energetically, heads down and minds focused, as they pull a handful of simple props together in order to put on an amazing show.
8/10
Ik begin steeds enthousiaster te wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Brutal Legend:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/brutal-legend-reviewquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Good enough for me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Brutal Legend is wat rommelig en niet bepaald de allermooiste game als je puur naar textures kijkt. Verder moet de scene echt je ding zijn natuurlijk. Als je naar R&B, gabber of Top 40 muziek luistert is het zeker niets voor jou. Verder is het wel echt een ontzettend topgame
Het is een God of War-achtige hack'n slash in een open world omgeving met RTS-elementen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef -Dries- het volgende:
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)
Absoluut!quote:Verder: Is het een goed idee om The Orange Box te kopen als je wel al op de PC Half Life 2 voor ongeveer 60% hebt gespeeld? En hoe vergelijken de graphics zich met de PC versie?
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Absoluut!
Half-Life 2 is een van de beste games ooit, zeker met de geweldige Episode 1 en 2![]()
![]()
En dan heb ik het nog niet over Portal!
Graphics van HL2 zijn beter op de 360. Ze hebben de engine/toevoegingen van Episode 2 gebruikt voor het hele spel.
Uhm, ik neem aan dat je dan een flinke zak geld meekrijgt want OFP2 is net nieuw en OJ Box is nog iets van een tientje waard ofzo...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld!Ik ga hiervoor OFP2 ruilen dan!
Ja, dat neem ik ook aan. De Media Markt is daar wel gewoon chill mee toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uhm, ik neem aan dat je dan een flinke zak geld meekrijgt want OFP2 is net nieuw en OJ Box is nog iets van een tientje waard ofzo...
Ik zal zelf nooit metal luisteren, maar in Guitar Hero en nu ook in Brutal Legend vind ik het best okay. Als je gamet kruip je toch echt in de huid van een anderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Brutal Legend is wat rommelig en niet bepaald de allermooiste game als je puur naar textures kijkt. Verder moet de scene echt je ding zijn natuurlijk. Als je naar R&B, gabber of Top 40 muziek luistert is het zeker niets voor jou. Verder is het wel echt een ontzettend topgame
Dan zou ik er nog een extra game bijvragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef -Dries- het volgende:
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld!Ik ga hiervoor OFP2 ruilen dan!
Hoe bedoel je? Ik ruil hem tegen OFP2. Ik neem aan dat ik gewoon het verschil van de games in cash terug krijg? Dat ie 20 euro bij Play.com is kan de MM toch niks schelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zou ik er nog een extra game bijvragen.
http://www.play.com/Games(...)nge-Box/Product.html
19,95 Euro nieuw!
lucky bastardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef badboynova het volgende:
zo ik mag nu 2 weken lang wat xboxen van de arbo arts (mag voorlopig geen lopend hurkend of buig en belast werk uit voeren ivm me knie)
Iets voor Cho?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geld over? Lees dat dit topic:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=376887
Alle special editions die de komende maanden uit gaan komen
ik vind het zo associaal tegenwoordig he met al die exclusive pre order hier en krijg extra shit , en de rest van de wereld krijgt het lekker niet .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geld over? Lees dat dit topic:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=376887
Alle special editions die de komende maanden uit gaan komen
Importeer die shit dan gewoon. Regiogebonden exclusives zijn zo 1997.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind het zo associaal tegenwoordig he met al die exclusive pre order hier en krijg extra shit , en de rest van de wereld krijgt het lekker niet .
gamestop doet daar niet aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Importeer die shit dan gewoon. Regiogebonden exclusives zijn zo 1997.
quote:Forza Motorsport 3 is only you, the car, the rubber and the road, in a blissful, never-bettered harmony - until the race ends, you pull back, and you get the bigger picture. Then you realise that that experience was just the centre of a huge, welcoming, flexible and shockingly complete package, a racing game that genuinely has a corner somewhere in it for everyone who loves cars, and a world-beating online platform to share that love with thousands of others. For 2009 at least, consider the racing game defined.
4/10
Op de 360 is ie iiieeeetttsje mooier!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is eigenlijk de vergelijking met de HL2 op de xbox 1 en de HL2 op de 360?
Stond het er echt dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Eurogamer heeft het inmiddels gefixxxoredt!
Nee volgens mij had Roy een iets hogere humorstandaard!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stond het er echt dan?![]()
Ging er vanuit dat Roy zelf het cijfer aanpaste.
Nee gewoon Noot wat minder serieus nemen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus vanaf nu Eurogamer niet meer serieus nemen?
quote:
ik haat metal en bijna alle vormen van rock. maar ik vond t toch tof..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Verkoop je 'm nu?quote:
ofcquote:
Viking is inderdaad zeer tof! Beetje veel dezelfde gameplay maar dat is wel prima te doen, de game is nogal onderschat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier Viking; Battle for Asgard gespeeld? Wat een retevet spel zeg. Heb deze en Civ Rev4 onlangs voor 5 euro overgekochtvan een dude op een markt. Beide games
Vikings was idd heel tofquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier Viking; Battle for Asgard gespeeld? Wat een retevet spel zeg. Heb deze en Civ Rev4 onlangs voor 5 euro overgekochtvan een dude op een markt. Beide games
Opschepper. Wij zitten allemaal nog met deel 1 maar meneer Lans heeft deel 4 al!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Civ Rev4
Ik zou kunnen zeggen dat het een typo is, maar de 4 zit nogal ver van de v. Ik zal maar eerlijk toegeven dat ik 2 titels door elkaar heb gehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Opschepper. Wij zitten allemaal nog met deel 1 maar meneer Lans heeft deel 4 al!.
Teveel bloed in je lans en te weinig in je hersens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat het een typo is, maar de 4 zit nogal ver van de v. Ik zal maar eerlijk toegeven dat ik 2 titels door elkaar heb gehaald.
Ik zal niet rusten alvorens ik de v en de 4 gelijktijdig in kan toetsen met mijn lans.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Teveel bloed in je lans en te weinig in je hersens?
Maar daarna kunt je ook lekker gaan knutselenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, wil ik nuts & bolts spelen moet ik eerst door een kwartier peuterfilmpjes heen
Van mij mogen ze! 10 keer liever een nwe Jade Empire dan Mass Effect!quote:Dakota Grabowski: When is Jade Empire 2 going to be announced?
Mike Laidlaw: Haha. Well… we haven’t announced anything on Jade Empire 2 yet.
Dakota Grabowski: Oh, so you aren’t going with everybody’s favourite “no comment” phrase?
Mike Laidlaw: It’s pretty much no comment. But, you know, we will certainly announce it if it’s going to be coming out. At this point, Jade Empire is a staff favorite and a lot of us love it, so we’d love to revisit it at some point. But right now, we are very focused on Dragon Age and Mass Effect 2.
ik hoop anders wel dat ze de trilogy afmaken, anders zit je met een half verhaal. Ik heb prima vermaakt met jade empire. Maar waarom niet beidequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze! 10 keer liever een nwe Jade Empire dan Mass Effect!
Ik spreek altijd voor mezelf. Wat ik vind en wil. En dat is in dit geval een nwe JE, wat ze met ME doen maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik hoop anders wel dat ze de trilogy afmaken, anders zit je met een half verhaal. Ik heb prima vermaakt met jade empire. Maar waarom niet beide
ik doe niets andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek altijd voor mezelf. Wat ik vind en wil. En dat is in dit geval een nwe JE, wat ze met ME doen maakt me niet zoveel uit
Dat zou ook wel tof zijn iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou weleens een Marvel RPG van Bioware willen.
Zonde.. Je kan proberen te spelen met de plasmids?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Spaulding het volgende:
BioShock nog maar eens gespeeld, geprobeerd om hem te waarderen maar helaas.
Het schieten werkt gewoon echt niet voor mij, vind het gewoon niet echt lekker werken. De vijanden vervelen na een kwartier spelen al, en dan krijg je ze het hele spel nog door ook. Sfeer en verhaal zijn echt fantastisch en daarom wil ik dit spel ook echt waarderen maar het lukt me niet.
Heb hem vorig jaar uitgespeeld, maar echt door te rushen en veel vijanden te laten lopen.
Nee helaas, BioShock is niks voor mij en deel 2 laat ik ook gewoon liggen hierom.
JE vond ik ongelofelijk saai, had echt helemaal niets met de setting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek altijd voor mezelf. Wat ik vind en wil. En dat is in dit geval een nwe JE, wat ze met ME doen maakt me niet zoveel uit
Alles is voor bassiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef DJ_ het volgende:
ze mogen van mij een nieuwe JE maken , natuurlijk wil ik ME 2 en 3 , en bioshock blijft ook geweldig dus op deel 2 kan ik niet wachten . Kotor 3 is ook welkom , en dragon age lijkt me ook wel wat .
zo nu heb ik mijn mening gegeven over alle boven genoemde games , en ik wil ze allemaal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus bioshock is wel een aanrader??
Idd. Het is veel meer een adventure met FPS elementen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:32 schreef Mayhem het volgende:
Bioshock is zeker een topgame. De eerste keer dat ik het speelde kreeg ik gewoon koude rillingen over mijn rug van die Little Sisters. Zeker als je er eentje voor de eerste keer harvest.
Maar je moet niet verwachten dat het een shooter is zoals de Call of Duty serie.
Yepquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus bioshock is wel een aanrader??
Oh halen we die dooddoener ook weer eens onder het stof vandaan hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Idd. Het is veel meer een adventure met FPS elementen.
quote:Live Titles
1. Halo 3
2. Call of Duty 4
3. Call of Duty: WaW
4. Halo 3: ODST
5. Gears of War 2
6. Madden NFL 10
7. FIFA 10
8. GTA IV
9. SOUTH PARK LET’S GO TOWER DEFENSE PLAY!
10. Left 4 Dead
Arcade Titles
1. SOUTH PARK LET’S GO TOWER DEFENSE PLAY!
2. Zombie Apocalypse
3. Trials HD
4. Battlefield 1943
5. Shadow Complex
6. Castle Crashers
7. BUST-A-MOVE Live!
8. Defense Grid: The Awakening
9. Marvel vs. Capcom 2
10. Magic: The Gathering
Original Titles
1. Halo 2
2. Star Wars: Battlfrnt 2
3. Counter-Strike
4. Fable
5. Splinter Cell Chaos
6. Conker: Live Reloaded
7. Star Wars: Battlefront
8. Doom 3
9. Call of Duty 3
10. SW: Republic Commando
Indie Games
1. Avatar Drop
2. I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES!!!1
3. The Visualizer
4. Avatar Golf
5. Headshot
6. Pumpkin Carver
7. Junkyard Battle
8. Paint Boll
9. Miner Dig Deep
10. The Fart Machine II
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I have one ticket please
quote:
haha, waar moet je die algemene verkoopvoorwaarden dan vinden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef -Dries- het volgende:
Gvd.. Kon OFP2 niet meer ruilen bij de MM. Op de bon staat ruilen binnen 14 dagen, maar in de algemene verkoop voorwaarden staat 24 uur. Right, iedereen gaat natuurlijk na een game gekocht te hebben meteen de algemene verkoop voorwaarden checken. Bovendien kan je die voorwaarden nergens vinden.
Dus. Iemand OFP2 kopen?
die brick is echt zo belachelijk vormgegevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I have one ticket please
Echt geniaal, denk dat ik met hem beginquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die brick is echt zo belachelijk vormgegeven![]()
Ziet het er echt zo goed uit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Mafia 2Ik was echt zooooo onder de indruk van die game in Keulen!
Vond die screen ook super tof op een of andere manierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik zou deze pic zo als schilderij aan de muur hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |