abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73629663
Wessiej, had je mijn PM nog gezien?
Gravity sucks...
  Redactie Games maandag 12 oktober 2009 @ 22:54:00 #102
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73631470
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef 1-0-Ed het volgende:
Wessiej, had je mijn PM nog gezien?
Yes, net thuis. Zal zo reageren.
.....Kennedy
pi_73633681
http://www.gametrailers.c(...)iller/57560?type=wmv

volgens mij echt een bioshock wannabe game
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73633970
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:

Hell no, is meer een Painkiller wanabe in een andere setting!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:19:36 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73634654
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:

Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werden Weer een hersenloze shooter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73634721
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werden Weer een hersenloze shooter.
Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepen supertof! (misschien was dat van Second Encounter, maar dacht het niet...)
pi_73634819
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepen supertof! (misschien was dat van Second Encounter, maar dacht het niet...)
Cool! Heb je daar een youtube linkje van misschien?
pi_73635311
Ik ga even zoeken, in de tussentijd wel echt een toffe trailer van Serious Sam HD:

http://www.gametrailers.c(...)ne-serious-sam/57186
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:53:33 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73635507
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga even zoeken, in de tussentijd wel echt een toffe trailer van Serious Sam HD:

http://www.gametrailers.c(...)ne-serious-sam/57186

Maar dat ziet er best leuk uit!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73635579
Vind ik ook wel
pi_73635670
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar dat ziet er best leuk uit!
Natuurlijk! En dat dan met 4 personen coop (of 16 personen zelfs op de PC), is echt hilariteit gegarandeerd
Filmpje van het level wat ik bedoel kan ik niet vinden, maar verwacht bewegende levels, levels waarbij je zelf op de muren en het plafond loopt en meer van zulke ongein Heb er echt zin in!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:19:34 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73635982
Eurogamer over Brutal Legend:
quote:
It's probably Brutal Legend's characters that win out. Since the days when he provided dialogue options for Guybrush Threepwood, Schafer's secret skill has been to people his games with lovable oddballs who quickly start to feel like friends, creating bonds strong enough to ensure you forgive some of the ropier moments. In this case, Schafer, Double Fine, and Black haven't just created a story about roadies: they've become them, scuttling about energetically, heads down and minds focused, as they pull a handful of simple props together in order to put on an amazing show.

8/10
pi_73636028
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begin steeds enthousiaster te worden

http://www.gametrailers.c(...)nvisible-walls/57525
na 23minuten ofzo hebben ze het ook over brutal legend
pi_73636065
quote:
[..]

http://www.eurogamer.net/articles/brutal-legend-review
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:10:50 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_73638511
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Yep dat noem ik ook epic fail
Hoezo?

Ik zeg alleen dat de screens vet zijn? Toch niet dat ik het spel ga kopen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_73638521
Vind er gewoon echt niks aan, dat hele Brutal Legend niet.

Maar ik heb dan ook een hekel aan metal, dus misschien dat het daaraan ligt.

Ik wil Dragon Age of Divinity 2 reviews zien, maar dat duurt nog een week of 2-3.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:24:46 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73638770
Brutal Legend is wat rommelig en niet bepaald de allermooiste game als je puur naar textures kijkt. Verder moet de scene echt je ding zijn natuurlijk. Als je naar R&B, gabber of Top 40 muziek luistert is het zeker niets voor jou. Verder is het wel echt een ontzettend topgame
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73638778
quote:
[..]

Good enough for me.
Als je de review leest, is het overigens een "hoge 8".

Mijn november game, samen met Left4Dead 2
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73638939
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Brutal Legend is wat rommelig en niet bepaald de allermooiste game als je puur naar textures kijkt. Verder moet de scene echt je ding zijn natuurlijk. Als je naar R&B, gabber of Top 40 muziek luistert is het zeker niets voor jou. Verder is het wel echt een ontzettend topgame
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)

Verder: Is het een goed idee om The Orange Box te kopen als je wel al op de PC Half Life 2 voor ongeveer 60% hebt gespeeld? En hoe vergelijken de graphics zich met de PC versie?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:40:29 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73639082
Het is een Hack 'n Slash meets Strategy. Je bestuurt ook troepen etc.

First Person Command & Conquer-achtige gevechten zullen afwisselingen geven tussen de verschillende hack 'n slash stukken. Als ik Tim Schafer mocht geloven dan toch
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73639153
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef -Dries- het volgende:
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)
Het is een God of War-achtige hack'n slash in een open world omgeving met RTS-elementen.
quote:
Verder: Is het een goed idee om The Orange Box te kopen als je wel al op de PC Half Life 2 voor ongeveer 60% hebt gespeeld? En hoe vergelijken de graphics zich met de PC versie?
Absoluut!
Half-Life 2 is een van de beste games ooit, zeker met de geweldige Episode 1 en 2
En dan heb ik het nog niet over Portal!

Graphics van HL2 zijn beter op de 360. Ze hebben de engine/toevoegingen van Episode 2 gebruikt voor het hele spel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73639378
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:

Absoluut!
Half-Life 2 is een van de beste games ooit, zeker met de geweldige Episode 1 en 2
En dan heb ik het nog niet over Portal!

Graphics van HL2 zijn beter op de 360. Ze hebben de engine/toevoegingen van Episode 2 gebruikt voor het hele spel.
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld! Ik ga hiervoor OFP2 ruilen dan!
pi_73639466
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld! Ik ga hiervoor OFP2 ruilen dan!
Uhm, ik neem aan dat je dan een flinke zak geld meekrijgt want OFP2 is net nieuw en OJ Box is nog iets van een tientje waard ofzo...
pi_73639599
Ik heb een probleem met een wired headset en ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen..
Op het moment ben ik niet in de buurt van mijn xbox dus zal ik oplossingen vanavond pas kunnen proberen.

Als ik in een party zit hoor ik mensen via mijn tv praten en staat er geen luidspreker icoontje achter mijn naam (dus het is gewoon net alsoftie niet is aangesloten)

-Ik heb de headset op een andere controller gezet, dit werkte niet.

-Ik heb een headset van een maat geleend, op beide controllers geprobeert, werkte ook niet..

-Ik heb bij system settings "Initial setup" uitgevoerd omdat ik dacht dat het misschien bepaalde instellingen waren.. Werkte ook niet.

- Xbox Guide Button > Tabblad Settings > Preferences > Voice > Play Through Headset staat aangevinkt

En ja het knopje van de mic staat aan en volume staat ook gewoon hoog.

Ik heb nu echt geen flauw idee wat het zou kunnen zijn..
Kan iemand mij hiermee helpen ??

Greetz, Olivier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')