Hell no, is meer een Painkiller wanabe in een andere setting!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)iller/57560?type=wmv
volgens mij echt een bioshock wannabe game
Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)iller/57560?type=wmv
volgens mij echt een bioshock wannabe game
Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zag er aardig uit totdat de gameplaybeelden getoond werdenWeer een hersenloze shooter.
Cool! Heb je daar een youtube linkje van misschien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar ze moeten geen pretenties hebben. Serious Sam HD heb ik echt enorme zin in, is echt de grootste lol om dat coop te doen, zeker als de levels ineens beginnen om te draaien en er met de zwaartekracht gespeeld wordt. Kan me dat ene stuk nog herinneren waarbij er mannetjes over een soort van enorme golf op me af kwamen gerend, dat ze op de muren naar beneden naar mij toe liepensupertof! (misschien was dat van Second Encounter, maar dacht het niet...)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga even zoeken, in de tussentijd wel echt een toffe trailer van Serious Sam HD:
http://www.gametrailers.c(...)ne-serious-sam/57186
Natuurlijk! En dat dan met 4 personen coop (of 16 personen zelfs op de PC), is echt hilariteit gegarandeerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat ziet er best leuk uit!
quote:It's probably Brutal Legend's characters that win out. Since the days when he provided dialogue options for Guybrush Threepwood, Schafer's secret skill has been to people his games with lovable oddballs who quickly start to feel like friends, creating bonds strong enough to ensure you forgive some of the ropier moments. In this case, Schafer, Double Fine, and Black haven't just created a story about roadies: they've become them, scuttling about energetically, heads down and minds focused, as they pull a handful of simple props together in order to put on an amazing show.
8/10
Ik begin steeds enthousiaster te wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Brutal Legend:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/brutal-legend-reviewquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Good enough for me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Brutal Legend is wat rommelig en niet bepaald de allermooiste game als je puur naar textures kijkt. Verder moet de scene echt je ding zijn natuurlijk. Als je naar R&B, gabber of Top 40 muziek luistert is het zeker niets voor jou. Verder is het wel echt een ontzettend topgame
Het is een God of War-achtige hack'n slash in een open world omgeving met RTS-elementen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef -Dries- het volgende:
Maar nog steeds snap ik niet wat voor een game het is. Is het een hack & slasher (Ninja Gaiden) of een open world collecting game met quests? (Jak & Daxter)
Absoluut!quote:Verder: Is het een goed idee om The Orange Box te kopen als je wel al op de PC Half Life 2 voor ongeveer 60% hebt gespeeld? En hoe vergelijken de graphics zich met de PC versie?
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Absoluut!
Half-Life 2 is een van de beste games ooit, zeker met de geweldige Episode 1 en 2![]()
![]()
En dan heb ik het nog niet over Portal!
Graphics van HL2 zijn beter op de 360. Ze hebben de engine/toevoegingen van Episode 2 gebruikt voor het hele spel.
Uhm, ik neem aan dat je dan een flinke zak geld meekrijgt want OFP2 is net nieuw en OJ Box is nog iets van een tientje waard ofzo...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ep 1 en 2 heb ik sowieso nog nooit gespeeld!Ik ga hiervoor OFP2 ruilen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |