Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef Stali het volgende:
Ik heb er een met een vliegtuigje op zijn kop.
Zitten alle tandjes er nog aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef Stali het volgende:
Ik heb er een met een vliegtuigje op zijn kop.
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was de waarde ervan toentertijd?
Staat er geen waarde op?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is rood, wit met ondersteboven een blauw vliegtuigje erop, ben jij een kenner dan?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is rood, wit met ondersteboven een blauw vliegtuigje erop, ben jij een kenner dan?
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder. Hij is oranje, rood afwisselend met wit en blauw, én geel met een kromme banaan. Ben jij een kenner dan?quote:
Nee, ik ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder. Hij is oranje, rood afwisselend met wit en blauw, én geel met een kromme banaan erin. Ben jij een kenner dan?
Heb je ook een handig linkje met waardes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Wat was de waarde ervan toentertijd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:50 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee. En de andere een streepje.
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is een roodgroenoranjegeelroodgroenoranje ijs, en koud, ben jij een kenner dan?quote:
Heb je ook een handig linkje met waardes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:55 schreef Stali het volgende:
Nee, ik ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Zitten de tandjes er nog aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef MASD het volgende:
Wat is deze postzegel ongeveer waard?
[ afbeelding ]
2 of 6 pence uit mijn hoofd, kan dat? of 4.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Grim9. het volgende:
[..]
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef MASD het volgende:
Trouwens, k heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is paars met een springbeest erop, ben jij een kenner dan?
Alleen als ze geen tanden hebben!quote:
Heb je ook een handig linkje met waardes? :Squote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef Grim9. het volgende:
[..]
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Maar goed dat alle tandjes er nog aan zittenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:39 schreef laffer het volgende:
oja, ze dateert uit 1965 en ze ligt op zolder
met of zonder tandjesquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef laffer het volgende:
m`n vrouw heeft haar tandjes niet meer, wat is nu de waarde van haar postzegel??
Heeft-ie alle tandjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
GODVEER. NU WEET IK NOG NIET WAT DAT DING WAARD IS.
Die is best tof zeg!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Stali het volgende:
Maar mijn foto waar je aanvankelijk enorm enthousiast over raakte is toch niet meegenomen?
Zonde.
Ik heb trouwens ook een dwerg Jack he? Dat heb je zeker wel gezien..
Heeft ie tandjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Stali het volgende:
Maar mijn foto waar je aanvankelijk enorm enthousiast over raakte is toch niet meegenomen?
Zonde.
Ik heb trouwens ook een dwerg Jack he? Dat heb je zeker wel gezien..
[] zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:57 (#3)quote:
Nee. En de andere een hoekje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:21 schreef Spanlaken het volgende:
En word er nog geneukt of hoe zit het.
Nu even niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:21 schreef Spanlaken het volgende:
En word er nog geneukt of hoe zit het.
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:23 schreef Spanlaken het volgende:
Nou weet ik iets van postzegels maar ik ga het niet opzoeken.
Wat zijn eigenlijk :|'s? ?quote:
Een spanlaken doet wonderen, meestal zeggen mensen, ik wil niet meer.Heul vreemd allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is paars met een mannetje's hoofd erop, ben jij een kenner dan?quote:
37 of 19 cent uit mijn hoofd, kan dat? of 27.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:27 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Een spanlaken doet wonderen, meestal zeggen mensen, ik wil niet meer.Heul vreemd allemaal
27 is te jong homoquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
37 of 19 cent uit mijn hoofd, kan dat? of 27.
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.quote:
Waar hoop je dan op, of de postzegel gestoomd is, of op folie heeft gelegen ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Er staan wel wat catalogussen on-line volgens mij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:33 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Waar hoop je dan op, of de postzegel gestoomd is, of op folie heeft gelegen ?
Maar je mag ook best normaal lullen, als je toch wat te kort komt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Meervoud van :|, oftewel meerdere
Mens ik heb boeken, je ziet er niet verkeerd uit waarschijnlijk is de postzegel van je leeftijd, wat een gelul zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Er staan wel wat catalogussen on-line volgens mij.
Google maar ff op "Filatelist"
die liggen nog op zolder.. en er zijn ook een paar tandjes af, is dan toch niet de moeite meer waardquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:52 schreef mug89 het volgende:
[..]
die liggen nog op zolder.. en er zijn ook een paar tandjes af, is dan toch niet de moeite meer waard
Is het deze?..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
...hij is paars met een mannetje's hoofd erop...
Maar die heeft geen tandjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef raptorix het volgende:
Als het deze is, kom ik hem vanmiddag wel even voor 2 tientjes halen:
[ afbeelding ]
Maar is nog wel onbestempeld!quote:
Ja, maar dan zonder dat zwarte omlijsting, en er zit wat tekst bij.quote:
Ja ja, dat dacht ik al!..quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder dat zwarte omlijsting, en er zit wat tekst bij.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:25 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg aids, midlifecrisis faal.
Maar daar zijn toch alle tandjes eraf?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef raptorix het volgende:
Als het deze is, kom ik hem vanmiddag wel even voor 2 tientjes halen:
[ afbeelding ]
Alleen als die op zolder heeft gelegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik denk dat ie 2x de helft waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |