Wat was de waarde ervan toentertijd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:50 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee. En de andere een streepje.
Weet ik niet, maar waarom al die :|'s?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat was de waarde ervan toentertijd?
Ik heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is een roodgroenoranjegeelroodgroenoranje ijs, en koud, ben jij een kenner dan?quote:
Heb je ook een handig linkje met waardes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:55 schreef Stali het volgende:
Nee, ik ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Zitten de tandjes er nog aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef MASD het volgende:
Wat is deze postzegel ongeveer waard?
[ afbeelding ]
2 of 6 pence uit mijn hoofd, kan dat? of 4.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Grim9. het volgende:
[..]
Wat was de waarde ervan toentertijd?
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef MASD het volgende:
Trouwens, k heb hem hier niet bij de hand, ligt op zolder, hij is paars met een springbeest erop, ben jij een kenner dan?
Alleen als ze geen tanden hebben!quote:
Heb je ook een handig linkje met waardes? :Squote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:11 schreef Grim9. het volgende:
[..]
Nee, ben geen kenner maar ik weet wel dat een postzegel met alle tandjes in goede staat, en onbestempeld een vereiste zijn om een postzegel op z'n werkelijke waarde te beoordelen.
Maar goed dat alle tandjes er nog aan zittenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:39 schreef laffer het volgende:
oja, ze dateert uit 1965 en ze ligt op zolder
met of zonder tandjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |