quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:07 schreef mstr het volgende:
Ik heb er ook maar weer één gekocht, blijft toch kriebelen: 'Wie weet'
Eindnummertje 2.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk.
het is altijd leuk om een beetje te wensen en te kijken of je wat hebt, niet dan?
De sport/verleidingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Gewoon puur voor het geld dus.quote:
Dat zou ik dus nooit doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Flappekz het volgende:
Owja, dat is vandaag he? Heb 4 1/5e loten gekregen...Normaal doe ik nooit mee
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Heider00sje het volgende:
Ik speel niet meer mee, sinds ik er achter ben gekomen hoeveel de directeur wel niet 'verdient' .
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen!
Staatsloten weggeven. Stel je toch eens voor!!
Klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gewoon puur voor het geld dus.
Staatsloterij is geen sport
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Iedereen doet mee omdat: stel je voor dat je wat wint!
De staatskas spekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Of: Stel je voor dat je een keer niet mee doet en dan juist zou winnen! Nee, ik doe wel mee voor de zekerheid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!
Beter dan een of ander gaar boeketje of prulletje waar je niks mee doet... hiermee maak je tenminste nog kans op iets veel leukersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Best aardig idee, leuker dan een bos bloemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Dat kan toch heul niet?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Of: Stel je voor dat je een keer niet mee doet en dan juist zou winnen!
Je was me voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beter dan een of ander gaar boeketje of prulletje waar je niks mee doet... hiermee maak je tenminste nog kans op iets veel leukers
'T mag best 2x gezegd wordenquote:
Ja want als je een lot cadeau geeft aan persoon X, en die persoon X wint vervolgens 5,5 miljoen, dan lijkt het me dat (als de vriendschap goed is) je wel weer wat van je cadeautje terugziet, zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb al een huis van 2,5 miljoen uitgezocht!
quote:Staatsloterij verkoopt recordaantal lotnummers
RIJSWIJK - De Staatsloterij heeft voor de trekking van zaterdagavond een recordaantal van bijna 11,1 miljoen lotnummers verkocht.
© ANP
Het animo voor de trekking is zo groot omdat de jackpot van 27,5 miljoen euro of een gedeelte daarvan gegarandeerd gaat vallen. Dit hangt ervan af of de prijs valt op een heel of een eenvijfdelot.
Het is volgens een zegsman van de Staatsloterij voor het eerst in de 283 jaar dat de loterij bestaat dat er zoveel lotnummers voor een reguliere trekking over de toonbank zijn gegaan.
Geen recordomzet
Bijna driekwart van de lotnummers zijn voor eenvijfdeloten. Daarom heeft de organisatie geen recordomzet gedraaid.
De jackpot of een gedeelte daarvan valt gegarandeerd omdat hij de maximale hoogte heeft bereikt.
Ja, maar ga eens na..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar ga eens na..
Een kwart van de verkochte loten zijn hele loten!
Dat vergroot de kans sowieso met 0,00001 % dat je wint!
Waarom niet?quote:
ik heb d'r 11quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Van die 11,1 miljoen loten, heb ik er 7 stuks.
Ik heb dus meer kans op een prijs (ongeacht de hoogte) dan mensen met maar 1 lot.![]()
Hoeveel loten (1/5e of hele loten) zal de gemiddelde koper trouwens in huis hebben?
Heel lot, want dat hele lot heb ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:41 schreef sunmoonstar het volgende:
Poll: Valt de jackpot vanavond op een heel of op 1/5e lot?Heel lot 1/5e lot
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wel op het lot, is slechts 3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:07 schreef deepart het volgende:
Op tvgids en Nederland 1 staat helemaal niet dat het om 19:55 op tv komt.
5 x 1/5de lot hier.
win toch wel iets terug, en als ik iets win is dat toch zeker wel 2 x de helft
Ik een huis van 1,2 miljoenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb al een huis van 2,5 miljoen uitgezocht!
Volgende trekking wéér recordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
1 heel lot, automatisch meespelend.
Ben benieuwd. Die inkomsten van de 11,1 miljoen loten moeten ook weer uitgegeven worden natuurlijk
40 euro, of vergis ik me?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:15 schreef nuget het volgende:
Hele Loten:
HW 078578
CS 033604
1/5de loten:
GN 078701
BO 061492
HH 039565
FM 007638
en ik ga vast niet winnen
Er zijn serieus mensen met 1000 1/5 lotenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Stali het volgende:
[..]
40 euro, of vergis ik me?
Jeez, je zet aardig wat geld in.
volgens mij heb ik niets gewonnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om 11 loten te checken ging wat te snel![]()
bliksemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen met 1000 1/5 loten
same here.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef TNA het volgende:
Eindcijfer 1 heeft sowieso 15 euro. Zoals ik. Dat was het dan ook.
Uitslag van septemberquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef sweboy het volgende:
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html werkt anders nog wel
Ja, altijd handig de trekking van vorige maand...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef sweboy het volgende:
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html werkt anders nog wel
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:25 schreef gothic-blackie het volgende:
en volgens teletekst weer op een 1/5de lot, dus volgende maand weer
5 Euro wint? ongelofelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef ongelovelijk het volgende:
20 euro op een heel lot. Toch 5 euro winst. Gewoon nog een keer weer proberen maar nu een heel lot en een 1/5 lot.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ach, wat toevallig. Weer niemand die een fatsoenlijke prijs heeft gewonnen.
Jullie moeten die stomme loterij boycotten, je wint zo goed als nooit wat man. Oplichterij is t.
de staat lacht zich slapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:25 schreef gothic-blackie het volgende:
en volgens teletekst weer op een 1/5de lot, dus volgende maand weer
Ik koop gewoon elke maand in de winkelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja. Geld is al afgeboekt door de staatsloterij
.
Lekker rente ervan trekken. Hufters
Kom genoeg buitenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik koop gewoon elke maand in de winkel
kom ik ook eens buiten.
Ik had precies 15quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Morgen maar eens m'n 9,70 van vorige maand innen en nieuwe loten halen
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nog 6 dagen en dan ben ik miljonair!
sorry jongens en meisjes.
Zover ik weet kost 't ook 15 euro incl verzendenquote:
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kies nooit mijn eindcijfer
Anders geef ik mezelf de schuld als ik niet win
Dat loten delen vind ik een beetje vreemd, dan is de fun er toch vanaf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.
Trouwens, dat linkje van lotendelen, is inderdaad eigenlijk wel triest. Dit geeft natuurlijk wel een vertekend beeld (want waarschijnlijk worden de loten bij 1 winkel gekocht), maar je ziet dan wel wat je ongeveer kan winnen als je daar mee zou doen..
Ik speel daar ook meequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.
Trouwens, dat linkje van lotendelen, is inderdaad eigenlijk wel triest. Dit geeft natuurlijk wel een vertekend beeld (want waarschijnlijk worden de loten bij 1 winkel gekocht), maar je ziet dan wel wat je ongeveer kan winnen als je daar mee zou doen..
Die ga ik volgende keer gebruiken, thanks!quote:Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
050905.
Die heb ik al 100 jaar. Maar ik wil eigenlijk wel een ander nummer, omdat ik er nooit wat fatsoenlijks op win. Maar dan valt ie de volgende keer op dit nummer. Dus ik durf niet. En ik wil geen 2e lot..
Gelukkig weet je de letters toch niet.quote:Op maandag 9 november 2009 16:50 schreef deepart het volgende:
Die ga ik volgende keer gebruiken, thanks!
Kan je altijd het hele nummer kiezen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
050905.
Die heb ik al 100 jaar. Maar ik wil eigenlijk wel een ander nummer, omdat ik er nooit wat fatsoenlijks op win. Maar dan valt ie de volgende keer op dit nummer. Dus ik durf niet. En ik wil geen 2e lot..
Nee. Deze kreeg ik toen ik een abbo nam op die zooi. Dan gaat het automagisch op de rekening als ik morgen win en dan hoef ik niet op te letten.quote:
Scheelt je ook een ritje naar Den Haag om je te legitimeren en de zenuwen van het lot kwijtraken als er echt flink geld op is gevallen. Ik heb geoord dat mensen dat lot in de koelkast leggen als meest veilige plaats dat ie niet wordt gestolenquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Deze kreeg ik toen ik een abbo nam op die zooi. Dan gaat het automagisch op de rekening als ik morgen win en dan hoef ik niet op te letten.
Ik weet niet of het ook nog geldt als je een prijs boven de 10- of zelfs 100k wintquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Scheelt je ook een ritje naar Den Haag om je te legitimeren en de zenuwen van het lot kwijtraken als er echt flink geld op is gevallen. Ik heb geoord dat mensen dat lot in de koelkast leggen als meest veilige plaats dat ie niet wordt gestolen
De trekking is pas morgen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Wat is het toch, in deze tijd van informatietechnologie, dat anderhalf uur na de trekking de uitslag nog altijd niet op internet staat?
Aah ik heb het probleem al gevonden, hij komt uit Brabantquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Wilde net zeggen: Waar heb jij het in vredesnaam over
quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Wat is het toch, in deze tijd van informatietechnologie, dat anderhalf uur na de trekking de uitslag nog altijd niet op internet staat?
/reputatiequote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Zul je net zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef deepart het volgende:
Ik post mijn lotnummers niet, als hij erop valt dan trekt dadelijk iemand mijn IP nummer na of mijn adres gegevens en komen ze het lot even halen
Ja en als ik gewonnen heb blijf ik nog gewoon op fok doorposten totdat het op mijn rekening erbij staat geschreven, anders gaan mensen denken van "Heuj, die deepart is sinds de staatsloterij trekking niet meer online geweest"quote:
Bij de pinautomaat: "Saldo opvragen"quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik doe automatisch mee, geen gezeik met loten kwijtraken etc en je prijzengeld binnen 3 werkdagen automatisch op je bankrekening erbij! Vanavond hopelijk de jackpot!
Zal wel een raar gezicht zijn op m'n bankafschrift +27.500.000
10.200.000 loten (73% 1/5 loten)quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef PiRANiA het volgende:
Staatsloterij verkoopt 10,2 miljoen loten
Vergeet niet dat er geen 35 miljoen wordt uitgekeerd he. Dit is het prijzen pakket wanneer iedereen een vol lot heeft.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
10.200.000 loten (73% 1/5 loten)
7.450.000 1/5 loten a 3 euro = 22.350.000
2.750.000 hele loten a 15 euro = 41.250.000
totale omzet voor de staat = 63.600.000 euro
nou prijzenpakket van 35 miljoen er af en nog steeds dikke winst
En ik een rijke vrouwquote:
Plus het feit dat een aantal grote prijzen over alle loten getrokken worden ipv over de verkochte loten. Die gaan er dus ook lang niet altijd uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef sweboy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er geen 35 miljoen wordt uitgekeerd he. Dit is het prijzen pakket wanneer iedereen een vol lot heeft.
Het is morgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:35 schreef Allan24 het volgende:
Ow, ja idd, klein drama met verwisseling van dagen enzo.
*vanavond opnieuw kijkt*
Dat is een lekker bedragje voor de stichting. Helaas mogen ze geen winst maken, dus zullen ze het totaalbedrag wel weer ergens moeten dumpen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
10.200.000 loten (73% 1/5 loten)
7.450.000 1/5 loten a 3 euro = 22.350.000
2.750.000 hele loten a 15 euro = 41.250.000
totale omzet voor de staat = 63.600.000 euro
nou prijzenpakket van 35 miljoen er af en nog steeds dikke winst
was net op ned 1, op internet staat het nog niet volgens mijquote:
Die komt uit bij oktoberquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
Of je gebruikt de directe link:
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html
Best bedrag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef Ethanolic het volgende:
DE JACKPOT IS OP EEN HEEL LOT GEVALLEN
waar haal je die zosnel vandaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
December koopt er niemand een lot, iedereen gaat voor een oudejaarslot. Dus eigenlijk heb je meer kans om te winnenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
Bij de volgende trekking staat de Jackpot op 10,7 miljoen euro.
Die krijgen we ook nog uiteraard... Wat is dan de jackpot?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
December koopt er niemand een lot, iedereen gaat voor een oudejaarslot. Dus eigenlijk heb je meer kans om te winnen
Nee hoor, de jackpot is niet gegarandeerd bij dat bedrag. En de overige prijzen worden ook getrokken over alle beschikbare nummers (dus niet de verkochte)quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
December koopt er niemand een lot, iedereen gaat voor een oudejaarslot. Dus eigenlijk heb je meer kans om te winnen
2,40 winstquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef lj_lightning het volgende:
Welke provincie was die gevallen?
Volgens mij de dag erna, nu dus!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:44 schreef monsterd. het volgende:
wanneer kun je je geld innen trouwens ? Ik doe normaal gesproken nooit mee
nee nee, niet vandaag gekochtquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Thunder0x het volgende:
Je koopt dus een lot Na de trekking... snugger
Dat het invloed zou hebben dat de loten bij één winkel worden gekocht is jezelf voor de gek houden. De winnende nummers worden door de Staatsloterij aselect getrokken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
vandaag maar weer proberenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef wise het volgende:
lot gekocht.
8,50 op gewonnen.
Wil ik em innen, en voordat ik aan de beurt ben zie ik op de bon staan.
trekking 10 december
ff wachten nog.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef alors het volgende:
ik heb 2 1\5e loten gekregen voor Sinterklaas
En daar is het ook bij geblevenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
10euro alvast
bij mij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En daar is het ook bij gebleven
yepquote:
Met het prijzenpakket wat ik nu heb (heb nu een "abonnement" bij Staatsloterij, elke maand krijg ik het lot toegestuurd), heb ik (van aug 2009-aug 2010) nog een verlies van 188 euroquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:23 schreef lezzer het volgende:
Weer 15 euro die ik beter in m'n zak had kunnen houden
lolquote:Op donderdag 31 december 2009 19:46 schreef CartWOman het volgende:
Open dan ff een nieuw topic joh, dit klopt van geen kant.
Edit: die is er dus al.![]()
7.5 miljoen euro bedoel je.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef nuget het volgende:
mjah die 10M wil ik ook wel
27 was me toch teveel
nee, de 9e.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |