quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:07 schreef mstr het volgende:
Ik heb er ook maar weer één gekocht, blijft toch kriebelen: 'Wie weet'
Eindnummertje 2.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk.
het is altijd leuk om een beetje te wensen en te kijken of je wat hebt, niet dan?
De sport/verleidingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Gewoon puur voor het geld dus.quote:
Dat zou ik dus nooit doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Flappekz het volgende:
Owja, dat is vandaag he? Heb 4 1/5e loten gekregen...Normaal doe ik nooit mee
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Heider00sje het volgende:
Ik speel niet meer mee, sinds ik er achter ben gekomen hoeveel de directeur wel niet 'verdient' .
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen!
Staatsloten weggeven. Stel je toch eens voor!!
Klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gewoon puur voor het geld dus.
Staatsloterij is geen sport
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Iedereen doet mee omdat: stel je voor dat je wat wint!
De staatskas spekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef alors het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom. Zeiden m'n ouders ook altijd, ja maar we denken helemaal niet aan het geld, dat kan ons niks schelen... Waarom doe je dan in godsnaam mee?
Of: Stel je voor dat je een keer niet mee doet en dan juist zou winnen! Nee, ik doe wel mee voor de zekerheid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat is juist het kutte! De kans is verwaasloosbaar... Maarrrrrr de kans IS er wel!
Beter dan een of ander gaar boeketje of prulletje waar je niks mee doet... hiermee maak je tenminste nog kans op iets veel leukersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Best aardig idee, leuker dan een bos bloemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De vrouw van wie ik ze heb gehad geeft altijd staatsloten/krasloten. Voor verjaardagen, als bedankje, etc etc
Dat kan toch heul niet?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Of: Stel je voor dat je een keer niet mee doet en dan juist zou winnen!
Je was me voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:25 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beter dan een of ander gaar boeketje of prulletje waar je niks mee doet... hiermee maak je tenminste nog kans op iets veel leukers
'T mag best 2x gezegd wordenquote:
Ja want als je een lot cadeau geeft aan persoon X, en die persoon X wint vervolgens 5,5 miljoen, dan lijkt het me dat (als de vriendschap goed is) je wel weer wat van je cadeautje terugziet, zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb al een huis van 2,5 miljoen uitgezocht!
quote:Staatsloterij verkoopt recordaantal lotnummers
RIJSWIJK - De Staatsloterij heeft voor de trekking van zaterdagavond een recordaantal van bijna 11,1 miljoen lotnummers verkocht.
© ANP
Het animo voor de trekking is zo groot omdat de jackpot van 27,5 miljoen euro of een gedeelte daarvan gegarandeerd gaat vallen. Dit hangt ervan af of de prijs valt op een heel of een eenvijfdelot.
Het is volgens een zegsman van de Staatsloterij voor het eerst in de 283 jaar dat de loterij bestaat dat er zoveel lotnummers voor een reguliere trekking over de toonbank zijn gegaan.
Geen recordomzet
Bijna driekwart van de lotnummers zijn voor eenvijfdeloten. Daarom heeft de organisatie geen recordomzet gedraaid.
De jackpot of een gedeelte daarvan valt gegarandeerd omdat hij de maximale hoogte heeft bereikt.
Ja, maar ga eens na..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar ga eens na..
Een kwart van de verkochte loten zijn hele loten!
Dat vergroot de kans sowieso met 0,00001 % dat je wint!
Waarom niet?quote:
ik heb d'r 11quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Van die 11,1 miljoen loten, heb ik er 7 stuks.
Ik heb dus meer kans op een prijs (ongeacht de hoogte) dan mensen met maar 1 lot.![]()
Hoeveel loten (1/5e of hele loten) zal de gemiddelde koper trouwens in huis hebben?
Heel lot, want dat hele lot heb ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:41 schreef sunmoonstar het volgende:
Poll: Valt de jackpot vanavond op een heel of op 1/5e lot?Heel lot 1/5e lot
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wel op het lot, is slechts 3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:07 schreef deepart het volgende:
Op tvgids en Nederland 1 staat helemaal niet dat het om 19:55 op tv komt.
5 x 1/5de lot hier.
win toch wel iets terug, en als ik iets win is dat toch zeker wel 2 x de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |