Ik koop gewoon elke maand in de winkelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja. Geld is al afgeboekt door de staatsloterij
.
Lekker rente ervan trekken. Hufters
Kom genoeg buitenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik koop gewoon elke maand in de winkel
kom ik ook eens buiten.
Ik had precies 15quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Morgen maar eens m'n 9,70 van vorige maand innen en nieuwe loten halen
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nog 6 dagen en dan ben ik miljonair!
sorry jongens en meisjes.
Zover ik weet kost 't ook 15 euro incl verzendenquote:
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kies nooit mijn eindcijfer
Anders geef ik mezelf de schuld als ik niet win
Dat loten delen vind ik een beetje vreemd, dan is de fun er toch vanaf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.
Trouwens, dat linkje van lotendelen, is inderdaad eigenlijk wel triest. Dit geeft natuurlijk wel een vertekend beeld (want waarschijnlijk worden de loten bij 1 winkel gekocht), maar je ziet dan wel wat je ongeveer kan winnen als je daar mee zou doen..
Ik speel daar ook meequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies. Ik laat 't door de staatsloterij beslissen.
Trouwens, dat linkje van lotendelen, is inderdaad eigenlijk wel triest. Dit geeft natuurlijk wel een vertekend beeld (want waarschijnlijk worden de loten bij 1 winkel gekocht), maar je ziet dan wel wat je ongeveer kan winnen als je daar mee zou doen..
Die ga ik volgende keer gebruiken, thanks!quote:Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
050905.
Die heb ik al 100 jaar. Maar ik wil eigenlijk wel een ander nummer, omdat ik er nooit wat fatsoenlijks op win. Maar dan valt ie de volgende keer op dit nummer. Dus ik durf niet. En ik wil geen 2e lot..
Gelukkig weet je de letters toch niet.quote:Op maandag 9 november 2009 16:50 schreef deepart het volgende:
Die ga ik volgende keer gebruiken, thanks!
Kan je altijd het hele nummer kiezen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
050905.
Die heb ik al 100 jaar. Maar ik wil eigenlijk wel een ander nummer, omdat ik er nooit wat fatsoenlijks op win. Maar dan valt ie de volgende keer op dit nummer. Dus ik durf niet. En ik wil geen 2e lot..
Nee. Deze kreeg ik toen ik een abbo nam op die zooi. Dan gaat het automagisch op de rekening als ik morgen win en dan hoef ik niet op te letten.quote:
Scheelt je ook een ritje naar Den Haag om je te legitimeren en de zenuwen van het lot kwijtraken als er echt flink geld op is gevallen. Ik heb geoord dat mensen dat lot in de koelkast leggen als meest veilige plaats dat ie niet wordt gestolenquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Deze kreeg ik toen ik een abbo nam op die zooi. Dan gaat het automagisch op de rekening als ik morgen win en dan hoef ik niet op te letten.
Ik weet niet of het ook nog geldt als je een prijs boven de 10- of zelfs 100k wintquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Scheelt je ook een ritje naar Den Haag om je te legitimeren en de zenuwen van het lot kwijtraken als er echt flink geld op is gevallen. Ik heb geoord dat mensen dat lot in de koelkast leggen als meest veilige plaats dat ie niet wordt gestolen
De trekking is pas morgen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Wat is het toch, in deze tijd van informatietechnologie, dat anderhalf uur na de trekking de uitslag nog altijd niet op internet staat?
Aah ik heb het probleem al gevonden, hij komt uit Brabantquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Wilde net zeggen: Waar heb jij het in vredesnaam over
quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Wat is het toch, in deze tijd van informatietechnologie, dat anderhalf uur na de trekking de uitslag nog altijd niet op internet staat?
/reputatiequote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Allan24 het volgende:
Zul je net zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef deepart het volgende:
Ik post mijn lotnummers niet, als hij erop valt dan trekt dadelijk iemand mijn IP nummer na of mijn adres gegevens en komen ze het lot even halen
Ja en als ik gewonnen heb blijf ik nog gewoon op fok doorposten totdat het op mijn rekening erbij staat geschreven, anders gaan mensen denken van "Heuj, die deepart is sinds de staatsloterij trekking niet meer online geweest"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |