Er is vanavond toch geen voetbal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef DjRex89 het volgende:
Bedenk me net dat alle klanten van Ziggo deze maand gratis Eredivisie Live hebbenVanavond mooi voetbal kijken
Oh fuck, nu je het zegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vanavond toch geen voetbal?
Ze weten heus wel in welke maand ze zoiets moeten doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh fuck, nu je het zegtKomt door die oefenwedstrijd
Ik had me al zo verheugt..
Ook heel toevallig dat Ajax Feyenoord net buiten die maand valt jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze weten heus wel in welke maand ze zoiets moeten doen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ook heel toevallig dat Ajax Feyenoord net buiten die maand valt ja
quote:
Dat is stil kom te staan in de tunnel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
Jouw tank? Waar maken hun hun dan druk om?
ik mag niet spammenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:17 schreef The_Dean het volgende:
Link in je sig is ook dood.
Alleen beetje jammer dat het een volautomaat was, waardoor hij beetje apart schakelde, doordat de wielen zaten te spinnen...quote:
Was daar iets mee dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Puala d'r relatie?
wat is dat nou weer voor slechte organisatie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
Mededeling van huishoudelijke aard: m'n server ligt er ff uit, probeer 't zsm te fixen maar er is een kans dat ik hem pas na het weekend weer draaiend heb.
Tot die tijd zal de OP er verneukt uitzien.
Hoe is dit in het SLA opgenomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor slechte organisatie!
Ik heb die server volledig in eigen beheer, hardware failure is dus helemaal m'n eigen probleemquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, moederbord vond 't leuk om de geest te geven en ik probeer nog voor 5 uur een nieuwe te scoren alleen 't ziet er niet naar uit dat dat nog gaat lukken.
Ik doelde meer voor ons als gebruikersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die server volledig in eigen beheer, hardware failure is dus helemaal m'n eigen probleem.
Nou dit topic ff snel vol gooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet ik nu al wel een nieuwe TT.
wat is er stuk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die server volledig in eigen beheer, hardware failure is dus helemaal m'n eigen probleem.
Oh, dan is 't wel grappigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik doelde meer voor ons als gebruikersWas niet serieus bedoeld
Moederbord.. ik gok op de chipsetquote:
Met Rachel toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was een beetje aan het zoeken op Youtube en toen kwam opeens de naam S Club 7 is mijn hoofd op.Van die band hoor je al decennia niets meer. En zomaar in eens komt die naam in me op.
![]()
Vroeger keek ik altijd die serie van hun.
Misschien eens gaan zoeken of die nog ergens op internet te vinden is.
Ik vond ze er allemaal welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik was toen eigenlijk voor Hannah spearitt (<--- hihi)
[ afbeelding ]
Ik zou ze ook stuk voor stuk gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond ze er allemaal weluitzien. De meiden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |