quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:[..]
Dat kan alleen als er ook argumenten voor en tegen zijn. Waarom zou NASA dingen faken?
Heb jij zo veel verstand van infrarood op de maan dat jij denkt te kunnen zien dat het anders is? Ben je er al geweest en ken jij de structuur van de maan door en door?
Wie weet wat de NASA over het hoofd gezien heeft waardoor het niet gegaan is zoals verwacht.
En over de kwaliteit van de camera die mee is gegaan: volgens mij gaat zo'n verbinding ietsje trager dan onze verbinding, denk je dat ze realtime HD 1080 voor ons gaan sturen? Voor zover ik weet hangt er geen XMS glasvezel in de ruimte.
Kijk, dit zijn goeie punten.
Ik zal er op ingaan.
Laten we voorop stellen dat je niet bij NASA hoeft te werken om ten alle tijden ergens maar iets over te mogen zeggen.
Zoals ik in de OP post al zei leek het niet op een live camera feed, maar meer op het inzoomen van een hoge kwaliteit frame.
De grap is alleen dat er naarmate het inzoomen geen
scherper beeld kwam. De voorgrond kwam dichterbij, maar de wazige stukken werden er niet duidelijker door, zie vergelijking op pagina 1.
Ik heb genoeg verstand van infrarood om te weten dat bij het omswitchen naar infrarood dergelijk contouren niet zodanig veranderen dat het totale landschap omslaat.
voorbeeld:
Infrarood Thermal foto van een huis
![]()
Ik denk dat er weinig te raden valt wat het object hier betreft.
Nu de foto erbij pakken van de crash:
![]()
Waar zijn de contouren gebleven van de kraters? Deze verplaatsen zich helemaal!
![]()
Om te beginnen pak ik dan maar het infrarood plaatje.
Kunnen we in dit plaatje contouren en de structuur van de maan zien? Ja perfect zelfs, kraters zijn te herkennen, en vooral boven zijn de bergen duidelijk herkenbaar.
Wat ik nu doe is een ovaal trekken in het ovale berg gebied wat te zien op de infrarood beelden.
Logischerwijs zouden deze bergen ook exact hetzelfde zichtbaar moeten zijn in het normale spectrum, zie hieronder.
![]()
Dat grap is, terwijl ik nu hiermee bezig ben ik er dus achter komt wat er weer geflikt is.
Misschien zie je het.. misschien niet.
Ik herken dus in de infrarood beelden, waarvan in overtuigd ben dat het wel 100% echte live film beelden betroffen, een specifieke krater.
Deze krater is ook zichtbaar in het normale spectrum.
We zijn dus genept in kwestie van live beelden.
Hoezo denk ik dat?
De infrarood beelden toonden pulserende hittes aan, zie youtube filmpje paar posts terug. Wat inhoudt dat het geen stilstaande beelden zijn, ofwel het was geen plaatje.
De beelden uit het normale spectrum stonden stil, en werd gewoon op ingezoomed. Er was weinig verder te zien.
Maar nu het bewijs dat we weer genept zijn.
Let op!
![]()
Zoals aangegeven, heb ik een specifieke krater, rood gekleurd.
Vervolgens is deze krater op de live feed beelden van het normale spectrum, ook te zien.. maar vanaf een hele andere afstand!

Kijk en nu ik dit dus weet, kan ik ook gelijk zien waar die ovale krater is gebleven die in het begin aanhaalde.
Die krater die wel te zien was in de infrarood beelden, maar niet op de beelden van het normale spectrum:
![]()
Zo.. om het even duidelijk te maken.. we zijn genept, en jan boerelul op Fok! heeft dit gewoon gezien.
Wat nou academisch niveau bla bla bla.
Ik ben niet gek, ik zag toch al dat er iets niet klopte.
Tijd voor een borrel.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 10-10-2009 21:52:15 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)