U riepquote:
quote:
Nog niets van gehoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
veel bulletproof samples.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
Valt me nu ook echt pas op, ja..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel bulletproof samples.
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!quote:
Let je wel op de kilootjes Hansquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Let je wel op de kilootjes Hans
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijk
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Iemand die al zo mondig is voor een account dat vandaag geregistreerd is lijkt mij wel een kloon jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
[..]
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon is
Ik zeg, welkom !quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Neuh joh! morgen 2 uurtjes in de tuin werken en dan zit het weer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af is
Welkomquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitje
Veels te jong gestorvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:24 schreef borisz het volgende:
Stephen Gately van Boyzone overleden.33
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:03 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen "Domien is wakker!", nu "Sersjee is nog steeds wakker!"
ADO 1 en 2 spelen thuis, dus ik ga onverdroten verderquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |