is die speculoospasta net zo lekker, als die mini pepernootjes uit zo'n strooipak ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospasta
Nou, ik stond gewoon met m'n poten in de modder naar onze C1 te kijken. Heerlijke wedstrijd gezien. Amateur- en jeugdvoetbal is stukken leuker dan Oranje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dit klote weer is alles een excuus om te gaan kijken
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is die speculoospasta net zo lekker, als die mini pepernootjes uit zo'n strooipak ?
oke kon mij ook niet voorstellen dat een pasta lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!
Dat is volgens mij al om 7 uur begonnen dat zei Domien gisteravond maar ik weet het niet zeker want ik luister vandaag en morgen nietquote:
Ik ben schuldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!
Als je een voetballiefhebber bent, kijk je niet naar oefenduels van Oranje (want geen reet aan) en ook niet naar SBS6. Kom op zeg.
zie dat ze gelijk gespeeld hebben ,gaan ze daar helemaal de plomp voor over om gelijk te spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Ik straf mijzelf door vanmiddag naar Rusland - Duitsland te kijken
.
HLAquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan....
Dat je die pot gaat kijken snap ik wel. Dat gaat tenminste nog ergens over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Ik straf mijzelf door vanmiddag naar Rusland - Duitsland te kijken
.
Het is allemaal vrij kansloos, die trip.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie dat ze gelijk gespeeld hebben ,gaan ze daar helemaal de plomp voor over om gelijk te spelen
Dat is idd best irritant...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Btw, sommige DJ's hebben achtergrondmuziek die ze dan even laten loopen... bijv. een stukje van een nummer van Jamiroquai of Fatboy Slim, en dan hoor je dat 3x loopen ofzo... en dan draaien ze het niet![]()
![]()
Gelukkig lijken ze het nu wel wat minder vaak te doen, maar even aan wie van 3FM meeleest: niemeerdoen! Of het hele nummer ff draaien daarna!
Haha jij naar Beverwijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Sersjee het volgende:
Beetje boel treurig verhaal: i.v.m. internetproblemen @ Casa Sersjee was ik veroordeeld tot het fietsen naar de dichtstbijzijnde Free Record Shop om kaarten te halen voor Johan's laatste. Ik dus door de miezer naar Beverwijk (), over die oergezellige Breestraat (hahaha, alleen de Lange Nieuwstraat is een dramatischer winkelgebied, vraag maar aan borisz) en hup, die FRS in, alwaar ik 3 verkopers aantrof. Ik zo van "graag twee maal Johan, 22 december in Paradiso", niet bepaald een hele lastige vraag dacht ik zo. De reactie van huppelmina 1 achter de toonbank leek verdacht veel op
, de lokale semi-nicht stond verdwaasd voor zich uit te kijken en huppelmina 2 vroeg wat voor feest dat was. Ik was in staat ter plekke in huilen uit te barsten, maar ik heb me groot gehouden. Nadat ik m'n aluminium ros weer had bestegen om richting het veilige Heemskerk te toeren, heb ik de tranen echter wel de vrije loop gelaten, want het regende toch behoorlijk. Erg a-ha allemaal.
Groot deel absoluut mee eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
Überhaupt iedere track van Anouk
Echt niet. Beverwijk (en dan vooral het centrum) is het afvoerputje van de beschaving, daar vertoon ik me alleen als het echt niet anders kan. Was er dan ook niet meer geweest sinds ik bij Corus weg ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha jij naar Beverwijk. Lange nieuwstraat is nog dramatischer ja. Je hebt wel je zendingswerk niet goed gedaan. Beverwijk behoort wel tot jouw gebied
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt niet. Beverwijk (en dan vooral het centrum) is het afvoerputje van de beschaving, daar vertoon ik me alleen als het echt niet anders kan. Was er dan ook niet meer geweest sinds ik bij Corus weg ben.
Sowieso alles boven het noordzeekanaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
Amsterdamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Dat blijft een heerlijke plaatquote:
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Jup, absoluutquote:
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, absoluut.
En WTF is dit nou weer voor een vage crap?! edit: Chukie & Lmfao - Let The Bass Kick In Miami Bitch. Het zal allemaal wel hip en cool zijn...
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo ietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figurenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figuren.
Ook dan heb ik m'n twijfelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo iets. Vreselijk drukke herrie.
Haha, nee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb je behoefte aan een smaragd, Hans?
Waar kan ik het kopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!
Moest je daar voor kijken?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
U riepquote:
quote:
Nog niets van gehoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
veel bulletproof samples.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
Valt me nu ook echt pas op, ja..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel bulletproof samples.
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!quote:
Let je wel op de kilootjes Hansquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Let je wel op de kilootjes Hans
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijk
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Iemand die al zo mondig is voor een account dat vandaag geregistreerd is lijkt mij wel een kloon jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
[..]
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon is
Ik zeg, welkom !quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Neuh joh! morgen 2 uurtjes in de tuin werken en dan zit het weer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af is
Welkomquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitje
Veels te jong gestorvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:24 schreef borisz het volgende:
Stephen Gately van Boyzone overleden.33
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:03 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen "Domien is wakker!", nu "Sersjee is nog steeds wakker!"
ADO 1 en 2 spelen thuis, dus ik ga onverdroten verderquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |