Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt niet. Beverwijk (en dan vooral het centrum) is het afvoerputje van de beschaving, daar vertoon ik me alleen als het echt niet anders kan. Was er dan ook niet meer geweest sinds ik bij Corus weg ben.
Sowieso alles boven het noordzeekanaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
Amsterdamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Dat blijft een heerlijke plaatquote:
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Jup, absoluutquote:
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, absoluut.
En WTF is dit nou weer voor een vage crap?! edit: Chukie & Lmfao - Let The Bass Kick In Miami Bitch. Het zal allemaal wel hip en cool zijn...
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo ietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figurenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figuren.
Ook dan heb ik m'n twijfelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo iets. Vreselijk drukke herrie.
Haha, nee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb je behoefte aan een smaragd, Hans?
Waar kan ik het kopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!
Moest je daar voor kijken?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |