quote:00.00 - 01.00
Rudy's Guilty Pleasure: Madonna - Like A Virgin
Editors - Papillon
Daily Bread - Shot The Picture
The Wombats - Let's Dance To Joy Division
The XX - Islands
La Roux - Bulletproof
Reef - Place Your Hands
Kings Of Convenience - Boat Call
Feeling - Fill My Little World
Jay-z fr Rihanna - Run This Town
Leuke band is dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef derrudy_kevin het volgende:
ben deze keer niet de enige Belg in de studio, want er Das Pop is er ook
quote:rudymackay Jaa nu! http://twitpic.com/kvzrb
less than 10 seconds ago from TweetDeck
Lachen gieren brullen nuquote:
KNVB moest geld verdienen dus moeten die voetballers mee naar de overkant van deze aardkloot. En ja toch kijk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:30 schreef Barney_Stinson het volgende:
Half elf en er is al voetbal op TV
Sluit me daar graag bij aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen ze niet gewoon leuke cabaretfragmenten uitzenden tijdens die Serious Comedy-week in plaats van dat totaal niet grappige geforceerde 'leuke' gedoe?
Jahoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:50 schreef MutZ het volgende:
*waggelt topic binnen
*wrijft slaap uit haar ogen
*vraagt: is er hier ergens koffie?
Thnxquote:
Hansquote:
Tof! zit dus ergens in de statesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:17 schreef gerbenp het volgende:
Corné Klijn heeft dus ook twitter. http://twitter.com/corneklijn46
Wat is google toch handig, je kan er zelfs iedereen z'n twitter account mee opzoeken (naam + achternaam + twitter)quote:
Jup, echt super handig inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat is google toch handig, je kan er zelfs iedereen z'n twitter account mee opzoeken (naam + achternaam + twitter)
Mogguhquote:
Zeker!quote:
Brennel ook wafel?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Brennel ook wafel? [ afbeelding ]
Ja joh, even op en neer naar A'dam voor een wafelquote:
Tis graag of heel niet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja joh, even op en neer naar A'dam voor een wafel![]()
Ik heb vanmiddag/vanavond/vannacht/morgen een housewarming/verjaardag waar vast ook véél lekkers zal zijn
Misschien een andere keer, maar bedankt voor het aanbod hoorquote:
Een andere keer is ook prima hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Misschien een andere keer, maar bedankt voor het aanbod hoor![]()
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospastaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat is dit voor een plaat??? edit: Temper Trap - Sweet Disposition. Ge-wel-dig !
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospasta
* Brennel beaamt dat met volle mondquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Maar dat is idd ook bijzonder lekkerrr
.
Nou, geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel beaamt dat met volle mond![]()
Nu al toeter!? Ik ben dit liedje een beetje zat overigensquote:
Ik vind er echt geen fluit toeter aan.. Al gaat de live opname nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu al toeter!? Ik ben dit liedje een beetje zat overigens![]()
Al is het zo live wel extra mooi.
Wnn ga jij je stijf flirten?quote:
Denk dat hij wel een kans maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gehoord, maken ze een kans?
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!quote:
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef Brennel het volgende:
Ik ga feestvieren en lieve mensen knuffelen. Fijn weekend allemaal!
Nieuwe vormgevingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Btw, sommige DJ's hebben achtergrondmuziek die ze dan even laten loopen... bijv. een stukje van een nummer van Jamiroquai of Fatboy Slim, en dan hoor je dat 3x loopen ofzo... en dan draaien ze het niet![]()
![]()
Gelukkig lijken ze het nu wel wat minder vaak te doen, maar even aan wie van 3FM meeleest: niemeerdoen! Of het hele nummer ff draaien daarna!
`quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
KNVB moest geld verdienen dus moeten die voetballers mee naar de overkant van deze aardkloot. En ja toch kijk ik.
met dit klote weer is alles een excuus om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!
Als je een voetballiefhebber bent, kijk je niet naar oefenduels van Oranje (want geen reet aan) en ook niet naar SBS6. Kom op zeg.
is die speculoospasta net zo lekker, als die mini pepernootjes uit zo'n strooipak ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Weet je wat nog geweldiger is? Een sneetje brood met speculoospasta
Nou, ik stond gewoon met m'n poten in de modder naar onze C1 te kijken. Heerlijke wedstrijd gezien. Amateur- en jeugdvoetbal is stukken leuker dan Oranje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dit klote weer is alles een excuus om te gaan kijken
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is die speculoospasta net zo lekker, als die mini pepernootjes uit zo'n strooipak ?
oke kon mij ook niet voorstellen dat een pasta lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!
Dat is volgens mij al om 7 uur begonnen dat zei Domien gisteravond maar ik weet het niet zeker want ik luister vandaag en morgen nietquote:
Ik ben schuldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, borisz heeft naar een oefenwedstrijd van Oranje op SBS6 gekeken!
Als je een voetballiefhebber bent, kijk je niet naar oefenduels van Oranje (want geen reet aan) en ook niet naar SBS6. Kom op zeg.
zie dat ze gelijk gespeeld hebben ,gaan ze daar helemaal de plomp voor over om gelijk te spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Ik straf mijzelf door vanmiddag naar Rusland - Duitsland te kijken
.
HLAquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan....
Dat je die pot gaat kijken snap ik wel. Dat gaat tenminste nog ergens over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Ik straf mijzelf door vanmiddag naar Rusland - Duitsland te kijken
.
Het is allemaal vrij kansloos, die trip.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie dat ze gelijk gespeeld hebben ,gaan ze daar helemaal de plomp voor over om gelijk te spelen
Dat is idd best irritant...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Btw, sommige DJ's hebben achtergrondmuziek die ze dan even laten loopen... bijv. een stukje van een nummer van Jamiroquai of Fatboy Slim, en dan hoor je dat 3x loopen ofzo... en dan draaien ze het niet![]()
![]()
Gelukkig lijken ze het nu wel wat minder vaak te doen, maar even aan wie van 3FM meeleest: niemeerdoen! Of het hele nummer ff draaien daarna!
Haha jij naar Beverwijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Sersjee het volgende:
Beetje boel treurig verhaal: i.v.m. internetproblemen @ Casa Sersjee was ik veroordeeld tot het fietsen naar de dichtstbijzijnde Free Record Shop om kaarten te halen voor Johan's laatste. Ik dus door de miezer naar Beverwijk (), over die oergezellige Breestraat (hahaha, alleen de Lange Nieuwstraat is een dramatischer winkelgebied, vraag maar aan borisz) en hup, die FRS in, alwaar ik 3 verkopers aantrof. Ik zo van "graag twee maal Johan, 22 december in Paradiso", niet bepaald een hele lastige vraag dacht ik zo. De reactie van huppelmina 1 achter de toonbank leek verdacht veel op
, de lokale semi-nicht stond verdwaasd voor zich uit te kijken en huppelmina 2 vroeg wat voor feest dat was. Ik was in staat ter plekke in huilen uit te barsten, maar ik heb me groot gehouden. Nadat ik m'n aluminium ros weer had bestegen om richting het veilige Heemskerk te toeren, heb ik de tranen echter wel de vrije loop gelaten, want het regende toch behoorlijk. Erg a-ha allemaal.
Groot deel absoluut mee eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
Überhaupt iedere track van Anouk
Echt niet. Beverwijk (en dan vooral het centrum) is het afvoerputje van de beschaving, daar vertoon ik me alleen als het echt niet anders kan. Was er dan ook niet meer geweest sinds ik bij Corus weg ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Haha jij naar Beverwijk. Lange nieuwstraat is nog dramatischer ja. Je hebt wel je zendingswerk niet goed gedaan. Beverwijk behoort wel tot jouw gebied
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt niet. Beverwijk (en dan vooral het centrum) is het afvoerputje van de beschaving, daar vertoon ik me alleen als het echt niet anders kan. Was er dan ook niet meer geweest sinds ik bij Corus weg ben.
Sowieso alles boven het noordzeekanaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
Amsterdamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voortaan dus maar doorfietsen naar Alkmaar of Haarlem?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Dat blijft een heerlijke plaatquote:
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het noordzeekanaal.
Jup, absoluutquote:
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, absoluut.
En WTF is dit nou weer voor een vage crap?! edit: Chukie & Lmfao - Let The Bass Kick In Miami Bitch. Het zal allemaal wel hip en cool zijn...
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo ietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch een andere mening over wat hip en cool is...
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figurenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon een paar meter erboven zo'n beetje, kan het IJ vanaf hier zien liggen...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
NDSM terrein ja mwah zitten ook een hoop rare figuren.
Ook dan heb ik m'n twijfelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hip en cool als je jonger dan 18 bent, ofzo iets. Vreselijk drukke herrie.
Haha, nee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb je behoefte aan een smaragd, Hans?
Waar kan ik het kopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Speculoospasta is het werk van Satan. Wat een ranzige bende!
Moest je daar voor kijken?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snel even gekeken , Utrecht ligt er onder gelukkig
U riepquote:
quote:
Nog niets van gehoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
veel bulletproof samples.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef gerbenp het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jinglepakket?
Valt me nu ook echt pas op, ja..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel bulletproof samples.
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!quote:
Let je wel op de kilootjes Hansquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa! en ik zeg kaas+ mosterd en chips! Misschien gooi ik er zelfs nog even een pizza in. Heb honger...!
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Let je wel op de kilootjes Hans
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is idd niet geheel onbelangrijk
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkom! hoe meer 3FM liefhebbers hoe beter!
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel een duidelijke kloon aan zijn posthistory te zien
Iemand die al zo mondig is voor een account dat vandaag geregistreerd is lijkt mij wel een kloon jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
[..]
KLB-er? ik kom daar niet zo vaak dus ik zou niet weten of het een kloon is
Ik zeg, welkom !quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Goedenavond mensen. Ik luister meestal ook 3FM en ik zal deze reeks graag blijven volgen
Neuh joh! morgen 2 uurtjes in de tuin werken en dan zit het weer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kaas,chips,pizza. Dat is minimaal 2 uurtjes op de hometrainer voor dat er af is
Welkomquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee sorry dat niet. Ik heb jaren terug op FOK! gezeten dus ik ken het zooitje
Veels te jong gestorvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:24 schreef borisz het volgende:
Stephen Gately van Boyzone overleden.33
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:03 schreef Sersjee het volgende:
Zometeen "Domien is wakker!", nu "Sersjee is nog steeds wakker!"
ADO 1 en 2 spelen thuis, dus ik ga onverdroten verderquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Je haalt door tot vanavond laat of komt is het siesta'en vanmiddag?
helaas niet de 11 minuten versiequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef -Hans- het volgende:
OEH !!!!!!!!!!!!!!! dit is een fijne danceplaat. One louderDJ Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan
Die is helemaal geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helaas niet de 11 minuten versie
Gaaf man zo'n I Phonequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk iPhone bestellen - heb een beetje liggen rekenen, 460 euro per jaar.. dat is makkelijk te betalen, voor de folders krijg ik 600 per jaar ongeveer, verjaardagsgeld evt erbij, bij de folders krijg ik soms nog extra geld.. Dus laat die iPhone maar komen!trouwens
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik echt intunen met die verschrikkelijke Robbie
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk iPhone bestellen - heb een beetje liggen rekenen, 460 euro per jaar.. dat is makkelijk te betalen, voor de folders krijg ik 600 per jaar ongeveer, verjaardagsgeld evt erbij, bij de folders krijg ik soms nog extra geld.. Dus laat die iPhone maar komen!trouwens
Damn, dat is minderquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wou gaan opruimen vandaag...maar ik krijg echt nare hoestaanvallen bij het bezig zijn
Daarvoor zeker lekker gehaktquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is minder. Ben hier druk bezig met zagen. Mooi werk
Whahaquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarvoor zeker lekker gehakt. Toet toet boing boing.
t begint nuquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit net gemist! zometeen maar even luisterne of het wat zal worden
Roel.
Jij hebt ook altijd gelijk hèquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd!denk dat ze voor het geld kiest
Haha, bijna altijdquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net mn post van gister aan het openscheuren, en ik zie dat mn diploma (EINDELIJK) voor opticien binnen is...nu ben ik officieel opticien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net mn post van gister aan het openscheuren, en ik zie dat mn diploma (EINDELIJK) voor opticien binnen is...nu ben ik officieel opticien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteeerd Eliza !!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hangt volgens mij nog altijd sterk af van de DJ / tijdslot, denk ik. Bij sommige jocks (Ekdom, Timur, Corton/Rudy, Stenders, enz) hoor je toch wat sneller nieuwe muziek. Zal er eens wat extra op gaan lettenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:28 schreef svenistheman het volgende:
Even een positieve noot over 3FM want het valt mij op dat ze de nieuwe muziek wat meer airplay gunnen de laatste tijd en zijn er ook wat sneller bij qua nieuwe muziek! Goede ontwikkeling..valt dat meer mensen op dit?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je het niet goed gehoordquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef 3FMaster het volgende:
Huh, hoorde ik dat goed?
Is Timur/Rámon homo?
Hij zei zo van "De helft heb ik al" . Dus of hij maakt een grapje dat hij half blind is, of hij is moslim, of homo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet goed gehoord. Ramon heeft een vriendin en Timur ? geen idee eigenlijk.
uuhm dat heb ik dan even gemistquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij zei zo van "De helft heb ik al" . Dus of hij maakt een grapje dat hij half blind is, of hij is moslim, of homo.
Ah, het begint hier weer fijn te regenen
Van harte , alleen jammer dat zich nog 16,5 miljoen mensen zich in nederland opticien mogen noemen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spuit 11quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boyzone zanger overleden
33... wat een leeftijd.
jah dat is inderdaad jammerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Van harte , alleen jammer dat zich nog 16,5 miljoen mensen zich in nederland opticien mogen noemen.
moet de eerste MBO opleiding nog tegenkomen waarvan het beroep een beschermde titel heeft.quote:
inderdaad...mn certificaat voor contactlensspecialist moet ik ook nog krijgen btwquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet de eerste MBO opleiding nog tegenkomen waarvan het beroep een beschermde titel heeft.
Kortom meer beroepstakken hebben er last van, erg jammer omdat het in dit geval wel met mensen hun ogen worden gewerkt ,zeker als het om contactlenzen gaat.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef MarijeH het volgende:
Edit: verkeerd topic
MAar toch goedemiddag![]()
Boonen de wielrennertquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik dacht al...wat nou bonen...we eten kippensoep vanavond
Zekers! ff keihard meezingen. Lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Gloriadaar ben ik wel ff aan toe
Zaterdag nog Lombardije en dan zit het erop voor 2009quote:
mijn moesie word er gek vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag nog Lombardije en dan zit het erop voor 2009. Dan wordt het weer veldrijden en Schaatsen.
Schaatsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag nog Lombardije en dan zit het erop voor 2009. Dan wordt het weer veldrijden en Schaatsen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn moesie word er gek vanhet begint met de voorjaarsklassiekers dan de giro dan de tour dan de vuelta en dan de herfstklassiekers, denkt ze dan eindelijk van het fietsen af te zijn... begint het schaatsen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef TheZapster het volgende:
Als je 3FM ff zat bent is dit wel een leuk muziektopic voor je Hans![]()
Mensen die Anita en Ed niet waarderen [Episch duo]
Wegmisbruikers en Red mijn vakantie zijn de zondagavond programma's hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Net het rad van fortuin gezien. Vreselijk
Mijn tv kan geen sbs6 ontvangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wegmisbruikers en Red mijn vakantie zijn de zondagavond programma's hoor
Moet je eens in KLB kijken, daar posten ze gewoon 10 topics vol over deze 2 programma's op zondagquote:
had je wat anders gedacht vooraf danquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Net het rad van fortuin gezien. Vreselijk
Duuude die site is echt heel goedkoop!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Borisz![]()
![]()
Voor de geinteresseerden onder ons: op bangcd.com is de nieuwe cd van Alice in Chains voor slechts ¤ 5,90 te koop, tegenover ¤ 17,99 hier bij de plaastelijke media markt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |