Ah, misschien kan ik 'm dan toch nog inzetten voor meerdere doeleinden. Nu wekt 'ie me alleen in de ochtend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, drie vrouwen. DS, the pimpmachine!
Is ongeveer 50/50 de tijd dat je met M & L speelt en de tijd dat je met Bowser speelt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef gamefreek het volgende:
Verhaal van prof. Layton 2 uitgespeeld, 128 puzzels opgelost dus nog 10 in het verhaal ofzo en dan nog 12 los te gaan. En die code die je in Curious Village in moet voeren stelt minder voor dan ik had verwacht
Mario & Luigi 3 is weer geweldig, alleen vond ik de humor tussen Mario en Luigi beter dan die met Bowser nu, maar misschien kun je meer met Mario en Luigi spelen als je verder in de game komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
tsja, ziektewet hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat spelen jullie die spellen altijd snel uit zeg, ik ben al sinds mei bezig met Jewel Quest, grafspel
Als iets 'n grafspel is dan ga ik 't niet uitspelen maar probeer 't zo snel mogelijk te verkopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat spelen jullie die spellen altijd snel uit zeg, ik ben al sinds mei bezig met Jewel Quest, grafspel
Het is een principekwestie gewordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als iets 'n grafspel is dan ga ik 't niet uitspelen maar probeer 't zo snel mogelijk te verkopen.Laatste kutspel wat ik heb proberen te spelen: Children of Mana, ugh.
Ben ik even blij dat ik geen principes hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een principekwestie geworden.
Hoe lang heb jij er over gedaan? Ik had het idee dat hij korter is dan de voorgaande delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb hem zojuist uitgespeeld. (gemporteerde versie, ligt bij Intertoys in Venlo) Is echt 'n aanrader deze game.
Ikzelf heb er 30 uur over gedaan. Kan nog wel iets gerekt worden als je naast de sidequests ook alle challenges doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij er over gedaan? Ik had het idee dat hij korter is dan de voorgaande delen
Ja, die is een stuk leuker danquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu bezig in een oud spel: Cradle of Rome. Damn verslavend!
Ja, die is echt super verslavend!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu bezig in een oud spel: Cradle of Rome. Damn verslavend!
Herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is echt super verslavend!
Zo ben ik ook nog steeds verslaafd aan het bakken van taarten met Cake Mania
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ik zit bij Cakia Mania vast bij back to the bakery
Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maakquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel heel erg... Heb je al koekjes enzo die je klanten kan geven, dat helpt namelijk
![]()
Heb hem nu denk ik al wel 5 keer uitgespeeldMaar een nieuw mariospel gaat er altijd in, dus die maar eens fixen
Argh... gewoon blijven proberen dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom echt steeds 5 dollar tekort ofzo, terwijl ik geen fouten maak.
Elite Beat Agentsquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh... gewoon blijven proberen dus
Heb je nog meer tips qua verslavende spelletjes?
Okido, die dan maar eens proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elite Beat Agents![]()
Daar zitten echt veel uren in
Ik ben gisteren begonnen aan Hidden Objects:The Big Journey. Niet zo moeilijk, speelt lekker weg.
Heb Jewel Quest toch maar opgegeven.
Klinkt ook tof! Welke puzzels zitten daarin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef Klonk het volgende:
als we dan toch aan het opbiechten zijn, ik ben op dit moment heel druk bezig met rofffl Denksport Varia
ja, die heb ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, die dan maar eens proberen
Jewel Quest heb ik volgens mij ook nooit geprobeerd, ook maar eens doen.
Heb je Dr Layton and the curious village al gedaan? Ook leuk!
Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de gamesquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, die heb ik. Wil deel 2 nog, maar moet eerst wat spellen wegwerken die ik nog heb liggen/half heb uitgespeeld
. En ik wil Scribblenauts en Mario & Luigi ook nog, en de nieuwe Zelda in december, en voor de PSP wil ik nog wat spellen en voor de Wii komt er een NSMB en een nieuwe Galaxy, terwijl ik nast vastzit met de vorige... en en en
Daarom heb ik ook geen PS3quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je geen PS3 of 360 erbij hebt, dan was je helemaal omgekomen in de games
Het is gewoon een kwestie van plannenquote:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van plannenGeen nwe games kopen als je oude nog niet uit hebt enzo. Als ik strax weer een Wii heb moet ik ook een hoop 'inhalen' maar dat ga ik gewoon n voor n doen. Dead Space, Madworld, Overkill, New Mario en SMG2... Even een half jaartje nixen maar als ik volgend jaar klaar ben met mn studie
De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet. Wel heel erg rozequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog heel weinig echt uitgespeeld. Bij Elite Beat Agents zit ik ergens vast en nu heb ik het te lang niet meer gedaan en moet ik eigenlijk een level lager verder gaan.
Sonic 1 kreeg ik de eindbaas niet uitgespeeld: hetzelfde bij Zelda. Indiana Jones was geen zak aan, Jewel Quest is kut (hoeveel levels heeft dat spel??).
Trouwens, voor de DS wil ik de nieuwe Kirby ook nog wel spelen eigenlijk
En voor de Wii was ik Super Pauper Mario en Wario Shake Dimensions vergeten, die staan ook nog op m'n lijstje.
Ik zit op level 3 vast bij Jamiroquai... Kom daar echt niet doorheen, het is meestal na 10/15 bolletjes al over. Lijkt totaal geen ritme in te zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Als je het kunt, is het leuk
Ik zit nu in een level waarin het niet meer lukt, en dan is het inderdaad een stuk minder leuk
quote:HAIR SALON TO BE FIRST DSI-ONLY TITLE FOR EUROPE
Publisher 505 Games has announced that their upcoming game Hair Salon will be the first Nintendo DSi-only title released in Europe.
505 Games have today announced that Nintendo has confirmed Hair Salon as the first Nintendo DSi only game to be released in Europe. The interactive title makes use of the console's built in camera, meaning the November 13th release date will mark the first time a boxed Nintendo DSi exclusive title will appear in stores.
Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nwe Kirby op de DS vind ik niet zo leuk... Beetje erg simpel van opzet.
Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Bedoel je Squeak Squad of die port van die SNES game? Squeak Squad is te gek namelijk maar die andere is idd een beetje overhyped/vertroebeld jeugdsentiment.
Er zijn er 3:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er twee Kirby games zijn/komen nuIk bedoelde iig Kirby Superstar. Squeek Squad ken ik niet...
ik wist dat mijn aanschaf van laatst een goed doel had, een kapperspelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, shit he! Nu MOET ik wel een DSi kopen
Laatst was er toch ook al Bonsai Barber of zo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wist dat mijn aanschaf van laatst een goed doel had, een kapperspel
ja maar deze is alleen voor de DSi moet je voorstellen hoe briljant, maak je een foto van je eigen gezicht en dan kun je er pruiken over heen plakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook al Bonsai Barber of zo?.
Lijkt een beetje op Animal Crossing City Folkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja maar deze is alleen voor de DSi moet je voorstellen hoe briljant, maak je een foto van je eigen gezicht en dan kun je er pruiken over heen plakken
Die is vrij simpel: bag. Stop alles daarin en loop naar de cassiere. Pak dan geld, creditcard, of desnoods goudquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Zo Mario & Luigi is tof. Ik ben ook bezig met Scribblenauts, maar de game is imo soms wel vrij onduidelijk. Je moet bijvoorbeeld op een keer vier producten kopen en daarvoor betalen, maar vier dingen bij de cassiere dumpen en betalen werkt niet.
http://www.brightsideofne(...)gen-nintendo-ds.aspxquote:nVidia Tegra wins contract for next-gen Nintendo DS
10/13/2009 by: Theo Valich - Get more from this author
When Jen-Hsun Huang, co-founder and CEO of nVidia announced that he expects to see Tegra capturing 50% of nVidia's revenue within the next couple of years, a lot of people thought that this is a smoke screen to sway the attention from its battles against AMD and Intel.
Incredibly how it may sound, from what we are hearing nVidia is dead on achieving its course. With a very aggressive approach, the company managed to sway not just Microsoft with the Zune HD multimedia player [based on Tegra APX 2600], but also a long-time IBM and ATI customer - Nintendo.
Launched in 2004, the Nintendo DS and its two latter redesigns [DS Lite and DSi] sold in massive 111.49 million units. With almost 40 million handheld consoles sold in United States alone, Nintendo DS owns 68.3% of worldwide market share.
As the time passed by, Nintendo started to work on the successor of its handheld console with a debut planned for late 2010 [Tokyo Game Show?]. According to our confidential sources, Nintendo is going to use Tegra System-on-Chip processor for the successor of DS/DSi handheld console. Unlike the current design, nVidia offered a single-chip proposal to Nintendo, a company famous for keeping the hardware platform absolutely simple.
Given the fact that Nintendo DS hardware is based upon 16-bit and 32-bit ARM cores, it looks like Next-Gen DS could be backwards compatible with the DS application library. According to our sources, all of the apps that came for old DS could run on a single ARM11 core, yet alone the next-gen CorTex-A9-based Tegra, leaving graphics subsystem to do "something smarter".
Currently, we have no information what exact chip is being used [just that nVidia won the contract], but with the debut set for February 2010, the second generation of Tegra chips could make an excellent base [to be launched at Mobile World Congress in Barcelona].
The question of power consumption and performance is quite aninteresting one. With Gen2 Tegra offering quite a graphics punch;GeForce 9 based hardware [CUDA-enabled design] should offer immenseexperience on small screens - we see no reason why you could not have4x Anti-Aliasing and 8x Anisotropic filtering on a dual-screen system.If Nintendo picked the current gen hardware, i.e. Tegra 600 or APX 2600- it will be getting 65nm chips. If they go with 2nd gen parts, theywill get 40nm chips offering higher performance and lower powerconsumption. The moment we learn about the exact hardware going intoNintendo's next-gen console, we'll inform you.
Thus, it is not hard for us to imagine that Tegra could outship GeForce boards just like Intel's Atom CPU shipped in more units than expensive Nehalem processors. Naturally, the profit ratio is significantly different, but something in the range of $4-5 per chip would mean nVidia could earn half a billion USD from a single deal [over the course of life for the Nintendo's next-gen part].
Now, the billion dollar question is: if Nintendo chose nVidia for the handheld console, does that mean nVidia may have an entrance into the lucrative Wii business? Bear in mind that Wii console was sold in 53.97 million units, taking almost half of current console market [48.4%, according to VGchartz.com]. Also, we wonder what is going to be in next-generation PlayStation Portable...
Goed nieuws, de NDS is inmiddels al bijna 5 jaar op de markt en mag wel een keer echt vernieuwd worden. Hopen dat ze naast betere graphics een hogere resolutie gaan gebruiken en een multi-touchscreenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.brightsideofne(...)gen-nintendo-ds.aspx
Nintendo is nooit zo van de fotowinkelquote:
Als het goed is straks (pre-order vanaf 26 oktober) exclusief bij game.co.uk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo is nooit zo van de fotowinkel
Wel leuk. De limited DS (bij Phantom Hourglass) was alleen in NA te krijgen.
Topwinkel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is straks (pre-order vanaf 26 oktober) exclusief bij game.co.uk!
Geen FFIVWoLquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gpara.com/comingsoon/hikarino4sensi/091021/
Final Fantasy 4 Warriors of Light. Voortaan noem ik 'm FF4W trouwens.
quote:System Flaw, het eerste DSi-only spel
Gespot door Kotaku, het eerste DS-spel dat alleen werkt met een DSi. Voor de zekerheid heeft Nintendo drie verschillende waarschuwingen op de hoes laten drukken, al zullen er ongetwijfeld nog steeds klachten binnenkomen van mensen die hem niet aan de praat krijgen op hun Lite. Het spel zelf ziet er eigenlijk best interessant uit. Op het eerste gezicht lijkt het gewoon een schietspel met camerabeelden op de achtergrond, maar het aardige is dat System Flaw aan de hand van die camerabeelden kan achterhalen hoe de DSi beweegt. Richten doe je dus niet met de stylus of de d-pad, maar gewoon door de hele DSi te bewegen totdat je de aliens in je vizier hebt. Filmpje na de klik. De vraag is of Storm City Entertainment (hun catalogus is nogal deprimerend) er meer van kan maken dan een oneindige shooting gallery, maar de techniek is veelbelovend. Duck Hunt op de DSi zou zomaar mogelijk zijn!
NISquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ben bezig met A Witch's Tale.
Wat een leuk spel!
[ afbeelding ]
Wat maakt het zo leuk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ben bezig met A Witch's Tale.
Wat een leuk spel!
Ik zit al een tijd op dit spel te wachten, lijkt me echt geweldig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelezen op NeoGAF:
Lijkt een beetje op Skies of Arcadia, in een modernere setting. Ik hou de game even in de gaten, misschien dat ik 'm ga spelen na Mario & Luigi
Zal wel dezelfde Link zijn, maar dan vooruit in de tijd gestuurd of iets dergelijks. Overigens heb ik even geklooit met dat trein-gebeuren, maar het is echt slaapverwekkend saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Aether het volgende:
Van games.blog.nl:
Europese Spirit Tracks boxart
[ afbeelding ]
Europese Zelda-hoesjes (links) zijn altijd mooier dan Amerikaanse (rechts). (Vergelijk ook het Europese hoesje van Phantom Hourglass met de Amerikaanse). De tekenfilmstijl blijft toch het beste passen bij de Link die ik me herinner uit de handleidingen van oude Zelda’s. Ik droom nog steeds over de dag dat een volgende console-Legend of Zelda er ook weer zo mooi uitziet. Verder vrees ik dat Spirit Tracks wel weer zo vol met hints en aanwijzingen zal zitten dat het net zo makkelijk wordt als Phantom Hourglass, maar gelukkig voor Nintendo kan ik het niet over mijn hart krijgen om een nieuwe Zelda niet te kopen. Hier nog een video-interview waarin een medewerker verklapt dat Spirit Track zich 100 jaar afspeelt na de gebeurtenissen in Phantom Hourglass (het is dus niet dezelfde Link), en dat we later in het spel ook zelf spoorlijnen mogen aanleggen om onbekend gebied te verkennen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe DSi: 4.2" Nieuwe naam: DSi LL
http://www.nintendo.co.jp/ds/dsiLL/index.html
21 november in Japan, 20.000 Yen (150 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar dacht ik ook aan nadat ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben alleen bang dat het scherm te groot is voor de gebruikte resolutie
Wilde net zeggen, nu kun je echt met gemak op de pixel nauwkeurig tikkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben alleen bang dat het scherm te groot is voor de gebruikte resolutie
De ruby red kleur vind ik niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kleuren zijn wel mooi!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat ding is echt huge
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat ding is echt huge
[ afbeelding ]
Die bruine is echt mooi!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kleuren zijn wel mooi!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iemand al een idee of dit een aanrader is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelezen op NeoGAF:
[ afbeelding ]
Website: Nostalgia Ignition site
Genre: Turn-based RPG
Platform: Nintendo DS
Rating: E10
Developer: Matrix Software and Red Entertainment
Publisher: Ignition Entertainment
Story (From the Igntion site): It is the age of the Airship. At the end of the 19th century, in a place much like our own, the bold and courageous loaded their dreams upon these flying machines and ventured out into the skies above.
One such adventurer was known around the world for his audacity and daring. The legendary Gilbert Brown was the most famous explorer in all of England. However, tempting fate one too many times, he crossed paths with a mysterious organization and was never seen again.
Years later, Eddie, Gilbert's son, boards the one thing his father left behind: his airship, the Maverick. Leaving the only place he's ever known, Eddie departs London in search of his missing father and embarks on an adventure of his own...
Features:
.35+ hour adventure with sidequests
.Intense airship battles
.Real world locations and major cities
.Engaging skill system
Boxart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reviews
Game Informer: 80
Release Date: NA: Oct 27 (but Gamestop seems to have it in already)
Impressions
N-sider: "I've been enjoying it thus far—Matrix's hand, the one that wrought the DS Final Fantasy remakes as well as Avalon Code is definitely evident"
Joystiq:
"If Dragon Quest were set in a fake version of early 20th century Earth, it would be Nostalgia."
Webcomic: Vol 1 and 2
Screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Videos
Launch Trailer
E3 09 trailer
Party Battle Gameplay
Lijkt een beetje op Skies of Arcadia, in een modernere setting. Ik hou de game even in de gaten, misschien dat ik 'm ga spelen na Mario & Luigi
Ik kan je nu alleen nog linken naar datzelfde topic op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=377884quote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Iemand al een idee of dit een aanrader is?
Ben normaal niet van de RPG. Te veel tekst enzo
Of ik snap het hele attack/defend idee erachter niet. Ik attack alleen maar :p
Jullie spelen het meer dan mij, dus overtuig me eens!
Ik hoor van iedereen dat M&L3 super schijnt te zijn. Is het vergelijkbaar met Super Paper Mario (behalve het 3d en platform gebeuren) qua RPG?quote:Op zondag 1 november 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je nu alleen nog linken naar datzelfde topic op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=377884
Ik heb de game wel al, maar ik wil eerst M&L3 uitspelen.
Nee. Niet helemaal. Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. M&L is een RPG met platform elementen. Lijkt hetzelfde, maar speelt heel anders. M&L heeft echt turnbased battles enzo terwijl je in SPM gewoon op de vijand springt in realtime.quote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat M&L3 super schijnt te zijn. Is het vergelijkbaar met Super Paper Mario (behalve het 3d en platform gebeuren) qua RPG?
Ah ok, duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Niet helemaal. Super Paper Mario is een platformer met RPG elementen. M&L is een RPG met platform elementen. Lijkt hetzelfde, maar speelt heel anders. M&L heeft echt turnbased battles enzo terwijl je in SPM gewoon op de vijand springt in realtime.
In dit geval ook totaal niet nee. Je moet er continu je hoofd bijhouden aangezien je aanvallen kunt ontwijken en jouw aanvallen kunt versterken. Als iemand bijvoorbeeld een vuurbal naar Mario gooit kun je daar overheen springen als je op het juiste moment springt. Ook kun je als je aanvalt met een hamer de kracht opbouwen door iets langer te wachten met slaan. Wacht je echter te lang dan val je achterover en sla je dus helemaal niet. Het gaat veel dieper dan de 'standaard' turnbased RPG waarbij je enkel op A drukt en de sterkste aanval kiest.quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ah ok, duidelijk.
Maar is het niet zo met turnbased dat als je maar de beste attack maakt, je alles wint? Domme vraag mss, maar ben dus niet zo bekend in het RPG gebeuren.
Hoe is ie in vergelijking met ‘Partners in Time’ en ‘Superstar Saga’?quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 is echt awesome. Niet alleen de gameplay is dus erg goed, ook de humor en dialogen zijn geniaal. Bowser speelt de rol van zijn leven
Inside Bowser > Superstar Saga >>> Partners in Time.quote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe is ie in vergelijking met ‘Partners in Time’ en ‘Superstar Saga’?
Als ik het zo lees, heeft het veel raakvlakken met SPM. Daar had je dezelfde acties bij. Dat was wel leuk, want je bleef echt bezig ipv op je beurt wachten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dit geval ook totaal niet nee. Je moet er continu je hoofd bijhouden aangezien je aanvallen kunt ontwijken en jouw aanvallen kunt versterken. Als iemand bijvoorbeeld een vuurbal naar Mario gooit kun je daar overheen springen als je op het juiste moment springt. Ook kun je als je aanvalt met een hamer de kracht opbouwen door iets langer te wachten met slaan. Wacht je echter te lang dan val je achterover en sla je dus helemaal niet. Het gaat veel dieper dan de 'standaard' turnbased RPG waarbij je enkel op A drukt en de sterkste aanval kiest.
Sommige vijanden zijn ook bestand tegen bepaalde aanvallen. Een vijand met spikes op zijn rug kun je bijvoorbeeld niet aanvallen met een sprong, dat kost jou dan HP.
Mario & Luigi 3 is echt awesome. Niet alleen de gameplay is dus erg goed, ook de humor en dialogen zijn geniaal. Bowser speelt de rol van zijn leven
Hoeveel versies zijn er dan voor de DS?quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu M&L 2 aan het spelen, ga soms echt gillen en wil dan de DS doormidden breken, maar even tot 10 tellen helpt ook wel goed. Ik vind hem tot nu toe tof genoeg om deel 3 alvast te bestellen
.
Tuurlijk heeft het raakvlakken, maar M&L is echt een RPG, SPM is meer adventure-platform. Ze spelen toch wel echt anders. Ik vind M&L veel leuker ook, maar ik ben een RPG nerd.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, heeft het veel raakvlakken met SPM. Daar had je dezelfde acties bij. Dat was wel leuk, want je bleef echt bezig ipv op je beurt wachten.
Yup:quote:Is Nostalgia wel zo'n standaard turnbased RPG?
2 geloof ik. En eentje voor de GBA.quote:Op zondag 1 november 2009 12:03 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hoeveel versies zijn er dan voor de DS?
Al die DS RPG's lijken op elkaar qua stijl,.............quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het raakvlakken, maar M&L is echt een RPG, SPM is meer adventure-platform. Ze spelen toch wel echt anders. Ik vind M&L veel leuker ook, maar ik ben een RPG nerd.
[..]
Yup:
In M&L3 geven ze soms gewoon aan dat je beter even kunt gaan savenquote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms wel moe van die lange filmpjes tussendoor. Ik mis de skip-knop, vooral als ik ben vergeten te saven en dus doodga.
PiT pas geleden uitgespeeld. Klein uur bezig geweest met laatste battles... Superstar Saga duurde ook belachelijk lang.quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
PiT heb ik overigens nooit helemaal uitgespeeld, ik ben tot de eindbaas gekomen, maar had er geen zin meer in. Die battle duurde veel te lang
Join the Club. Mijn lijstje 'klote eindbazen' is vrij grootquote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik bij de meeste games, ik krijg die eindbaas nooit onder de knie.
Sonic Rush, Elite Beat Agents, Zelda Phantom Hourglassquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Join the Club. Mijn lijstje 'klote eindbazen' is vrij groot
Golden Sun, Lost Odyssey, Crisis Core, Partners in Time, etcSommige wil ik nog wel doen, maar sommige bekijken het maar
Ah,.... die kan ik mooi van mijn DS lijst schrappenquote:
Ik twijfel ook, het 'richten' van je aanvallen gebeurt willekeurig. Als jij cure gebruikt is het nog maar de vraag wie het krijgtquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.... die kan ik mooi van mijn DS lijst schrappen
Ik dacht precies hetzelfde! Tevens zag het er allemaal maar matig uit.quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, het 'richten' van je aanvallen gebeurt willekeurig. Als jij cure gebruikt is het nog maar de vraag wie het krijgtMisschien dat dit voor de Westerse release aangepast wordt, maar ik ben een beetje teleurgesteld...
Dragon Quest! Zowel IV (Chapters of the Chosen) als V (Hand of the Heavenly Bride) zijn ge-wel-digquote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef _Flea_ het volgende:
En wat is naast M&L3 nog een echte aanrader om te spelen op RPG gebied?
Chrono Trigger, Final Fantasy IV.quote:Op zondag 1 november 2009 12:46 schreef _Flea_ het volgende:
En wat is naast M&L3 nog een echte aanrader om te spelen op RPG gebied?
quote:
die ken ik helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Hoe kan ik Chrono Trigger vergeten te noemenBESTE GAME OOIT!
DSiquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef thePeoplesClub het volgende:
Hallo,
Ik wil voor mijn broertje's verjaardag een Nintendo DSI of Lite kopen.
Hij wordt 9 jaar en het zal zijn eerste spelcomputer zijn.
Kan ik beter voor de laatste nieuwere gaan (DSI) of kan hij met de Lite ook een paar jaar mee amuseren? Zijn de toekomstige spellen voor de Nintendo DS ook dan nog steeds geschikt voor de Lite?
Bedankt.
Intertoys niet meer. Alleen BS nog.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
je kunt hem op dit moment het beste in de winkel kopen, zowel intertoys als bart smit hebben deze week aanbiedingen met 10-15 % kortingen
Klopt. Ik meen dat je er zo'n 3-4 uur mee kan doen. De DS Lite tot 6 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef thePeoplesClub het volgende:
De batterijen van een DSI gaan wel iets minder lang mee dan een DS Lite vanwege het iets grotere scherm?
Het hangt ook af van de helderheid van je scherm natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik meen dat je er zo'n 3-4 uur mee kan doen. De DS Lite tot 6 uur.
Kan iemand de tijd van de DSi bevestigen?
Wat wil je daarmee gaan doen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:33 schreef thePeoplesClub het volgende:
Dit vind ik toch iets belangrijks. De Lite kost ook maar 130,- bij BS en als ik op internet kijk is de DSI toch 160,-?
Ik moet er ook nog een SD-kaart voor bijkopen enzo he? Dan kom je dadelijk bijna bij een 360arcade-console aan.
Een duurdere aanschaf, maar gratis games? Begrijp ik dat zo goed?quote:Nintendo is looking at the business model of Amazon's Kindle as it considers the future for its portable consoles, the company's president said yesterday.
"I'm interested because it's a new business model in which the user doesn't bear the communications cost," said Satoru Iwata .
Amazon's portable electronic reader connects to a 3G mobile phone network to download new books, but the service is included in the device's upfront cost.
Mr Iwata's comments highlight a tactic Nintendo could use to counter the strategic threat to its DS handheld console from the iPhone and other smartphones that download games from "App Stores".
At present, the DS is able to download contents via a wi-fi connection, but most games are sold on cartridges that are expensive to produce and distribute.
"Only people who can pay thousands of yen a month [in mobile phone subscriptions] can be iPhone customers. That doesn't fit Nintendo customers because we make amusement products," Mr Iwata said. The Kindle's one-off cost would better suit Nintendo's customer base, he said. "In reality, if we did this it would increase the cost of the hardware, and customers would complain about Nintendo putting prices up, but it is one option for the future."
Nintendo's DS has sold more than 113m units worldwide since it launched in 2004 with what was then a revolutionary touch screen control system. However, with one DS now sold for every 4.5 people in Japan, analysts saythe product is nearing the end of its lifecycle.
Sony recently launched the PSP Go , a rival handheld console that has no slot for physical media and relies on WiFi for downloads.
Early sales of the device have been sluggish amid signs that retailers are reluctant to push the console as they would not gain additional income from software sales.
Mr Iwata was cautious about how quickly the industry in general will move to digital downloads. He said: "I think it will take quite a long time."
Speaking at a briefing for analysts after Nintendo slashed its profit forecasts because of a lack of hit software to sell its Wii console, Mr Iwata drew attention to the unpredictable nature of the games business.
"Who thought Pokemon would sell around the world, or that Brain Training would take off, or that Wii Fit would become an explosive hit?" he said.
Ik heb al mobiel internet op mn telefoon, slecht idee dus als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:59 schreef seventhseagulll het volgende:
Nee, een duurdere aanschaf, maar mobiel internet is inbegrepen, zodat je via het internet games kan downloaden en kopen.
Klopt, je moet bij DQ altijd goed lezen, luisteren en onthoudenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:12 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu Dragon Quest IV aan het proberen. Je moet wel bijblijven qua HP merk ik. En ik moet goed blijven lezen. Had een vrouwtje meelopen met me, maar omdat ik nergens iets terug kon lezen wist ik niet waar ik heen moest
. Wel gevonden uiteindelijk, maar het is heel slecht voor m'n nachtrust.
Luisteren..... ik speel met geluid uit :p.quote:Klopt, je moet bij DQ altijd goed lezen, luisteren en onthouden
Er zit ook geen voice in ofzo, ik bedoelde ook niet letterlijk luisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Luisteren..... ik speel met geluid uit :p.
Dat battlelen is in elk spel hetzelfde. Je kan niet echt aanvallen ontwijken. Zelfs met defend krijg ik nog damage.
Hehe, my badquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit ook geen voice in ofzo, ik bedoelde ook niet letterlijk luisterenMaar de soundtrack is tof hoor!
Ontwijken kan inderdaad niet, het is een traditionele JRPG, en daar gebeurt dat vrijwel nooit. Zorgen voor een hoge defence dmv armor enzo helpt altijd wel.
Virtuele credit card aanvragen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
Spirit Tracks CE pre-order ligt voor 25 pond bij Game.co.uk, net zo duur als de normale versie
Ik wou dat ik een credit card had
quote:- If you use certain commands the game targets different enemies. I had my Hunter attack, and he hit the fire elemental boss, but when I chose Aim (Hunters special ability) he targeted the ice elemental boss). Also, I had my other attacker attack normally, and he went after the fire elemental boss, but when I tried to use an ice elemental bomb.... it auto-targeted to the ice elemental boss. WTF lololol I have nooooo idea how the hell this auto-targeting system works.
- One of things that's really getting to me is that I don't even know when it's actually my turn to do anything. As a test against a boss I did attack/attack/attack with my three guys. They all attacked first, then the boss did ice breath during his turn. Next turn, I do attack x 3 again and... the boss does ice breath first? wtf? I don't really get how this system works at all.
quote:This is one of the best looking DS RPGs I've played. The art direction is a few gazillion times better than DQIX, and the world actually looks awesome and appealing to explore. Yoshida is really fucking talented and he should be put in charge of more games at S-E.
quote:Put a few hours into the game so far, finished two story dungeons. The game is pretty fun, and is just so appealing to play. I haven't run into any trouble with the auto-targeting so far, as mentioned before, the battles have rows, and generally your melee attacks always targets an enemy on the front row, while range and magic will always target an enemy in the back row. So far the configurations are such that there're only two enemy types in a battle, so it's not a big deal right now. You basically know what you'll be targeting based on what attacks you use.
There's also a passive tension system, where at the start of a turn, before you input your commands, some of your party members might flash yellow. This indicates that if you use an active command on that turn for those characters, it's more effective. It's an interesting way of managing when to charge AP and when to just attack anyway. If you have two characters in tension mode and both do melee attacks, there's a change they'll do a combination attack instead which does much more damage.
Overall the game itself is very simple, but it's still fun and mostly stress free. I've actually encountered something interesting in the game design as well. For the second dungeon boss, there are different ways of beating it.
The boss is really strong against any attacks, until it gets "broken" by a water attack. You can stock up on expensive water bomb stones to use on the boss, as each break will last 2-3 turns at most.
This is the brute force and more obvious way of beating the boss but it costs money and might require grinding. But there is another way, even though you cannot buy the Water spell book (the town sells the other 3 elements though!).Impressies van een andere gamer. Klinkt al weer beter en minder random.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, the game doesn't tell you in an OBVIOUS way that the second method exists, but it does leave a good amount of clues if you talk to all the NPCs, and take note of the subtle changes between day and night. It's an interesting design choice, and I hope there are many more elements like this throughout the game because it rewards players who actually explore around and get pro-active in a role playing game.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Game system = GREAT, Game design = HORRID
Let me start by saying that I generally enjoy the game and love the new AP system, but more times than not the game is not LETTING me enjoy it.
The Crown and AP system really give each class its own strength and weaknesses – it's very well done... when you have a party of heroes. Problem is, the game barely (at least for me at 13 hours in) lets you play as a party. It constantly rips your team apart and makes you travel as either 1 or 2 people. This makes classes useless as my white mage is often thrown alone and no way can she survive as a white mage. You spend all your time to level up a crown only to have them throw you into a situation where you have to choose the class that is the obvious upper-hand for that given situation, essentially removing gamer freedom.
The item system is horribly thought out. You have a limit of 15 items including your gear, so you really only have 11 slots for items. So, when the game forces you to change your class to accommodate the element-heavy theme in each area, etc. you have to go all the way back to town, unequip you current gear, move the gear from storage to your inventory, then equip it. Otherwise you'll have a white mage in black mage gear... So basically being able to change your class at anytime is useless as you spend countless time moving items either from one character to another, or back and forth between the inventory. I totally get the concept of having limited items, but for god's sake let equipment be part of a universal menu that all players can access instead of having to shuffle it around like potions in your inventory, it's super annoying.
The game is often unbalanced. Like I said earlier, it trains you on support classes only to throw you in situations where you have to battle alone, so you can't use the class and survive. Gold is super easy to get so you can always buy 4 of every item, too bad if you didn't put the item in storage before the game abruptly shifts over to another character's story, that character cannot access the item. I cannot tell you how many times I reset my game because the game suddenly switched to another character and I did not go all the way to the storage shop to drop off items the other character can magically access later should the game separate them. Other points of balance issues is the uber powerful abilities that make you too powerful and the fact that the ranger has a skill that costs 1 AP (same as attack) that is an attack that does more damage than normal. Hello? Then why even have the attack option? Also the thief ability to steal from all the enemies at once, ensuring your 15 item cap is maxed out in 1 battle with basic potions. Nice.
Another thing that bugs me is that the game does a horrible job of telling you what to do next. I can read Japanese perfectly fine but it's so unclear at times it reminds me of Simon's Quest for NES. You literally NEED a guide or you'll waste time trying to figure out what to do next.
Another gripe *slight spoiler* isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall, I love the game system. The battles are fun when you have a group there in battle and the AP system is neat. I also love the nostalgic setting. BUT, the game design is horrible and is ruining it for me so far. I hope it gets better...When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Is ie onvindbaar dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
7th Dragon wordt zeer waarschijnlijk 'binnenkort' gelokaliseerd
Nee, hij is gewoon nog niet in het Engels uitgebrachtquote:
Volgens mij heb je zn grap niet doorquote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon nog niet in het Engels uitgebracht
Komt die stylus ook bij de gewone versie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stylus wordt meegeleverd:
[ afbeelding ]
Nwe trailer:
http://www.gametrailers.c(...)s-zelda-spirit/58652
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Komt die stylus ook bij de gewone versie?
Die kun je ergens in 2010 verwachten. Hij is aangekondigd, maar duurt nog wel eventjes denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Archibaltus het volgende:
Weet iemand of er binnenkort een Golden Sun voor de DS uitkomt? Ik heb de spellen altijd op de GBA gespeeld, erg tof!
Ik blijf het een stijlvolle kleur vinden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Aether het volgende:
Verpakking is ook 2 zo hoog
[ afbeelding ]
Alleen Japanse pre-orders...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Komt die stylus ook bij de gewone versie?
Jaaa die wil ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Archibaltus het volgende:
Weet iemand of er binnenkort een Golden Sun voor de DS uitkomt? Ik heb de spellen altijd op de GBA gespeeld, erg tof!
Ik heb er sinds de E3 niks meer van vernomenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef Archibaltus het volgende:
Meh, het is dus een game die er fantastisch uit ziet en een geweldige soundtrack heeft, maar niet magistraal isquote:Here's an example:
White Mage w/ 4 equipment, 6 spell books. (10/15) - 5 slots free
Black Mage w/ 4 equipment, 6 spells books, 1 hi-potion, 1 phoenix down. (12/15) - 3 slots free
Thief w/ 4 equipment, 2 spell books, 2 hi-potion, 1 phoenix down. (9/15) - 6 slots free
You go into a dungeon, and let's say there are 5 chests, and you get 4 drops from enemies in battles. That's 9 slots taken up in total, which gives you 5 slots left in the entire party.
Not bad right? Not if you want to carry back up items into the dungeon! There are many spells and equipment in the game which have different uses. Especially weapons and accessories which carry different elemental or status benefits. Players of RPGs generally want to be well prepared, and giving yourself more options for strategy is never a bad thing. But here the game actually limits your options, and not in a good way.
This doesn't mean you have to select your equipment VERY carefully for a dungeon. It just means that you have to go in, go through the mundane and normally not too tough dungeon, and get to the save point before the boss. Then you fight the boss and see if you can beat it with your current set up. If you cannot, then you just run or teleport back to town to reconfigure before RUNNING THROUGH THE ENTIRE DUNGEON again, to fight the boss.
This is not good game design, this is stupid game design which doesn't add anything to the game besides annoying the player because of a stupid limitation which has no real impact on anything. Imagine a Thief not being able to steal anything from a boss because his inventory is full. Even though SOMEONE ELSE'S INVENTORY has space. Stuff like that is just annoying and stupid.
Zelda is geen RPG. En het antwoord is natuurlijk Chrono Trigger.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef Archibaltus het volgende:
Wat vinden jullie het beste NDS RPG spel tot nu toe?
Ik vind The Legend of Zelda - Phantom Hourglass een hele goede.
quote:Last Window: Hotel Dusk sequel revealed
Working with Tecmo on Again, its FBI murder mystery (due for the U.S. next March), doesn’t mean CING forgot about the adventure title that established its name in gamers’ hearts, Hotel Dusk: Room 215.
The studio is developing a sequel with Nintendo titled Last Window: Midnight Promise (trademarked as The Last Story two months ago), also releasing for the DS.
The follow-up once again stars former NYC police detective Kyle Hyde and takes place during the 1980s in Los Angeles. CING hasn’t announced any other details, but Last Window will release in Japan on January 14th, so expect to hear more soon.
New Marioquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
Iemand een tip voor een leuke game voor een jongetje van 11 jaar om met Sinterklaas cadeau te geven?
Ik ben benieuwd, Lufia II (n van de weinige games op de SNES die ook in het Nederlands verschenen is) was echt geweldig!quote:Lufia Remake Set for DS
Square Enix making some major changes to classic Taito RPG.
by John Tanaka
November 18, 2009 - Square Enix and Famitsu.com teamed up last week to tease a revival of the classic Lufia RPG franchise. We now have solid details on the game thanks to this week's Famitsu.
Titled Estpolis, taking after the Japanese name for the Lufia franchise, the new title is a DS remake of Lufia II. Released for the Super Famicom/NES in 1995, Lufia II was actually a prequel to the original Lufia, so it seems to make some sense to have it come out first.
This isn't your father's Lufia, though. In addition to 3D visuals and a full voice cast, the basic gameplay is seeing some major changes. Instead of the encounter-based RPG of the original, the game is now an action RPG.
For the most part, the action takes place on the top screen. The bottom screen shows a map of the current area along with face panels for members of your party. Tap a face panel, and you can swap your current character out with a party member. It's possible to swap out in mid combo.
Boss fights change the formula a bit. When facing off against the game's massive boss characters, the action expands to fill both screens. You control your character on the bottom screen.
Estpolis looks like it has all the staples of a solid action RPG, including puzzle-driven dungeons. It already has a potential sequel, so let's hope we get a quality product!
Japan will get Estpolis in its new DS form on February 25. There's no word yet on an international release. In the event of such a release, would you prefer the Estpolis name, or should Square Enix stick with Lufia?
Alleen spellen die DSi enhanced of exclusief voor de DSi zijn. Tot nu toe is dat vrijwel geen enkele game.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Fogel het volgende:
Hebben DS spellen ook regiocodes zoals DVDs? M.a.w., werken spellen die in Europa gekocht zijn op ee DS die in de VS gekocht is?
Dat is bijna net zo duur als een gewone DSiquote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef seventhseagulll het volgende:
Ja hoor, bij play-asia bijvoorbeeld.
Ik was van plan de lite te kopen, is nl voor de kinderen. Bij de lite is dat probleem er niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Alleen spellen die DSi enhanced of exclusief voor de DSi zijn. Tot nu toe is dat vrijwel geen enkele game.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef seventhseagulll het volgende:
Nee, daar is dat probleem niet. De lite is helemaal regiovrij.
Ik heb een Amerikaanse DSi. Waar je op moet letten is dat je alleen toegang hebt tot het Amerikaanse online netwerk en dat gewone (Europese) DSi points om DSi ware mee te downloaden niet werken. En je hebt natuurlijk een Amerikaanse stekker erbij, maar voor een euro of 3 kun je een Europese bestellen bij Dealextreme.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Fogel het volgende:
Hebben DS spellen ook regiocodes zoals DVDs? M.a.w., werken spellen die in Europa gekocht zijn op ee DS die in de VS gekocht is?
Ik zou daar niet op bezuinigen. Op Tweakers hebben ze dat soort adapters uit elkaar gehaald en daarbij bleek vaak dat de veiligheidsmaatregelen die hier verplicht zijn niet gebruikt te zijn. Dus voor je het weet heb je een opgeblazen DS. Lekker een originele adapter kopen dus, of gewoon een reisstekker regelenquote:Op maandag 23 november 2009 01:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse DSi. Waar je op moet letten is dat je alleen toegang hebt tot het Amerikaanse online netwerk en dat gewone (Europese) DSi points om DSi ware mee te downloaden niet werken. En je hebt natuurlijk een Amerikaanse stekker erbij, maar voor een euro of 3 kun je een Europese bestellen bij Dealextreme.
En ze zeggen dat DSi spellen ook weer een regiolock hebben, maar dat zou eigenlijk een pluspunt moeten zijn omdat Amerikaanse spellen goedkoper zijn dan Europese spellen. Voorlopig is er echter nog geen enkele DSi-game.
Voor een DSLite maakt het niet uit, daarbij zit je enkel met de stekker.
Sexyquote:
Exact gelijk aan de DSquote:Op maandag 23 november 2009 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel gaaf. Vraag me alleen af hoe het zit met de resolutie.
Ik wilde 'm posten maar FOK! was weer 'ns downquote:
Goed naar dit plaatje kijken, en dan deze twee filmpjes bekijken:quote:
Yoshi Touch & Go, Mario vs. Donkey Kong, Super Mario 64 DS, Super Princess Peach, Yoshi's Island (GBA), Super Mario World (GBA).quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Weten jullie misschien nog een leuk spel voor mijn zusje van 9 die vooral fan is van New Super Mario Bros en Yoshi's Island? Graag een beetje een vergelijkbaar idee en van hetzelfde niveau.
Je kunt hem af en toe / her en der voor rond de 125 euro krijgen en dat is wel een schappelijke prijs. Houdt de webshops en de folders van mediamarkt/saturn ed in de gaten. Rond sinterklaas/kerst is er vast wel een leuke aanbieding. Ik heb mijn ds gewoon in NL gekocht, wel zo makkelijk met de garantie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef colorito het volgende:
Ik zit al zo lang te twijfelen of ik er eentje moet aanschaffen (DS lite) en heb besloten om er toch maar eentje te kopen. Nu zag ik dat een aantal van jullie hem importeren. Is dit wel verstandig met garantie enzo? Ik snap dat het goedkoper is, maar wat als ie stuk gaat? En waar kopen jullie hem dan? Bij Amazon gaat het niet, want die verzend niet naar NL. Als je dat hier niet mag plaatsen, pm dan even.
Scribblenauts.quote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Las laatst iets over een spel waarbij je allerlei woorden moet opschrijven en dan kreeg je wat je schreef. Maar weet niet meer hoe het heet
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
Ik denk dat je Scribblenauts bedoeltquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Las laatst iets over een spel waarbij je allerlei woorden moet opschrijven en dan kreeg je wat je schreef. Maar weet niet meer hoe het heet
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
26 euro inclusief verzenden via Mediadis:quote:
Een dag of 4. Meestal krijg je de games di/wo of vr/zaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Jesse_ het volgende:
Nog een weekje wachten op Spirit Tracks![]()
(hoelang doet vgp.ca over verzenden?)
Oh dat valt best mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag of 4. Meestal krijg je de games di/wo of vr/za
Think outside the box. Echt, de meest simpele oplossingen werken vaak gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
Scribblenauts is nog best lastig.. Sommig dingen zou ik echt niet weten hoe ik het op moet lossen. Heel slecht, heb level 4 nog niet uitgespeeld....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Haha, met die missie is een vriendin van me ook lang bezig geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet tegen een knop aanduwen zodat een duur omhoog schuift maar zodra ik weg stap bij de knop zakt de deur weer. Geen idee wat ik er tegen aan moet zetten...
Merk wel dat ik me d'r echt super mee vermaakt, dieren aan een boer geven kicked ass![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mogelijkheden zijn werkelijkwaar EINDELOOS.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Is Bowser's Inside Story leuker dan Partners in time?
Dat klinkt als een grote vooruitgang ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja!
Geen stomme baby's in Bowsers Inside Story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psst, dat gaat over 9quote:
Die wil ik ook (ooit) nog spelen!quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef Jesse_ het volgende:
The World Ends With You valt net op de deurmat
13 euro bij VGP.caquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wil ik ook (ooit) nog spelen!
Tuurlijk wel, dat spel is veel te moeilijk omdat er te lange levels zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:47 schreef sk888er het volgende:
Henry hatsworth bij de bart smit voor 15 euro, die kun je niet laten liggen voor dat geld
Gewoon hetzelfde, alleen ander verhaal...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef Pimsterr het volgende:
ik heb het idee dat Spirit Tracks er lelijker uit ziet dan Phantom Hourglass
SPOILER: zeldaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem vandaag voor 10 euro gekocht ook bij de Bart Smitquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:47 schreef sk888er het volgende:
Henry hatsworth bij de bart smit voor 15 euro, die kun je niet laten liggen voor dat geld
Nergens meer, overal uitverkocht. Toch?quote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is die limited edition van Spirit Tracks een beetje betaalbaar te bestellen? Mooi voor onder de boom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |