Dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Andries Knevel is niet atheistisch.
Dus is het een conformist, en automatisch niet autistisch en daarom een lulquote:
Jij kan sowieso geen lul zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben je een lul als je niet autistisch bent? *maakt dat ze snel wegkomt*
Dat er geen lijn in mijn verhaal zit is ook een probleem. Soms kan ik aan mijn eigen gewauwel ook geen touw vast knopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat je iets te snel gaat, ik kan geen lijn vinden in je verhaal. Overigens zeggen ze hier in de omgeving allemaal aspergersoep en het aspergesyndroom. Overigens vind ik dat wel een leuke titel voor mijn "boek".
Hoe werden de dingen dan duidelijk, als je zelf niet door hebt dat je afhaakt?
Euh geen ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey wat apart, wat gaat er op t moment dat je de draad kwijt bent door jou heen dan? Ja misschien aparte vraag als je t zelf niet door hebt.. Maar ik merk bij mij zelf wel eens dat als iemand aan t praten is, ik soms t gevoel heb alsof er wolkjes in mn hoofd zitten ofzoen dan hoor ik alles in een roes. Gaat ook volledig aan mij voorbij. Dan moet ik heel diep graven want wat er is gezegd blijft wel hangen maar erg verstopt, en dat is echt vaag op zo'n moment.
Dan weet je dus tóch wat je voelt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen ideeIk kan niet omschrijven wat ik dan voel. Maar wat jij zegt klinkt wel goed.
![]()
En als er dan gevraagd word van wat voel je nu dan voel ik mij compleet machteloos omdat ik niet weet wat ik voel en waarom ik dat voel.
Nee dat voel ik pas als er doorgevraagd wordt niet op het moment zelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dan weet je dus tóch wat je voelt?Het is alleen een reactie op de vraag in plaats van dat de vraag bedoeld is om het gevoel van het gesprek daarvoor te peilen
Dat zegt hij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat voel ik pas als er doorgevraagd wordt niet op het moment zelf.
Nou euh, er staat nog niets op papier of op schijf... Het zit in grote lijnen wel in mijn hoofd, alleen nog een beetje onsamenhangend, verspringend en met gaatjes.. net als de restquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben je al ver autidude? Haha ik heb vanmiddag over mijn intro nagedacht. Ik wil er fanatiek mee aan de slag. Maar ik twijfel, óf ik probeer het vanuit het perspectief van een autist te schrijven, óf juist vanuit het perspectief van een buitenstaander maar ik vind beiden heel interessant en dat geeft mogelijkheid tot optie 3 en dat is een combi van optie 1 en 2 samen
Euh jaquote:
Veel autisten die zich staande kunnen houden in de maatschappij, dus die zich kunnen aanpassen of camoufleren, zijn de beste acteurs die er zijn. Helaas voor hen valt het doek ooit een keer, simpelweg omdat ze bepaalde dingen van nature uit niet kunnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Overigens, hoe gaan sollicitatie gesprekken voor jullie?
[..]
Als je geen autist ben kan je het zeker proberen om vanuit de autistische kant te proberen, ik wens je veel succes maar geef je ook weinig kansquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben je al ver autidude? Haha ik heb vanmiddag over mijn intro nagedacht. Ik wil er fanatiek mee aan de slag. Maar ik twijfel, óf ik probeer het vanuit het perspectief van een autist te schrijven, óf juist vanuit het perspectief van een buitenstaander maar ik vind beiden heel interessant en dat geeft mogelijkheid tot optie 3 en dat is een combi van optie 1 en 2 samen
Ik doe anders toch goed mijn best om mijzelf in te leven.. Misschien wordt dat ook wel als vreemd ervaren.. kan best..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Als je geen autist ben kan je het zeker proberen om vanuit de autistische kant te proberen, ik wens je veel succes maar geef je ook weinig kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |