Sims? Spelletje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven Groningen
Nu toch wel, met dat plaatje wat ik je gafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
het spel ken ik welmaar ik snap de link niet
Probeer eerst een hint. Daarna kan je wel verder zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
luistert en huivert allen..
Mijn stugge projectleider is on a roll. Hij was al behoorlijk, tsja.. Maar hij zeikt mijn collega's nu publiekelijk af. Ik zit er sterk aan te denken om hem er morgen op aan te spreken want volgens mij heeft hij het niet door, maar hij is behoorlijk gemeen.
en aan de ene kant is hij mijn projectleider en moet ik zwijgen, aan de andere kant wordt de sfeer steeds naarder en ben ik eigenlijk de enige die wel goed met hem kan opschieten. So what shall i do, mijn 'meerdere' respecteren of hem een hint geven dat dit niet te ver moet gaan?
Misschien samen met je collega's duidelijk maken dat jullie het niet leuk vinden om zo te worden toegesproken. Samen sta je sterker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
het punt is dus dat hij geen hints snapt, sarcasme en humor ook niet.
Dat is waarschijnlijk te subtiel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Autidude het volgende:
Even een opmerking maken dat het je opvalt dat de sfeer achteruit gaat.
Nu, succes danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef Autidude het volgende:
Poehee, wat is er veel gepost hier zeg!
Morgenochtend heb ik een afspraak met de UWV arts.
Ze hebben mijn klacht goed opgepakt en nu gaat alles ook met "spoed" Ik ben erg benieuwd en
gespannen. Ik heb wel een mooie binnenkomer; ik heb overmorgen een gesprek om part-time post
te bezorgen voor DHL.
"e:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Thrackan het volgende:
Het valt me de afgelopen dagen steeds meer op dat tot nu toe elk aspect van mijn problemen passen in het plaatje van hoogbegaafdheid. Sinds dat de psych dat zo zijdelings een keer liet vallen is dat in mijn achterhoofd blijven spelen en zo langzamerhand bekijk ik steeds meer puzzelstukjes die hierin lijken te passen.
Zo ben ik zelfkritisch, perfectionistisch, kan ik me af en toe enorm ergeren aan mensen die een link die ik leg niet snappen en er daarom maar bot op reageren en kan ik me ernstig verdiepen als ik eenmaal een uitdaging heb gevonden die me interesseert.
Toen ik klein was fietste ik als een malloot door schoolstof heen, na de basisschool kreeg ik steeds meer het idee dat ik niet in "de groep" paste en ging ik dingen doen om daar wel in te passen. Dat leidde weer tot het andere extreme: ik ging lessen skippen, maakte huiswerk totaal niet (hoewel ik de stof toch wel snapte) en ben uiteindelijk zelfs blijven zitten op vakken die me niet interesseerden.
Vervolgens door gebrek aan interesse een HBO opleiding gestaakt na een half jaar, en "uiteindelijk" ben ik met een MBO diploma van school gekomen.
Toen ik mijn theorie van mijn rijbewijs haalde had ik voor het eerst sinds tijden weer eens het idee van "zie je wel, ik kan prima leren". Datzelfde idee had ik toen ik de afgelopen tijd een aantal tests heb gedaan bij PsyQ.
Tenslotte had ik vandaag een dringend probleem op mijn werk, waar ik me vervolgens als een idioot in gestort heb. Dat voelde best goed eigenlijkDus ik word alleen maar benieuwder of men daadwerkelijk het labeltje hoogbegaafd op me wil gaan plakken.
Volgens mij is hoogbegaafdheid het stukje wat zou moeten compenseren voor je autisme (zoals anderen goed zijn in getallen of feitenkennis)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Feestkabouter het volgende:
bij mij is het bij heel erg veel situaties ook een groot vraagteken: wat is nou mijn probleem, mijn hoogbegaafdheid of mijn Asperger?
en dan is er altijd dat ene element dat antwoord geeft op die vraag: mijn sterke dwangmatige gedrag maakt het toch echt Asperger, dat hoort niet bij hoogbegaafdheid.
en dan is er ook nog mijn hooggevoeligheid trouwens.
maar dan nog: in heel veel situaties denk ik echt dat andere mensen met een erg hoge intelligentie ook grote moeite hebben als ze moeten omgaan met de domheid van bijvoorbeeld een gemiddelde UWV-medewerker
Mag ik (uit nieuwsgierigheid en niet uit onbeleefdheid) wat opmerken? Is het gebrek aan inlevingsvermogen dan niet juist weer wel kenmerkend voor asperger bijv.?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Feestkabouter het volgende:
maar dan nog: in heel veel situaties denk ik echt dat andere mensen met een erg hoge intelligentie ook grote moeite hebben als ze moeten omgaan met de domheid van bijvoorbeeld een gemiddelde UWV-medewerker
omdat we het hier objectief proberen te bespreken vat ik het niet als onbeleefd opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mag ik (uit nieuwsgierigheid en niet uit onbeleefdheid) wat opmerken? Is het gebrek aan inlevingsvermogen dan niet juist weer wel kenmerkend voor asperger bijv.?
Volgens mij heb jij juist de capaciteiten in handen om hem dat duidelijk te maken (vanwege jouw credits bij hem, plus jouw interpersoonlijke vaardigheden)!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
luistert en huivert allen..
Mijn stugge projectleider is on a roll. Hij was al behoorlijk, tsja.. Maar hij zeikt mijn collega's nu publiekelijk af. Ik zit er sterk aan te denken om hem er morgen op aan te spreken want volgens mij heeft hij het niet door, maar hij is behoorlijk gemeen.
en aan de ene kant is hij mijn projectleider en moet ik zwijgen, aan de andere kant wordt de sfeer steeds naarder en ben ik eigenlijk de enige die wel goed met hem kan opschieten. So what shall i do, mijn 'meerdere' respecteren of hem een hint geven dat dit niet te ver moet gaan?
Gefeliciteerd joh! Zie je er naar uit om een baan te hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef Autidude het volgende:
Poehee, wat is er veel gepost hier zeg!
Morgenochtend heb ik een afspraak met de UWV arts.
Ze hebben mijn klacht goed opgepakt en nu gaat alles ook met "spoed" Ik ben erg benieuwd en
gespannen. Ik heb wel een mooie binnenkomer; ik heb overmorgen een gesprek om part-time post
te bezorgen voor DHL.
Klopt, ik wacht nog op een diagnose. Ik ben ingestapt met het idee van ADD vanwege concentratieproblemen en eenzelfde situatie als mijn vader, die medicijnen krijgt voor ADD.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmm ik heb iets ontdekt, nog even aankijken of er een structuur in zit. Interessant zo
Thrackan help me even herinneren, jij wachtte nog op een officiele diagnose? Er waren er geloof ik 2 met een blauw plaatje en weet niet meer wie wat tikte. Vergeef mij![]()
Ik herken sommige dingen wel hoorik lijk daarin wel een beetje op je. Ben wel heel benieuwd hoe je omgaat met mensen die de link niet direct leggen, in hoeverre ben je daarin bot?
Ik vraag dit, omdat dit mijn zwakke punt is. Ik ben héél begripvol en meegaand, maar iemand 10 keer uitleggen hoe je je computer afsluit..Ik ben 22 en coordineer een team van 6 man, allemaal tussen de 30 en de 50 jaar. Nouja das gelogen, er zit er een van 20 tussen. Maar het is zwaar hoor.. Daarom ben ik wel benieuwd naar hoe je dat ervaart.
Vervliegt je interesse snel, of heb je de verkeerde opleiding gekozen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Je schreef letterlijk dat je je ergert aan mensen (..) en daarom maar bot reageertIn hoeverre reageren zij dan bot op jou?
Wat doe je voor werk?
Sorry ik wil op iedereen nog even uitgebreid reageren maar ik zit op mijn werk nu, doe ik vanavond, vergeet niemand hoor
Autitude alvast succes in ieder geval ik ga morgen voor je duimen!
quote:Zo ben ik zelfkritisch, perfectionistisch, kan ik me af en toe enorm ergeren aan mensen die een link die ik leg niet snappen en er daarom maar bot op reageren en kan ik me ernstig verdiepen als ik eenmaal een uitdaging heb gevonden die me interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |