Oh vandaar je avatarquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee nooit alleen, vandaar dat ik ook niet altijd naar de bios ga.
oooh ik moest vandaag wel een beetje lachen, mijn stugge projectleider, had al eens wat over hem gezegd. Maar die is dus behoorlijk.. stug. Mijn collega luistert de hele dag door van die pop-trance-techno, lady gaga, en allerlei andere remixes. Dus ik heb haar vandaag gevraagd of ze de zender als-je-blieft een keer op arrow jazz kon zetten. Nou dat was dus eígenlijk not done, jazz muziekWaarop mijn projectleider uitroept, dát vind ik nou een enorm pluspunt, een vrouw die naar jazz luistert!
En vervolgens de vraag of ik soms ook saxofoon speel? Nee, niet spelen, wel luisteren, me luv de sax! hihi.
Metalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
Jazz vind ik zo zenuwmuziek, dan heb ik liever blues.
Ookquote:
De eerste ken ik niet. De laatste twee heb ik niet echt iets mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
OokKalmah
_MegadethJudas Priest
Kijk maar op m'n last.fm voor een overzichtje
The End maakt symfo-postmetal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, da's weer een ander soort metal
Kalmah is Melodic Death, Megadeth is Trash, Judas Priest is Heavy, en Iced Earth Heavy-Power achtig. Jij hebt meer met die sferische symfo-metal? Die namen die je opnoemt ken ik wel (behalve The End), maar de muziek ken ik niet. Opeth wel een beetje.
Ja keihardquote:
Megadeth is opzich wel leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Er was laatst een topic van een gast die net Nirvana had ontdekt en dacht dat het een nieuw bandje was, en ook niet wist dat Cobain al dood was
Vind je dit nummer leuk?
Blackmetal vind ik dan weer niet leuk
Ik heb een paar albums het luisterd wel lekker weg af en toe.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb z'n hele discography gedownload
Welke albums heb je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een paar albums het luisterd wel lekker weg af en toe.
Te veel bands om op te noemen zie Fobo voor een lijstje met bands.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke albums heb je?
Ik heb alles van Ac/DC, Alice Cooper, Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Black Sabbath, Blind Guardian, Bob Dylan, Chuck Berry, Cream, Deep Purple, Dio, Golden Earring, Guns 'n Roses, Iced Earth, iron Maiden, Jimi Hendrix, Joe Satriani, Joe Stump, Judas Priest, Kalmah, Kamelot, Kiss, Korpiklaani, Led Zeppelin, Lordi, Lost Horizon, Lynyrd Skynyrd, ManOwar, Megadeth, Metallica, Motley Crue, Neil Young, Nirvana, Noumena, O.S.I., Opeth, ozzy Osbourne, Pain, Pink Floyd, Porcupine Tree, Prong, Queen, Radiohead, Rainbow, RHCP, Rory Gallagher, Saxon, Stratovarius, The Clash, The Eagles, Thin Lizzy, Treshold, Trivium, Twisted Sister, Van Halen en Yngwie Malmsteen
Idd een toffe film!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
zooo weer thuis, ga morgen luisteren, iedereen slaapt al. Was een heel gezellig avondje, harde film hoor! maar wel tof
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:28 schreef ImMaxa het volgende:
*Persoontje met asperger meldt zich*
Hoi Aspergerquote:
Dat lijkt net zo'n dilemma uit de Simsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
luistert en huivert allen..
Mijn stugge projectleider is on a roll. Hij was al behoorlijk, tsja.. Maar hij zeikt mijn collega's nu publiekelijk af. Ik zit er sterk aan te denken om hem er morgen op aan te spreken want volgens mij heeft hij het niet door, maar hij is behoorlijk gemeen.
en aan de ene kant is hij mijn projectleider en moet ik zwijgen, aan de andere kant wordt de sfeer steeds naarder en ben ik eigenlijk de enige die wel goed met hem kan opschieten. So what shall i do, mijn 'meerdere' respecteren of hem een hint geven dat dit niet te ver moet gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |