abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73620422
Ik ga meestal elke week naar de bios in m'n eentje

Heb zo'n pasje dat ik onbeperkt naar de film mag voor standaard 18 euro per maand. Dus als ik 2x per maand ga heb ik die kosten er al uit
Children of the night. What music they make.
pi_73620458
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee nooit alleen, vandaar dat ik ook niet altijd naar de bios ga.

oooh ik moest vandaag wel een beetje lachen, mijn stugge projectleider, had al eens wat over hem gezegd. Maar die is dus behoorlijk.. stug. Mijn collega luistert de hele dag door van die pop-trance-techno, lady gaga, en allerlei andere remixes. Dus ik heb haar vandaag gevraagd of ze de zender als-je-blieft een keer op arrow jazz kon zetten. Nou dat was dus eígenlijk not done, jazz muziek Waarop mijn projectleider uitroept, dát vind ik nou een enorm pluspunt, een vrouw die naar jazz luistert!
En vervolgens de vraag of ik soms ook saxofoon speel? Nee, niet spelen, wel luisteren, me luv de sax! hihi.
Oh vandaar je avatar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_73620516
Jazz vind ik zo zenuwmuziek, dan heb ik liever blues.
pi_73620614
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
Jazz vind ik zo zenuwmuziek, dan heb ik liever blues.
Metal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_73620665
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Metal
Ook

Kalmah
_Megadeth
Judas Priest
Iced Earth

Kijk maar op m'n last.fm voor een overzichtje
pi_73620746
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ook

Kalmah
_Megadeth
Judas Priest

Kijk maar op m'n last.fm voor een overzichtje
De eerste ken ik niet. De laatste twee heb ik niet echt iets mee.
Ik ben meer van Dream Theater, Opeth, My Dying Bride, The End
14 SHADES OF GREY
pi_73620994
Ah, da's weer een ander soort metal

Kalmah is Melodic Death, Megadeth is Trash, Judas Priest is Heavy, en Iced Earth Heavy-Power achtig. Jij hebt meer met die sferische symfo-metal? Die namen die je opnoemt ken ik wel (behalve The End), maar de muziek ken ik niet. Opeth wel een beetje.
pi_73621401
Als ik alleen een film kijk download ik m wel.. Denk ik meestal. Gelukkig is mijn collegaatje filmgek dus negen van de tien keer ga ik met haar.

Nee ik luister allerlei soorten muziek maar jazz is wel mijn favoriet, metal vind ik dan weer niets Ieder zijn eigen smaak Vroeger luisterde ik wel die richting op, Nirvana
pi_73621435
Friends staat op: I'm not goodlooking, I've no money, I'm not funny and I'm pretty sure that I'm infertil. But I do like my hair.
pi_73621574
Nirvana is Grunge
pi_73621652
mmmmm nirvana is hard en luid
pi_73622360
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, da's weer een ander soort metal

Kalmah is Melodic Death, Megadeth is Trash, Judas Priest is Heavy, en Iced Earth Heavy-Power achtig. Jij hebt meer met die sferische symfo-metal? Die namen die je opnoemt ken ik wel (behalve The End), maar de muziek ken ik niet. Opeth wel een beetje.
The End maakt symfo-postmetal. Maar ik luister nog naar veel meer Black-, deadmetal etc.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
mmmmm nirvana is hard en luid
Ja keihard
14 SHADES OF GREY
pi_73622542
Er was laatst een topic van een gast die net Nirvana had ontdekt en dacht dat het een nieuw bandje was, en ook niet wist dat Cobain al dood was

Vind je dit nummer leuk? Dit is meer mainstream.

Blackmetal vind ik dan weer niet leuk
pi_73622728
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Er was laatst een topic van een gast die net Nirvana had ontdekt en dacht dat het een nieuw bandje was, en ook niet wist dat Cobain al dood was

Vind je dit nummer leuk?

Blackmetal vind ik dan weer niet leuk
Megadeth is opzich wel leuk
14 SHADES OF GREY
pi_73623443
Ik heb z'n hele discography gedownload
pi_73623497
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb z'n hele discography gedownload
Ik heb een paar albums het luisterd wel lekker weg af en toe.
14 SHADES OF GREY
pi_73625708
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb een paar albums het luisterd wel lekker weg af en toe.
Welke albums heb je?

Ik heb alles van AC/DC, Alice Cooper, Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Black Sabbath, Blind Guardian, Bob Dylan, Chuck Berry, Cream, Deep Purple, Dio, Golden Earring, Guns 'n Roses, Iced Earth, iron Maiden, Jimi Hendrix, Joe Satriani, Joe Stump, Judas Priest, Kalmah, Kamelot, Kiss, Korpiklaani, Led Zeppelin, Lordi, Lost Horizon, Lynyrd Skynyrd, ManOwar, Megadeth, Metallica, Motley Crue, Neil Young, Nirvana, Noumena, O.S.I., Opeth, ozzy Osbourne, Pain, Pink Floyd, Porcupine Tree, Prong, Queen, Radiohead, Rainbow, RHCP, Rory Gallagher, Saxon, Stratovarius, The Clash, The Eagles, Thin Lizzy, Treshold, Trivium, Twisted Sister, Van Halen en Yngwie Malmsteen
pi_73625777
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Welke albums heb je?

Ik heb alles van Ac/DC, Alice Cooper, Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Black Sabbath, Blind Guardian, Bob Dylan, Chuck Berry, Cream, Deep Purple, Dio, Golden Earring, Guns 'n Roses, Iced Earth, iron Maiden, Jimi Hendrix, Joe Satriani, Joe Stump, Judas Priest, Kalmah, Kamelot, Kiss, Korpiklaani, Led Zeppelin, Lordi, Lost Horizon, Lynyrd Skynyrd, ManOwar, Megadeth, Metallica, Motley Crue, Neil Young, Nirvana, Noumena, O.S.I., Opeth, ozzy Osbourne, Pain, Pink Floyd, Porcupine Tree, Prong, Queen, Radiohead, Rainbow, RHCP, Rory Gallagher, Saxon, Stratovarius, The Clash, The Eagles, Thin Lizzy, Treshold, Trivium, Twisted Sister, Van Halen en Yngwie Malmsteen
Te veel bands om op te noemen zie Fobo voor een lijstje met bands.
14 SHADES OF GREY
pi_73634130
zooo weer thuis, ga morgen luisteren, iedereen slaapt al. Was een heel gezellig avondje, harde film hoor! maar wel tof
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:28:00 #120
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_73636110
*Persoontje met asperger meldt zich*
You know, I've learned something today
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:20:27 #121
104367 Thrackan
new and improved
pi_73638668
Meh, die PsyQ lui schieten niet echt op met belletjes geven... Als dit zo doorgaat ga ik zelf maar bellen of zo vanmiddag.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_73654930
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
zooo weer thuis, ga morgen luisteren, iedereen slaapt al. Was een heel gezellig avondje, harde film hoor! maar wel tof
Idd een toffe film!
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:28 schreef ImMaxa het volgende:
pi_73655082
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:28 schreef ImMaxa het volgende:
Hoi Asperger
14 SHADES OF GREY
pi_73658104
luistert en huivert allen..
Mijn stugge projectleider is on a roll. Hij was al behoorlijk, tsja.. Maar hij zeikt mijn collega's nu publiekelijk af. Ik zit er sterk aan te denken om hem er morgen op aan te spreken want volgens mij heeft hij het niet door, maar hij is behoorlijk gemeen.
en aan de ene kant is hij mijn projectleider en moet ik zwijgen, aan de andere kant wordt de sfeer steeds naarder en ben ik eigenlijk de enige die wel goed met hem kan opschieten. So what shall i do, mijn 'meerdere' respecteren of hem een hint geven dat dit niet te ver moet gaan?
pi_73658181
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
luistert en huivert allen..
Mijn stugge projectleider is on a roll. Hij was al behoorlijk, tsja.. Maar hij zeikt mijn collega's nu publiekelijk af. Ik zit er sterk aan te denken om hem er morgen op aan te spreken want volgens mij heeft hij het niet door, maar hij is behoorlijk gemeen.
en aan de ene kant is hij mijn projectleider en moet ik zwijgen, aan de andere kant wordt de sfeer steeds naarder en ben ik eigenlijk de enige die wel goed met hem kan opschieten. So what shall i do, mijn 'meerdere' respecteren of hem een hint geven dat dit niet te ver moet gaan?
Dat lijkt net zo'n dilemma uit de Sims
Er gaat niets boven Groningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')