abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73553303
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:09 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Lijkt me wel vervelend, als iemand concludeert dat je hem/haar niet aankijkt en dan zo vermanend zegt "waarom kijk je mij niet aan?!". Dan wordt het misschien nog wel moeilijker ineens wél te kijken.
Ja dat is zo. Maar het gebeurd ook niet vaak.(gelukkig) Meestal kijk ik gewoon in de richting van de persoon die praat. En dat werkt.

Oh trouwens:
Een goede tip als je een moeilijk gesprek met iemand hebt gewoon vragen of je die persoon niet hoeft aan te kijken. Dan kan je beter concentreren op wat er gezegd wordt. Dat zei een goede vriendin laatst tegen mij. Dat werkt voor haar zoon ook.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:42:54 #52
21636 Feestkabouter
pi_73553773
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef DeepChord het volgende:
Beste mensen. Even een vraag van een totaal andere orde:
Het schijnt een van de problemen bij autisme moeite met oogcontact te zijn. Nou heb ik daar zelf lang niet altijd last van, en meestal kan ik mensen gewoon goed aankijken. Maar af en toe doet het soort van pijn aan mijn ogen en voelt het gewoon ronduit vervelend om iemand aan te kijken.
Hoe manifesteert dat zich nou bij jullie (als er überhaupt al sprake van is), want ik vraag me af of wat ik ervaar nou met autisme samenhangt of het "gewoon" een kenmerk is dat bij mij hoort.
ik kijk (net als DeHovenier) naar het gezicht in het algemeen. naar ogen en mond afwisselend, of (als je niet te dichtbij bent) je ziet beide tegelijk.
het zien van de mond betekent voor mij betere verstaanbaarheid, vooral in een kroeg of zo. als ik een bbc-programma kijk vanuit bed (QI bijvoorbeeld) en ik luister alleen, kost het me meer moeite om alles te verstaan dan wanneer ik werkelijk kijk naar de tv.

wat ik me kan voorstellen: ik heb (en jij waarschijnlijk ook) een hoop dingen aangeleerd, zo ook het aankijken. misschien heb jij het aankijken van mensen iets te heftig aangeleerd, dat je extra je ogen opent (zonder dat je je er nu nog bewust van bent). ik kan me voorstellen dat dat pijn gaat doen. zolang er een spleetje open is tussen je oogleden dan is dat voldoende. probeer gewoon richting het gezicht van iemand te kijken zoals je naar een gezicht op tv kijkt, en doe niet extra je best: dat hoeft niet.

vraag: maakt het uit of het echt goeie bekenden zijn die je heel erg vertrouwt, of anderen?
misschien dat je bij de eerste groep sowieso al wat relaxter bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:44:29 #53
21636 Feestkabouter
pi_73553827
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:06 schreef TheVotary het volgende:
Voor de deelnemers aan dit topic met gevoel voor humor en niet al te lange tenen. Er is in Amerika een serie van start gegaan genaamd 'Community' waarin 1 van de hoofdrolspelers iemand is met Asperger. Ik lig elke keer weer dubbel om die gast.
in The Big Bang Theory ligt de Asperger van 1 van de rollen er ook erg dik bovenop. Eerste serie is bij Veronica uitgezonden aantal maanden geleden, ik geloof dat ik 2 of 3 seizoenen gedownload heb, kan er erg om lachen (maar nog steeds niet alles gekeken).
pi_73556683
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik niet zo moe was geweest had ik ook gegaan. Volgende keer ben ik er misschien weer.
Waarschijnlijk als je vaker komt kom je meer in contact met andere bezoekers.
Ik ga in ieder geval wel vaker naar die soos.
[..]

Dankje

Inderdaad wat jij zegt.
Aha, het is je wel bevallen dus. Ik twijfel nog. Voor mij is het voor het educatieve, om de ‘autistische cultuur’ te leren kennen. Met een andere persoon had ik trouwens nog wel een aardig gesprek gehad. Is het trouwens vrij normaal dat mensen met autisme lang over zichzelf kunnen praten? Ik merk op forums dat sommige mensen met autisme heel lange levensverhalen schrijven.
pi_73556918
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

vraag: maakt het uit of het echt goeie bekenden zijn die je heel erg vertrouwt, of anderen?
misschien dat je bij de eerste groep sowieso al wat relaxter bent.
Bij vrienden heb ik er over het algemeen geen last van, maar bij mijn vader dan soms weer wel. (wat verklaart kan worden door het feit dat ik jarenlang geen denderende relatie met hem gehad heb)

Mede door het feit dat het bij mij over het algemeen bij vreemden plaatsvindt probeer ik het te rationaliseren onder het mom van dat anderen het ook vast niet altijd even fijn vinden om vreemden in de ogen aan te kijken.
Daarom was ik benieuwd hoe het nou bij jullie zit. .
pi_73557006
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:10 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Aha, het is je wel bevallen dus. Ik twijfel nog. Voor mij is het voor het educatieve, om de ‘autistische cultuur’ te leren kennen. Met een andere persoon had ik trouwens nog wel een aardig gesprek gehad. Is het trouwens vrij normaal dat mensen met autisme lang over zichzelf kunnen praten? Ik merk op forums dat sommige mensen met autisme heel lange levensverhalen schrijven.
Blijkbaar wel dus. Dat autisten veel over zichzelf praten.
Dat was ook mijn inzet om maar die soos te gaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_73557636
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:10 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik merk op forums dat sommige mensen met autisme heel lange levensverhalen schrijven.
Komt dat misschien niet omdat het een mooi medium is om hele epistels over je leven te plaatsen? Het is nou eenmaal wat makkelijker om met een teksteditor een levensloop te verwoorden en daar af en toe wat dingen aan toe te voegen en te verwijderen die je niet helemaal bevallen. Vervolgens heb je het in een wip op een forum geplaatst.
Ook denk ik dat het voor een autist moeilijker is om via mens-tot-mens contact een heel levensverhaal te formuleren.
Ik zou met 3 minuten wel klaar zijn, ik vergeet ook continu details en voor ik het weet schiet ik weer 10 jaar in mijn leven verder. .
pi_73558112
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Blijkbaar wel dus. Dat autisten veel over zichzelf praten.
Dat was ook mijn inzet om maar die soos te gaan.
Vandaar dat ik er niet tussen kom... ik kijk in het begin ook vaak even de kat uit de boom.
Als ze echt vooral over zichzelf praten, dan besteed ik mijn tijd liever aan een buikdansfeestje of zo.
Vooralsnog denk ik wel dat de soos voor herhaling vatbaar is.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:54:23 #59
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_73558125
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat ziet er leuk uit. Alhoewel ik denk dat het voor de meeste eerder pijnlijk herkenbaar is dan grappig. Voor mij ook denk ik.
Ik vermoed dat het ook vooral als serie moet slagen, onderwerpen zijn van minder belang.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_73558685
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik er niet tussen kom... ik kijk in het begin ook vaak even de kat uit de boom.
Als ze echt vooral over zichzelf praten, dan besteed ik mijn tijd liever aan een buikdansfeestje of zo.
Vooralsnog denk ik wel dat de soos voor herhaling vatbaar is.
Dan zie ik je de volgende keer wel
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het ook vooral als serie moet slagen, onderwerpen zijn van minder belang.
Dat is waar
14 SHADES OF GREY
pi_73560785
Nu, op BBC 3, de docu The Autistic me
Er gaat niets boven Groningen
pi_73567540
kan m niet afspelen is ie elders terug te kijken?
pi_73569732
Ik heb overigens 3 afleveringen van the community gekeken, wat een leuke serie! Aspergers komt er mijn inziens niet zo naar voren maar ik ben dan ook geen expert dus misschien dat er anderen zijn die zich er in herkennen? Die jongen heeft een tic om filmfeitjes op te sommen en heel snel achter elkaar te praten, het enige wat ik herken van wat ik tot nu toe weet is een erg goed geheugen en een obsessie voor films.
Wel een hele mooie situatie was dat ze een test deden om mensen te laten wachten in een ruimte en kijken hoe lang t duurt voor ze hun breakpoint bereikten. Die jongen bleef als laatste over na 26 uur wachten op een stoel. Vond hij dat vervelend? Ja. Waarom zei hij er dan niets van? Omdat het meisje vroeg of hij wilde wachten en ze had gezegd dat hij een vriend was.

Wat ik tot nu toe lees en info vergaar zie ik de wereld liever door AS ogen. Geen gedoe gedraai en gezeik uit eigen belang.
Bijv. ik ben gewoon lekker mijzelf en nu word ik uitgemaakt voor bejaarde omdat ik vind dat nuance en subtiliteit tegenwoordig ver te zoeken is.

Maar de serie is leuk!
pi_73572810
Vanochted The Shining uitgelezen van Stephen King, was gisteravond tegen 7 uur begonnen en ik had hem om 4 uur 's ochtends uit
Children of the night. What music they make.
pi_73572850
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Vanochted The Shining uitgelezen van Stephen King, was gisteravond tegen 7 uur begonnen en ik had hem om 4 uur 's ochtends uit
En is het een goed boek?
14 SHADES OF GREY
pi_73573155
Zeker, beter dan de film denk ik. Ik heb de film niet gezien, maar in het boek gaat het veel meer om wat het hotel met die Jack doet.
pi_73573206
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
Zeker, beter dan de film denk ik. Ik heb de film niet gezien, maar in het boek gaat het veel meer om wat het hotel met die Jack doet.
Ik ken beide niet.
14 SHADES OF GREY
pi_73573737
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken beide niet.
pi_73573777
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Sorry ik weet dat een gebrek heb aan algemene ontwikkeling
14 SHADES OF GREY
pi_73573858
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry ik weet dat een gebrek heb aan algemene ontwikkeling

Zometeen beginnen aan The Stand, die heeft 1200 pagina's
pi_73573885
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zometeen beginnen aan The Stand, die heeft 1200 pagina's
Dat heb je morgen zeker wel uit
14 SHADES OF GREY
pi_73574069
Morgen moet ik werken
pi_73574129
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen moet ik werken
Jammer ik ook al
14 SHADES OF GREY
pi_73577681
ik heb de film wel gezien. Incl. een vriendin die om de haverklap zei, kijk uit, nu wordt t spannend
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:13:58 #75
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73577915
Hebben jullie ervaring, met het volgende?
Situatie: vroeger ging ik soms lange treinreizen maken. Nu weet ik, dat ik toen, altijd over mijn grenzen ben gegaan van wat ik aankon. Mijn moeder ziet graag gebeuren, dat ik het treinreizen weer ga doen, ook omdat ze mij dan niet, elk weekend van de groep, moeten ophalen.
Maar ik zie dat niet zo zitten . Maar ik denk: het is toch veel belangrijker dat ik nu heb geleerd mijn grenzen aan te geven, dan dat ik mij zelfstandig gedraag (terwijl dat heelveel ''kost''), en mijn eigen grenzen dan overschreid?
Ik weet dat ik in een (heel), andere situatie ben dan de users in dit topic. Maar het zou mooi zijn als jullie mij, konden helpen, hoe ik dit moet vertellen/uitleggen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73577919
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen moet ik werken
Wajong

Ik moet morgen ook werken.
pi_73577992
tvp
pi_73578182
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:13 schreef Oxymoron het volgende:
Situatie: vroeger ging ik soms lange treinreizen maken. Nu weet ik, dat ik toen, altijd over mijn grenzen ben gegaan van wat ik aankon. Mijn moeder ziet graag gebeuren, dat ik het treinreizen weer ga doen, ook omdat ze mij dan niet, elk weekend van de groep, moeten ophalen.
Maar ik zie dat niet zo zitten . Maar ik denk: het is toch veel belangrijker dat ik nu heb geleerd mijn grenzen aan te geven, dan dat ik mij zelfstandig gedraag (terwijl dat heelveel ''kost''), en mijn eigen grenzen dan overschreid?
Ik weet dat ik in een (heel), andere situatie ben dan de users in dit topic. Maar het zou mooi zijn als jullie mij, konden helpen, hoe ik dit moet vertellen/uitleggen.
Het ligt er aan. Basisvaardigheden zijn naar mijn mening wel belangrijk. Treinreizen vallen daar in feite ook onder: je hoeft alleen maar een kaartje te kopen en te gaan zitten. Als je per se moet staan (bijvoorbeeld drukte in de spits), kan kan ik me nog wel voorstellen dat de trein minder prettig is.

Grenzen aangeven is begrijpelijk, aan de andere kant levert een beetje zelfstandigheid ook voor jezelf iets op, namelijk persoonlijke groei en een betere acceptatie.

Om jouw situatie te begrijpen: kun je uitleggen waarom je over je grenzen denkt te gaan als je de trein neemt?
pi_73579384
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb de film wel gezien. Incl. een vriendin die om de haverklap zei, kijk uit, nu wordt t spannend
Niks zo irritant als dat!

Of eigenlijk wel: iemand die van te voren gaat zeggen wie er dood gaat en wat er allemaal gaat gebeuren
pi_73581570
quote:
Ik moet toegeven dat ik er geen ervaring mee heb, omdat ik redelijk wat kan hebben qua drukte en impulsen. Maar hoe ben je er achter gekomen dat het veel kostte? Heb je dat zelf vastgesteld of samen met een "deskundige"?
Want is er reden om aan te nemen dat jouw grenzen altijd gelijk blijven? Er is toch gerust kans dat jij, met heel veel oefening en geduld, toch wel wat kleine stappen in de goede richting kunt maken?
Als je denkt dat het veel van je energie kost om het te doen, dan ga je jezelf daar ook daadwerkelijk op instellen waardoor de kans ontstaat dat het ook daadwerkelijk energie gaat kosten terwijl dit helemaal niet het geval hoeft te zijn als je het mij vraagt.

Toegegeven, je grenzen aangeven is goed, maar je moet ook weer oppassen dat je ze onterecht te laag naar beneden bijstelt. .
pi_73583238
Hoi Oxy,

Ik denk dat sowieso de treintijden verschillen. Spits lijkt me niet handig, wellicht kun je op een later moment reizen dat het niet zo druk is? Moet je uberhaupt op een druk traject opstappen? Kun je samen met iemand een klein stukje reizen en dit uitbouwen?
Ik weet dat dit niet is wat je vroeg. Je hebt, denk ik, gelijk dat het belangrijker is om je grenzen aan te geven dan deze overschreiden. Juist dát stukje, op tijd aangeven, brengt een stuk verantwoordelijkheid en zelfstandigheid met zich mee. Maar wanneer is de laatste keer dat je met de trein bent geweest? Want ik ben er wel nieuwsgierig naar hoe je nu erachter bent gekomen dat je destijds over je grenzen heen ging. En als je er nu al zo tegen op ziet zullen je grenzen alleen maar kleiner worden vrees ik..
pi_73583449
quote:
Ik denk dat jij al goed bezig bent door te jouw moeder te zeggen dat het treinreizen over jouw grenzen heen gaat. Jouw moeder wilt natuurlijk dat jij zelfstandig wordt. Dat wil jij ook neem ik aan. Maar door haar wens dat jij zelfstandig wordt gaat zij voorbij aan jouw problemen en over jouw grenzen.
Misschien kan jullie samen tot een compromis komen. Dat je ergens halverwege afspreekt zodat jij niet helemaal alleen hoeft te reizen.
Praat er over met je moeder desnoods in het bijzijn van een van jouw begeleiders. Wat jij wilt en vindt hoe het zou moeten gaan. Het gaat tenslotte om jou. En dit zal jij haar duidelijk moeten maken.
14 SHADES OF GREY
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:02:33 #83
104367 Thrackan
new and improved
pi_73602690
Topic hierVoor was vol gePost.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_73603376
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef Thrackan het volgende:
Topic hierVoor was vol gePost.
en....
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:44:40 #85
104367 Thrackan
new and improved
pi_73603489
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

en....
En? Eigenlijk niet heel veel, behalve dat ik nu toch wel erg sterk overweeg om op mezelf te gaan wonen. Heb een leuk huisje gezien en ik ben nu bezig om te kijken in hoeverre ik daar financieel gezien een bod op kan doen.

Daarna nog kijken wat dan de maandlasten worden en of ik nog genoeg overhoud om normaal van te leven
pi_73603706
he haha ik snap even niet hoe je van een volgepost topic op een eigen huisje komt, maar top! wat voor huisje, vertel! Maar ik denk dat je beter eerst een indicatie kunt hebben van wat je maandelijks kunt opbrengen alvorens je een bod uit brengt
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:12:47 #87
104367 Thrackan
new and improved
pi_73604137
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef Cassandra87 het volgende:
he haha ik snap even niet hoe je van een volgepost topic op een eigen huisje komt, maar top! wat voor huisje, vertel! Maar ik denk dat je beter eerst een indicatie kunt hebben van wat je maandelijks kunt opbrengen alvorens je een bod uit brengt
Het was een verkapte TVP (terugvindpost) Zie de hoofdletters...

Maar inderdaad, ik wil nu duidelijk krijgen of ik het kan betalen en wat voor maandlasten met zich meebrengt. Wat ik netto per maand binnenkrijg is mij wel duidelijk, mijn uitgaven moet ik nog even op een rijtje zetten maar dat gaat me ook wel lukken.

Het gaat trouwens om een 3-kamer appartementje in Vlaardingen, halverwege mijn werk en mijn thuis.
pi_73605126
Ah ok het is maandag, niet helemaal wakker.

Maar spannend joh! Ruim 3 kamer appartementje? Haha leuk, halverwege werk en thuis, als t goed is wordt dat dan jouw huis dus dan is die 2e niet zo belangrijk meer

Whoei ik heb trouwens een slachtoffer gevonden om Inglorious Bastards mee te zien dus ik ga een hele leuke avond tegemoet denk ik
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:17:49 #89
104367 Thrackan
new and improved
pi_73607927
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah ok het is maandag, niet helemaal wakker.

Maar spannend joh! Ruim 3 kamer appartementje? Haha leuk, halverwege werk en thuis, als t goed is wordt dat dan jouw huis dus dan is die 2e niet zo belangrijk meer

Whoei ik heb trouwens een slachtoffer gevonden om Inglorious Bastards mee te zien dus ik ga een hele leuke avond tegemoet denk ik
Niet enorm ruim maar goed indeelbaar, en veel zon door de ramen Daglicht is goed

Het thuis wat ik nu heb wordt dan inderdaad wat minder belangrijk.
Ik zat eerst nog een beetje in de knoop met mijn sociale leven, naar de kroeg gaan waar ik altijd heenga zal een flink eind fietsen worden, maar toen bedacht ik me dat Delft met de trein (via Schiedam) ook wel goed te doen is. En daar ben ik ook goed bekend, daar kan ik ook wel een stamkroegje vinden

Ben nog wel een beetje huiverig voor de verandering, maar als ik het realistisch bekijk is er niet veel moeilijks aan. Ik kan als het nodig is best wel koken en een beetje schoonmaken moet ook zo moeilijk niet zijn. Het enige waar ik nu vooral tegenop kijk is een stukje verbouwing, maar dat moet ook wel goedkomen.

Maar goed, ik loop vooruit op de zaken, eerst het financiële plaatje in kaart brengen, daarna kunnen we verder kijken.
pi_73609996
klinkt goed! Ga voor je duimen dat het rond komt.
Leuke omgeving ook Delft, Rotterdam.
Hihi maar koken en opruimen leer je snel genoeg hoor en anders gewoon af en toe een vriendin inschakelen
(ps wist je niets beters dan gluurpost? )
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:56:25 #91
104367 Thrackan
new and improved
pi_73611239
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef Cassandra87 het volgende:
klinkt goed! Ga voor je duimen dat het rond komt.
Leuke omgeving ook Delft, Rotterdam.
Hihi maar koken en opruimen leer je snel genoeg hoor en anders gewoon af en toe een vriendin inschakelen
(ps wist je niets beters dan gluurpost? )
Hey, ik gluurde, ik postte alleen vanuit beleefdheid

Kom net uit een gesprekje waarvan ik vooraf het idee had dat ik op het matje geroepen werd. Meestal als ik dat gevoel heb valt het achteraf wel mee en is het niks tegen mij als persoon, maar gewoon omdat er dingen onder de aandacht gebracht moeten worden.
Gelukkig was het dit keer ook geen drama maar gewoon een regulier voortgangsgesprek.
Blijf het toch apart vinden dat ik me daar zo over op kan winden...
pi_73611521
Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft maar dat is normaal als je je inzet voor je werk. Ik ben toch ook altijd bang dat ik dingen niet goed doe terwijl ik de boel nog wel draaiende houd. Dus niets raars aan hoor.

Ik heb veel meer gluurders mensen zijn om de een of andere reden erg nieuwsgierig naar mij terwijl ik een doodnormaal saai meisje ben hihi
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:30:55 #93
104367 Thrackan
new and improved
pi_73612361
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft maar dat is normaal als je je inzet voor je werk. Ik ben toch ook altijd bang dat ik dingen niet goed doe terwijl ik de boel nog wel draaiende houd. Dus niets raars aan hoor.

Ik heb veel meer gluurders mensen zijn om de een of andere reden erg nieuwsgierig naar mij terwijl ik een doodnormaal saai meisje ben hihi
Dat is waar, maar ik loop al een tijdje op één klus vast en ik dacht dat ik daar wat scheve blikken over zou gaan vangen, maar dat viel gelukkig mee
pi_73612475
have a little faith in you
pi_73612498
Ik heb geen zin meer in werken.. Wel zin in vanavond gelukkig hoef ik nog maar een uurtje
pi_73618074
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb geen zin meer in werken.. Wel zin in vanavond gelukkig hoef ik nog maar een uurtje
Inglorious Basterds heb ik vorige week nog gezien, goede film
pi_73619107
Inglorious Basterds moet ik nog zien
14 SHADES OF GREY
pi_73619827
jaaa iedereen die ik ken, had m al gezien, en nu had ik een gewillig slachtoffer gevonden dus ik ga straks richting de stad
Oooh ik ga veel te vaak naar de bios de laatste tijd
pi_73619878
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
jaaa iedereen die ik ken, had m al gezien, en nu had ik een gewillig slachtoffer gevonden dus ik ga straks richting de stad
Oooh ik ga veel te vaak naar de bios de laatste tijd
Have fun
Ga je altijd alleen of met andere?
14 SHADES OF GREY
pi_73620051
Nee nooit alleen, vandaar dat ik ook niet altijd naar de bios ga.

oooh ik moest vandaag wel een beetje lachen, mijn stugge projectleider, had al eens wat over hem gezegd. Maar die is dus behoorlijk.. stug. Mijn collega luistert de hele dag door van die pop-trance-techno, lady gaga, en allerlei andere remixes. Dus ik heb haar vandaag gevraagd of ze de zender als-je-blieft een keer op arrow jazz kon zetten. Nou dat was dus eígenlijk not done, jazz muziek Waarop mijn projectleider uitroept, dát vind ik nou een enorm pluspunt, een vrouw die naar jazz luistert!
En vervolgens de vraag of ik soms ook saxofoon speel? Nee, niet spelen, wel luisteren, me luv de sax! hihi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')