abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73750283
Klinkt alsof Beun de Beunhaas er mee bezig is geweest
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73750871
Ik was niet blij toen ik het hoorde. Had gvd wel 1) m'n kabelboom kunnen doorfikken 2) mezelf half kunnen opblazen omdat m'n brandstofleiding volgens mij ergens bij nogal warme delen in de buurt kwam.

....Als ie nu maar door de APK komt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:43:12 #53
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_73751705
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:19 schreef Maharbal het volgende:
Ik was niet blij toen ik het hoorde. Had gvd wel 1) m'n kabelboom kunnen doorfikken 2) mezelf half kunnen opblazen omdat m'n brandstofleiding volgens mij ergens bij nogal warme delen in de buurt kwam.

....Als ie nu maar door de APK komt.
Oef.
Maar blijf positief denken, ooit komt alles wel in orde, het kan wel eventjes duren
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_73751880
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Oef.
Maar blijf positief denken, ooit komt alles wel in orde, het kan wel eventjes duren
Snel ff lening afsluiten bij de DSB bank voor reparaties .
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:28:03 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73774307
Athmozz, wat ben jij een faler zeg. ever since ik je ken van Fok rij je autos in de prak en toch wil je elke keer wijs doen, quit it
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:50:38 #56
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73812087
Sinds eergisteren mijn koekblikkie ingeruild voor een E39!
Heb ik even een vraag over: ik heb de bekende kwaal met de pixels in mijn boordcomputer, nou las ik ergens dat in het dashboard vervuiling bij de aansluitpunten zijn.
Kan iemand me daar een adres voor geven die het kan fixen? Zelf ben ik wel handig, maar zie het niet erg zitten om de hele klokkenwinkel los te halen.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:36:14 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73826101
kan ik je niet mee helpen

wat ik je wel kan zeggen; je hebt een van de beste middenklassers gekocht die je kopen kan. Wat voor uitvoering heb je precies? En wat voor blok?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73827786
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef IJsblock het volgende:
Sinds eergisteren mijn koekblikkie ingeruild voor een E39!
Heb ik even een vraag over: ik heb de bekende kwaal met de pixels in mijn boordcomputer, nou las ik ergens dat in het dashboard vervuiling bij de aansluitpunten zijn.
Kan iemand me daar een adres voor geven die het kan fixen? Zelf ben ik wel handig, maar zie het niet erg zitten om de hele klokkenwinkel los te halen.
Probeer deze eens?
http://www.verotronics.nl/index.htm
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:19 #59
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73849688
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Catch22- het volgende:
kan ik je niet mee helpen

wat ik je wel kan zeggen; je hebt een van de beste middenklassers gekocht die je kopen kan. Wat voor uitvoering heb je precies? En wat voor blok?
@Justmattie: bedankt, is nog bij me in de buurt ook! Eerst laat ik PDC monteren en volgende maand maar eens een offerte laten maken voor de pixels.

@Catch22: Thanx voor je compliment, ik heb een 520i Executive Automaat gekocht, zwart metallic uit september 1999.
Mijn 4de BMW, hiervoor heb ik altijd 3 serie gehad, maar ik wilde wat groter en deze kwam op mijn pad en bij een garage uit de buurt.
Nette schadevrije auto, met de heerlijke 6 in lijn, verwacht geen M5 prestaties, hij gaat lekker mee in het verkeer.
Ik zal kijken of ik van het weekend eens wat foto's ervan kan maken.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:12:00 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73854207
is gewoon een heerlijke auto met een prettig blok. Heb wel eens in een zelfde auto gereden, alleen dan een handbak en op LPG. Loopt gewoon heel soepel en lekker (i6 dus logies).

Have fun with it, en post plaatjes
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:58:07 #61
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73855905
Hoe kleiner de cylinderinhoud hoe mooier de zes in lijn loopt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:08:19 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73856332
is dat zo?

mijn 320i loopt inmiddels wel heel lekker als hij warm is, koud soms wat bokkig, maar tis ook geen nieuwe auto natuurlijk.

dat stationair geluid is al lekker...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73857071
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef IJsblock het volgende:

[..]

@Justmattie: bedankt, is nog bij me in de buurt ook! Eerst laat ik PDC monteren en volgende maand maar eens een offerte laten maken voor de pixels.

@Catch22: Thanx voor je compliment, ik heb een 520i Executive Automaat gekocht, zwart metallic uit september 1999.
Mijn 4de BMW, hiervoor heb ik altijd 3 serie gehad, maar ik wilde wat groter en deze kwam op mijn pad en bij een garage uit de buurt.
Nette schadevrije auto, met de heerlijke 6 in lijn, verwacht geen M5 prestaties, hij gaat lekker mee in het verkeer.
Ik zal kijken of ik van het weekend eens wat foto's ervan kan maken.
Je kan altijd even bellen, grote kans dat ze het voor je fixen. Heb er tenminste wel goede reacties over gelezen. Kosten zijn +- 180 euro (wat ik op het forum had gelezen dan van iemand dus pin me er niet op vast )
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:30:27 #64
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73857281
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je kan altijd even bellen, grote kans dat ze het voor je fixen. Heb er tenminste wel goede reacties over gelezen. Kosten zijn +- 180 euro (wat ik op het forum had gelezen dan van iemand dus pin me er niet op vast )
Is niet veel geld, ik had het duurder verwacht.
Het is zelf te doen heb ik gelezen, maar dan moet het dashboard eruit, en het schijnt ook dat alle naalden los moeten, en in dat laatste ben ik een ster in slopen.....
Dan maar wat geld uitgeven met de garantie dat het goed gebeurt.
pi_73857450
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Is niet veel geld, ik had het duurder verwacht.
Het is zelf te doen heb ik gelezen, maar dan moet het dashboard eruit, en het schijnt ook dat alle naalden los moeten, en in dat laatste ben ik een ster in slopen.....
Dan maar wat geld uitgeven met de garantie dat het goed gebeurt.
Zulke dingen zou ik ook niet zelf doen, tenzij je elektromonteur of automonteur bent.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:44:20 #66
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73857870
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef justmattie het volgende:

[..]

Zulke dingen zou ik ook niet zelf doen, tenzij je elektromonteur of automonteur bent.
Vroeger wilde ik zelf nog wel eens knutselen, de achteruitrijsensoren had ik ook zelf kunnen doen, maar tegenwoordig laat ik anderen lekker werken.
Mijn 520 komt trouwens uit de lease, met maar 140000km op de teller, hebben deze blokken trouwens ook een distributieketting?
pi_73859910
Is dat een M52 motorblok? Die hebben wel een ketting dacht ik.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:00:51 #68
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73861306
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef justmattie het volgende:
Is dat een M52 motorblok? Die hebben wel een ketting dacht ik.
M52TUB20 motorblok ligt er in.
Welk type BMW rij jij trouwens?
pi_73861366
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef IJsblock het volgende:

[..]

M52TUB20 motorblok ligt er in.
Welk type BMW rij jij trouwens?
E36 316i uit '94. Met M43 blok en ketting
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:05:38 #70
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_73861546
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef justmattie het volgende:

[..]

E36 316i uit '94. Met M43 blok en ketting
Dat was mijn eerste Beemer ook!
316i coupe, bostongrun, heerlijke wagen!
Die auto was het begin van het einde, ik heb meer dan 20 auto's gehad maar ik blijf terugkomen bij BMW.
pi_73864137
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Dat was mijn eerste Beemer ook!
316i coupe, bostongrun, heerlijke wagen!
Die auto was het begin van het einde, ik heb meer dan 20 auto's gehad maar ik blijf terugkomen bij BMW.
De mijne is maurtiusblau. Helaas geen 6 cil maar dat mag de pret niet drukken. Rij er alweer bijna 2 jaar in
pi_73872746
GRRRR

Ik erger me dood aan de krakende ramen bij accelereren en rappe bochten, E46 kwaaltje

Maar als ik beide voorruiten een tikje naar beneden haal, hoor ik niets meer

Meer mensen met dit vervelend euveltje?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:45:28 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73886040
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Bowny het volgende:
GRRRR
...

quote:
Ein Klappern der Scheiben kann durch defekte Fensterheber verursacht werden. Dies kann insbesondere bei Fahrzeugen aus der Zeit bis zur 6. Produktionswoche 2000 der Fall sein, weil bis dahin mitunter qualitativ schlechtere Fensterheber verbaut wurden. In vielen Fällen wurden die Fensterheber auf Kulanz getauscht – was aber natürlich vom Alter, der Laufleistung, einem lückenlosen Serviceheft und natürlich von der Werkstatt abhängt.

Die Knackgeräusche sind dagegen auf das Zusammenspiel von Seitenscheibe, Gummidichtung und Dachleiste zurück zu führen. Bei Fahrzeugen mit den glatteren Chrom- oder Shadow-Line-Leisten scheinen diese Geräusche seltener aufzutreten als bei Modellen mit den mattschwarzen Dachleisten (Standard bei Vierzylindern). Es sind Fälle aus dem Forum bekannt, in denen die Kosten für einen Tausch mit den höherwertigen Leisten von BMW bzw. den BMW-Werkstätten übernommen wurden (während der Gewährleistungszeit); genau so kenne ich aber auch Fälle, in denen die Kostenübernahme abgelehnt wurde. Ein Versuch kann also nicht schaden.

Wesentlich günstigere Abhilfe kann schon das gründliche und regelmäßige Reinigen der Gummidichtungen bringen (mit Seifenlauge), wobei auch die Beflockung am Oberrand der Dichtung mit einer weichen Bürste behandelt werden sollte – diese soll nämlich die Haftung, die letztendlich der Grund für diese Geräusche ist, verringern.

Des Weiteren bieten die Werkstätten häufig an, die Scheibenränder von innen mit einem Fluid zu behandeln, das ebenfalls die Haftung an den Gummidichtungen verringern soll. Dies wirkt zwar für eine gewisse Zeit, ist aber optisch keine gute Lösung, weil die Scheibenränder „schmierig“ wirken. Es kann aber auch helfen, die Scheibenränder statt dessen mit einem weitaus nicht so sichtbaren Regenabweiser (der eigentlich für die Windschutzscheibe gedacht ist) zu behandeln.

Um der Haftung zwischen Gummidichtung und Dachleiste Herr zu werden, bieten einige Werkstätten darüber hinaus an, ein Teflonband an die Dachleiste zu kleben (günstigstenfalls unsichtbar). Leider ist mir aber nicht die Teilenummer bekannt.

Dringend abzuraten ist von der Verwendung von Gummipflegemitteln, die das Anfrieren der Dichtungen verhindern sollen. Diese glätten bzw. härten die Oberfläche der Dichtungen, so dass die Geräusche wesentlich verstärkt werden oder gar zum ersten Mal auftreten. Sollten die Dichtungen einmal mit Gummipfleger behandelt worden sein, die Dichtungen mehrmals mit Seifenlauge gründlich reinigen, bis die Beschichtung entfernt ist. Nach meiner Erfahrung ist die Verwendung solcher Gummipfleger gar nicht notwendig – ansonsten mit der BMW-Werkstatt Rücksprache halten, ob die BMW-Gummipflege bedenkenlos verwendet werden kann.
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=73652b23996ebafe6e65b232f70b7765&threadid=39367
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73894004
Een grote update:

Vandaag was het eindelijk zover, de auto kon worden opgehaald bij Offenga vandaan nadat een waslijst aan dingen was gedaan door hen (en al eerder door mij wat dingen).

- E36 bekrachtigd stuurhuis ingebouwd
- Achterasrubbers vervangen
- Draadbende in motorcompartiment is nu netjes geordend (accu-polen die loshingen bij de carrosserie!)
- Nieuwe olie + oliefilter
- Stuurkogelhoes (had ik al eerder vervangen)
- Veel lampjes moesten vervangen worden
- Nieuwe ruitenwisserbladen
- Rechter koplamp zat vol water. Moest worden schoongemaakt voor een fatsoenlijk lichtbeeld voor de APK
- Brandstofleiding zat niet overal goed vast. Nu wel
- Brandstofleidingen en remleidingen geschuurd en getectyleerd (eerder gedaan)
- 30mm eibach veren moeten nog komen (laten lang op zich wachten!)
- Bij de radio was het een dikke kabelbende. Nieuwe isostekkers gekocht en aangesloten, maar m'n speaker linksvoor doet het niet. Dit weekend even kijken wat het euvel is.
- Ruitenwissersproeiers zijn weer aangesloten etc.

En hij is dan ook eindelijk door de APK! Na 5 weken stil te hebben gestaan (landweggetjes en ritje richting RDW tellen niet mee!) mag ie nu officieel rijden. En wat een genot! Het is net een kart!

Alvast goodies aangeschaft
- Mtech II stuur (heb ik er meteen ingezet)
- Vloermatjes
- Mothers kleikit en nog wat meuk

Wellicht dat er binnenkort 16" Azev A's nog onderkomen.

Mijn to do list is groot, maar de to do list voor de nabije toekomst is:
- Nieuwe headunit (waarschijnlijk een Alpine)
- Chromen tellerringen (+ even de wijzertjes rood/oranje maken)

Na alle dingen hierboven krijgt m'n bankrekening de komende tijd rust. Omdat het herfst is zijn bijna alle blaadjes van de geldboom weggewaaid!
Komend weekend even met een vriend/forumgenoot onze beide E30's goed onder handen nemen: wassen, kleien, waxen, interieur er uit en goed schoonmaken, vloermatjes leggen etc. Dit weekend komen dan wel fatsoenlijke foto's van het eindresultaat, maar nu eerst even twee snelle impressieshots.

Voor de E30 staat de E46 van m'n moeder, waar ik (tot voor kort) regelmatig in reed. Dat zijn ook fantastische dingen!

pi_73894037
Ik ben van plan binnenkort ook een e30 318-320i te importeren.
Weet iemand waar ik goedkoop 1 kan vinden?
Zo rond de 1500,-.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_73894075
Netjes. Zal voortaan er op letten of ik jou ook spot
Wat kostte die vloermatjes, en waar heb je ze vandaan?
pi_73894478
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef justmattie het volgende:
Netjes. Zal voortaan er op letten of ik jou ook spot
Wat kostte die vloermatjes, en waar heb je ze vandaan?
Vloermatjes komen uit een andere E30, gewoon via 't E30 forum. Ik had sowieso maar één vloermatje in m'n auto, dus dan was dit een handige oplossing (+ze zijn zwart. Vind ik wel mooi).
Dus maar ¤15 ofzo (+nog wat aan verzendkosten).
pi_73894557
@ athmozz
2 auto´s in een jaar totall loss ligt toch ook wel een beetje aan de bestuurder.
Niet eens tijd voor een cursus voertuig beheersing.
En je E46 heeft ASC/DSC dus dat jij in een slip raakt door achterwielaandrijving zoals je het noemt ligt toch wel aan jou.
pi_73894642
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Vloermatjes komen uit een andere E30, gewoon via 't E30 forum. Ik had sowieso maar één vloermatje in m'n auto, dus dan was dit een handige oplossing (+ze zijn zwart. Vind ik wel mooi).
Dus maar ¤15 ofzo (+nog wat aan verzendkosten).
Nice, ik heb in de E36 van die kunststof dingen. Op zich wel handig, maar matjes staat denk ik net wat netter
pi_73894657
@ Ciloh-a-Krow
De 8 series zijn zeer goede auto´s.
Maar als je er zeer serieus een overweegt kies dan een 840i die zijn veel beter maar hou wel rekening met reparaties de onderdelen zijn zeer speciaal en dus ook redelijk duur
pi_73894686
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef Bohica666999 het volgende:
@ Ciloh-a-Krow
Maar als je er zeer serieus een overweegt kies dan een 840i die zijn veel beter maar hou wel rekening met reparaties de onderdelen zijn zeer speciaal en dus ook redelijk duur
Evenals de vaste lasten en benzine
pi_73894853
@ Okeuj
Hele mooie auto heb je en aan de knipperlichten in de bumper en de miles te zien een amerikaanse uitvoering.
Als de auto al begint te wennen kun je kijken naar een mooi uitlaat systeem.
Kan binnenkort wel fimpje maken van geluid van een eissenmann systeem die binnenkort gemonteerd wordt.
Verder kan je kijken naar de originele onderdelen van de performance serie van BMW om hem nog wat verder aan te kleden
pi_73895313
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:

[..]

Nice, ik heb in de E36 van die kunststof dingen. Op zich wel handig, maar matjes staat denk ik net wat netter
Ze gaan er dit weekend in, maar ze zien er inderdaad wel netjes uit!
Gewoon ergens van een sloper/forum afhalen, hoeven niet duur te zijn.

En inderdaad, die Eisenmanndempers klinken retegoed!
pi_73962941
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef Bohica666999 het volgende:
@ Ciloh-a-Krow
Dank je. Op dit moment zit ik niet in de situatie, maar verwacht binnen een anderhalf jaar een promotie te maken en een bonus van ca. 15k hiervoor te krijgen. Dan kan ik een mooie aanschaffen. De lasten kan ik dan opvangen met mijn verhoogd inkomen, maar dat houdt dan wel in dat ik toch kieskeuriger moet zijn met een huis vinden Nog een lastige keuze.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:08:54 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73967879
dat zijn prettigere bonussen dan is het idd een leuk bedrag voor een auto. een 8-serie (of 6-serie for that matter) is daarbij ook geen moneydrain, je schrijft er weinig op af, wel veel maandelijkse kosten (bij een 8 voornamelijk), maar ze schrijven niet meer af. Je kan zelfs 'bijschrijven' als je het goed doet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73967981
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
dat zijn prettigere bonussen dan is het idd een leuk bedrag voor een auto. een 8-serie (of 6-serie for that matter) is daarbij ook geen moneydrain, je schrijft er weinig op af, wel veel maandelijkse kosten (bij een 8 voornamelijk), maar ze schrijven niet meer af. Je kan zelfs 'bijschrijven' als je het goed doet
Een mooie 635 CSI .... ?

pi_73970030
Nieuwe foto's.

vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:40:26 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73973539
lekker smoeltje

[ Bericht 5% gewijzigd door Catch22- op 23-10-2009 09:22:28 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73973601
Mooie foto's inclusief mooi landschap!

Wat voor motortje zit er in?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:22:34 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73974072
Er staat 2.0 op
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73999358
Mijn fucking standkachel in mijn 3-serie e90 zorgt ervoor dat mijn auto helemaal is beslagen voordat ik erin stap. Gelukkig heb je daarna weer airco, maar het geeft vieze strepen. What to do?
pi_74009739
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:22 schreef Catch22- het volgende:
Er staat 2.0 op
Niet kunnen opmaken.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:59:23 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74009850
2e foto, onder de A-Stijl achter het logo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74010098
Ja ik weet waar het zit, maar ik bedoel dat ik niet op de pics heb geclickt .
pi_74037562
tvp

Facts don't care about your feelings
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:47:42 #96
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_74059245
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
tvp

[ afbeelding ]
Ahum....eh....ja....mooi?

Afgelopen woensdag pdc laten inbouwen, werkt perfect alleen tijdens het (vooruit)rijden hoor je dus ook heel soms een "piep".....
Morgen maar eens bellen met het inbouwstation, het lijkt wel alsof er een error/storing in de pdc-unit zit.
En de pixels van mijn boordcomputer beginnen heel langzaam weer terug te komen, zou dat komen door het lange stilstaan van de auto?
Ik heb er best veel mee gereden de afgelopen week, helaas nog niet toegekomen aan mooie pics.
En ik heb iets gedaan wat ik bij mijn vorige auto's nooit heb gedaan: het instructieboekje een keer goed doorgelezen, nu weet ik ook wat dat drukknopje in de toerenteller doet! (checkcontrol)
pi_74059803
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Bowny het volgende:
GRRRR

Ik erger me dood aan de krakende ramen bij accelereren en rappe bochten, E46 kwaaltje

Maar als ik beide voorruiten een tikje naar beneden haal, hoor ik niets meer

Wat voor motor heb je nou in die E46 van je zitten?
pi_74145256
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat voor motor heb je nou in die E46 van je zitten?
Een pauper 1.9 einssssss.

Met Turkenvelgen, jeweettok
pi_74145320
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Bowny het volgende:

[..]

Een pauper 1.9 einssssss.

Met Turkenvelgen, jeweettok
Pic?

edit: ik reageer wel snel op je post, lijkt wel of ik hele tijd heb lopen F5-en...
pi_74145553
Ab Fabrik mit Sportfahrwerk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')