Vloermatjes komen uit een andere E30, gewoon via 't E30 forum. Ik had sowieso maar één vloermatje in m'n auto, dus dan was dit een handige oplossing (+ze zijn zwart. Vind ik wel mooi).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef justmattie het volgende:
Netjes. Zal voortaan er op letten of ik jou ook spot
Wat kostte die vloermatjes, en waar heb je ze vandaan?
Nice, ik heb in de E36 van die kunststof dingen. Op zich wel handig, maar matjes staat denk ik net wat netterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vloermatjes komen uit een andere E30, gewoon via 't E30 forum. Ik had sowieso maar één vloermatje in m'n auto, dus dan was dit een handige oplossing (+ze zijn zwart. Vind ik wel mooi).
Dus maar ¤15 ofzo (+nog wat aan verzendkosten).
Evenals de vaste lasten en benzinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef Bohica666999 het volgende:
@ Ciloh-a-Krow
De 8 series zijn zeer goede auto´s.
Maar als je er zeer serieus een overweegt kies dan een 840i die zijn veel beter maar hou wel rekening met reparaties de onderdelen zijn zeer speciaal en dus ook redelijk duur
Ze gaan er dit weekend in, maar ze zien er inderdaad wel netjes uit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nice, ik heb in de E36 van die kunststof dingen. Op zich wel handig, maar matjes staat denk ik net wat netter
Dank je. Op dit moment zit ik niet in de situatie, maar verwacht binnen een anderhalf jaar een promotie te maken en een bonus van ca. 15k hiervoor te krijgen. Dan kan ik een mooie aanschaffen. De lasten kan ik dan opvangen met mijn verhoogd inkomen, maar dat houdt dan wel in dat ik toch kieskeuriger moet zijn met een huis vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef Bohica666999 het volgende:
@ Ciloh-a-Krow
De 8 series zijn zeer goede auto´s.
Maar als je er zeer serieus een overweegt kies dan een 840i die zijn veel beter maar hou wel rekening met reparaties de onderdelen zijn zeer speciaal en dus ook redelijk duur
Een mooie 635 CSI ....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
dat zijn prettigere bonussendan is het idd een leuk bedrag voor een auto. een 8-serie (of 6-serie for that matter) is daarbij ook geen moneydrain, je schrijft er weinig op af, wel veel maandelijkse kosten (bij een 8 voornamelijk), maar ze schrijven niet meer af. Je kan zelfs 'bijschrijven' als je het goed doet
Ahum....eh....ja....mooi?quote:
Wat voor motor heb je nou in die E46 van je zitten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Bowny het volgende:
GRRRR![]()
Ik erger me dood aan de krakende ramen bij accelereren en rappe bochten, E46 kwaaltje![]()
Maar als ik beide voorruiten een tikje naar beneden haal, hoor ik niets meer![]()
![]()
Meer mensen met dit vervelend euveltje?
Een pauper 1.9 einssssss.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je nou in die E46 van je zitten?
Pic?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Bowny het volgende:
[..]
Een pauper 1.9 einssssss.
Met Turkenvelgen, jeweettok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |