Als die 'gay' door mag mag zij het zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef StephanL het volgende:
heb weleens beter gehoord, niet slecht op zich
Ja idd, maar ja dat valt mij wel vaker op, ook bij K3 ze letten op veel meer of iemand kan zingen. Soms als 2 mensen even goed zijn, gaat de een wel door en de ander niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als die 'gay' door mag mag zij het zeker
Dat was ter ere van het jubileum van Theo en Theaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:04 schreef Paul het volgende:
Had Anouk ff gouden tanden en nu niet meer ?
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die met een 'manager' naar Popstars gaat is bij voorbaat kansloos
maar dan niet anouk, michelle ...quote:
lolquote:
een zanglerares is ook niet altijd een zangleraresquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Tasha het volgende:
Een "manager" is geen zanglerares.
Bij Jensen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Tasha het volgende:
Deze twee gaan we nog terug zien wat ik je brom.
Bij Idols vond ik de styling nou ook niet zo geweldig, vooral die van de kandidaten niet. Maar je hebt wel gelijk, Nance ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom is die styling van SBS altijd zo vreselijk? Nance heeft weer d'r haar strakker dan strak met een lik gel achterover in een staart, alsof ze nog 16 is. Anita lookZonde, ze kan er veel leuker uitzien maar of de kleding is weer niks of het haar. Wat dat betreft zie je het verschil met X-factor of Idols wel enorm.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols vond ik de styling nou ook niet zo geweldig, vooral die van de kandidaten niet. Maar je hebt wel gelijk, Nance ziet er niet uit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Die Volendammers lijken echt allemaal op elkaar.
tja, inteeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Die Volendammers lijken echt allemaal op elkaar.
LOL ja begrijp er ook niks vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:33 schreef D. het volgende:
Kennelijk zijn er een hoop mensen die het nummer wel kennen
Nou vond ik ook, oude kop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Een jonge jongen? Die Spanjaard ziet eruit als dertiger
Dat wel. Maar niet echt een popidool denk ik...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel slechtere gehoord die wel zijn doorgegaan.
Geweldigquote:
Zullen vast familiefeestjes zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
Die jongen een groot feestbeest? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
There is something wrong with your television
Ze hebben slechtere zangers doorgelatenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik vond haar helemaal niet zo slecht, maar niet voor een Popstar, meer iets voor Idols of X-Factor.
Dat ja. En op leeftijd nog je jeugd over willen doen, een popbandquote:
Hoort bij het programmaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Wat een slettebak. En ze heet nog Sabrina ook.
Bij SBS altijd alles positief in de overtreffende trapquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Tasha het volgende:
Red! beloofde ook een sensatie.
Nough said. Het blijft SBS
Ach die vrouw is gewoon ingehuurd bij een castingbureau!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
WTF was dat, het leek wel Paul de Leeuw verkleed.
Niet meer dan 100 zei ze.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:14 schreef StephanL het volgende:
100 euro de uur, WTF
Zou niet meer dan 30 gevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet meer dan 100 zei ze.
Alsof alles onder de 100 niet teveel zou zijn
Tja, moet je zo iemand dan wegsturen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Met zoveel domme mensen kunnen je als zangcoach binnenlopen
Paul de leeuwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:16 schreef Karina het volgende:
Dat is gewoon een grap, dat kan niet anders. Is het soms Wendy van Dijk?
SBS geilt op triestheid, niet voor niets komen de meest kansloze mensen keer op keer weer terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een triestheid om te hopen dat zo'n humorloze ingehuurde nepartiest voor extra kijkers zal zorgen
Da's om de voorspelbaarheid te doorbreken denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:38 schreef female81 het volgende:
Dit moet trouwens wel een grap zijn van Henk-Jan Smits. Dat deze Dame Edna-lookalike serieus door is. Normaliter zegt 'ie bij dit soort mensen toch 'leuk voor op de plaatselijke braderie' of zo?
http://www.myspace.com/greparelmoer
Een van de weinige redenen om de vervolgrondes te kijken voor mij hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat was die Norman inderdaad. David heeft echt een totaal andere sound.
Waarom was die Spaanse jongen met gitaar niet doorSorry hoor, maar hij zong echt wel redelijk goed en zijn uiterlijk is geknipt voor in een popgroepje. En dan laten ze wel dat oude mens met die ukelele door en al die standaard 15-jarige meisjes met nog totaal geen eigen geluid. Pffffff.
Misschien was hij niet kneedbaar genoeg meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom was die Spaanse jongen met gitaar niet doorSorry hoor, maar hij zong echt wel redelijk goed en zijn uiterlijk is geknipt voor in een popgroepje. En dan laten ze wel dat oude mens met die ukelele door en al die standaard 15-jarige meisjes met nog totaal geen eigen geluid. Pffffff.
99,9% is bij televisiemaken geregisseerd dus dit ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om de voorspelbaarheid te doorbreken denk ik
Volgende ronde vliegt ze er natuurlijk genadeloos uit, volgens mij deden ze het ook meer om die vrouw zelf te laten schrikken dat ze door was, want dat had ze natuurlijk helemaal niet gewild of verwacht. Die dacht een paar minuten fame te hebben en dan weer naar huis. Nu moet ze aan de bak
nee volgende weekquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef TrailerTrash het volgende:
Komende vrijdag eindelijk tweede ronde?
klopt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef NoNickOne het volgende:
Ik zag iets over Popstars The Wildcard voorbij vliegen op SBS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt...
op zaterdag gaan ze ook nog een wildcard show uitzenden...Wat zal Henkjan idols missen zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Anniebab het volgende:
Iemand linkje van die Volledamme?/Heb t gemist, was t Lize Zwarthoed??
Ik ga t straks wel ff kijken in uitzending gemist, maar hoorde al iets van ene Lize Zwarthoed en dat ze door was, maar ik ken haar van gezicht , als t die tenminste is, is een beetje country-type geloof ik, maar moet wel om aan te horen zijn....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag dat je laatste poster was in dit topic, wilde net vragen of je dat Volendamse meisje kent
Die Spanjaard met die gitaar moet de wildcard krijgen dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan er niet genoeg van krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ben het wel eens met die opmerking ergens hierboven dat er véél te véél van die standaard 15-jarige meisjes zijn... allemaal hetzelfde piepstemmetje, dezelfde popliedjes... iets teveel van het goede.
Helaas wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef MissJ het volgende:
Vanavond weer![]()
met hopelijk GEEN audities meer.......?
Tering hee, ze hebben wel echt bizar veel auditieafleveringen dit jaar hoor!quote:
Ik had geen idee waar de tekst over ging.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef D. het volgende:
Je gaat toch niet zingen in het Engels als je geen engels kent/kunt?
Ze zouden per definitie iedereen van wie 'aanhang' de deur open maakt moeten disqualificerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had geen idee waar de tekst over ging.![]()
Ja weer een moeder erbij hoor.
iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zouden per definitie iedereen van wie 'aanhang' de deur open maakt moeten disqualificeren
Idd en krijg je leuke familieruzies van op tv.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zouden per definitie iedereen van wie 'aanhang' de deur open maakt moeten disqualificeren
Johquote:
Hij deed het technisch niet heel slecht, en aangezien ze die krullebol doorlieten zullen ze nog wel wat mensen nodig hebben voor de theatherrondesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo geweldig.
je bent gewoon jaloers...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef MissJ het volgende:
nou muts, een dekkende make-up gaat je echt niet helpen om mooier te worden!
ja, enormquote:
Haha ik verstond het niet goed (eigenlijk dacht ik dat ik het niet goed verstond)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef MissJ het volgende:
whehehehehehehe HJ "ja bij het doveninstituut"![]()
![]()
![]()
Dat kan ie idd prima zelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie zit daar mijn Jon te verkrachten.
Iddquote:
quote:
Hij zong niet mooi, maar ook niet vals. mogelijk valt er nog iets van te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Karina het volgende:
Bob is niet echt slecht, maar hij schreeuwt nogal.
is dat niet de gene van vorig jaar met blote lont ?quote:
ze zijn wel mooi gevormdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef sticky-wicked het volgende:
Die billen heb ik nu al tien keer gezien toch?
alleen verkeerde mens zat er omquote:
Er zijn ook nog mensen die terecht door gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Zij is wel goed.
Da's discimanerendenatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Die arme schele jongen vind ik nou al zielig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:29 schreef sticky-wicked het volgende:
Even offtopic, wie zingt(en) dat liedje ook alweer die ze tussendoor draaien, met dat baby, make your move?
inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef MissJ het volgende:
omfg wat een triest wijf dat ze daar in haar jarretels zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |