Als die 'gay' door mag mag zij het zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef StephanL het volgende:
heb weleens beter gehoord, niet slecht op zich
Ja idd, maar ja dat valt mij wel vaker op, ook bij K3 ze letten op veel meer of iemand kan zingen. Soms als 2 mensen even goed zijn, gaat de een wel door en de ander niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als die 'gay' door mag mag zij het zeker
Dat was ter ere van het jubileum van Theo en Theaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:04 schreef Paul het volgende:
Had Anouk ff gouden tanden en nu niet meer ?
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die met een 'manager' naar Popstars gaat is bij voorbaat kansloos
maar dan niet anouk, michelle ...quote:
lolquote:
een zanglerares is ook niet altijd een zangleraresquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Tasha het volgende:
Een "manager" is geen zanglerares.
Bij Jensen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Tasha het volgende:
Deze twee gaan we nog terug zien wat ik je brom.
Bij Idols vond ik de styling nou ook niet zo geweldig, vooral die van de kandidaten niet. Maar je hebt wel gelijk, Nance ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom is die styling van SBS altijd zo vreselijk? Nance heeft weer d'r haar strakker dan strak met een lik gel achterover in een staart, alsof ze nog 16 is. Anita lookZonde, ze kan er veel leuker uitzien maar of de kleding is weer niks of het haar. Wat dat betreft zie je het verschil met X-factor of Idols wel enorm.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols vond ik de styling nou ook niet zo geweldig, vooral die van de kandidaten niet. Maar je hebt wel gelijk, Nance ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |