Ah, ik zie het ja... Het gaat niet speciaal om woorden dus. Er staan complete zinnen in die lijst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef vijfhonderd het volgende:
''hun hebben''
toevallig ook t meest gekozen irritantste woord van die site. Hun hebben mijn smaak.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:53 schreef Batsnek het volgende:
Twitter vind ik toch wel de meeste gehate onzinhype van 2009.
hun hebben en houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef vijfhonderd het volgende:
''hun hebben''
toevallig ook t meest gekozen irritantste woord van die site. Hun hebben mijn smaak.
Er zijn ook mensen die Twitter nuttig gebruiken, bijvoorbeeld vanuit technologie interesse, ik maak veel gebruik van een opensource content management systeem, waar veel mensen gebruik maken van Twitter, en dan is het nuttig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Superirritant, weet je!
Doe dan ook maar meteen het woord gulden in de ban, ik word zo onderhand gek van mensen die alles nog naar guldens gaan herberekenen en dan gaan klagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Sjaakmat het volgende:
Euri's moet ik ook nog steeds van kotsen. Mensen die dat zeggen wil ik echt slaan.
quote:
Er zijn ook mensen die nuttig anderen doodschieten. Hoef ik het nog niet prettig te vinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Twitter nuttig gebruiken, bijvoorbeeld vanuit technologie interesse, ik maak veel gebruik van een opensource content management systeem, waar veel mensen gebruik maken van Twitter, en dan is het nuttig.
Je hebt daar deels gelijk in. Van de andere kant is het natuurlijk wel van de zotte dat je je op die momenten realiseert dat het toch wel erg veel duurder is geworden sinds de euro.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Doe dan ook maar meteen het woord gulden in de ban, ik word zo onderhand gek van mensen die alles nog naar guldens gaan herberekenen en dan gaan klagen.
Ja dat was leuk tot 2002/2003, maar als je uitgaat van 3% inflatie per jaar dan heb je in 9 jaar tijd al 25-30% verhoging van de prijzen en gaat die "Oh doe maar keer twee komma twee" redenatie van veel mensen al mank, vandaar dat ik me er aan kan ergeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Je hebt daar deels gelijk in. Van de andere kant is het natuurlijk wel van de zotte dat je je op die momenten realiseert dat het toch wel erg veel duurder is geworden sinds de euro.
Maar laatst, toen ik op een terras 2 amsterdammertjes moest afrekenen, schrok ik toch wel van de 5 euro die ik moest betalen. Dat was enkele jaren geleden zelfs in guldens nog goedkoper.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja dat was leuk tot 2002/2003, maar als je uitgaat van 3% inflatie per jaar dan heb je in 9 jaar tijd al 25-30% verhoging van de prijzen en gaat die "Oh doe maar keer twee komma twee" redenatie van veel mensen al mank, vandaar dat ik me er aan kan ergeren.
Maar salarissen zijn ook gestegen. Uit eten gaan is echt veeeel duurder geworden (met name in Nederland, hier is het nog prima te doen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Maar laatst, toen ik op een terras 2 amsterdammertjes moest afrekenen, schrok ik toch wel van de 5 euro die ik moest betalen. Dat was enkele jaren geleden zelfs in guldens nog goedkoper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |