Oh inderdaad, ik erger me dood aan die reclames. Gelukkig ben ik in het echt nog niemand tegengekomen die dat ook doetquote:
Doe anders effe niet zo lullig over Hitlerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
Hitler
Friet is voor provincialen en kleutertjes in de ballenbak bij Mcdonalds. Dat ze bij jou op het kamp asociaal zijn en patat bezigen vind ik heel jammer voor je, maar ook normale, geciviliseerde mensen bezigen (terecht) patat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja.
Patat. Dat woord moet sterven. Patat is een woord voor paupers en volkse mannetjes
"Mot je een patatje mayo?"
Tief dood, kuthonden
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Friet is voor provincialen en kleutertjes in de ballenbak bij Mcdonalds. Dat ze bij jou op het kamp asociaal zijn en patat bezigen vind ik heel jammer voor je, maar ook normale mensen bezigen (terecht) patat.
Ik dacht "hey dat kom ik nooit tegen', ik open een volgend topic en daar staat het in de fipoquote:
Geenszins. Maar jij komt of uit de provincie of bent opgegroeid op zo'n armoedige en achtergestelde plek als een kamp .. Anders is de wansmaak niet te verklaren. Of beide.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Voelen jij en je kamp zich dan aangesproken? Met je armoedige kutnaam voor een fijn product. Waarom zouden Amerikanen het over 'fries' hebben? En not about patat?
Patat-friet is de juiste term idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja.
Patat. Dat woord moet sterven. Patat is een woord voor paupers en volkse mannetjes
"Mot je een patatje mayo?"
Tief dood, kuthonden
Die term is 2009-a-specifiek, volgens mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |