Maar dit nummer wil Johan op zijn begrafenis gedraaid hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik had 'altijd geil maar nooit gescoord" een leukere TT gevonden
Dat klopt volgens mij dan niet helemaal maar verderquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit nummer wil Johan op zijn begrafenis gedraaid hebben.
Gaat ie dood ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef Hg6 het volgende:
Deze querulant heeft nog 4,5 jaar om Nederlands te leren (bij voorkeur in de Betuwe en Drenthe) dan kan ie zo aanschuiven om Johan op te volgen.
Prachtigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef DrDentz het volgende:
Hij leest een scheldmail voor! Wat denkt die verstuurder wel niet. 'Mafkees' tegen Johan zeggen.
Ik kom je nog wel eens opzoeken ja, klootzak!![]()
Had hij gelijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:17 schreef venomsnake het volgende:
Hij was lekker op dreef gister bij P&W. Ik moest er wel om lachen.
Godver, ik zie het gewoon voor me.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:31 schreef Zapper het volgende:
Johan moet gaan meedoen aan Hole in the Wall
http://player.omroep.nl/?aflID=10203226quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je ergens de hele uitzending van Pauw Pauw terugkijken? Probeerde het gister op de website maar dat lukte niet erg
Ik weet niet waarom ze Wilfred teamcaptain noemen, Johan neemt het voortouwquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Ad_rem het volgende:
Johan, Wilfred en René vormen samen een team in deze uitzending van de spelshow: "Wat vindt Nederland"
http://www.rtl.nl/compone(...)_Nederland_s1_a8.xml
Wel een paar leuke uitspraken
Hij is een sidekick van Wilfred in die show, Johan zou nooit uit eigen initiatief meedoen aan zo'n banale spelshow.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze Wilfred teamcaptain noemen, Johan neemt het voortouw.
Nogal ja. Johan lijkt me nou ook niet iemand die met Jack kan opschieten eigenlijk. Zal wel verplicht zijn geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:30 schreef Veerboot het volgende:
En terecht. Wat een verschrikkelijk programma zeg.
Ben ook wel benieuwd hoe hij over Jack denkt, verwacht dan wel iets van blaag of demagoog te horen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:33 schreef Rucebo het volgende:
Nogal ja. Johan lijkt me nou ook niet iemand die met Jack kan opschieten eigenlijk. Zal wel verplicht zijn geweest.
Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Mooi, die subtiel opdwarrelende rook in de Beste Johan van gisteren
De schoorsteen moet roken hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden is) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat.
Toenie nog dik was en die enge hugo camps er nog bij zatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd geniaal toen er nog in de TV-studio gerookt mocht worden (alsof het 100 jaar geleden is) dan zag je de gast zitten en dan kwam de rook uit de richting van waar Johan zat.
[ afbeelding ]
Ja he, Johan doet meestal het woord voor hemquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Coen een beetje zielig overkomen zo naast hem.
Wel mooi om te zien hoe respectvol ze met elkaar omgaan. Coen komt altijd een beetje zielig over, zo issie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Coen een beetje zielig overkomen zo naast hem.
Een overdosis Derksen deze week inderdaad, en toch kijken vanavond hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:25 schreef zlakto het volgende:
Het is niet normaal meer. Maandag heb ik anderhalf uur voetbal international gekeken, dinsdag ben ik heel even bij AZ-Arsenal weggezapt, en nova gekeken, en natuurlijk ging het over DSB, en de consequenties op de sport, met daarbij de mening van Johan Derksen. Woensdag Real-Milan gezien dus geen idee of Derksen op tv was. En gister weer bij pauw en witteman. Vanavond Doordekken en Voetbal international. Ik krijg nog eens genoeg van die vent
De afgelopen 2 uitzendingen staan er idd niet op. Maar Doordekken is toch niet gestopt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Vasilevski het volgende:
Bestaat Doordekken nog? Ik heb geen EL, maar kijk het altijd op de website. Het lijkt erop dat EL wel een nuttige eindredacteur in huis heeft, maar die toch echt te traag is voor dit niveau.
Neej Doordekken is er nog gewoon elke vrijdag om 19:30, een keer per week een half uur geloof ik. Ging er gister nog over dat Johan zo vaak op TV is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef Hg6 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 uitzendingen staan er idd niet op. Maar Doordekken is toch niet gestopt?
Ik vind het een beetje een blaag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef DrDentzz het volgende:
De 2 laatste uitzendingen stonden er wel op, maar onder 'Actueel' en niet onder 'Doordekken'. Nu wel ook onder 'Doordekken'. Hele beperkte webmaster.
Nee tuurlijk niet, was niet serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef Hg6 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 uitzendingen staan er idd niet op. Maar Doordekken is toch niet gestopt?
Nu hij het toch allemaal goed heeft toegevoegd zal hij wel zo trots zijn als een hond met zeven staartenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, was niet serieus bedoeld.
Ik heb niks tegen de webmaster, ik kan hem alleen niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef -J-D- het volgende:
'Beste Johan' voortaan alleen nog op de woensdag, maar dan wel wat langer.
Wat een druk bezette man!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef -J-D- het volgende:
Wááát!? Ik vind het not dun.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef -J-D- het volgende:
zozo, welke was fout? RKC-Willem 2 toch?quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef -J-D- het volgende:
Derksen had 8 vd 9 goed in de toto deze week
Jup!quote:Op maandag 2 november 2009 18:32 schreef zlakto het volgende:
[..]
zozo, welke was fout? RKC-Willem 2 toch?
Not done.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Not done.
Ja dat zeg ik: not dun.
Nee Johan, je zegt not dun. Het is not done.
Ehhhrrr, ja ik spreek straat-engels.
Zjenee , Oh ok Wilfred Genee . En die v/d Gijp is ook gestoordquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Vasilevski het volgende:
Gedurfde nieuwe cameratechniek bij het nu wekelijkse Beste Johan: even zijn blaadje filmen!
Edit: ooh, ander perspectief. Beste Johan flitsender dan ooit! Nu nog wat special effects.
Deze is trouwens niet veel langer, toch?
Maar toen was Doordekken ook een stuk genialer met al die "toplocaties" en mensen die door het beeld liepenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een mooie tijd vorig jaar, iedere dag Beste Johan en iedere dag Doordekken.
Niet echt nee, een minuutje langer misschien.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Vasilevski het volgende:
Gedurfde nieuwe cameratechniek bij het nu wekelijkse Beste Johan: even zijn blaadje filmen!
Edit: ooh, ander perspectief. Beste Johan flitsender dan ooit! Nu nog wat special effects.
Deze is trouwens niet veel langer, toch?
Al veel te lang....quote:Op donderdag 5 november 2009 09:44 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoelang volgen jullie Derksen eigenlijk al ? Ik kan hem nog herinneren jaren terug met zn sigaar in Sunday United met Hugo Camps . Hebben ze die ouwe Kraay sr trouwens nog weggepest hahahaha
Sinds zijn optredens bij Voetbal Insite. Dus ik volg het niet zo lang als jij, maar sinds ik het ben gaan volgen heb ik maar weinig afleveringen van zijn programma's gemist.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:44 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoelang volgen jullie Derksen eigenlijk al ? Ik kan hem nog herinneren jaren terug met zn sigaar in Sunday United met Hugo Camps . Hebben ze die ouwe Kraay sr trouwens nog weggepest hahahaha
quote:
Je bent wel wat meer afstand aan het nemen he? De site van de JD-fanclub staat niet meer in je sig zie ikquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je bent wel wat meer afstand aan het nemen he? De site van de JD-fanclub staat niet meer in je sig zie ik
Ik heb ook een beetje het gevoel dat hij niet langer het optimale randement uit zichzelf haalt, hij heeft niet meer de drive.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:
Johan is zelf ook aardig aan het afbouwen inmiddels
De fanclub krijgt de laatste jaren heel veel van zulke foto's en ook teksten doorgemaild. Geen idee waar de leden die vandaag halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Leuke foto'sWaar heb je die vandaan ? Misschien leuk om ze morgen te mailen naar VI . Gegarandeerd dat beroeps-sadist Wilfred Jenee ze in de uitzending laat zien
![]()
Trouwens vraag me af wat er werkelijk in die plastic bekertjes zatMisschien toch die pep die hij bij Doordekken aangaf te gebruiken
Heeft hij dat gezegd dan ? Met name bij Doordekken wil hij Johan nogal eens op zijn nummers zetten . Van de legendarische linksbuiten van Haarlem tot over zijn ex-vrouwen tot klotegeintjes over die hackers-affaire .quote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De fanclub krijgt de laatste jaren heel veel van zulke foto's en ook teksten doorgemaild. Geen idee waar de leden die vandaag halen.
Doormailen heeft weinig zin, aangezien Genee daar geen aandacht aan wil besteden.
Jup, paar keer gedaan, net ook maar een keer naar het mailadres van Genee zelf.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd dan ? Met name bij Doordekken wil hij Johan nogal eens op zijn nummers zetten . Van de legendarische linksbuiten van Haarlem tot over zijn ex-vrouwen tot klotegeintjes over die hackers-affaire .
En anders naar Kraay jr . Die is vast uit op revenge
Dat waren nog eens tijden. Ook Doordekken soms op de plee van Van der Valk, of bij Johan in de achtertuin met de eendjes, of op een locatie die zo bedroevend was dat de heren het als een "afwerkplek" beschouwden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een mooie tijd vorig jaar, iedere dag Beste Johan en iedere dag Doordekken.
Wtfquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Jeroen_L het volgende:
Deze andere foto van Peter Kogoy kende ik nog niet.
[ afbeelding ]
That's not donequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou hij ook de zelfde uitspraken als Johan gebruiken?
"That report is full of fried air. Solely open doors are kicked in."
"I have nothing against... but"
"It's a very usable player, but not more than that"
Gevonden:quote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik was net even aan het lezen op de wikipedia van Johan derksen en nu vroeg ik mij af, of iemand nog wat citaten heeft van het interview uit de jaren 70 toen hij bij Veendam speelde? Zie:
quote:Derksen continued the playing style he had developed in the past years. Notorious is Veendam's away match against Derksen's former club Cambuur in 1973. The second half had only started and Derksen received a yellow card out of the hands of referee G. Jonker from Voorburg. Derksen later made an extremely harsh foul by charging Cambuur's centre-back Sietse Visser in a scrimmage, leaving the unfortunate Visser severely injured. Visser left the pitch on a stretcher. Despite this, referee Jonker did not ascertain the offense. The furious crowd chanted en masse insults at Derksen, which he returned with a well-known obscene hand gesture at the moment he was about to leave the playing field.
Hahaha.quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Gevonden:
"Ik heb helemaal niets tegen die bestuursleden, maar het zijn natuurlijk louter baantjeszieke heren. Ze zitten er alleen voor de centjes. Van die lokale notabelen, ik kan ze niet serieus nemen. Een paard krijgt er de hik van."
"The goalie went into the corner like a sack of potatoes."quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou hij ook de zelfde uitspraken als Johan gebruiken?
"That report is full of fried air. Solely open doors are kicked in."
"I have nothing against... but"
"It's a very usable player, but not more than that"
Een soort Wilders dusquote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
M'n moeder zag eens een optreden van JD bij DWDD ofzo... Sindsdien vind ze het een leuke man.. "Die zegt tenminste waar het op staat"...
Het zijn allebei demagogen, Johan is er zelfs trots opquote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar daar moet ze volgens mij dan weer niets van hebben
Johan weet precies hoe hij de vrouwtjes in moet pakken.quote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
M'n moeder zag eens een optreden van JD bij DWDD ofzo... Sindsdien vind ze het een leuke man.. "Die zegt tenminste waar het op staat"...
Hoor hem alweer praten over spraakwaterval Vloet.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef DrDentzz het volgende:
Babs meldde net dat Wiljan Vloet waarschijnlijk de nieuwe trainer wordt van NEC. Johan's favoriete trainer bij z'n favoriete club.
Haha die gaat ie natuurlijk helemaal met de grond gelijkmakenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef DrDentzz het volgende:
Babs meldde net dat Wiljan Vloet waarschijnlijk de nieuwe trainer wordt van NEC. Johan's favoriete trainer bij z'n favoriete club.
Johan is meestal niet zo zuinig op NECquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha die gaat ie natuurlijk helemaal met de grond gelijkmakenOf zal hij toch positief zijn omdat het om z'n eigen clubbie gaat?
Nee hij brandt hem af denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha die gaat ie natuurlijk helemaal met de grond gelijkmakenOf zal hij toch positief zijn omdat het om z'n eigen clubbie gaat?
Denk het ook ja. Als Johan iemand wil bashen doet hij dat, ongeacht bij welke club die persoon actief is. Vloet is een van die mensen (net als Jonker, Gullit, Petrovic en noem ze maar op) die het bij Johan altijd moeten ontgelden.quote:
Dat is wel zo al houdt hij er persoonlijk niet van om in dit soort gevallen achteraf toch gelijk te krijgen.quote:Op zondag 15 november 2009 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
JD krijgt weer eens zijn gelijk met zijn hetze tegen het onzinnige oefen-interlandjes spelen. Nu van Persie weer eruit na 10 minuten, terwijl Arsenal hem een godsvermogen betaalt. Gelijk heeft ie ook trouwens.
Jah, zeker.quote:Op maandag 16 november 2009 05:30 schreef Perico het volgende:
JD krijgt ook weer zijn gelijk met voetballers aan tafel... de toegevoegde waarde van Elia was echt 0,0 met zijn obligate korte antwoorden. Of zijn stereotiepe tattoos moesten nog wat waard zijn...
Precies, en net of dit echt een goede oefening is. Ja je speelt wel tegen Italië maar dat soort landen spelen op een toernooi toch heel anders. En dan Paraguay, leuk hoor. Maar je moet er niet aan denken dat bijvoorbeeld Robben weer speelt en door zo'n lompe Zuid-Amerikaan door midden wordt geschopt.quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef Vasilevski het volgende:
Ik hoor Derksen wel eens zeggen dat ze die interlands maar beter kunnen laten zitten. Gewoon lekker op een bijveldje tegen Jong Oranje of zo, of roep het B-team maar in het leven. Heeft ie toch weer gelijk.Kijk, het kan natuurlijk in die andere gevallen ook misgaan, of bij de club, of op de training. Maar het is wel weer heel lullig zo.
Echt heel typisch ja. En hij wist ook niet van de aardbeving die in Italië had plaatsgevonden...quote:Op maandag 16 november 2009 05:30 schreef Perico het volgende:
JD krijgt ook weer zijn gelijk met voetballers aan tafel... de toegevoegde waarde van Elia was echt 0,0 met zijn obligate korte antwoorden. Of zijn stereotiepe tattoos moesten nog wat waard zijn...
inderdaad, hij voegde echt niks toequote:Op maandag 16 november 2009 05:30 schreef Perico het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)derksen_helemaa.htmlquote:Ryan Babel wordt helemaal gek van alle negatieve journalisten, vooral Johan Derksen, hoofdredacteur van tijdschrift Voetbal International, moet het ontgelden.
"De media in Engeland schrijven dat ik niet goed genoeg ben voor Liverpool. En een paar maanden geleden werd ik na een interland door Johan Derksen uitgemaakt voor 'blind paard'", zegt de 22-jarige Babel tegen Sportweek.
Geen antwoord
"Ik vind dat onnodige negativiteit, trek me er niets van aan. Kijk, als ik Johan Derksen voor iets moet uitmaken ben ik een week bezig. Maar veel mensen geloven wat hij zegt. En ik kan op het veld niet antwoorden".
Weinig krediet
"Ik heb het gevoel dat ik me nog moet bewijzen voor veel mensen. Dat vind ik onterecht en jammer. Ik heb het vaak genoeg laten zien. Veel spelers kunnen een hoop slechte wedstrijden spelen en behouden toch hun krediet. Ik heb dat niet," treurt Babel, die dit seizoen acht wedstrijden speelde, voornamelijk als invaller.
"Ik ga er alles aan doen om de mensen die me nu afmaken straks moeten zeggen: ik zat verkeerd."
Inderdaad Ryan, dat komt waarschijnlijk doordat je niet goed genoeg bent voor jouw club. Ik zou zeggen, probeer het eens bij een club waar je wel de onbetwiste nummer 1 bent, laat eens wat van ontwikkeling zien, dan is Derksen de eerste die het erkent (al is het een beetje schoorvoetend, zoals met Ruiz en Stoch).quote:"Ik vind dat onnodige negativiteit, trek me er niets van aan. Kijk, als ik Johan Derksen voor iets moet uitmaken ben ik een week bezig. Maar veel mensen geloven wat hij zegt. En ik kan op het veld niet antwoorden".
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Hg6 het volgende:
Aaahhhh Wilfred wordt geplaagd volgens deze drol: http://extra.volkskrant.n(...)g_met_normaalterreur
Lijkt me typisch zo'n zure zeikerd die mensen constant voor nazi's of NSB'ers uitmaakt omdat ie z'n zin niet krijgt. Een beetje zoals als homo's die een eeuwige strijd voeren om op de SGP-lijst te mogen, of mensen die de hele dag naar groepjes Marokkanen gaan staan loeren in de hoop "bedreigd" te worden, of mensen die op de Dam gaan staan met een bord waarop staat "Beatrix is een hoer" om gearresteerd te worden, en zo de repressie van de Nederlandse politiestaat aan te tonen of zoiets. Of die Mohammed Enait, die heeft "normaalterreur" ongetwijfeld ook in z'n woordenboek staan naast "boerenvonnis", "wittemanshumor", "bipolaire conceptualisaties", enz.quote:Ooit had ik mijn trainer uitgemaakt voor een potentiële SS’er, omdat hij een jongen keihard een bal in zijn gezicht gooide toen hij niet luisterde. ‘Een pote wat?’, vroeg hij, even vrezend dat ik hem voor homo had uitgemaakt. Toen ik het herhaalde, begon hij keihard te lachen en de rest lachte mee.
De allochtonen in de zaal hadden daarentegen al zo vaak vergelijkbare opmerkingen gehoord, dat ze al moe werden bij de gedachte aan een weerwoord
Nog onsterfelijker belachelijk maakte ik mij toen ik ging klagen over de censuur in het clubblad. Ik had geschreven dat we alleen maar hadden gewonnen, omdat de scheidsrechter partijdig was, maar die zin had de club geschrapt. Om mijn protest werd veel en hard gelachen. Later werd ik in het veld vaak voor homo uitgemaakt. Ik bevestigde dat dan altijd pontificaal om ze de mond te snoeren. Maar leuk is anders.
sneu artikelquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Hg6 het volgende:
Aaahhhh Wilfred wordt geplaagd volgens deze drol: http://extra.volkskrant.n(...)g_met_normaalterreur
Voortaan alleen op woensdag.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar komt er geen nieuwe beste johan meer?
?quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Ik wil die CD. Weet iemand waar die te koop is?
Volgend weekend maar weer luisteren, dat komt er nog het dichtst in de buurt: http://www.rijnmond.nl/Programmas/johan_derksenquote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Zag um toevallig bij de freerecordshop liggen, heerlijke voorkantquote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Deze week bij FRS idd, vanaf volgende week ook bij warenhuizen en dergelijke.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef zlakto het volgende:
Muziek voor volwassenen.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef zlakto het volgende:
Best leuk om naar te luisteren. Heb je hem eigk zelf al JD?
Denk dat hij eerder zoiets heeft van: "Hebben die mensen niets beters te doen?"quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Roberto258 het volgende:
Als Johan nou eens dit topic zou zien hé.... 'Een zeer behoorlijk topic'.
Vooral als -J-D- nog Johan-Derksen zou heten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder zoiets heeft van: "Hebben die mensen niets beters te doen?"
Dat nummer staat wel op de cdquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef DrDentzz het volgende:
Hij is ook de schrijver van het nummer Just Dropped In (To See What Condition My Condition Was In) dat veel jongeren kennen door de film The Big Lebowski.
Was dat niet ene Dohan Jerksen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Vooral als -J-D- nog Johan-Derksen zou heten.
"Op internet schrijft iemand de meest afschuwelijke onzin en zet vervolgens mijn naam eronder. En de mensen denken dat ik het ben."
Derk Johansenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Was dat niet ene Dohan Jerksen?
Die idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Was dat niet ene Dohan Jerksen?
Hier staat een overzicht van de tracklist, inclusief fragmenten. Waarom staat An American Trilogy van Mickey Newbury er eigenlijk niet op? Is dat een rechtenkwestie ofzo? Is toch hét nummer van Johan. Anyway, staan voor de rest genoeg leuke nummers op, ik denk dat ik 'm er nog even snel op het SInterklaaslijstje bij gooi.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Vasilevski het volgende:
Oh wacht, zo'n cd bestaat echt? Mooi ja! Welke nummers staan erop? En worden ze ook door Johan aan elkaar geluld, zoals bij Rijnmond?"X was een begenadigd bluesgitarist uit een dorpje in staat Y..."
Dit is deel 1 hè. Er komt vast iets van Mickey op volgende edities.quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht van de tracklist, inclusief fragmenten. Waarom staat An American Trilogy van Mickey Newbury er eigenlijk niet op? Is dat een rechtenkwestie ofzo? Is toch hét nummer van Johan. Anyway, staan voor de rest genoeg leuke nummers op, ik denk dat ik 'm er nog even snel op het SInterklaaslijstje bij gooi.
Ook geen speld tussen te krijgen. Koeman is gewoon een kwal eerste klasquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef HaagsPietje het volgende:
mooie column vandaag op VI "op z'n Derksens" zullen we maar zeggen
oftewel
hoe brand ik iemand finaal af in een 30 tal regels tekst![]()
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-het-trainersvak.htm
hij heeft nooit gezegd dat die laatste twee die jij noemt goed zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hij niet het maximale uit zijn spelersgroep idd,maar echt een slechte trainer vind ik het niet,Van Basten,Gullit is toch nog een stapje erger
Zeg ik ook niet,maar ik vind Koeman helemaal niet zon slechte trainer,De 2 die ik noemde,dat noem ik slechte trainersquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Sjappel het volgende:
[..]
hij heeft nooit gezegd dat die laatste twee die jij noemt goed zijn
Die jij noemt zijn misschien slechter dan Koeman, maar dat maakt Koeman nog niet een redelijke trainer.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet,maar ik vind Koeman helemaal niet zon slechte trainer,De 2 die ik noemde,dat noem ik slechte trainers
En wat vind je dan van lef getuigen?quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Chooselife het volgende:
Zéér pittige column aan het adres van Wesley Sneijder.
Hij durft wel. Ik vind het van bewonderingswaardig veel lef getuigen.
Absoluut.quote:Op maandag 28 december 2009 21:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En wat vind je dan van lef getuigen?
Sneijders is qua macht ten opzichte van Derksen maar een heel klein mannetje. Dat weet Derksen ook.quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Absoluut.
Zijn blad en journalisten zijn behoorlijk afhankelijk van de goodwill van voetballers, clubs, betrokkenen e.d. Zo'n vernietigend stuk over een invloedrijk individu zet absoluut een stemming neer in voetballland en hier zal VI dan ook wel enige gevolgen van ondervinden. Sneijder en genoemde randfiguren (Jansma, Spaan e.d.) zijn invloedrijke figuren en zullen Derksen hier vast op afrekenen.
Dit hebben ze tevoren afgewogen en toch hebben ze het durven plaatsen. Dat noem ik lef.
Een toppertje hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Rucebo het volgende:
Ik was vanmorgen eens snel door de Top2000 aan het kijken, en ja hoor, op nr. 465:
Cuby and the Blizzards - Appleknockers flophouse (uit 1969)
niet echt geloofwaardig..quote:
dan vind ik dat je op die begrafenis je mond moet houden...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Typisch dat hij geen hypocriete lul wil zijn maar een 'realistisch' beeld schetst op de begrafenis van zijn eigen vader.
"Want van een liefdevolle vader was absoluut geen sprake."
Dat mag jij vinden, iedereen mag een mening hebben, zou Johan gezegd hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan vind ik dat je op die begrafenis je mond moet houden...
negatief lullen over een dode op z'n begrafenis is nut dun...
verder wel een mooi programma.
Johan is gewoon een demagoog, en dat zegt hij zelf ook, dat is het leukequote:Op maandag 4 januari 2010 01:30 schreef Perico het volgende:
Johan was mijns inziens een beetje populistisch bezig in die show van de Postcodeloterij vrijdag, met Wilfred... Nederland wordt wereldkampioen, hij begreep niks van Cruijffs uitleg.. wat het volk graag wil horen.
En ik hoor Johan al graag sinds Sport aan Tafel...
Die dingen roept hij allemaal al tijden. Niks ineens populistisch aanquote:Op maandag 4 januari 2010 01:30 schreef Perico het volgende:
Johan was mijns inziens een beetje populistisch bezig in die show van de Postcodeloterij vrijdag, met Wilfred... Nederland wordt wereldkampioen, hij begreep niks van Cruijffs uitleg.. wat het volk graag wil horen.
En ik hoor Johan al graag sinds Sport aan Tafel...
http://player.omroep.nl/?aflID=10518614quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef Paul het volgende:
Over welke uitzending praten jullie hier nou
Dacht eerst dat het een oude uitzending betrof, want Johan heeft er in z'n leven wel vaker zó verrot uitgezien. Maar het was gewoon behoorlijk actueel. Ach, dat is die man ten voeten uit, die ziet er de ene keer heel slecht uit en de andere keer eh... minder slecht.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:59 schreef Chooselife het volgende:
Hij ziet er erg slecht uit.![]()
Is de man ernstig ziek?
Erg interessant inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10518614
KRO's Zondagavond Laat.
Alleen Derksen. Geen Gijp, Genee of Hansie die er doorheen praten. Fons stelt de juiste vragen.
leuke uitzending!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
KRO's Zondagavond Laat.
Alleen Derksen. Geen Gijp, Genee of Hansie die er doorheen praten. Fons stelt de juiste vragen.
Hij heeft ineens een heel getekend, ongezond gezicht en is niet slank, maar ronduit mager. Dat heb ik nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een oude uitzending betrof, want Johan heeft er in z'n leven wel vaker zó verrot uitgezien. Maar het was gewoon behoorlijk actueel. Ach, dat is die man ten voeten uit, die ziet er de ene keer heel slecht uit en de andere keer eh... minder slecht.
There's only one Johan Derksenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Paul het volgende:
Over 5 jaar geen Derksen meer op tv
Dan maar Hugo Borst bij Voetbal International
Dit dus, dat item van Claudia de Breij zag ie er ook slecht uit en kan me een moment herinneren dat DWDD hem opzocht op zijn verjaardag samen met Wilfred, zag ie er ook hondsberoerd uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Choose, bij VI (TV) wordt hij altijd gepoederd, dat zal hier wellicht niet gebeurd zijn.
En Tobias Kleuver zijn stiefzoon, om het maar zo even te noemen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die Marieke Derksen die in het Kerstnummer stond, is zijn oudste dochter. Lekker ding!
Kerstnummer VI.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
Pics?
Ik denk serieus dat ik stop met het volgen van voetbalprogrammas op televisie als Derksen er niet meer zit. Al die open deuren die tegen die tijd ingetrapt worden door Pierre van Hooijdonk en de vrouw van Rene Froger zonder dat Johan daar z'n commentaar op geeft, dat kan ik niet aan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Paul het volgende:
Over 5 jaar geen Derksen meer op tv
Dan maar Hugo Borst bij Voetbal International
Dat is niet verkeerd inderdaad. Johan Derksen als schoonvader, zou dat wat zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die Marieke Derksen die in het Kerstnummer stond, is zijn oudste dochter. Lekker ding!
Hij probeert de kritische journalist uit te hangen.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
KRO's Zondagavond Laat.
Johan Derksen lijkt me juist de tofste schoonvader. Maar heb het nu ook wel getroffen moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd inderdaad. Johan Derksen als schoonvader, zou dat wat zijn?![]()
[..]
Hij probeert de kritische journalist uit te hangen.Nee maar inderdaad, boeiend interview. Wel veel verhalen die we ook al kennen van Profiel. Op een gegeven moment weet je blijkbaar gewoon alles over iemand.
Was een leuke uitzendingquote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
KRO's Zondagavond Laat.
Een prima vrouw, maar ze moet zichzelf niet overschatten.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je dan die Fons en Johan naast elkaar ziet zitten.. Johan is zo comfortabel dan. Hij zou bij de koningin nog relaxed zijn vermoed ik.
Ben het volledig met deze post eens, behalve het vetgedruktequote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Johan Derksen lijkt me juist de tofste schoonvader. Maar heb het nu ook wel getroffen moet ik zeggen.
Voor mij nieuw waren de iets diepere achtergrondverhalen over zijn vader en over het overlijden van zijn vrouw. Vond de flitsen van tijdens zijn radio-programma ook leuk.
Ik ben geen blinde adept. Als JD in de fout gaat, ben ik nog steeds kritisch. Hij heeft gewoon iets dat me raakt.
Ach...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hahaha... heb je nu eentje 'met verbeterpunten' of...?
Zelfde verhaal hierquote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Veerboot het volgende:
Kan iemand niet even een scannetje maken van die dochter van 'm? Geen VI-abonnement hier
Dat wil ik wel even zien!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
KRO's Zondagavond Laat.
http://marieke-derksen.hyves.nl/quote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Veerboot het volgende:
Kan iemand niet even een scannetje maken van die dochter van 'm? Geen VI-abonnement hier
ja, zat ook al te denken dat die dochters niet zo jong kunnen zijn..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is ze niet.
Marieke Derksen van VI is geboren in 1979. Wel toevallig dat dit dingetje in Heteren woont, waar JD is geboren/deels opgegroeid.
Hij wil dat Borst hem gaat opvolgen bij VIquote:Op woensdag 30 december 2009 05:02 schreef DrDentz het volgende:
Een driftige Borst is nog leuker dan een fulminerende Louis van Gaal. Hij noemde Van Marwijk zelfs een jokkebrok; prachtig woord overigens. En in zijn woede verraadde hij zijn bron, hetgeen in de journalistieke wereld not done is.
Hugo is duidelijk nog geen Johan, die zijn bronnen altijd keurig beschermt en zich niet op de kast laat naaien door een gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |