Hij heeft zichzelf er gewoon over gemaildquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Een gelegenheid tot Jonkerbashen laat Johan niet zomaar aan zich voorbijgaan
Maar dat is geen Johan uitspraakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:13 schreef zlakto het volgende:
Over Van der Gijp die nooit wat zinnigs zegt. maar dat zijn oneliners worden overgetypt door tieners op internet.
Een nuttige journalist maar ook niet meer dan dat. Kan leuk schrijven door het wijkkrantje maar de VARA-gids is wat te hoog gegrepen voor hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het inderdaad not dun dat deze modale journalist de Van der Gijp-fans als 'tieners' wegzet. Ik heb niets tegen de auteur persoonlijk, maar ik kan die man niet serieus nemen. Hij schrijft louter onzin. Het getuigt van minachting van zijn lezers.
Bedoeld werd: op het WK afwezige sterren. Dat ging over dat stukje waarin werd gepraat over de reële kans dat zowel C. Ronaldo, Messi als Ibrahimovic afwezig zijn op het WK.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
In de nieuwe Beste Johan-beschrijving staat: Vandaag over Kenneth Vermeer, Ryan Babel, Andries Jonker en op de Spelen afwezige sterren. Ik dacht dus dat hij het zou gaan hebben over de opmerkingen van prins Willem Alexander, die vindt dat de grote voetbalsterren allemaal naar de Olympische Spelen moeten en anders maar geen voetbal. Maar ik hoor hem er helemaal niet over. Waarschijnlijk eruit geknipt door de AIVD.
Wat een manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Johan is morgenavond ook (nogal boos) te zien in CQC
De tweeling stuntelt door met Johan Derksen
Nietsvermoedend wordt 'vriend van de show' Johan Derksen al mopperend en grommend aan een vraaggesprek van Nicky & Jordi onderworpen. Ze delen de passie voor voetbal, maar gek genoeg staat dat niet garant voor een soepel lopend interview. Voordat Johan het interview afkapt en wegloopt: 'Jullie zijn echt heel slecht en missen ieder talent'.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef JOHAN410 het volgende:
Dubbelganger Johan Derksen Australie
'Betaalt Derksen nog steeds alimentatie? Ik ook'
Peter Kogoy en Johan Derksen (rechts). FOTO'S PRO SHOTS
SYDNEY - In Sydney volgt een Australische dubbelganger van Johan Derksen de verrichtingen van Oranje. Peter Kogoy van de krant The Australian is tot de conclusie gekomen dat hij veel lijkt op zijn Nederlandse collega.
Dat was schrikken zeker, meneer Kogoy?
,,Nou. Toen jullie hiermee kwamen, dacht ik: ik kijk zelf eens op internet en dan zal het wel meevallen. Maar YouTube en Facebook gaven meteen duidelijkheid. En we hebben nog veel meer met elkaar gemeen.''
Zoals?
,,De vader van jullie guy was een politieagent, las ik. Die van mij ook, in Europa. Hij is enig kind, en ik ook. We zijn bijna even oud en houden van een goede sigaar. En zeggen jullie dat Johan Derksen nog steeds alimentatie betaalt na een scheiding?''
Ja.
,,Tja, dat moet ik ook.''
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entatie-Ik-ook.dhtml
Maar dit gaat om een vogel hè.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel een beetje makkelijk gerelativeerd.
Als een oud-speler overlijdt, staat dat ook niet in verhouding tot hongersnood in Eritrea of een aardbeving in Samoa. Dan draagt men ook rouwbanden en staat men stil bij het heengaan van iemand die voor de betreffende club een belangrijke rol speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |