Soort afhankelijke actiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt met de pinks nu invloed uitoefenen op je eitjes om het geslacht te bepalenHoop dat het werkt op m'n mint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can see the baby dragon curled up inside this translucent egg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is so tiny you almost didn't see it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is soft and smells uncannily like cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe eitjes!
This egg has strange yellow stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg appears to be covered in scales.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg seems to be floating on a puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is slimy and blue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet (meer) beschikbare eieren:
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very sickly looking, like it's diseased.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is festively colored.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg smells rotten and is stone cold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is covered with bright, festive stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my. There is a leetle tree among the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg does not actually exist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hoe werkt dat invloed uitoefenen?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Je kunt bij die pinks nu op acties klikken, dan staat er onderaan 'Influence'. Als je daar op hebt geklikt, zie je je eitjes en kun je klikken op de eieren om te zorgen dat het eitje een mannetje of een vrouwtje bevat. Je kiest voor je mannetjes pink als je een mannetje in het ei wil hebben, en voor de vrouwjtes pink als je een vrouwtje in het ei wil hebben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik wist het omdat ik lid ben van het DC forum
With four other people
And aliens![]()
Mijn herfsthatchlings zijn een mannetje en een vrouwtje
With four other people
And aliens![]()
Hmm, mijn herfsthatchling is weer een vrouwtje
Maar het minste is, mijn alt-zwarte is weer een mannetje. Dat is de derde op een rij al.
Aangezien ik al een volwassen en een frozen hatchie heb gaat deze naar freecellIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
![]()
Mijn minty is een vrouwtje
With four other people
And aliens![]()
Dat geloof je toch niet!
Alweer een mannetje
Dat is dus de vierde alt-zwarte die ik heb die een mannetje is geworden. Eentje volwassen, eentje als hatchling bevroren, een hatch aan freecell cadeau gedaan. Nu heb ik er alweer een
sught
Ik wil een vrouwtjeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heb je dat beinvloeden met pinks ook geprobeerd?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Nadeel is dat je een stel zwarte eitjes hebt en niet weet in welke de alt zit
En ik heb maar een klein aantal pinksIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Da's waar en dat probleem ken ik
With four other people
And aliens![]()
Iemand nog belang die zwarte alt?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Verrek, de enige zwarte alt die ik heb is een vrouwtje
With four other people
And aliens![]()
en ze heeft plek ook.. (net even gecheckt, ik doe vaak haar trades omdat het haar niet zo goed lukt..)![]()
Ja, is prima Saeramir
M'n MSN staat in m'n profiel. Voeg me maar toeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb je toegevoegd, maar er staat dat het lijkt of jij nog nooit msn had gebruikt? ik ben HIER STOND MIJN EMAIL ADRES, voeg mij anders ff toe.
Je hebt een PM.
[ Bericht 37% gewijzigd door Saeramir op 16-10-2009 19:27:18 ]![]()
Saeramir, ik zou je email adres iets anders neerzetten ivm spambots@hotmail los tussen haken ofzo
With four other people
And aliens![]()
Dat earthquake ga ik maar niet proberen denk ik, heb geen zin om eitjes kwijt te rakenIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ik heb nog een dorkface herfst hatchling, kan natuurlijk proberen om daar een zombie van te maken
With four other people
And aliens![]()
Freeze You cannot freeze this hatchling because you have frozen 10 hatchlings in the past two weeks.
Wat? Maar hoe kan ik nu mijn hatchling verzameling verder aanleggen dan? En wanneer kan ik ze alsnog freezen?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Bij de freeze functie wordt aangegeven hoevaak je hebt bevroren in de afgelopen twee weken. Zodra dit getal onder de 10 komt kan je weer freezen tot je aan de 10 zit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Freeze You cannot freeze this hatchling because you have frozen 10 hatchlings in the past two weeks.
Wat? Maar hoe kan ik nu mijn hatchling verzameling verder aanleggen dan? En wanneer kan ik ze alsnog freezen?
Is een tijdje terug ingevoerd
Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
![]()
En daar gaan we weer, wordt dit eindelijk een vrouwtje, of mijn 5e mannetje?
Die andere zwart-alts hatchies heb ik trouwens nooit gezien
Oh enneh, jammer van die limiet op freezen, ik probeer van iedere hatchling ook een mannetje en vrouwtje te krijgen, en ik moet er nog een aardig aantal
Anyway, halloween komt eraan, zijn er al aparte draken daarvoor gespot? Vorig jaar hadden ze de vampier-drakenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heb je het ei geinfluenced?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
En daar gaan we weer, wordt dit eindelijk een vrouwtje, of mijn 5e mannetje?
Ik heb gehoord dat waarschijnlijk een dag of twee, drie voor Halloween de speciale draken komen. Ik ben heel benieuwd of ze hetzelfde zijn als vorig jaar, of iets anders!Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Geen idee of deze geinfluenced is. Ik had 4 zwarte eitjes, maar 1 roze vrouwtje. Ik weet van te voren niet in welk zwart ei de alt zitIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Beiden vrouwtjes! Woei!
Dus eentje mag opgroeien, de ander gaat in de vriezer. Dan heb ik de alt-zwarten compleet
Wat zoek ik dan nog aan adults:
-goud vrouwtje
-dino geelIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ok beefcake zag op dat andere forum dat je de white wil, ik had niet meer hier gekeken..
Morgen kan ik pas na 20 uur online zijn.![]()
Geen probleemquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef janeway het volgende:
Ok beefcake zag op dat andere forum dat je de white wil, ik had niet meer hier gekeken..
Morgen kan ik pas na 20 uur online zijn.
Nee, die kan je alleen op Halloween zelf maken, wel bijhouden hequote:
Als er speciale Halloween draken komen dan kunnen die ieder moment in de cave verschijnen, ik ben heel benieuwd of er iets komt en wat er dan komt![]()
Als je een zombie wil, kan je proberen om op de 31e een (bevroren) hatchie of volwassen draak te vermoorden en daarna te reviven. De kans dat het lukt is geloof ik wel heel klein.Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
2de female pink
With four other people
And aliens![]()
De cave is blocked en er zitten zo'n 500 mensen op die pagina
With four other people
And aliens![]()
3 kills, alledrie mislukt. Geen zombies dus. En die nieuwe krijg ik ook maar niet te pakken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb wel een zombieMaar die zijn alleen 's avonds te zien ofzo las ik? En die nieuwen zijn inderdaad moeilijk te pakken
With four other people
And aliens![]()
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Als ik op freecell's scroll kijk zie ik een hatchling met grafsteen. Bij freecell zelf, als ze kijkt, grafsteen, maar achter de omschrijving Zombie erbij genoemd. Maar ze zegt net zelf dat die Zombie melding soms ook weg isIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
1 Zombie(die er tof uitzien trouwens
), 2 Harvest eggs, nog geen vampire. Maar wie weet heb ik nog mazzel voor ik naar ons Halloweenfeest ga vanavond. Ben momenteel alleen scroll locked, klikte 2 keer verkeerd
With four other people
And aliens![]()
You take your blade and stab the hatchling, watching the life slowly leave its eyes as it stares at you, wondering why you betrayed it.![]()
![]()
Ik ook 2
jup
maar wel ziek nuIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hier ook maar even:
Ik heb een 3e generatie Thuwed ei, hele mooie lijn
http://dragcave.net/lineage/FLbA
Ik ruil hem tegen een rode dino, groene dino of goud (ei of female hatch). Het ruilen hoeft niet meteen, mag ook over een tijdje wanneer je wel 'betaling' () hebt.
Ook hier
De pompoen-hatchlings zijn niet allemaal gegendered zoals ik wilde.
Ik heb nu 3 mannetjes hatchies. Ik ben op zoek naar nog 1 vrouwtje hatchIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
janeway, als die laatste ook een vrouwtje wordt, dan ruilen tegen een mannetje?
ik heb ook wel een volwassen paartje, maar ik wil ook een hatch-paartjeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb de female al janeway, maar freecell zit met hetzelfde, dus blijft mijn vraag voor haar openstaan
Het is een vrouwtje geworden zie ik, maar freecell is haar derde mannetje hatch kwijt, waarschijnlijk abandoned, ze weet het zelf niet meer![]()
Dus nu heeft ze een frozen mannetje en eentje die ze volwassen laat worden en niets te ruil voor dat vrouwtjeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Tof, zwart alt erbijen met een beetje mazzel een mannetje
alleen issie wel ziek
With four other people
And aliens![]()
Nou mijn vrouwtje was gisteren ineens volwassen, gisterenochtend gegenderd en gisteren avond al volwassen, tussen tijds was ik niet online jammer..![]()
Tsja, kan gebeuren
Ik zag de aankondiging, maar zie ze nog niet in de caveIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En ik ben scrollocked natuurlijk
-edit- en nu niet meer
With four other people
And aliens![]()
Wil iemand dit mooie eitje hebben?
http://dragcave.net/lineage/s1u4
Of deze?
http://dragcave.net/lineage/iTWWEen beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Tara, ik ben online via linux
With four other people
And aliens![]()
De planning was W7, maar dat wil nietHad nog een live cd liggen
With four other people
And aliens![]()
![]()
trades zijn gelukt
With four other people
And aliens![]()
Winter Event
What: Breed your old Holiday event dragons.
When: December 21-28
Limited-Release Dragon: December 25-28
Winter Dragons starting on the 21st.
Ik heb mijn eerste yule gevangen![]()
Max. twee per scroll dus ik hoop er nog wel een te pakken. De winter draakjes komen wel op mijn scroll als de kerstdraken niet meer te krijgen zijn.Een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
![]()
Ik ben scrollocked. Gaat weer leuk worden
Oh wacht heb een Vine die wel weg kanIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Site is nu onbereikbaar ofzo
With four other people
And aliens![]()
Niet echt momenteelquote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
er kan altijd wel iets weg bij speciale draakjesEen dino, een ijsblok en een paper, allemaal hatchlings
Behalve die vine dan, maar die isn u weg
With four other people
And aliens![]()
Bijgewerkte overzicht inclusief de nieuwe kerstdraak
Het overzicht van de eieren en bijbehorende draken:
This egg has a faint green glow around it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can see the baby dragon curled up inside this translucent egg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is so tiny you almost didn't see it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is soft and smells uncannily like cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange yellow stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg appears to be covered in scales.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg seems to be floating on a puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is slimy and blue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg smells rotten and is stone cold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe eitjes!
This egg has icicles forming on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whenever you go near this egg your hair stands on end.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is almost too hot to touch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet (meer) of zeer tijdelijk beschikbare eieren:
This egg is very sickly looking, like it's diseased.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is festively colored.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is covered with bright, festive stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg smells like the autumn harvest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg fills you with holiday cheer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my. There is a leetle tree among the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg does not actually exist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Wow, ook op fok! is een dragon cave topic.
Jij ook hier Etcetera!![]()
![]()
Ben vandaag begonnen, haha.. duurt veels te lang voordat mijn eitjes uitkomen!
Mijn eitjes:![]()
![]()
![]()
Mijn scroll:
http://dragcave.net/user/Smutzski
[ Bericht 1% gewijzigd door SMutzskii op 14-01-2010 16:05:05 ]![]()
Ik ben dit niet begonnenBen trouwens niet verder gegaan met Desperate Housewives
With four other people
And aliens![]()
Nee, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik jou ook hier weer tegenkwam.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben dit niet begonnenBen trouwens niet verder gegaan met Desperate Housewives
![]()
Vond je het echt niets? Seizoen 6 is nu begonnen en dat is zo geweldig! Ik pm je ff .. wacht!![]()
![]()
Owja, er zijn nieuwe eitjes!Ik zal de info straks plaatsen
Jaa! Hele mooie! Vergeet vooral die speckles niet! Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Owja, er zijn nieuwe eitjes!Ik zal de info straks plaatsen
![]()
![]()
Ik heb al 2 volwassen draakjes. Andere dan ik eerder hier postte.. haha. Alleen die balloon heb ik nog!![]()
![]()
Nieuwe eitjes!
This egg has colored speckles on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg appears to be made of limestone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden by some leaves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Electric sparks dance across the surface of this egg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door TARAraboemdijee op 22-01-2010 00:22:33 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
De limestone heeft een dag en een nacht versie. Volgens mij heb je hier nu de dag staan, heb je de nacht versie ook op een plaatje zoals hierboven?![]()
![]()
Ik had inderdaad begrepen dat er ook een nachtversie was. Ik had het nog niet zelf mogen aanschouwen. Zodra ik het spot zal ik de lijst updaten
Het is gewoon dezelfde draak he, die er overdag anders uitziet dan 's nachts
Ik heb wel een plaatje:
Maar dat is niet hetzelfde, maar daar staat ie wel op.
Ik ben net begonnen met mijn scroll. Wil mooie line-age gaan maken van sunrise en sunset, maar dat valt niet mee nu steeds die nieuwe in de cave staan. Echt irritant! :p
Heb ook 2 pinks met mooie line-age, moet even kijken hoever ik daar mee kan gaan. ^^![]()
Ja, maar hij ziet er heel anders uit 's nachts dan overdag.. ^^quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef beefcake het volgende:
Het is gewoon dezelfde draak he, die er overdag anders uitziet dan 's nachts
Die nachtversie vind ik stuk mooier dan de dagversie!![]()
En een edit van de nieuwe eitjes
nachtversie staat er nu bij
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: