Dood?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vrij vandaag en ga nu naar Veldhoven kleertjes kopen, dan janken dat ik niet naar zot kan, dan moet ik toch nog werken, en dan val ik dood op in bed in slaap
quote:Today, I asked a woman where her beautiful accent was from. The woman stared at me for a while. Then her daughter told me that the reason her mother talked like that was because she had a stroke a few months ago. FML
Aight, tettenquote:
Ja, ik dacht, laat ik de sfeer eens komen opkrikken hierquote:
Alweer vrij van de bankantine, jongen?quote:
Ik ken je niet, doe eens picca's postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik de sfeer eens komen opkrikken hier
Jahaa ik keek net, maar die picca's zijn twijfelgevalletjes. De bovenste zou ik misschien nog wel geven, maar die 3 onderste niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alweer vrij van de bankantine, jongen?![]()
[..]
Ik ken je niet, doe eens picca's posten
Oh verdorie nog es an toequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jahaa ik keek net, maar die picca's zijn twijfelgevalletjes. De bovenste zou ik misschien nog wel geven, maar die 3 onderste niet.
Dus.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Laat ik om 1 uur nou net naar rotterdam moeten
Tussen den haag, delft, hoek van holland.. Ik zit bij Coolahven op school..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Waarom? En waar woon je zelf?
Laat ik nou om ongeveer 2 uur naar Den Bosch moeten
Oh, ik zat vorig jaar nog bij Blaak op school! Het is een lelijke stad, maar de koopgoot trekt me er toch elke keer weer heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tussen den haag, delft, hoek van holland.. Ik zit bij Coolahven op school..
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn foboquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh verdorie nog es an toeMijn tere ziel, wat doe je?
En jij hebt geen pics!
hyves?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn fobo [ afbeelding ]
Ik wachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn fobo [ afbeelding ]
Tevergeefsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder welke kloon is hij terug?
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
dan kan ik het adres doorgeven aan fasquote:
Heel sociaal van jequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef gers het volgende:
[..]
dan kan ik het adres doorgeven aan fas
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel sociaal van je
Ik wilk iets eten maar weet niet wat en ga ook gelijk even koffie drinken en dan doe ik de afwas wel als de kindjes thuis zijn.
Ik heb gewoon geslapen van half 11 tot kwart over 1
FRIETquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel sociaal van je
Ik wilk iets eten maar weet niet wat en ga ook gelijk even koffie drinken en dan doe ik de afwas wel als de kindjes thuis zijn.
Ik heb gewoon geslapen van half 11 tot kwart over 1
Ja, alleen dat laatste wordt moeilijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
FRIET![]()
en luie huisvrouw je moet nog strijken,schoonmaken,wassen,koken en ado pijpen
Pics waarbij in ieder geval niet meer dan bovenstaande aanwezig is op je lijf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Yeaaa, ik heb nieuwe onderbroeken, broek, sjaal, truitjes, jasssss enn mascaraa![]()
Ik hou van mn moeder
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Yeaaa, ik heb nieuwe onderbroeken, broek, sjaal, truitjes, jasssss enn mascaraa![]()
Ik hou van mn moeder
Ze heeft geen koorts ofzo, ander had ik haar niet naar school laten gaan, maar ze hoest dus wel heel erg en is het inmiddels zo gewend dat ze er doorheen slaaptquote:
gewoon vick vaborub erop smerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft geen koorts ofzo, ander had ik haar niet naar school laten gaan, maar ze hoest dus wel heel erg en is het inmiddels zo gewend dat ze er doorheen slaapt
Ik dus niet.
Vanmorgen om 6 uur werd ik er wakker van en heb daarna niet meer geslapen omdat ik dacht dat ik zo op moest staan(tis dan al belachelijk druk op de weg, ik woon langs de rondweg ongeveer en daar zit best wel wat verkeer op)
En ik was al twee keer wakker geweest vannacht
toen ik nog een klein gersje was werkte dat spul superquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat helpt allemaal minder goed dan ze voor laten komen.
Dat was psychischquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik nog een klein gersje was werkte dat spul super![]()
alleen het plakte wel
Nee dat is voor Zotquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Pics waarbij in ieder geval niet meer dan bovenstaande aanwezig is op je lijf.
Weet je hoeveel je gedaan krijgt als je een beetje weet je vrouwelijkheid te gebruikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Shes got legs, she knows how to use them.
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je gedaan krijgt als je een beetje weet je vrouwelijkheid te gebruiken
Jaquote:
ZZ Top lyric.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je gedaan krijgt als je een beetje weet je vrouwelijkheid te gebruiken
Bij mij zou het wel werken hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk is het best triest
Maar bij vrouwen werkt dat niet
Vrouwen versieren is veel moeilijker
Ik heb niet zoveel zelfvertrouwen als het om vrouwen versieren gaat, dan ben ik veel verlegener en durf ik gewoon niet zo goed, dus het lukt me nooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij zou het wel werken hoor. [ afbeelding ]
Ik was niet van plan meer te zeggen eigenlijkquote:
Je kwam zo zelfverzekerd over, ik dacht daar zit een verhaal achter!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan meer te zeggen eigenlijk
Ik weet niet wat je verwachtte?
O nee, niet echt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kwam zo zelfverzekerd over, ik dacht daar zit een verhaal achter!
Daar zijn ze vrouw voor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, niet echt.
Ik ben veel te lief om er iets mee te doen
Maar er zijn wel vrouwen die daar echt misbruik van maken
Neu, het enige waar ik weleens van geprofiteerd heb is het feit dat ik geen geld mee hoefde te nemen als ik op stap gingquote:
Morning after?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO!
Mocht ik even 40 euro bij de drogist afrekenen!!!
Wat...?quote:
In plaats van volpompen leegzuigen. Ook weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat...?
Dat doe je gewoon met de stofzuiger.
Het doel, heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In plaats van volpompen leegzuigen. Ook weer eens wat anders.
Ik snap je niet joh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het doel, heiligt de middelen.
Haha. Hij kwam zeker vanaf Scherpenzeel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en only in Woudenberg
Een tractor had zijn wiel verloren en toen was er een file.
Hoi Lamon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Kippendijbeen het volgende:
Kut ik ben mijn wachtwoord vergeten en om eoa reden ben ik niet gelijk ingelogd als ik naar fok.nl ga
En toch kan je posten. Wunderbahr!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Kippendijbeen het volgende:
Kut ik ben mijn wachtwoord vergeten en om eoa reden ben ik niet gelijk ingelogd als ik naar fok.nl ga
En jij bent?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Kippendijbeen het volgende:
Neequote:
Kippendijbeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:10 schreef Kippendijbeen het volgende:
[..]
Nee
Ik ben Siniti!
Ik had mijn wachtwoord gewoon niet verandert na die wijziging en kan nergens meer een mailtje erover vinden
Ben nou nog steeds aan het proberen om mij te snappen?quote:
Dit kan ik natuurlijk niet laten gebeuren!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
FRIET![]()
en luie huisvrouw je moet nog strijken,schoonmaken,wassen,koken en ado pijpen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Hij kwam zeker vanaf Scherpenzeel.
Zo irritant. Die lui die denken dat andere mensen in het ov verhalen willen horen over het ovquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:17 schreef Kippendijbeen het volgende:
Ik zat vandaag trouwens wel bij een extreem toffe tramconducteur in de tramDie gast breit eerst een heel lulverhaal om het standaardverhaaltje dat je niet moet vergeten in en uit te loggen waarna hij als we op het eindstation aankomen even het weerbericht voor het weekend opzegt en ons allemaal een prettig weekend wenste
Ik vond et wel grappigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo irritant. Die lui die denken dat andere mensen in het ov verhalen willen horen over het ov
Klote klappers
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef Kippendijbeen het volgende:
[..]
Ik vond et wel grappigEcht zo'n luie neger die wat te doen moest hebben op zijn tram
JA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben nou nog steeds aan het proberen om mij te snappen?
Succesquote:
Hahahaha. Geweldig. Wat mis ik toch allemaal sinds ik daar weg ben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA
Ter hoogte van hotel Schimmel had ie pech.![]()
Er zat een of andere poolse vrachtwagenchauffeur foto's van het ongeluk te maken.
Wat je leuk vindt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet, en dat weet ik uit ervaring
Ik loop iedere dag. Soms naar de auto, soms naar de fiets. Meestal naar de WC en koelkast.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha. Geweldig. Wat mis ik toch allemaal sinds ik daar weg ben.
Zal wel lukken.quote:
Das niet eerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:10 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
![]()
![]()
bier
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen fluiten bij mijn eigen teamLekker tegen loosduinen.. lees.. dwazen van 50 jaar die gene leven hebben
quote:
Loosduinen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:10 schreef kurk_droog het volgende:![]()
![]()
![]()
bier
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen fluiten bij mijn eigen teamLekker tegen loosduinen.. lees.. dwazen van 50 jaar die gene leven hebben
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
Ja kk zieke lui. Vorig liep het uit bijna uit de hand. Toen brak zo'n kk dikke indiaan van hun zijn enkel nog en ik moet die beesten dus tam houden morgen
Uiteraard met een vleugje voordeel voor eigen team
Zulks een luxe probleemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil morgen![]()
Ik droomde dat ik twee vriendjes had btw en dat ik overstuur was omdat ik niet meer wist met wie ik zou gaan samenwonen. Ik had het daar met 1 van de twee over gehad, maar wist niet meer wie
ik las iets met je uitwonenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil morgen![]()
Ik droomde dat ik twee vriendjes had btw en dat ik overstuur was omdat ik niet meer wist met wie ik zou gaan samenwonen. Ik had het daar met 1 van de twee over gehad, maar wist niet meer wie
Ik vond het lullig en was echt overstuur omdat ik bang was dat ik het tegen de verkeerde zou zeggen en die dan zou weten dat ik met de ander verder zou gaanquote:
Dat gebeurde daarvoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
En kniebeschermers + kogelvrij-vest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat sowieso uit de hand lopen.. Beter doe ik ook ajax vest aan
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het lullig en was echt overstuur omdat ik bang was dat ik het tegen de verkeerde zou zeggen en die dan zou weten dat ik met de ander verder zou gaan
Volgens mij waren ze allebei Ado ook nog, maar dan een andere versie
Ik heb echt geen fantasie ofzo
bohquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En kniebeschermers + kogelvrij-vest.
Vanavond toch weer een kans om het opnieuw te beleven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het lullig en was echt overstuur omdat ik bang was dat ik het tegen de verkeerde zou zeggen en die dan zou weten dat ik met de ander verder zou gaan
Volgens mij waren ze allebei Ado ook nog, maar dan een andere versie
Ik heb echt geen fantasie ofzo
Goede voorbereiding is het halve werk.quote:
Ik weet niet eens hoe je moet fluitenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede voorbereiding is het halve werk.
Het einde van de wedstrijd is gewoon zo'n nood-vuurpijl voor op zee op het voetbalveld afsteken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet fluiten
begin wedstrijd : fluit
overtreding : 1x fluit
doelpunt : 2x fluiten?
buitenspel : 1x fluit
einde wedstrijd 3x fluiten?
Aan het einde word de scheids toch altijd even goed neergehoekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbal.
Weet jij of er in den haag nog ergens mooie winterjassen hangen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbal.
Nee hoor, morgen pas die kant op.\quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:23 schreef Teunfaalhaaskonijnbaas het volgende:
[..]
Vanavond toch weer een kans om het opnieuw te beleven?
geen ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je moet fluiten
begin wedstrijd : fluit
overtreding : 1x fluit
doelpunt : 2x fluiten?
buitenspel : 1x fluit
einde wedstrijd 3x fluiten?
Waarom?quote:
Ik gok IQMquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Maar idd, rustig
Ongetwijfeld, maar ik heb niet voor een winterjas gekeken, omdat ik nog 1 winter met mijn oude doequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet jij of er in den haag nog ergens mooie winterjassen hangen?
Ik heb de hele ochtend geleerd, vervolgens van 13:15 tot 14:45 een veel te moeilijke wiskunde B toets gemaakt. Vervolgens kon ik drie kwartier gaan wachten waarna ik nog eens een Duits woordjes/zinnetjes vertaaltoets kreeg en ook een brief moest schrijven van een paar honderd worden.quote:
O, wdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:40 schreef Teunfaalhaaskonijnbaas het volgende:
ik ben Teunfaalhaaskonijnbaas en woon in Rotterdam!
Nou.. vanavond naar de koopgoot?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:45 schreef Saaaaab het volgende:
Ik moet ook een nieuwe jas. De mijne is donkergroen![]()
wajoooooooooooooooooooooooooooooooooo gekquote:
Dat klinkt als een winkel voor tokkie's en uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou.. vanavond naar de koopgoot?
wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
wajoooooooooooooooooooooooooooooooooo gek
En waarom zijn wij allemaal niet uitgenodigdquote:
beurstraverse danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een winkel voor tokkie's en uitkeringstrekkers
Ehquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom zijn wij allemaal niet uitgenodigd
druk dus..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend geleerd, vervolgens van 13:15 tot 14:45 een veel te moeilijke wiskunde B toets gemaakt. Vervolgens kon ik drie kwartier gaan wachten waarna ik nog eens een Duits woordjes/zinnetjes vertaaltoets kreeg en ook een brief moest schrijven van een paar honderd worden.
Uiteindelijk was ik om half 6 klaar en om 18:15 eindelijk thuis waarna ik er nog eens achter kwam dat ik voor middernacht een natuurkunde verslag moet inleveren![]()
Ik voel mij fysiek en mentaal echt helemaal dood![]()
rotterdam is idd voor tokkies, havenwerkers en uitschot. + nog wat mooie damesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een winkel voor tokkie's en uitkeringstrekkers
Kut, heb juist net een studie daar gezien die mij wel aanspreektquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rotterdam is idd voor tokkies, havenwerkers en uitschot. + nog wat mooie dames
Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut, heb juist net een studie daar gezien die mij wel aanspreekt
International Bachelor Communication and Mediaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Welke?
In de tijd dat ik er zat beviel het me wel hoor.
Maar 13-jarige mocros zijn helemaal niet moeilijk om boos te krijgen. Toch gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
LOLOLOLOL dus ik vandaag zo Parool verkopen in Damsco.
Komt er zo'n kleine 13-jarige mocro naar me toe met de mededeling 'aa tfoe kankerwerk battie'.
Dus ik zeg zo van 'Ja. Maar ik verdien meer dan je vader.'
Hij werd kankerboos![]()
.
Mission accomplished.
Nee, Den Haag is lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
rotterdam is idd voor tokkies, havenwerkers en uitschot. + nog wat mooie dames
Hahaha. Ik vind 'm wel goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
LOLOLOLOL dus ik vandaag zo Parool verkopen in Damsco.
Komt er zo'n kleine 13-jarige mocro naar me toe met de mededeling 'aa tfoe kankerwerk battie'.
Dus ik zeg zo van 'Ja. Maar ik verdien meer dan je vader.'
Hij werd kankerboos![]()
.
Mission accomplished.
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb sowieso liever Amsterdam/Haarlem/Utrecht dan Den Haag/Rotterdam
Eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
Slechts 1x geweest en dat was op het vliegveldquote:
Ik wil niet stoken of zo; maar:quote:
Dus ga eens douchen.quote:
Neeequote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken of zo; maar:
[..]
Dus ga eens douchen.
ik ben geen modje!!11!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken of zo; maar:
[..]
Dus ga eens douchen.
Welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoax. Je bent heul geen hogerejaars.
Ja, maar 3 mailtjes waren hetzelfde en gingen allemaal over dat je maar aan 1 universiteit of hogeschool collegeld verschuldigd wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Stond er ook in elk mailtje iets anders dan?
Ik had het tegen BT.quote:
Waar is zn oude dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM al onder een nieuw account gesignaleerd?
Ik wel. Lekker slowchatten in de notes van kurk_droog.quote:
Inactief. Meneer maakte een spelfout en ging weg van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker slowchatten in de notes van kurk_droog.
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
valt wel mee
Als ik mod ben kan ik mijn eigen notes gratis lezen!!1!!!!
Oh. Ok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inactief. Meneer maakte een spelfout en ging weg van FOK!
quote:
Dat heb ik echt gemist.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inactief. Meneer maakte een spelfout en ging weg van FOK!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM al onder een nieuw account gesignaleerd?
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ontstaan in ONZ, ja!
En kan ik er wat aan doen dat ik me makkelijk aanpas en dat ik overal wordt geaccepteerd.
Welnee. Zo onaardig ben ik nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter word jij geen mod. Dan krijg ik negatieve notes terwijl ik nu juist 80% positieve heb
Ik geloofde hem niet.quote:
Die gebruikt niet eens hoofdletters laat staan een PI. Dat is hem dus niet.quote:
Ga weg, newbie.quote:
Dat is wel dom ja.quote:
Of juist welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gebruikt niet eens hoofdletters laat staan een PI. Dat is hem dus niet.
waar ben je? dan kom ik aan je tap slurpen.. nee niet je piemeltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef jitzzzze het volgende:
ik word betaald nu en ik ben bier aan t drinken, en fok. Ik ben echt een koning :8
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef jitzzzze het volgende:
ik wordt betaald nu en ik ben bier aan t drinken, en fok. Ik ben echt een koning.
in de trein naar mijn huis natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waar ben je? dan kom ik aan je tap slurpen.. nee niet je piemeltje
De trein.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
in de trein naar mijn huis natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auto.
0 topics op naam. 14.gif
Cavia's (Cavia) of Guineese biggetjes is een geslacht van kleine Zuid-Amerikaanse knaagdieren uit de familie Caviidae. Het zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Ze worden in bepaalde Zuid-Amerikaanse landen als voedseldier gefokt. In de meeste andere landen zijn ze tamelijk populaire, makkelijk te houden huisdieren.quote:
[..]
De trein.
Troost je met het feit dat het al een hele week bagger is om je met een auto door dit land te moeten verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[..]
De trein.
Moest ik er maar in.. dan wist ik zeker dat die vanavond ergens ander ingingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De trein.
i know, maar weert - amsterdam is een beetje ver lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch maak je hem..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja dag, ik had nog speciaal gelet op die spelfout
Dan nog...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat het al een hele week bagger is om je met een auto door dit land te moeten verplaatsen.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moest ik er maar in.. dan wist ik zeker dat die vanavond ergens ander inging
Op de weg ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Tegenwoordig is het in de trein ALTIJD spits.
2 rauwe kipfilets, een elastiekje en een magnetron. Succes ermeequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moest ik er maar in.. dan wist ik zeker dat die vanavond ergens ander inging
Nou!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's (Cavia) of Guineese biggetjes is een geslacht van kleine Zuid-Amerikaanse knaagdieren uit de familie Caviidae. Het zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Ze worden in bepaalde Zuid-Amerikaanse landen als voedseldier gefokt. In de meeste andere landen zijn ze tamelijk populaire, makkelijk te houden huisdieren.
Soorten cavia's
De bekendste soort is de huiscavia (Cavia porcellus), die waarschijnlijk zo'n 3000 jaar geleden door de Inca's is gedomesticeerd. Waarschijnlijk zijn Cavia aperea, Cavia fulgida en Cavia tschudii de naaste verwanten van de huiscavia. Sommige onderzoekers vinden de verschillen tussen deze soorten zo gering dat ze ze onder één soort schikken. Het gezaghebbende Smithsonian Institution in Washington noemt op zijn officiële lijst van zoogdieren dan ook maar vijf soorten onder het geslacht Cavia. Het geslacht Cavia omvat zes soorten:
Cavia aperea (Braziliaanse cavia)
Cavia fulgida (Amazonecavia)
Cavia intermedia
Cavia magna
Cavia porcellus (Huiscavia)
Cavia tschudii (Tschudicavia)
Zo nu heb je wat te doen.
Doe maar niet.. Ik weet wel wat er in jouw koelkast klaar ligt dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 rauwe kipfilets, een elastiekje en een magnetron. Succes ermee
Ervaring?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat ligt er dan in mijn koelkast?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe maar niet.. Ik weet wel wat er in jouw koelkast klaar ligt dus
Bizar.quote:
Ik heb er zelden last vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Tegenwoordig is het in de trein ALTIJD spits.
de trein is ook gratisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het lijkt hier wel alsof t gratis is. Zo druk is het.
Sinds wanneer? Dat wij jullie OV betalen wil niet zeggen dat het gratis is.quote:
de trein rijdt nu langzamer op last van de politiequote:
Hoezo? Ik betaal toch niks.. dus gratisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Dat wij jullie OV betalen wil niet zeggen dat het gratis is.
Raam open en pis op de resten van die gastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de trein rijdt nu langzamer op last van de politie
Weer zo'n smerige zelfdoder die even vergeet dat er mensen in de trein zitten die naar huis willen
Zolang ze het maar bij 1 keer houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weer zo'n smerige zelfdoder die even vergeet dat er mensen in de trein zitten die naar huis willen
Ja, maar niet iedereen is een pauperstudent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo? Ik betaal toch niks.. dus gratis
Treinspringers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang ze het maar bij 1 keer houden.
DUS OMDAT JIJ BELASTING BETAALD KAN IK GRATIS MET DE TREIN???!!!11!!!!?!?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is een pauperstudent.
stuk stront, hij is nog niet dood. Als dat wel zo was reed de trein helemaal niet meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:25 schreef kurk_droog het volgende:
En waarom moet de trein stoppen als die gast toch al doodt isRuitenwissers aan en extra gas geven om de resten over de neus uit te smeren..
Ik ga nu heel raar over jou denken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt er nog wat van?quote:
Wat dacht je van: geen autoquote:
Dat maat wel duidelijk dat je er zelden tijdens kantooruren was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nu heel raar over jou denken.
ja hoor, omdat ik toevallig 1 raar verhaal ken ben ik direct raar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nu heel raar over jou denken.
quote:
Volgende stappen die je snel moet ondernemen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
stuk stront, hij is nog niet dood. Als dat wel zo was reed de trein helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat maat wel duidelijk dat je er zelden tijdens kantooruren was.
Ik heb een keer 3 uur vertraging gehad, kreeg maar 50%quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik ga geld terugvragen
Anderhalf uur vertraging = 100% terug
Ja, en je hapt altijd zo lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja hoor, omdat ik toevallig 1 raar verhaal ken ben ik direct raar?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgende stappen die je snel moet ondernemen:
- noodstop
- uitstappen
- pissen in zijn ogen
- trein weer in
- verder rijden
Ik sta liever dan dat er smerige mensen naast me komen zitten. Vorige week zondag ook naar ajax in trein ineens knakker met kk lange zwarte jas die tegen me begon te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Echt de trein zit de laatste tijd BOMVOL
Ik snap er niets van
Ligt aan of je een retourtje hebt en nog wat dingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer 3 uur vertraging gehad, kreeg maar 50%
Stelletje kniepers.
kut, trap ik er weer inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en je hapt altijd zo lekker
op vrijdag soms wel, ligt aan de tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Echt de trein zit de laatste tijd BOMVOL
Ik snap er niets van
het is weekend.. gene school dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op vrijdag soms wel, ligt aan de tijd.
En de scholen zijn weer begonnen he, dat scheelt ook veel.
Idem met de bus en de tramquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik sta liever dan dat er smerige mensen naast me komen zitten. Vorige week zondag ook naar ajax in trein ineens knakker met kk lange zwarte jas die tegen me begon te praten![]()
Auto van je ouders is ook niet altijd alles. Pa lekker altijd de betere auto voor werk en ik moet de familie auto pakkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem die van je ouders of koop er 1.
Ohhh !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt aan of je een retourtje hebt en nog wat dingen
Donderdag om 2 uur..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op vrijdag soms wel, ligt aan de tijd.
En de scholen zijn weer begonnen he, dat scheelt ook veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |