Dood?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vrij vandaag en ga nu naar Veldhoven kleertjes kopen, dan janken dat ik niet naar zot kan, dan moet ik toch nog werken, en dan val ik dood op in bed in slaap
quote:Today, I asked a woman where her beautiful accent was from. The woman stared at me for a while. Then her daughter told me that the reason her mother talked like that was because she had a stroke a few months ago. FML
Aight, tettenquote:
Ja, ik dacht, laat ik de sfeer eens komen opkrikken hierquote:
Alweer vrij van de bankantine, jongen?quote:
Ik ken je niet, doe eens picca's postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik de sfeer eens komen opkrikken hier
Jahaa ik keek net, maar die picca's zijn twijfelgevalletjes. De bovenste zou ik misschien nog wel geven, maar die 3 onderste niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alweer vrij van de bankantine, jongen?![]()
[..]
Ik ken je niet, doe eens picca's posten
Oh verdorie nog es an toequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jahaa ik keek net, maar die picca's zijn twijfelgevalletjes. De bovenste zou ik misschien nog wel geven, maar die 3 onderste niet.
Dus.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Laat ik om 1 uur nou net naar rotterdam moeten
Tussen den haag, delft, hoek van holland.. Ik zit bij Coolahven op school..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Waarom? En waar woon je zelf?
Laat ik nou om ongeveer 2 uur naar Den Bosch moeten
Oh, ik zat vorig jaar nog bij Blaak op school! Het is een lelijke stad, maar de koopgoot trekt me er toch elke keer weer heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tussen den haag, delft, hoek van holland.. Ik zit bij Coolahven op school..
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn foboquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh verdorie nog es an toeMijn tere ziel, wat doe je?
En jij hebt geen pics!
hyves?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn fobo [ afbeelding ]
Ik wachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel pics, maar die staan niet in mn fobo [ afbeelding ]
Tevergeefsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder welke kloon is hij terug?
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
dan kan ik het adres doorgeven aan fasquote:
Heel sociaal van jequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef gers het volgende:
[..]
dan kan ik het adres doorgeven aan fas
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel sociaal van je
Ik wilk iets eten maar weet niet wat en ga ook gelijk even koffie drinken en dan doe ik de afwas wel als de kindjes thuis zijn.
Ik heb gewoon geslapen van half 11 tot kwart over 1
FRIETquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel sociaal van je
Ik wilk iets eten maar weet niet wat en ga ook gelijk even koffie drinken en dan doe ik de afwas wel als de kindjes thuis zijn.
Ik heb gewoon geslapen van half 11 tot kwart over 1
Ja, alleen dat laatste wordt moeilijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
FRIET![]()
en luie huisvrouw je moet nog strijken,schoonmaken,wassen,koken en ado pijpen
Pics waarbij in ieder geval niet meer dan bovenstaande aanwezig is op je lijf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Yeaaa, ik heb nieuwe onderbroeken, broek, sjaal, truitjes, jasssss enn mascaraa![]()
Ik hou van mn moeder
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Yeaaa, ik heb nieuwe onderbroeken, broek, sjaal, truitjes, jasssss enn mascaraa![]()
Ik hou van mn moeder
Ze heeft geen koorts ofzo, ander had ik haar niet naar school laten gaan, maar ze hoest dus wel heel erg en is het inmiddels zo gewend dat ze er doorheen slaaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |